Ik weet het wel zeker, zij lezen tekst pas op als het al van het beeldscherm van de chatter af is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:24 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat er wel gecensureerd wordt.
Zelfde hier. He, Jammer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:26 schreef sander-3 het volgende:
Ze hebben mij, en vele anderen er uit gepleurd, en toen weer een paar erbij gezet.. dus ik sluit het maar af.
Volgens mij heeft iedereen een bepaald aantal minuten, en wordt om de zoveel tijd mensen gewisseld. Of je bent er idd gewoon uitgetraptquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
Wáát... ik zeg dat Huub een fles bacardi bij Fries heeft verstopt...en word uit de chat getjoept! Wachtende 1505!
Hoe lang zat je er al in dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
Wáát... ik zeg dat Huub een fles bacardi bij Fries heeft verstopt...en word uit de chat getjoept! Wachtende 1505!
Mja, doet me een beetje denken aan van die corrupte communistische landen.. waar je niet tegen de regering mag zijn enzo..quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
Volgens mij ook als je lelijke dingen zegt, over Amanda d'r haar bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen een bepaald aantal minuten, en wordt om de zoveel tijd mensen gewisseld. Of je bent er idd gewoon uitgetrapt
Ik al zo'n 35 minuten en na wat scherpe vragen privé aan zowel Amanda en Brian2008 was het flooep, eraf.quote:
Ik doe geen moeite meer, fuckzooi.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen een bepaald aantal minuten, en wordt om de zoveel tijd mensen gewisseld. Of je bent er idd gewoon uitgetrapt
Waar kan je typen ? :S ik zie alleen videochatquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
dito..... precies hetzelfde, bij hetzelfde berichtquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
Nog helemaal niets, hij heeft even de kans gekregen omdat paardepiemelverhaal recht te zette maar dat is alles. Heb nu genoeg gehoordquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:30 schreef blomst het volgende:
en zijn er nog wat foute gegevens door gekomen???
Joost was ook lekker bezig daar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
enkele vragen
ik kan helemaal niks tikken
Ja ik zag die met die auto van Coronell.... spelbederf...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
De plannen van Huub en Jaap komen er wel door.
De vragen zijn ook op niveau aangepast.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk.... duizenden keren dezelfde domme vragen....
Ik hoop dat huub daar even tegen aan kan schoppen bij dat boksen..quote:
Waar kun je dit meelezen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
enkele vragen
ik kan helemaal niks tikken
Prima OPquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:34 schreef Dementor het volgende:
De OP is klaar, lekker tekst want er is weinig bijzonders te zien.
komt omdat het een gemanipuleerde pestbende is daarzo.. zou me niks verbazen als ze zelf vragen gaan verzinnenquote:
op de chatbox waar ze zitten maar ik kan niks tikken krijg een melding deze aktie is ongeldigquote:
blijven wachten... dat duurt idd eventjes...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef Kinga het volgende:
wtf, ik sta in de lijst maar kan niks typen
Inderdaad, wat een geweldige ervaringquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:43 schreef Kinga het volgende:
nou... dat was interessant
Haha zelfde, ik zei dat Huub een fles bacardi cola naast kantoor had verstoptquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
Die miriam14.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prima OP![]()
Wat een waardeloze chat van B en A in vergelijking met de open chat van Huub en Claire.
[ afbeelding ]
Klopt heb ik ook gemerkt, de pruik was a nono............quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij ook als je lelijke dingen zegt, over Amanda d'r haar bijvoorbeeld
Helemaal mee eens. En nu maar wachten op het moment dat het koningskoppel euforisch het pand betreedt en verslag doet van de chat. Ik haak even af, dank U wel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:41 schreef Dementor het volgende:
De chatsessie is voorbij, oppervlakkigheid ten top.
Verstandskiezen getrokken vanmorgenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom heeft Breien een dikke rechterwang?
Dat is geen bord dat is gewoon een gebrek.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:46 schreef Kloot-viool het volgende:
Het waren toch meestal niets zeggende opmerkingen of flauwe vragen. Wel weten ze van Huub zijn plannen voor vanavond (zou dan toch mooi zijn als morgen fout gaat met Amanda).
Ga je sparren met Huub? duh.....
Maar hij moet toch echt snappen dat het gedoe met Fries toch echt niet kan, wat heeft die gozer een boord voor zijn kop, daar kunnen nog een hoop anderen van leren.
In het begin zag ik roevka nog staan. Werd je eraf gegooid?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:47 schreef akveor het volgende:
Nou geweldig deze chat sessie... kwam net te laat terug en daarna niet meer onder 1300 wachtenden voor me geweest.....
Ik heb het idee dat ik bij Huub en Claire gisteren veel meer kans had. Daar heb ik zeker 4 keer iets in mogen typen...
Ik heb T-Lex en Desii gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:48 schreef agter het volgende:
De enige die ik op de chat tegen kwam was Prospera...en ik kon niet eens prive...
Nee joh, kwam toch door het sparren met Huub?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verstandskiezen getrokken vanmorgen
Niet afhaken, gewoon genieten van zoveel zelfverheerlijking!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En nu maar wachten op het moment dat het koningskoppel euforisch het pand betreedt en verslag doet van de chat. Ik haak even af, dank U wel.
tnxquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verstandskiezen getrokken vanmorgen
Denk... ik had me vanmiddag al op de lijst gezet.... maar moest even weg...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
In het begin zag ik roevka nog staan. Werd je eraf gegooid?
En, was het gisteren ook zo gigantisch druk?
Bedankt.quote:
Maakt ook niet uit... ik kwam zelf niet verder dan wachtende 10. En het leek wel alsof ze over vrijwel alle negatieve opmerkingen heen lazen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk... ik had me vanmiddag al op de lijst gezet.... maar moest even weg...
Ik haak niet echt af, doe alleen geen verslag over de ratten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:50 schreef Dark het volgende:
Niet afhaken, gewoon genieten van zoveel zelfverheerlijking!
Ik weet er van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:53 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ookheb zelfs voor Tlex iets getypt..... om de verwarring Alex & Desi compleet te krijgen
Eens kijken hoe lang dat duurt... H en C gisteren totaal anderhalf uur weggeweestquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En nu maar wachten op het moment dat het koningskoppel euforisch het pand betreedt en verslag doet van de chat. Ik haak even af, dank U wel.
Tv momentje lijkt me zo, iemand moet toch iets zeggen? Groene schermen zijn nog spannender dan deze streams.quote:
Zwanger hé...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:04 schreef Kloot-viool het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar is Claire niet een beetje een "moeke" aan het worden?
We zullen nooit weten wie er daar op bezoek was.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tv momentje lijkt me zo, iemand moet toch iets zeggen? Groene schermen zijn nog spannender dan deze streams.
Huub zit te lezen op de bank.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:07 schreef chufi het volgende:
Is Huub nu achter om de beelden terug te kijken ?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:07 schreef chufi het volgende:
Is Huub nu achter om de beelden terug te kijken ?
LOLquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
Nee hoor het gaat gewoon door 24/7 http://www.chattenmetsletten.nl/
Onder de nick Goudenkutje![]()
Ben ik ook bang voor, die technische storing kwam iig voor iemand goed uit. Jaap zei niet voor niets: Er was een SL voor Brian. Ben benieuw wat er in het hokje heeft plaatsgevonden, nadat Brian wist dat hij voorgelogen is door....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:07 schreef Disana het volgende:
We zullen nooit weten wie er daar op bezoek was.
Ben benieuwd wat Jaap morgen van de chat maakt... en of er dan ook zoveel chatters langs zullen komen.
Typisch.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vond het gister spontaner
Ben eerder nieuwsgierig naar het wat..quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, die technische storing kwam iig voor iemand goed uit. Jaap zei niet voor niets: Er was een SL voor Brian. Ben benieuw wat er in het hokje heeft plaatsgevonden, nadat Brian wist dat hij voorgelogen is door....
Breng jij zo je tijd door tijdens SL's.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
Nee hoor het gaat gewoon door 24/7 http://www.chattenmetsletten.nl/
Onder de nick Goudenkutje![]()
Ahhhhh pijpslet pijpslet... ::quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen wordt Huub bekropen door iets
Wat hebben we het altijd dan gezellig hè? Zo saampjes....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Breng jij zo je tijd door tijdens SL's.
Of is ze aan zijn gonorroe boxer aan het snuffelen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:17 schreef akveor het volgende:
Ahhhhh pijpslet pijpslet... ::
Jupz... dat was ikquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch.
Terwijl Amanda en Brian zoveel meer echt zijn dan Claire en Huub. En veel meer zelfreflectie en humor hebben. En zelfspot. En spontaniteit. En ook zo ad rem. En welbespraakt.
Enzo.:+
De mallerd!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Brian heeft allemaal gekke dingen gedaan met blaadjes.
Sssstttt,, ik mag niet spammen hier.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:18 schreef akveor het volgende:
Wat hebben we het altijd dan gezellig hè? Zo saampjes....
Hij is toch ook artiest, onder anderequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Brian heeft allemaal gekke dingen gedaan met blaadjes.
Ja hoor, net echt. Gewoon een zootje watten in z'n snavel gepropt om het echt te doen lijken.quote:
Dat gaat heus nog wel doorwerken bij hem hoor, ook al zullen wij er misschien niets van merken. Hij heeft zelfs kunnen lezen dat de Dierenbescherming erover was aangeschreven.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Knap van Brian, er zelf over beginnen.
Aanval is de beste verdediging, en ik ben blij dat hij het ludiek kan zien.
Zo! Die wang is echt heftig!quote:
staan de veren klaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub werd er niet vooraf gefilterd.
Huub zegt ook dat er weinig rare dingen waren gisteren. Amanda beweert dat die er nu ook niet waren (wel dus).
Waarover begon Brian zelf?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Knap van Brian, er zelf over beginnen.
Aanval is de beste verdediging, en ik ben blij dat hij het ludiek kan zien.
Dat denk ik niet, het is een hoop opgeklopt gedoe van Brianhaters.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaat heus nog wel doorwerken bij hem hoor,
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:25 schreef Copycat het volgende:
Zo! Die wang is echt heftig!
En ik denk van wel. De meeste normale mensen vinden het maar wat vreemd dat je een paard gaat staan opwinden. Dat is echt niet alleen beperkt tot die chat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, het is een hoop opgeklopt gedoe van Brianhaters.
Als het echt zo is, had H dat dan ook niet beter offstream tegen J kunnen zeggen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Jaap: Ik heb off cam een gesprek met Amanda gehad. Daarin heeft ze niet aangegeven Brian in het spel te willen houden.
Snode plannen of BS?
Fout mannetje Don Corleone. Spitting image.quote:
Ik heb nog wel een kussen gemaakt van donsveren die ze er in kunnen rammen.quote:
Ze zuipt gewoon te veel alcohol.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt dat ze de laatste dagen zo'n hoofdpijn heeft. Volgens Ricardo komt het omdat ze niet genoeg vocht in haar hersenen heeft. Ze moet meer drinken. Brian zegt snel dat ze meer water moet drinken.
ja brajen had zich alleen maar opgegeven als poolboy neit als miljonair dus ik vraag me af waar hij die 10 k vandaan heeft gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:39 schreef Smash-it het volgende:
H: Als we B er in laten, hebben we gewoon een focking probleem. Hebben we alles hier voor niks gedaan. Alleen maar omdat hij het langste erin zit.
J: Ik wist niet eens dat het bestond, joh. Las het een keer in de krant.
H: Ik had me eerder opgegeven dan Brian.
Ja, dat is zonder meer waar. Ze kan beter water drinken, maar dat zal wel aan dovemansoren gezegd zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zuipt gewoon te veel alcohol.
Alcohol onttrekt vocht aan het lichaam. Dat is o zo slecht met warm weer.
Misschien krijgt ze nog wel een zonnesteek!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zuipt gewoon te veel alcohol.
Alcohol onttrekt vocht aan het lichaam. Dat is o zo slecht met warm weer.
Jaap - Als ze voor de 15de komen met 50.000 euro, dan.............en wijst naar Claire.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap en huub een top gesprek heerlijk
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt dat ze de laatste dagen zo'n hoofdpijn heeft. Volgens Ricardo komt het omdat ze niet genoeg vocht in haar hersenen heeft. Ze moet meer drinken. Brian zegt snel dat ze meer water moet drinken.
zelfs op de videochat lukrkte ze uit die vaas wijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is zonder meer waar. Ze kan beter water drinken, maar dat zal wel aan dovemansoren gezegd zijn
Dat snapt hij wel hoor. Heeft hij gisteren in een al dan niet gescript gesprek met Amanda aangegeven. Zo dom is Brian niet op dit gebied.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik krijg het idee dat brajen echt de klos gaat worden mede door die 43 % hahahaha en dat snapt hij dus helemaal niet
Nou nou dat was toen best leukquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:46 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb elke aflevering van Viva la Bam gezien die Huub beschrijft.. So sad..
H: We kunnen ook een programma maken dat wij samenwonen. Alledaagse dingen helemaal verneuken. Met een jerrycan vol water naar tankstation, jij met je Bassiepruik en je dan helemaal overgieten met die can en dan vragen om een vuurtje 'Ik kan er niet meer tegen!!!"
Brian lijkt zich geen zorgen re maken... dus ik trap er niet in.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik krijg het idee dat brajen echt de klos gaat worden mede door die 43 % hahahaha en dat snapt hij dus helemaal niet
Brian straalt ook!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef agter het volgende:
Amanda ziet er zo gelukkig uit...
[ link | afbeelding ]
Slim van Huub om Jaap in een vooruitzicht na DGK te laten geloven...Denk dat Jaap daar wel gevoelig voor is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef Smash-it het volgende:
Huub heeft wel wat contacten. Jaap wijst naar Claire en zegt 'die?!'. Huub zegt neee man, maar hij wil niet verder onstream over praten.
Zodat Amanda die 50K kan pakken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian lijkt zich geen zorgen re maken... dus ik trap er niet in.
Het plan waar Jaap het over heeft lijkt me wel aannemelijk.... ik zou me kunnen voorstellen dat in de live uitzending Brian weggestemd wordt... maar dat er dan plots een brief binnenkomt.... dat een ander 50.000 mag nemen maar wel met als gevolg dat Brian blijft. Lijkt me wel een eerlijke optie.
Wil je niet met hem wakker worden, of dat jij wakker word maar hij nooit meer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Smash-it het volgende:
J: Jackass/Tom Green vernederlandsen. Dat is top.
H: Net zoals Valerio, met dat wakker worden
Ik kots op valerio en op wakker worden, maar dat is persoonlijk
Zat ik ook al aan te denken. Doet Huub wel aardig, Jaap lekker maken voor een tv format. Huub wil stagaires, alleen lekkere want het moet wel een feestje zijn om te werken.. Best een chill baantje, lijkt me.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef agter het volgende:
Slim van Huub om Jaap in een vooruitzicht na DGK te laten geloven...Denk dat Jaap daar wel gevoelig voor is.
Hij stond het paard niet op te winden........quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik denk van wel. De meeste normale mensen vinden het maar wat vreemd dat je een paard gaat staan opwinden. Dat is echt niet alleen beperkt tot die chat.
Amanda: The green dressed monster....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef agter het volgende:
Amanda ziet er zo gelukkig uit...
[ link | afbeelding ]
Beide opties will work for me.quote:[b]Op woensdag 7 mei 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:[/b
Wil je niet met hem wakker worden, of dat jij wakker word maar hij nooit meer?![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij stond het paard niet op te winden........
Denk je dat Huub hier Jaap bij de benen heeft? Ik denk eigenlijk van niet. Wel denk ik dat wanneer Huub de winnaar is er totaal niets van terecht komt....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef agter het volgende:
[..]
Slim van Huub om Jaap in een vooruitzicht na DGK te laten geloven...Denk dat Jaap daar wel gevoelig voor is.
Nee, dat denk ik ook niet. Gewoon een beetje tegen aan te tikken zodat het heen en weer zou zwaaien. Het is vreemd, maar men overdrijft wel erover.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij stond het paard niet op te winden........
Die was toch al gewat eigemlijk ... onthaard met een laser tot op haar ...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, ze ziet eruit alsof haar net verteld is dat haar bikinilijn geharst moet worden
Het maakt niets uit wie er wint, het is allemaal paarlen voor de zwijnen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je dat Huub hier Jaap bij de benen heeft? Ik denk eigenlijk van niet. Wel denk ik dat wanneer Huub de winnaar is er totaal niets van terecht komt....
Je hoort de hersenpannetjes ratelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat er ook een stilte mag vallen in het gesprek van Huub en Jaap.
Ik vind dat constante doorratelen altijd zo vermoeiend, vooral als het van één kant komt.
Mee eens.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Gewoon een beetje tegen aan te tikken zodat het heen en weer zou zwaaien. Het is vreemd, maar men overdrijft wel erover.
Denk dat Claire er wel zuinig mee om zou springen. En ook Jaap verdenk ik er wel van dat hij het niet over de balk gaat gooien. Bij Jaap denk ik ook dat hij er wel eens ongelukkig van zou kunnen worden, omdat hij bang zal zijn dat het minder wordt en het z'n leven zal beheersen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt niets uit wie er wint, het is allemaal paarlen voor de zwijnen.
Ja... en daarvan gilde ze ook als een speenvarkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was toch al gewaxt eigenlijk ... onthaard met een laser tot op haar ...
Natuurlijk had hij niets kwaads in de zin, anders zou hij het never nooit niet on stream doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Het was een onhandige aktie van Brian, en als hij het over zou kunnen doen zou hij het ongetwijfeld anders doen.
Maar hij had geen kwade opzet, en van dierenmishandeling was al helemaal geen sprake.
Jaap is idd zuinig..... die heeft ook nog dik 1100 CP's waar hij vrijwel niets meer mee kan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk dat Claire er wel zuinig mee om zou springen. En ook Jaap verdenk ik er wel van dat hij het niet over de balk gaat gooien. Bij Jaap denk ik ook dat hij er wel eens ongelukkig van zou kunnen worden, omdat hij bang zal zijn dat het minder wordt en het z'n leven zal beheersen.
Ja, dat is zeker fijn, bij echte vrienden kun je stiltes laten vallen zonder dat het ongemakkelijk voelt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat er ook een stilte mag vallen in het gesprek van Huub en Jaap.
Ik vind dat constante doorratelen altijd zo vermoeiend, vooral als het van één kant komt.
Als stilte je vriend wordt heb je verder niet veel meer nodig......quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker fijn, bij echte vrienden kun je stiltes laten vallen zonder dat het ongemakkelijk voelt.
Vanwege mislukking DGK gaan alle fondsen terug in de pot.....u wordt bedankt voor bewezen dienstenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap is idd zuinig..... die heeft ook nog dik 1100 CP's waar hij vrijwel niets meer mee kan.
Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat Jaap het verdient
Omdat het meer was dan er een beetje tegen aan tikken. En omdat hij er veel te lang mee doorging om het als 'nieuwsgierigheid' te bestempelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Gewoon een beetje tegen aan te tikken zodat het heen en weer zou zwaaien. Het is vreemd, maar men overdrijft wel erover.
Nee, zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat je bij sommige mensen niet steeds hoeft te praten, maar je desondanks toch lekker mee op je gemak voelt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als stilte je vriend wordt heb je verder niet veel meer nodig......
In mijn woordenboek ook, en het feit dat Brian steeds om zich heen stond te kijken vertelde me dat hij het zélf ook niet in de haak vond.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat het meer was dan er een beetje tegen aan tikken. En omdat hij er veel te lang mee doorging om het als 'nieuwsgierigheid' te bestempelen.
In mijn woordenboek is het gewoon perversiteit.
[ afbeelding ]
Dank voor het fragment. Ik zat toen zelf te kijken en kan daarom met recht zeggen dat hij Fries stond op te winden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat het meer was dan er een beetje tegen aan tikken. En omdat hij er veel te lang mee doorging om het als 'nieuwsgierigheid' te bestempelen.
[ afbeelding ]
Vreemd dat hij het een aantal dagen bij Tanner ook deed, grappenderwijs natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk had hij niets kwaads in de zin, anders zou hij het never nooit niet on stream doen.
Dus dan is het zo.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En omdat hij er veel te lang mee doorging om het als 'nieuwsgierigheid' te bestempelen.
[ afbeelding ]
Misschien kiest Jaap wel eieren voor z'n geld...quote:
En met Huub....quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon een smeerlap, zowel met met vrouwen als met dieren.
Kon maar zo waar zijn......Alhoewel...zo dicht bij. Maar goed, hij kan als geen ander calculerenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien kiest Jaap wel eieren voor z'n geld...
Nou het was echt wel háár nivo hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:08 schreef agter het volgende:
Amanda is een beetje droevig door het niveau van de chat, denk ik...
Tip 1.Het gaat niet om winnen of verliezen maar om die manier waarop.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Schaken met Huub en Claire, nu ook verkrijgbaar bij Teleac
Jawel hoor, ze beantwoordde de vraag waarom ze het niet kort droeg. Ze zei dat ze nou eenmaal een meisje van lange haren was of iets van die strekking.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou het was echt wel háár nivo hoor.
Tieten, carrière, (paaldansen, nagels) , kindjes, Brian, nagels , Brian, dat ze zo'n leuk stelletje zijn, dat Brian zo goed en lief voor haar is, alleen heur haar werd niet besproken...
O me bad, sorry ik neem alles terugquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze beantwoordde de vraag waarom ze het niet kort droeg. Ze zei dat ze nou eenmaal een meisje van lange haren was of iets van die strekking.
Wonderwel negeerde ze alle opmerkingen over pruiken en marmotten ('je pruik zit scheef')
Speltip 9: verspreid uw winkansenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tip 1.Het gaat niet om winnen of verliezen maar om die manier waarop.
Er werden ook dode cavia opmerkingen gemaakt tijdens de chat...en ik denk dat ze geschrokken is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou het was echt wel háár nivo hoor.
Tieten, carrière, (paaldansen, nagels) , kindjes, Brian, nagels , Brian, dat ze zo'n leuk stelletje zijn, dat Brian zo goed en lief voor haar is, alleen heur haar werd niet besproken...
HOE dan!..quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Ricardo nog over piemels gesproken vandaag? Volgens mij is hij aardig rustig.....
Hij liep alleen met een half gesteven leuter in zn onderbroek met allleen Breien beneden in de slaapkamerquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Ricardo nog over piemels gesproken vandaag? Volgens mij is hij aardig rustig.....
O, dat is me ontgaan, ja dat soort opmerkingen komen wel aan bij haar, dat haar van Amanda is echt haar Achilleshielquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Er werden ook dode cavia opmerkingen gemaakt tijdens de chat...en ik denk dat ze geschrokken is.
't Leven van Ricardo is heerlijk simpel, aan deuren staan, z'n eigen achterste open stellen voor visite, beetje gezellig kletsen, wat roddeltjes, de laatste make-up en weer op zoek naar een centimeter of 20..... "t Kan allemaal zo eenvoudig zijn.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij liep alleen met een half gesteven leuter in zn onderbroek met allleen Breien beneden in de slaapkamer
Dan gaat ze nog wat meemaken als ze straks buiten is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dat is me ontgaan, ja dat soort opmerkingen komen wel aan bij haar, dat haar van Amanda is echt haar Achilleshiel
Bekijk jij het dan zoals jij het wil zien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dan is het zo.....![]()
Come on, de meesten hier haten Brian en alles wat hij doet is per definitie in- en inslecht. Zo zwart wit steekt de wereld echt niet in elkaar....
Nou en óf!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog wat meemaken als ze straks buiten is.
En het is niet eens heur eigen haar!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dat is me ontgaan, ja dat soort opmerkingen komen wel aan bij haar, dat haar van Amanda is echt haar Achilleshiel
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bekijk jij het dan zoals jij het wil zien.
Ik zie het als pervers, en dat spreek ik ook uit.
Mijn woordenboek hoeft jouw woordenboek niet te zijn.
Wij zijn het wel vaker niet eens over de daden van die rat. So be it.
Maar dat betekent ook niet automatisch dat het dan is zoals jij het ziet![]()
Eenschquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bekijk jij het dan zoals jij het wil zien.
Ik zie het als pervers, en dat spreek ik ook uit.
Mijn woordenboek hoeft jouw woordenboek niet te zijn.
Wij zijn het wel vaker niet eens over de daden van die rat. So be it.
Maar dat betekent ook niet automatisch dat het dan is zoals jij het ziet![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het gezicht van Claire kan soms heel mooi in beeld zijn, maar soms ook op een manier dat ze zo ongeveer 50 jaar lijkt. Dat zie je niet zo heel vaak bij mensen op die leeftijd
Zou ze er inmiddels al niet aan gewend zijn dat er, qua mensen, twee uitersten zijn die haar van alles toeroepen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef Leandra het volgende:
Ik heb toch het idee dat Amanda de hele avond al niet echt vrolijk is....
Misschien toch eea gelezen op die chat waardoor ze wat twijfels heeft??
Tilly is langs geweest en heeft het gedoe van Manny even hersteld. Nu zijn de nagels wel voor de Rachel lookquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Die nagels van Ricardo! Brrr, ik krijg er kippevel van.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:56 schreef Liess het volgende:
Mag ik even heel hard lachen en jullie mee laten genieten? http://www.lofrao.nl/?p=437#comment-356
Sport verbroederd?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt wel of Huub zit te bonden met Brian vandaag. Komt het doordat hij nu ook op een vechtsport zit? Komt het doordat hij voor het gevecht een beetje vriendjes wil worden om niet te hard op z'n lazer te krijgen? Of is het gewoon omdat hij met Brian wil praten......
Jij zit dus ook naar de domme mokkels te kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
morgenavond 23.15 2 jaar hoogte en dieptepunten dgk
Nog effe graaienquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:04 schreef Ziet het volgende:
amanda zegt dat ze deze week nog voor het laatst nieuwe kleding krijgen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:56 schreef Liess het volgende:
Mag ik even heel hard lachen en jullie mee laten genieten? http://www.lofrao.nl/?p=437#comment-356
Dat vermoeden deel ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vermoed dat Brian een zeer mondje heeft......
Ik vroeg me ook al af hoe oud Jemaro isquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Jemaro weet het een en ander nog niet zo duidelijk op papier te zetten..........
Hij lijkt op Henk Jan Smits met dat vieze haar en die zonnebril op zn hoofd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien doet een sexy dansje om het goed te maken? Oh nee hij heeft drankjes gehaald
Held Huubquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap stinkt als een riool. Ricardo krijgt 100 euro als hij bij de volgende cycloon van Jaap z'n neus tussen z'n billen steekt. Ricardo haakt af maar Huub heeft wel lef.....die wil wel....
Ik denk dat laatste, der tieten zijn ook al gegroeid van D naar Equote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt iedereen door de nachtcamera dikker of krijgt Amanda echt zo'n dikke reet?
Gadverdammequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap stinkt als een riool. Ricardo krijgt 100 euro als hij bij de volgende cycloon van Jaap z'n neus tussen z'n billen steekt. Ricardo haakt af maar Huub heeft wel lef.....die wil wel....
Vandaar dat ze net vroeg om nieuwe bh's.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste, der tieten zijn ook al gegroeid van D naar E
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, die opmerking heb ik ook nooit zo goed begrepen. Ik denk dat Huub ook niet veel meer over zal houden na aftrek van onkosten (auto, beveiliging, management)quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Als Huub dat al doet voor ¤ 100,=![]()
![]()
En dan vindt hij dat Lieke zichzelf in de uitverkoop heeft gedaan door voor ¤ 300,= op te treden
Wijlen mijn hond was voor geen miljoen te koop, maar voor Huubje hangt aan alles een prijskaartje, de lul.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Als Huub dat al doet voor ¤ 100,=![]()
![]()
En dan vindt hij dat Lieke zichzelf in de uitverkoop heeft gedaan door voor ¤ 300,= op te treden
Bij "goede doelen" gewerkt hé....daar weten ze wel hoe het moet....quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wijlen mijn hond was voor geen miljoen te koop, maar voor Huubje hangt aan alles een prijskaartje, de lul.
Zijn gezicht ziet er uit of hij nog een stuk Fries in zijn mond heeftquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian kan dan wel een dikke mond hebben, dan andere zwellichaam lijkt ook nog goed te werken....
Die snap ik even nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij "goede doelen" gewerkt hé....daar weten ze wel hoe het moet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |