Een commune tent dusquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ding is van Ricardo...Amanda heeft hem ook al is aangehad.
Ik ben dan geen B&A kenner, maar ik vind dat Amanda heeeeeel zielig is nu ze haar rijbewijs niet heeft gehaald, die heeft wel een slaapje verdiend.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom mogen zij slapen denk jij? Vanwege de bolle wang van Brian? En waarom zou Amanda dan ook mogen slapen? Wat denk jij als B&A-kenner?
Dus als je gezakt bent voor je rijbewijs mag je slapen......quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Marrije het volgende:
Ik ben dan geen B&A kenner, maar ik vind dat Amanda heeeeeel zielig is nu ze haar rijbewijs niet heeft gehaald, die heeft wel een slaapje verdiend.
Ik verwacht niet dat dat gevecht er gaat komen; de Febo vertrouwd Brian's zelfbeheersing niet en wil 2 gezonde finalisten, zonder gebroken botten/blauwe plekken op de finale-uitzending.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Huub naar de huisartsenpost, wat aardig van de FEBO.
Amanda en Brian moeten hun nest uit, wat lief van de FEBO.![]()
ik zie het heus wel.... jij houdt, oprecht, van de FEBOquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:07 schreef beequeen het volgende:
Huub naar de huisartsenpost, wat aardig van de FEBO.
Amanda en Brian moeten hun nest uit, wat lief van de FEBO.![]()
Jij hebt écht medelijden met Amanda hè?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben dan geen B&A kenner, maar ik vind dat Amanda heeeeeel zielig is nu ze haar rijbewijs niet heeft gehaald, die heeft wel een slaapje verdiend.
Je moest eens weten, Flens is mijn favo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:11 schreef Desii het volgende:
ik zie het heus wel.... jij houdt, oprecht, van de FEBO
Op zich had ik het haar wel gegund, net zoals ik het Huub gunde, maar ik vind het drama dat ze ervan maakt dat ze het niet heeft gehaald wel weer over the top. Huilen, klagen en maar dreinen dat het zó goed ging, pfff.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij hebt écht medelijden met Amanda hè?![]()
ik geloof er niks van
Met dit warme weer heb je toch genoeg aan een topje? Claire draagt ze iig niet als jurk maar als luchtig hutseflutsje.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:11 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft de gewoonte van Amanda aangenomen? Alleen nog maar een top dragen?
Die mannen moesten toch ook in pak?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dit warme weer heb je toch genoeg aan een topje? Claire draagt ze iig niet als jurk maar als luchtig niemendalletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |