Eenschquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bekijk jij het dan zoals jij het wil zien.
Ik zie het als pervers, en dat spreek ik ook uit.
Mijn woordenboek hoeft jouw woordenboek niet te zijn.
Wij zijn het wel vaker niet eens over de daden van die rat. So be it.
Maar dat betekent ook niet automatisch dat het dan is zoals jij het ziet![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het gezicht van Claire kan soms heel mooi in beeld zijn, maar soms ook op een manier dat ze zo ongeveer 50 jaar lijkt. Dat zie je niet zo heel vaak bij mensen op die leeftijd
Zou ze er inmiddels al niet aan gewend zijn dat er, qua mensen, twee uitersten zijn die haar van alles toeroepen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef Leandra het volgende:
Ik heb toch het idee dat Amanda de hele avond al niet echt vrolijk is....
Misschien toch eea gelezen op die chat waardoor ze wat twijfels heeft??
Tilly is langs geweest en heeft het gedoe van Manny even hersteld. Nu zijn de nagels wel voor de Rachel lookquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Die nagels van Ricardo! Brrr, ik krijg er kippevel van.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:56 schreef Liess het volgende:
Mag ik even heel hard lachen en jullie mee laten genieten? http://www.lofrao.nl/?p=437#comment-356
Sport verbroederd?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt wel of Huub zit te bonden met Brian vandaag. Komt het doordat hij nu ook op een vechtsport zit? Komt het doordat hij voor het gevecht een beetje vriendjes wil worden om niet te hard op z'n lazer te krijgen? Of is het gewoon omdat hij met Brian wil praten......
Jij zit dus ook naar de domme mokkels te kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
morgenavond 23.15 2 jaar hoogte en dieptepunten dgk
Nog effe graaienquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:04 schreef Ziet het volgende:
amanda zegt dat ze deze week nog voor het laatst nieuwe kleding krijgen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:56 schreef Liess het volgende:
Mag ik even heel hard lachen en jullie mee laten genieten? http://www.lofrao.nl/?p=437#comment-356
Dat vermoeden deel ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vermoed dat Brian een zeer mondje heeft......
Ik vroeg me ook al af hoe oud Jemaro isquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Jemaro weet het een en ander nog niet zo duidelijk op papier te zetten..........
Hij lijkt op Henk Jan Smits met dat vieze haar en die zonnebril op zn hoofd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien doet een sexy dansje om het goed te maken? Oh nee hij heeft drankjes gehaald
Held Huubquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap stinkt als een riool. Ricardo krijgt 100 euro als hij bij de volgende cycloon van Jaap z'n neus tussen z'n billen steekt. Ricardo haakt af maar Huub heeft wel lef.....die wil wel....
Ik denk dat laatste, der tieten zijn ook al gegroeid van D naar Equote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt iedereen door de nachtcamera dikker of krijgt Amanda echt zo'n dikke reet?
Gadverdammequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap stinkt als een riool. Ricardo krijgt 100 euro als hij bij de volgende cycloon van Jaap z'n neus tussen z'n billen steekt. Ricardo haakt af maar Huub heeft wel lef.....die wil wel....
Vandaar dat ze net vroeg om nieuwe bh's.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste, der tieten zijn ook al gegroeid van D naar E
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, die opmerking heb ik ook nooit zo goed begrepen. Ik denk dat Huub ook niet veel meer over zal houden na aftrek van onkosten (auto, beveiliging, management)quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Als Huub dat al doet voor ¤ 100,=![]()
![]()
En dan vindt hij dat Lieke zichzelf in de uitverkoop heeft gedaan door voor ¤ 300,= op te treden
Wijlen mijn hond was voor geen miljoen te koop, maar voor Huubje hangt aan alles een prijskaartje, de lul.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Als Huub dat al doet voor ¤ 100,=![]()
![]()
En dan vindt hij dat Lieke zichzelf in de uitverkoop heeft gedaan door voor ¤ 300,= op te treden
Bij "goede doelen" gewerkt hé....daar weten ze wel hoe het moet....quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wijlen mijn hond was voor geen miljoen te koop, maar voor Huubje hangt aan alles een prijskaartje, de lul.
Zijn gezicht ziet er uit of hij nog een stuk Fries in zijn mond heeftquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian kan dan wel een dikke mond hebben, dan andere zwellichaam lijkt ook nog goed te werken....
Die snap ik even nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij "goede doelen" gewerkt hé....daar weten ze wel hoe het moet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |