De vraag is natuurlijk of die logica fair is. Het behalen van een rijbewijs staat boven het spel? Een blij prinsesje maakt betere tv dan dat Coronel met z'n auto binnenkomt rijden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar een keer het verschil. Huub had z'n rijbewijs al, terror was dus hilarisch, kon geen kwaad, Brian zette zich zelf voor paal
Amanda moet wél afrijden vandaag, een laatste kans om de investering van DGK te verzilveren, immers het programma stopt binnenkort en dus kan ze het niet meer overdoen.....
Dat is de logica die ik er wel achter kan vinden....
De 24e staan ze al geboektquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:33 schreef Darklight het volgende:
Ze kunnen niet eens lekker rusten als ze uit de kooi komen
Ze moeten gelijk optreden in disco's
Amanda vertelde Brian gisteren dat, als Brian 15 mei wordt weggestemd, er in de finale misschien een stemming komt om Brian terug te laten komen. Dat zou zomaar kunnen en volgens mij weten Brian en Amanda meer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:28 schreef akveor het volgende:
knip
Mijn gevoel zegt me dan ook dat Brian wordt weggestemd maar dat er een oprotpremie komt die aangenomen moet worden met als direct gevolg dat Brian dus blijft. (Zou me niets verbazen dat Claire's daar iets meer overweet en dat haar al is verteld dat ze die oprotpremie moet nemen. Iig dat ze haar niet in de finale willen)
Komt omdat Brian en Amanda het vaakst langskomen en iedereen klikt op alles.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:36 schreef Scandalous het volgende:
Best bekeken op MSN
Amanda neemt het op tegen Brian
http://battle.nl.msn.com/Geldzaken/StarsBattles.aspx?cateId=312
Brian 66%
Amanda 62%
Jaap 60%
Huub 36%
Claire 25%
wat een hoge percentages
+1.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:34 schreef akveor het volgende:
De vraag is natuurlijk of die logica fair is. Het behalen van een rijbewijs staat boven het spel? Een blij prinsesje maakt betere tv dan dat Coronel met z'n auto binnenkomt rijden?
Ik denk eerder dat de Febo haar in de stemming met Mikey heeft die niet doorging daarna heeft afgedeeld dat ze niet gehinderd mag worden in het behalen van d'r rijbewijs. Ik vind het stinken.
Kan... maar eigenlijk bedoel ik meer dat de Febo niet te vertrouwen is en niet te geloven is op hun woord.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sparren is in het voordeel van Huub. 't Zal mij echt niet verbazen als hij er van wist en er volmondig ja op heeft gezegd, Als hij verliest is Brian gemeen, als hij wint is Huub een held.
was een stel vraag.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda vertelde Brian gisteren dat, als Brian 15 mei wordt weggestemd, er in de finale een stemming komt om Brian terug te laten komen. Dat zou zomaar kunnen en volgens mij weten Brian en Amanda meer.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda vertelde Brian gisteren dat, als Brian 15 mei wordt weggestemd, er in de finale misschien een stemming komt om Brian terug te laten komen. Dat zou zomaar kunnen en volgens mij weten Brian en Amanda meer.
Ik heb mijn post al aangepast en er "misschien" aan toegevoegd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:39 schreef blomst het volgende:
was een stel vraag.
Denk niet dat dat gaat gebeuren.
ja, ik heb ook eens gestemd, maar Huub kwam helemaal niet voorbij, en Claire ook niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Komt omdat Brian en Amanda het vaakst langskomen en iedereen klikt op alles.
Ik heb het ook al meerdere keren gezegd... Brian is te rustig voor as donderdag.... hij had alle reden om para te worden... Zijn reactie vind ik niet des Brians.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda vertelde Brian gisteren dat, als Brian 15 mei wordt weggestemd, er in de finale een stemming komt om Brian terug te laten komen. Dat zou zomaar kunnen en volgens mij weten Brian en Amanda meer.
Van Dale zegt over forums het volgende:quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:39 schreef MargrietV het volgende:
Brian datums is data.... maar ja daar ben je te HBO-er voor om het niet te weten. Zelfde forums is fout en is fora.
Het is hetzelfde als met de en het luipaard: zoveel mensen gingen het verkeerd zeggen, dat het gemeengoed werd en uiteindelijk in woordenboeken opgenomen.quote:
ja dr is paniek in de tent he Huub heeft bevestigd wat wij al weten dat brian en amanda worden beschermd door achter en dat brian eruit gaat en er weer terug in komt in de finale maar ja dan kan hij niet meer winnen wat weg is weg.quote:
niet te ver doordraain hee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja dr is paniek in de tent he Huub heeft bevestigd wat wij al weten dat brian en amanda worden beschermd door achter en dat brian eruit gaat en er weer terug in komt in de finale maar ja dan kan hij niet meer winnen wat weg is weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |