Zielig? Helemaal niet, het verwende mokkel moet eens leren dat niet alles geregeld kan worden door "achter", dit is één van de (weinige) dingen die ze toch echt zelf moet doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:58 schreef Verida het volgende:
En nu moet ze ook nog Mamanda bellen en zeggen dat ze gezakt is![]()
![]()
en ik vind het helemaal niet zielig
Wil er best aan toevoegen dat de generatie tieners zo goed als allemaal straal verwend zijn. Dat was in mijn tijd wel andersquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet ze na DGK wel, vandaar dat ze waarschijnlijk zo graag wilde slagen...
Plus dat ze nou geen auto heeft om als wannaBN'er in rond te rijden, dan maar de taxi.
Maarre... dat "verwend zijn" dat geldt natuurlijk voor alles en iedereen die daar is en nergens iets voor hoeft af te tikken, als je dat niet kunt handelen kijk je naar het verkeerde programma.
Ik kan het wel handelen hoor, 't zal mij verder een zorg zijn. Alleen irriteert het me een beetjequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat moet ze na DGK wel, vandaar dat ze waarschijnlijk zo graag wilde slagen...
Plus dat ze nou geen auto heeft om als wannaBN'er in rond te rijden, dan maar de taxi.
Maarre... dat "verwend zijn" dat geldt natuurlijk voor alles en iedereen die daar is en nergens iets voor hoeft af te tikken, als je dat niet kunt handelen kijk je naar het verkeerde programma.
Ik ook niet. Moet nog denken aan de rijbewijsstemming, ze gunde Mikey zijn rijlessen niet. Verwende rotsnol.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:58 schreef Verida het volgende:
En nu moet ze ook nog Mamanda bellen en zeggen dat ze gezakt is![]()
![]()
en ik vind het helemaal niet zielig
Dat was bij jou wel anders, ik was ook een verwend krengquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil er best aan toevoegen dat de generatie tieners zo goed als allemaal straal verwend zijn. Dat was in mijn tijd wel anders
ik zeg toch ook: ik vind het helemaal niet zieligquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zielig? Helemaal niet, het verwende mokkel moet eens leren dat niet alles geregeld kan worden door "achter", dit is één van de (weinige) dingen die ze toch echt zelf moet doen.
Voer voor Huub hè, terwijl Huub bijna niet reageert.quote:
Een lekker uitwaaien....quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kan toch bij Huub achterop?
Zei ze dat echt? die is echt gek.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voer voor Huub hè, terwijl Huub bijna niet reageert.
Amanda: Een motorrijbewijs halen is echt veel makkelijker, er zijn veel minder motoren op de weg.
En daarom heb ik zo'n hekel aan dat kind, waar slaat het op!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda: Een motorrijbewijs halen is echt veel makkelijker, er zijn veel minder motoren op de weg.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat mij iets bij dat dat ook zo is. Mensen slagen veel vaker voor dat rijbewijs dan voor een autorijbewijs.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |