quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
Nog even.....volgens mij heeft Huub het door dat Amanda gezakt is en straks voor een 2e keer moet afrijden.
ben ook benieuwd of er nog reintegratie-gasten komen, alleen Brian en Huub hebben alles al gehadquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:52 schreef akveor het volgende:
Jaap belt
[ afbeelding ]
Ik ben overigens benieuwd wat hij allemaal met die CP gaat doen. Hij heefterongeveer nog zo'n 1200.
Daarnaast heeft ie ook geen 7 daags bezoek gehad.
Omg, omg, omg!!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:45 schreef Smash-it het volgende:
R: Alles wat je aangeboden wordt, moet je met twee handen aanpakken.
P: Ik ben er helemaal confuus van.
H: Weet je waar dat woord vandaan komt?
R: Ik heb er in gelegen als baby
C: Van confused in het Engels?
H: Nee, het is een Chineze wijsheer, Confucius.
Dat weet toch iedereen? Palma aanbidt Huub met zijn kennis..
Mijn dochter kreeg eerst een uur les en direct erachteraan examen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:56 schreef Prospera het volgende:
Ze zei net dat ze net een oefenproefles had en om 15.00 het afrijden.
Dat geloof ik wel.
LOL Oke danquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:05 schreef akveor het volgende:
Ik ben zo brutaal geweest om een rijschool te bellen. Of het mogelijk is meerdere keren af te rijden op 1 dag. Volgens de rijschoolhouder is dat niet mogelijk. Zij wist mij zelfs te vertellen dat er 2 weken tussen moeten zitten voor je weer mag afrijden. Ik heb gevraagd over er eventueel nog uitzonderingen zijn op die regel. Het antwoord was erg stellig: Nee.
Dus gewoon proefles en vanmiddag 15.00 examen.
En hoe wist Brian dan dat die plannen ruk waren?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:09 schreef Disana het volgende:
Brian zegt dat de plannen ruk waren en dat ze daarom niet door mochten gaan.
Heel oneerlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:11 schreef akveor het volgende:
[..]
En hoe wist Brian dan dat die plannen ruk waren?
Dit is wat ik dus erg unfair vind... plannen worden afgeschoten en Brian kan daar mee dissen.... beetje raar allemaal.
Ik vind het echt te zot voor woorden, Huub mag echt niks en dan heb je nog malloten die zeggen dat Huub niks doet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
Huub zegt dat Brian een jankerd is omdat hij en Amanda het constant nodig hebben beschermd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |