quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
Nog even.....volgens mij heeft Huub het door dat Amanda gezakt is en straks voor een 2e keer moet afrijden.
ben ook benieuwd of er nog reintegratie-gasten komen, alleen Brian en Huub hebben alles al gehadquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:52 schreef akveor het volgende:
Jaap belt
[ afbeelding ]
Ik ben overigens benieuwd wat hij allemaal met die CP gaat doen. Hij heefterongeveer nog zo'n 1200.
Daarnaast heeft ie ook geen 7 daags bezoek gehad.
Omg, omg, omg!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:45 schreef Smash-it het volgende:
R: Alles wat je aangeboden wordt, moet je met twee handen aanpakken.
P: Ik ben er helemaal confuus van.
H: Weet je waar dat woord vandaan komt?
R: Ik heb er in gelegen als baby
C: Van confused in het Engels?
H: Nee, het is een Chineze wijsheer, Confucius.
Dat weet toch iedereen? Palma aanbidt Huub met zijn kennis..
Mijn dochter kreeg eerst een uur les en direct erachteraan examen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:56 schreef Prospera het volgende:
Ze zei net dat ze net een oefenproefles had en om 15.00 het afrijden.
Dat geloof ik wel.
LOL Oke danquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:05 schreef akveor het volgende:
Ik ben zo brutaal geweest om een rijschool te bellen. Of het mogelijk is meerdere keren af te rijden op 1 dag. Volgens de rijschoolhouder is dat niet mogelijk. Zij wist mij zelfs te vertellen dat er 2 weken tussen moeten zitten voor je weer mag afrijden. Ik heb gevraagd over er eventueel nog uitzonderingen zijn op die regel. Het antwoord was erg stellig: Nee.
Dus gewoon proefles en vanmiddag 15.00 examen.
En hoe wist Brian dan dat die plannen ruk waren?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:09 schreef Disana het volgende:
Brian zegt dat de plannen ruk waren en dat ze daarom niet door mochten gaan.
Heel oneerlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:11 schreef akveor het volgende:
[..]
En hoe wist Brian dan dat die plannen ruk waren?
Dit is wat ik dus erg unfair vind... plannen worden afgeschoten en Brian kan daar mee dissen.... beetje raar allemaal.
Ik vind het echt te zot voor woorden, Huub mag echt niks en dan heb je nog malloten die zeggen dat Huub niks doet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
Huub zegt dat Brian een jankerd is omdat hij en Amanda het constant nodig hebben beschermd te worden.
Laat nou uitgerekend om die tijd DGK_REDACTIE hier hebben meegelezen. Nieuwsgierig naar onze reactie?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:10 schreef Kaat38 het volgende:
Wat hoor ik: Huub kreeg gister telefoon van achter dat ze geen terror/geintjes mochten uithalen naar Amanda, Amanda moest beschermd worden.
hehehehe i like your stylequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:05 schreef akveor het volgende:
Ik ben zo brutaal geweest om een rijschool te bellen. Of het mogelijk is meerdere keren af te rijden op 1 dag. Volgens de rijschoolhouder is dat niet mogelijk. Zij wist mij zelfs te vertellen dat er 2 weken tussen moeten zitten voor je weer mag afrijden. Ik heb gevraagd over er eventueel nog uitzonderingen zijn op die regel. Het antwoord was erg stellig: Nee.
Dus gewoon proefles en vanmiddag 15.00 examen.
Meestal heb je nog een rijles voor je examen....niets vreemds aan....quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef T-lex het volgende:
Opzich kan het best kloppen...hoorde Brian gisteren avond laat nog tegen Ricardo zeggen dat Amanda extra rijles aan had gevraagd. Dus er bestaat een kans dat dat de lessen zijn geweest van net.
en daar heeft Huub helemaal gelijk in........ ik snap er geen hol van..... en dan dat ergelijke toontje van Brianquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:17 schreef akveor het volgende:
Palma zegt dat het stinkt. De ene wannabee mag wel terror op gepleegd worde en op de andere niet.
Ik meen dat NMNS gisteren ook al het verschil heb horen uitleggen dat er een verschil is:
Huub was al geslaagd. Amanda moet het nog halen.
Toch blijf ik het raar vinden dat het behalen van een rijbewijs boven het spel staat. (Zover je nog van spel kunt spreken).
Huub begrijpt niet dat hij maandag toestemming had. En het gisteren 23.45 pas bekend werd gemaakt dat hetafgeblazen is. Huub kan niet begrijpen dat de raceauto en Coronel minder interessant waren dan het appel eten van B en A.
Waarop Huub dus zei dat ie niet kon begrijpen dat het appel eten van B en A betere tv maakt dan Coronel met zijn auto. En daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel oneerlijk.
Brian zegt dat het had gemogen als het televisie opgeleverd had. Palma vindt het ook maar raar.
Hij was boos op iemand van de FEBO omdat hij voorgelogen is over de afrijdatum van Huub. Reken maar dat hij boos is geworden, daar houdt Brian niet zo van hè, voor gek gezet worden. Dat is volgens mij de reden dat de plannen van Huub niet door mochten gaan. Die rat liep weer behoorlijk te dreigen gisteren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:16 schreef MargrietV het volgende:
Brian met zijn dikke wang zal gister wel Flensje weer bediend hebben en daardoor zijn zin hebben gekregen.
Oh, dat wilde admiraal_anaal gisteren al, en die heb ik ervoor gebannedquote:
Dan zal ik me maar een beetje inhoudenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dat wilde admiraal_anaal gisteren al, en die heb ik ervoor gebanned
Ongetwijfeld halen de tandenborstel en het scheerapparaat de uitzending. Dat is zo dolkomisch, daar lachen de kijkers zich een kriek om...quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarop Huub dus zei dat ie niet kon begrijpen dat het appel eten van B en A betere tv maakt dan Coronel met zijn auto. En daar ben ik het wel mee eens.
In mijn ogen mocht Brian niet overclased worden. (Mocht dat uberhaupt de uitzending halen).
welnee gewoon laten lopen tis vanzelf gekomen en gaat vanzelf weer wegquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian heeft een ongezond opgezette wang....volgens mij kan hij beter even terug gaan.....
Ludo en Danny Voeten, zij verzorgen de optredens voor de wannabees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |