ik zie ze al meer als een jaar niet anders doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:14 schreef Smash-it het volgende:
B: Ik wil naar de fatboys
A: Maar dan gaan we weer liggen. En. Dat. Mag. Niet.
Heeft Huub al op links geoefend?? Volgens mij heeft Brian nu iig een "glazen kaak"quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:19 schreef mazaru het volgende:
Weet iemand hoe laat morgen die sparpartij tussen Huub en die rat is?
Lullig maar wel waarquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Ze is je namelijk glad vergeten!
Claire doet er vast geen legging meer onder aan, gezien het weer. Het wordt echt steeds korter, dit vind ik simpelweg té kort.quote:
Ach, voor lekker in de tuin zitten? Ik zie Claire er nog niet mee gaan autorijden oid, ik loop thuis ook regelmatig alleen in een lang shirt, waarom zou ze zich netjes gaan aankleden als ze gaat zonnen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Claire doet er vast geen legging meer onder aan, gezien het weer. Het wordt echt steeds korter, dit vind ik simpelweg té kort.
1 goede klap op die dikke wang, en de pus spuit via zijn neusgaten naar buitenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Huub al op links geoefend?? Volgens mij heeft Brian nu iig een "glazen kaak"
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
1 goede klap op die dikke wang, en de pus spuit via zijn neusgaten naar buiten![]()
[ afbeelding ]
Ik denk het niet. Maar Amanda zal dat heus wel begrijpen. Net als dat ze het zal begrijpen dat bij thuiskomst bloijkt dat haar moeder een paar weken in het buitenland vakantie aan het vieren is. En uiteraard zal mamma wel een grote kaart met twee zinnen sturen uit het buitenland:quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:21 schreef Scandalous het volgende:
Lullig maar wel waar![]()
Ik vraag me trouwens af hoe dat gaat met die finale... Ik neem aan dat er dan familie is om de bewoners op te wachten. Zou haar moeder dan ook niet komen?
Ze geven hem alvast een voorsprong.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een vraag waarom weet brajen wel zijn sms nummer al voor de finale en de rest nog niet????? Ik hoor deze vraag al meer op andere fora's
Brian wil Kenniet nog een keer uitnodigen, goed idee, NOT.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:16 schreef AnTjUh het volgende:
haar zusje komt zondag voor 2 uur
cps zat toch
Met de meeste antibiotica kan dat voortaan toch (mits met mate)?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef petraa het volgende:
Slim een wijntje drinken met antibiotica
De zoveelstequote:Op donderdag 8 mei 2008 17:34 schreef Kloot-viool het volgende:
Hoe dan ook, Kenniet in de DGK, is een valstrik voor Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |