Eenschquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bekijk jij het dan zoals jij het wil zien.
Ik zie het als pervers, en dat spreek ik ook uit.
Mijn woordenboek hoeft jouw woordenboek niet te zijn.
Wij zijn het wel vaker niet eens over de daden van die rat. So be it.
Maar dat betekent ook niet automatisch dat het dan is zoals jij het ziet![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het gezicht van Claire kan soms heel mooi in beeld zijn, maar soms ook op een manier dat ze zo ongeveer 50 jaar lijkt. Dat zie je niet zo heel vaak bij mensen op die leeftijd
Zou ze er inmiddels al niet aan gewend zijn dat er, qua mensen, twee uitersten zijn die haar van alles toeroepen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef Leandra het volgende:
Ik heb toch het idee dat Amanda de hele avond al niet echt vrolijk is....
Misschien toch eea gelezen op die chat waardoor ze wat twijfels heeft??
Tilly is langs geweest en heeft het gedoe van Manny even hersteld. Nu zijn de nagels wel voor de Rachel lookquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Die nagels van Ricardo! Brrr, ik krijg er kippevel van.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:56 schreef Liess het volgende:
Mag ik even heel hard lachen en jullie mee laten genieten? http://www.lofrao.nl/?p=437#comment-356
Sport verbroederd?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt wel of Huub zit te bonden met Brian vandaag. Komt het doordat hij nu ook op een vechtsport zit? Komt het doordat hij voor het gevecht een beetje vriendjes wil worden om niet te hard op z'n lazer te krijgen? Of is het gewoon omdat hij met Brian wil praten......
Jij zit dus ook naar de domme mokkels te kijkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
morgenavond 23.15 2 jaar hoogte en dieptepunten dgk
Nog effe graaienquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:04 schreef Ziet het volgende:
amanda zegt dat ze deze week nog voor het laatst nieuwe kleding krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |