brajen is gewoon een sufferd en een jankerdquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
De zoveelste![]()
En ik vind het suf dat Brian nog hulp wil hebben , zo vlak voor de finale.
Dat is dan ook de enige reden die ik kan verzinnen voor de ingelaste PoPo, Brian nog wat extra ceepees toeschuiven zodat zijn uitgavepatroon nog een beetje geloofwaardig overkomt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:36 schreef Scandalous het volgende:
De zoveelste![]()
En ik vind het suf dat Brian nog hulp wil hebben , zo vlak voor de finale.
tuurlijk wel, ik keek zojuist ook 60 seconden naar de ekster op mijn balkon. Goed bestudeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
Brian had een "studie" gedaan naar alle vogels en vissen op en rond Bonaire.
Ja vast.
Volgens mij was Brian de eerste in de kooi die boven de wasbak hing en totaal van de wereld was....quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:33 schreef Peter6000 het volgende:
Brian kan (in tegenstelling tot Huub) goed omgaan met alcohol
Ook al is het een kleine kans dat Brian vertrekt zelfs dan zou het me niet eens verbazen dat Brian samen met Amanda op de bank zit tijdens de finale.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian wil Kenniet nog een keer uitnodigen, goed idee, NOT.
Coño Bo Mama komt niet meer......wat jammer nou.![]()
Ze moeten wel ieder 300 ceepees overhouden voor het geval 1van de 2 de halve finale overleeft.
Ze hebben ook altijd hulptroepen nodig hè?
Ik vind het sowieso al raar dat Rocardo aan die chat mee mag doen. De meeste gestelde vraag zal waarschijnlijk zijn wanneer Rocardo oprot...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:50 schreef Kloot-viool het volgende:
Zo dan!!!
Wat een valsigheid, Ricardo laten meekijken bij de Videochat op spelinformatie.
Hoe bedoel je..... Met 2 maten meten.
Afijn, ik troost mij met de gedachten dat er een stelletje tussen nu en een maand een HARDE landing gaan maken.
Maar Jaap is veel te slim om in zijn kaarten te laten kijken, ben benieuwd of de video chat leuk wordt.
Bij A & B vondt ik het een hoog koetsie, koetsie gehalte hebben, met als enige spel info van de terror acties die niiet door mochten gaan en dat ze jaap in de gaten moeten houden (nu dus).
Heb jij nou enig idee wat je tegen Jaap moet zeggen of aan hem moet vragen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al raar dat Rocardo aan die chat mee mag doen. De meeste gestelde vraag zal waarschijnlijk zijn wanneer Rocardo oprot...
Herinnert me er meteen om alvast in te loggen:
http://www.rtl.nl/active/chat/xbn/degoudenkooi/index.html
ws omdat Ricardo andere gedachten bij die asperges heeftquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom vergaat mijn eetlust na het zien van dit beeld?
Gewoon steeds vragen waarom hij bang is voor Amanda en Brian.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij nou enig idee wat je tegen Jaap moet zeggen of aan hem moet vragen?
Mr.D aka Lekker Simpel zal vanalles in petto hebben voor Jaap. Persoonlijk zou ik geen enkele vraag kunnen verzinnen, een normaal antwoord krijg je toch niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
Da's wel een goeie. Maar nu ben ik bang dat Ricardo het hoogste woord zal voeren en van hem wil ik niets noppes nada wetenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon steeds vragen waarom hij bang is voor Amanda en Brian.
Oh no, die was ik even vergeten. Eens kijken of hij al klaar zit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mr.D aka Lekker Simpel zal vanalles in petto hebben voor Jaap. Persoonlijk zou ik geen enkele vraag kunnen verzinnen, een normaal antwoord krijg je toch niet.
Dan zeggen dat MrD zijn hele sitew heeft verkloot met zogenaamde users die reageerdequote:Op donderdag 8 mei 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mr.D aka Lekker Simpel zal vanalles in petto hebben voor Jaap. Persoonlijk zou ik geen enkele vraag kunnen verzinnen, een normaal antwoord krijg je toch niet.
Snap ook niet waarom die verklede man mee moet,hij is geen miljonair.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's wel een goeie. Maar nu ben ik bang dat Ricardo het hoogste woord zal voeren en van hem wil ik niets noppes nada weten
En daar is niks van gelogen, wat een puinbaksite is dat geworden!quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan zeggen dat MrD zijn hele sitew heeft verkloot met zogenaamde users die reageerde
Noppes, vind het ook geen potjequote:Op donderdag 8 mei 2008 18:04 schreef Smash-it het volgende:
Ben ik nou echt de enige die het jurkding van Claire net een ding van Amanda vindt? Veel te kort.
dat jurk ding is ideaal om zo thuis even over de bikini aan te trekken, als ze het als uitgaans jurk zou dragen dan is het meer een Amanda ding.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:04 schreef Smash-it het volgende:
Ben ik nou echt de enige die het jurkding van Claire net een ding van Amanda vindt? Veel te kort.
Ook de eerste die er mee ging gooien toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:46 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Volgens mij was Brian de eerste in de kooi die boven de wasbak hing en totaal van de wereld was....
zijn er ook vrouwelijk penissen dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
zijn de opmerkingen dat een asperge op een mannelijke penis lijkt al langs geweest?
Belachelijk dat die Ricardo mee mag doen met de chat, hij zal het hele gesprek naar zich toetrekken, en het zal wel de hele tijd over piemels gaan. Jaap had het prima alleen afgekund hoor, denken ze nu echt dat dat "dingetje" Jaap tot steun is?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom die verklede man mee moet,hij is geen miljonair.
Acht uur toch? Ineens weet ik het niet meer zeker. Maar de uitzending zal het toch vast niet overlappen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:17 schreef farscapevr6 het volgende:
ik ben wachtende 119 maar weet nog steeds niet hoelaat die onzin begint
in kanalen kan je wisselen van kanaal, naar waiting.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
Waarom zie ik alleen mezelf in die rechterkolom in de chatbox?
Ik vind het jurkje ook niets, maar dat vind ik van alle kleren die ze voor Claire hebben uitgezocht.
Nee, verschil moet er zijn, er is tenslotte maar één echte prinses daar, en dat is Amanda!! Claire is niet van belang blijkbaarquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:15 schreef Disana het volgende:
Waarom zie ik alleen mezelf in die rechterkolom in de chatbox?
Ik vind het jurkje ook niets, maar dat vind ik van alle kleren die ze voor Claire hebben uitgezocht.
Tuurlijk... of ie die maagband nog gaat halen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:22 schreef farscapevr6 het volgende:
zou die dikke wang van brian kunnen komen omdat ie met z n mond open heeft geslapen en er toen beestjes vanonder de pruik van amanda eitjes in hebben gelegd die nu aan t uitbroeden zijn?
En terecht, Claire doet er toch ook niks voor? Net zoals SylviSaai, die kreeg ook amper wat. Amanda werkt er hard voorquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, verschil moet er zijn, er is tenslotte maar één echte prinses daar, en dat is Amanda!! Claire is niet van belang blijkbaar
Kom op FEBO, actievere houding was het credo toch? Kom op jullie kunnen het, bel ze op.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
Brian meldt aan Ricardo dat hij en Amanda gaan slapen. Hij moet ze ook niet wakker maken voor het eten.
Zij wel, verschil moet er zijn.
Mogen die vakantiegangers alweer slapen.Ach tuurlijk Amanda is zielig omdat ze gezakt is en Brian heeft auw.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
Brian meldt aan Ricardo dat hij en Amanda gaan slapen. Hij moet ze ook niet wakker maken voor het eten.
Zij wel, verschil moet er zijn.
...wordt hard gen...d...ja, ik zie je puntquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, Claire doet er toch ook niks voor? Net zoals SylviSaai, die kreeg ook amper wat. Amanda werkt er hard voorschreeuwt hard, huilt hard, danst hard. . .
Als ik Ricardo was zou ik nu goed pissed zijn, hij staat al ik weet niet hoe lang in de keuken om lekker te koken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mogen die vakantiegangers alweer slapen.Ach tuurlijk Amanda is zielig omdat ze gezakt is en Brian heeft auw.
Ik denk dat Claire's rol onderschat word... zonder Claire geen Huub.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, Claire doet er toch ook niks voor? Net zoals SylviSaai, die kreeg ook amper wat. Amanda werkt er hard voorschreeuwt hard, huilt hard, danst hard. . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |