na de uitzendingquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:17 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben wachtende 119 maar weet nog steeds niet hoelaat die onzin begint
Ach, Ricardo is het vriendinnetje van B en A, no problem dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:32 schreef Verida het volgende:
Als ik Ricardo was zou ik nu goed pissed zijn, hij staat al ik weet niet hoe lang in de keuken om lekker te koken.
Je kunt al chatten hoor, alleen is Jaap er nog niet. Het barst er wel van B en A fans.quote:
Hoezie je dat dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt al chatten hoor, alleen is Jaap er nog niet. Het barst er wel van B en A fans.
Klik op kanalen en dan op waiting.quote:
Niet mee eens... Huub heeft alleen iemand nodig die 'm een beetje tegenhoudt als 'ie door 't lint gaat.. dat hoeft niet per se Claire te zijn...quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Claire's rol onderschat word... zonder Claire geen Huub.
Is dat niet zijn taak dan? Ik dacht dat hij butler was?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wat voor kwal Ricardo ook kan zijn soms, hij doet zich toch de moeite met dat koken he...
Ik jou ook. Ik kreeg dat schermpje onder niet meer weg. Dus opnieuw ingelogd, van 148 wachtende naar 188... pfffquote:
Ding is van Ricardo...Amanda heeft hem ook al is aangehad.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:53 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben ze Claire trouwens voor campingtent gegeven? Echt zo'n Amanda gordijn.
Waarom mogen zij slapen denk jij? Vanwege de bolle wang van Brian? En waarom zou Amanda dan ook mogen slapen? Wat denk jij als B&A-kenner?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:51 schreef T-lex het volgende:
Ze gaan eten en de rest vraagt zich af waarom Ricardo niet heeft gedekt voor B&A
Die slapen zegt Ricardo...ik dacht al, wat ging Brian al ff geleden vragen aan de telefoon in de private.
Heeft ie natuurlijk afgedwongen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:04 schreef Lady-night het volgende:
Ik zag dat filmpje van de discussie tussen Huub en Brian. Had de indruk dat Brian wel op de hoogte was waarom het afgeblazen is??
B&A liggen op bed...quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
Huub loopt de slaapkamer in, direct de streams weg. Mogen we B en A niet zien of liggen ze niet in bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |