Daar heb je Disana weer met d'r penisfascinatie....quote:
Nou! Smash-it en akveor, ik rapporteer alleen maar trouw wat ik zie!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar heb je Disana weer met d'r penisfascinatie....
quote:
Hahaha, veeg mij maar weer op en ik klik ook nog op die linkquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou, Disana.. Iewl.
Gelijk heb je hoor... dat je elke gelegenheid aangrijpt.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou! Smash-it en akveor, ik rapporteer alleen maar trouw wat ik zie!
No offense hoor, maar je beseft dat je jezelf met deze post ontzettend voor lul zet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:39 schreef MargrietV het volgende:
Brian datums is data.... maar ja daar ben je te HBO-er voor om het niet te weten. Zelfde forums is fout en is fora.
Ja ja, je hebt er zeker alleen maar tegenaan getikt en koetsiekoetsie gedaan hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou! Smash-it en akveor, ik rapporteer alleen maar trouw wat ik zie!
het meervoud van datum is datums en data (zie de dikke van dale), en de voorkeurspelling is dataquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:39 schreef MargrietV het volgende:
Brian datums is data.... maar ja daar ben je te HBO-er voor om het niet te weten. Zelfde forums is fout en is fora.
Ik val nog liever dood dan dat ik dat daar aangrijpquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor... dat je elke gelegenheid aangrijpt.....
Niemand weet waarom..quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:06 schreef akveor het volgende:
Het gaat over Gracia.... Dit blad wil graag de billen van Brian fotograferen....
Ik hoor hem nog kirren ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja, je hebt er zeker alleen maar tegenaan getikt en koetsiekoetsie gedaan hè?
Waarom denk je dat ie z'n billen heeft laten opvullen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en dat stopt hij weg als hij Rachel is? Waar dan?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef Disana het volgende:
Zozo... Brian had een bedrag gevraagd dat het budget van de school te buiten ging. Maar hij gaat nu wel akkoord met een lager bedrag.
dat meeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet ongelovelijk die wil gelijk de volle pond vieze schraperquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef Disana het volgende:
Zozo... Brian had een bedrag gevraagd dat het budget van de school te buiten ging. Maar hij gaat nu wel akkoord met een lager bedrag.
http://www.total-rocket.nl/index2.htmlquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:12 schreef blomst het volgende:
wat is de site van deze heren?
Ze willen stem vanaf 15 mei op Brian met telefoon nummer op hun site zetten.
Datum - dataquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:05 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
No offense hoor, maar je beseft dat je jezelf met deze post ontzettend voor lul zet?
Vertel...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
Hebben jullie nou niet de ruzie mee gekregen net tussen huub en brajen ???
Ieuw, ieuw, yuck, YUCK!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor hem nog kirren ook.
Maar liever heeft hij dat je korte harde petsjes geeft op zijn zijdezachte opgespoten vrouwenbilletjes.
Dat 'data' en 'fora' meer gebruikt worden, wil niet zeggen dat 'datums' en 'forums' fout zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Datum - data
Forum - fora
Hele volksstammen hebben het nog zo geleerd. Daar doet het feit dat de foute versies de woordenboeken eindelijk hebben gehaald, niets aan af.
Hoezo? Je weet toch niet wat hij gevraagd heeft? En daarbij heeft Brian het bedrag aangepast...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat meeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet ongelovelijk die wil gelijk de volle pond vieze schraper
ze komen er allemaal op te staan mag ik hopenquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:12 schreef blomst het volgende:
wat is de site van deze heren?
Ze willen stem vanaf 15 mei op Brian met telefoon nummer op hun site zetten.
ik walg ervan, maar ik moet nu wel even opkomen voor Brian.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat meeeeeeeeeeeeeeeeeen je niet ongelovelijk die wil gelijk de volle pond vieze schraper
Maar hij gaat een heel groot pretpark op Bonaire bouwen speciaal voor kinderen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef blomst het volgende:
Brian wil heel graag wat doen voor scholen en kinderen.
Ik vertrouw Brian niet alleen met kinderen.
Hoe hij toen vragen stelde aan dat jongentje die gitaar voor Brian en Amanda speelde.
Nee Brian niet bij mijn kinderen in de buurt.
ja maar gewoon het idee dat hij al teveel vroeg is me al te erg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Je weet toch niet wat hij gevraagd heeft? En daarbij heeft Brian het bedrag aangepast...
ja ik sta versteld dat er hier niks over terug leesquote:
Exact, klik op de link en contact en meld dat even.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ze komen er allemaal op te staan mag ik hopen
Ze is nu aan het afrijden, als het goed is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:22 schreef Dementor het volgende:
Is dellie gezakt?
Ik las iets over een plannetje?
Volgens van Dalequote:Op donderdag 8 mei 2008 15:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat 'data' en 'fora' meer gebruikt worden, wil niet zeggen dat 'datums' en 'forums' fout zijn.
waarom??quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja maar gewoon het idee dat hij al teveel vroeg is me al te erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |