Vervolg van:
[COS 3672] Zal Amanda slagen?![]()
![]()
Eeerder op de dag waren Huub en Claire extreem vroeg wakker. Ze hadden zich al in nette kleren gestoken. Plots waren ze vertrokken... na hun terug komst vertrokken de andere wannabees. Waarschijnlijk voor een fotoshoot.
Amanda vertrok voor een proefles.
Brian en Huub hadden wat woorden. Brian meende Huub te moeten dissen met dat de plannen waren afgeblazen omdat die slecht waren. Huub kon niet begrijpen dat een appeltje eten mooiere TV maakte dan het appeltjes eten van Amanda. Hij was verbolgen over het feit dat ie eerst toestemming had en het pas op het laatste moment werd afgeblazen. Huub had deze aktie zelf zoveel mogelijk met Coronel opgezet.
Verder genoten de wannabees van deze dag.
![]()
![]()
B en A genieten van het gitaarspel en zangkunsten van B's gitaarleraar
![]()
![]()
Jaap heeft een belletje gedaan. We mochten niets horen
![]()
Huub en Brian hadden nog een gesprek met hun PR man. Brian heeft al een aanbod om zijn billen te tonen in Gracia en een onderbetaald optreden voor een school. Hij wil ook iets op de 16de doen vanuit de Villa zou heel mooi zijn.
![]()
![]()
![]()
Cap Disana.
Het grootste nieuws is dat Amanda is gezakt. Ze heeft de Febo gebeld om zo snel mogelijk nog een keer examen et doen: Maar
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 14:05 schreef akveor het volgende:Ik ben zo brutaal geweest om een rijschool te bellen. Of het mogelijk is meerdere keren af te rijden op 1 dag. Volgens de rijschoolhouder is dat niet mogelijk. Zij wist mij zelfs te vertellen dat er 2 weken tussen moeten zitten voor je weer mag afrijden. Ik heb gevraagd over er eventueel nog uitzonderingen zijn op die regel. Het antwoord was erg stellig: Nee.
Dus gewoon proefles en vanmiddag 15.00 examen.
Have Fun!!!
[ Bericht 58% gewijzigd door akveor op 08-05-2008 16:17:53 ]