Daar heb je Disana weer met d'r penisfascinatie....quote:
Nou! Smash-it en akveor, ik rapporteer alleen maar trouw wat ik zie!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar heb je Disana weer met d'r penisfascinatie....
quote:
Hahaha, veeg mij maar weer op en ik klik ook nog op die linkquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou, Disana.. Iewl.
Gelijk heb je hoor... dat je elke gelegenheid aangrijpt.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou! Smash-it en akveor, ik rapporteer alleen maar trouw wat ik zie!
No offense hoor, maar je beseft dat je jezelf met deze post ontzettend voor lul zet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:39 schreef MargrietV het volgende:
Brian datums is data.... maar ja daar ben je te HBO-er voor om het niet te weten. Zelfde forums is fout en is fora.
Ja ja, je hebt er zeker alleen maar tegenaan getikt en koetsiekoetsie gedaan hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou! Smash-it en akveor, ik rapporteer alleen maar trouw wat ik zie!
het meervoud van datum is datums en data (zie de dikke van dale), en de voorkeurspelling is dataquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:39 schreef MargrietV het volgende:
Brian datums is data.... maar ja daar ben je te HBO-er voor om het niet te weten. Zelfde forums is fout en is fora.
Ik val nog liever dood dan dat ik dat daar aangrijpquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor... dat je elke gelegenheid aangrijpt.....
Niemand weet waarom..quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:06 schreef akveor het volgende:
Het gaat over Gracia.... Dit blad wil graag de billen van Brian fotograferen....
Ik hoor hem nog kirren ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja, je hebt er zeker alleen maar tegenaan getikt en koetsiekoetsie gedaan hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |