eerst maar afwachten wat ze er op gaan zettenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Exact, klik op de link en contact en meld dat even.
Heb ik ook net gedaan, gewoon keurig berichtje maar dat ik het onprofessioneel vind als ze alleen Brian erop zetten.
We zijn voornamelijk doorgegaan over waar die ruzie overging: Vanaf hier:quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja ik sta versteld dat er hier niks over terug lees
Amanda is nog maar een paar seconden weg of er breekt ruzie uit tussen Brian en Huub. Huub zegt dat hij de beste plannen ooit had maar dat ze gecanceld werden. Brian haakt hier op in en zegt dat dat betekend dat ze compleet ruk zijn, aangezien de rest van Huub’s plannen wel werden goedgekeurd. “Jullie worden beschermd, Amanda wordt beschermd” “Wij mochten helemaal niets doen!” zegt Huub. “Je plannen zijn gewoon niets waard, daarom mocht je ze niet uitvoeren, dat wakker houden kennen we nou wel!” zegt Brian. “Maandag heb ik toestemming gekregen om mijn plannen uit te voeren, ik mocht alles regelen. En ineens word ik gister gebeld om 23:20 uur dat ik het niet meer mag doen. Zonder enige uitleg!” “Laat de mensen zelf maar een conclusie trekken. Ik weet welke conclusie ik trek!” Aldus Huub. Zelfs Palma geeft te kennen dat ze het allemaal wel heel raar vindt...
Bron : NL
mijn ideequote:Op donderdag 8 mei 2008 15:00 schreef rooie3 het volgende:
als het programma stopt zullen de optredens ook gauw stoppen.Niemand zit dan nog op hun te wachten en de klik met de streams is weg.
een schande is het maar we hebben nu wel be vestiging van wat wij al heel lang beweren.quote:
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef Kaat38 het volgende:
Jemig, Huub zegt dat hij niet normaal het nachtleven in kan, dat hij zich dan maar moet boeken als Vip en bewaking mee moet nemen. Zou het echt zo erg zijn?
ik dacht dat de ruzie bij het 2e vertrek was van amandaquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:29 schreef akveor het volgende:
[..]
We zijn voornamelijk doorgegaan over waar die ruzie overging: Vanaf hier:
[COS 3672] Zal Amanda slagen?
Was het ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik dacht dat de ruzie bij het 2e vertrek was van amanda
Nou, ik vind dat Brian momenteel meer weg heeft van Donald Duck dan Claire.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:27 schreef Marrije het volgende:
Die donald duck bek van Claire doet haar ook geen goed.
Maar het is dus nog niet bekend of Amanda is geslaagd?
Nou ja, die is toch gezakt, het bestaat gewoon niet dat die geslaagd is.
ach, ik stuurde ze een heel aardig mailtje, je kan het ook op vriendelijke wijze brengen, kan geen kwaad toch.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:27 schreef blomst het volgende:
[..]
eerst maar afwachten wat ze er op gaan zetten
Er was maar 1 woordenwisseling toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik dacht dat de ruzie bij het 2e vertrek was van amanda
Ik denk dat ze allemaal wel weten dat allemaal beschermd worden.... de onvrede van Huub was meer dat hij het belachelijk vond dat een appeltje eten betere TV zou maken dan Coronel en zijn auto. Daarnaast was Huub verbolgen over het feit dat ie het pas op het laatste moment hoorde terwijl hij maandag nog toestemming had en over het feit dat hijzelf veel had geregeld voor de aktie zit hem ook dwars.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat Huub al heel lang weet dat B en A beschermd worden maar het nu pas openlijk durft uit te spreken.
Amanda kan niet zo goed acteren, dat ze dan allemaal gilletjes/kirretjes doet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:40 schreef MargrietV het volgende:
Dikke kans dat de Febo Amanda laat zeggen dat als ze gezakt is, dat ze geslaagd is, zo gek zijn ze wel en dan gaan slimme fans meteen taart bestellen.
Huub net toch ook nog...volgens mij moesten de heren hun pak aanhouden na vanochtend voor het bezoek van de mannen van Total Rocket. Alleen hadden die ook geen pakken aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
Brian loopt met bijna 30c in een pak, knettergek is die gast.
Ze zal toch met bewijs moeten komen dat ze geslaagd is.......oh wacht, Brian kreeg ook een winnaarsbeker.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:40 schreef MargrietV het volgende:
Dikke kans dat de Febo Amanda laat zeggen dat als ze gezakt is, dat ze geslaagd is, zo gek zijn ze wel en dan gaan slimme fans meteen taart bestellen.
doe ik ook, maar ik moet het van de baas!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
Ze is gezakt..........en ze huilt!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ach, ik stuurde ze een heel aardig mailtje, je kan het ook op vriendelijke wijze brengen, kan geen kwaad toch.
Wat heeft Brian een ongelooflijk dikke wang, die zal echt niet lekker aanvoelen.
Zoderekt komt Amanda terug en die is uiteraard geslaagd.
Baasquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:46 schreef RSie het volgende:
[..]
doe ik ook, maar ik moet het van de baas!
Brian denkt natuurlijk dat hij straks iets te vieren heeft met Amandaquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:37 schreef Dementor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |