Jaap is idd zuinig..... die heeft ook nog dik 1100 CP's waar hij vrijwel niets meer mee kan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk dat Claire er wel zuinig mee om zou springen. En ook Jaap verdenk ik er wel van dat hij het niet over de balk gaat gooien. Bij Jaap denk ik ook dat hij er wel eens ongelukkig van zou kunnen worden, omdat hij bang zal zijn dat het minder wordt en het z'n leven zal beheersen.
Ja, dat is zeker fijn, bij echte vrienden kun je stiltes laten vallen zonder dat het ongemakkelijk voelt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat er ook een stilte mag vallen in het gesprek van Huub en Jaap.
Ik vind dat constante doorratelen altijd zo vermoeiend, vooral als het van één kant komt.
Als stilte je vriend wordt heb je verder niet veel meer nodig......quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker fijn, bij echte vrienden kun je stiltes laten vallen zonder dat het ongemakkelijk voelt.
Vanwege mislukking DGK gaan alle fondsen terug in de pot.....u wordt bedankt voor bewezen dienstenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap is idd zuinig..... die heeft ook nog dik 1100 CP's waar hij vrijwel niets meer mee kan.
Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat Jaap het verdient
Omdat het meer was dan er een beetje tegen aan tikken. En omdat hij er veel te lang mee doorging om het als 'nieuwsgierigheid' te bestempelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Gewoon een beetje tegen aan te tikken zodat het heen en weer zou zwaaien. Het is vreemd, maar men overdrijft wel erover.
Nee, zo bedoel ik het niet, ik bedoel dat je bij sommige mensen niet steeds hoeft te praten, maar je desondanks toch lekker mee op je gemak voelt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als stilte je vriend wordt heb je verder niet veel meer nodig......
In mijn woordenboek ook, en het feit dat Brian steeds om zich heen stond te kijken vertelde me dat hij het zélf ook niet in de haak vond.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat het meer was dan er een beetje tegen aan tikken. En omdat hij er veel te lang mee doorging om het als 'nieuwsgierigheid' te bestempelen.
In mijn woordenboek is het gewoon perversiteit.
[ afbeelding ]
Dank voor het fragment. Ik zat toen zelf te kijken en kan daarom met recht zeggen dat hij Fries stond op te winden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat het meer was dan er een beetje tegen aan tikken. En omdat hij er veel te lang mee doorging om het als 'nieuwsgierigheid' te bestempelen.
[ afbeelding ]
Vreemd dat hij het een aantal dagen bij Tanner ook deed, grappenderwijs natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk had hij niets kwaads in de zin, anders zou hij het never nooit niet on stream doen.
Dus dan is het zo.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En omdat hij er veel te lang mee doorging om het als 'nieuwsgierigheid' te bestempelen.
[ afbeelding ]
Misschien kiest Jaap wel eieren voor z'n geld...quote:
En met Huub....quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is gewoon een smeerlap, zowel met met vrouwen als met dieren.
Kon maar zo waar zijn......Alhoewel...zo dicht bij. Maar goed, hij kan als geen ander calculerenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien kiest Jaap wel eieren voor z'n geld...
Nou het was echt wel háár nivo hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:08 schreef agter het volgende:
Amanda is een beetje droevig door het niveau van de chat, denk ik...
Tip 1.Het gaat niet om winnen of verliezen maar om die manier waarop.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Schaken met Huub en Claire, nu ook verkrijgbaar bij Teleac
Jawel hoor, ze beantwoordde de vraag waarom ze het niet kort droeg. Ze zei dat ze nou eenmaal een meisje van lange haren was of iets van die strekking.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou het was echt wel háár nivo hoor.
Tieten, carrière, (paaldansen, nagels) , kindjes, Brian, nagels , Brian, dat ze zo'n leuk stelletje zijn, dat Brian zo goed en lief voor haar is, alleen heur haar werd niet besproken...
O me bad, sorry ik neem alles terugquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze beantwoordde de vraag waarom ze het niet kort droeg. Ze zei dat ze nou eenmaal een meisje van lange haren was of iets van die strekking.
Wonderwel negeerde ze alle opmerkingen over pruiken en marmotten ('je pruik zit scheef')
Speltip 9: verspreid uw winkansenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tip 1.Het gaat niet om winnen of verliezen maar om die manier waarop.
Er werden ook dode cavia opmerkingen gemaakt tijdens de chat...en ik denk dat ze geschrokken is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou het was echt wel háár nivo hoor.
Tieten, carrière, (paaldansen, nagels) , kindjes, Brian, nagels , Brian, dat ze zo'n leuk stelletje zijn, dat Brian zo goed en lief voor haar is, alleen heur haar werd niet besproken...
HOE dan!..quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Ricardo nog over piemels gesproken vandaag? Volgens mij is hij aardig rustig.....
Hij liep alleen met een half gesteven leuter in zn onderbroek met allleen Breien beneden in de slaapkamerquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Ricardo nog over piemels gesproken vandaag? Volgens mij is hij aardig rustig.....
O, dat is me ontgaan, ja dat soort opmerkingen komen wel aan bij haar, dat haar van Amanda is echt haar Achilleshielquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Er werden ook dode cavia opmerkingen gemaakt tijdens de chat...en ik denk dat ze geschrokken is.
't Leven van Ricardo is heerlijk simpel, aan deuren staan, z'n eigen achterste open stellen voor visite, beetje gezellig kletsen, wat roddeltjes, de laatste make-up en weer op zoek naar een centimeter of 20..... "t Kan allemaal zo eenvoudig zijn.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij liep alleen met een half gesteven leuter in zn onderbroek met allleen Breien beneden in de slaapkamer
Dan gaat ze nog wat meemaken als ze straks buiten is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dat is me ontgaan, ja dat soort opmerkingen komen wel aan bij haar, dat haar van Amanda is echt haar Achilleshiel
Bekijk jij het dan zoals jij het wil zien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dan is het zo.....![]()
Come on, de meesten hier haten Brian en alles wat hij doet is per definitie in- en inslecht. Zo zwart wit steekt de wereld echt niet in elkaar....
Nou en óf!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog wat meemaken als ze straks buiten is.
En het is niet eens heur eigen haar!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dat is me ontgaan, ja dat soort opmerkingen komen wel aan bij haar, dat haar van Amanda is echt haar Achilleshiel
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bekijk jij het dan zoals jij het wil zien.
Ik zie het als pervers, en dat spreek ik ook uit.
Mijn woordenboek hoeft jouw woordenboek niet te zijn.
Wij zijn het wel vaker niet eens over de daden van die rat. So be it.
Maar dat betekent ook niet automatisch dat het dan is zoals jij het ziet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |