Nou het was echt wel háár nivo hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:08 schreef agter het volgende:
Amanda is een beetje droevig door het niveau van de chat, denk ik...
Tip 1.Het gaat niet om winnen of verliezen maar om die manier waarop.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:11 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Schaken met Huub en Claire, nu ook verkrijgbaar bij Teleac
Jawel hoor, ze beantwoordde de vraag waarom ze het niet kort droeg. Ze zei dat ze nou eenmaal een meisje van lange haren was of iets van die strekking.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou het was echt wel háár nivo hoor.
Tieten, carrière, (paaldansen, nagels) , kindjes, Brian, nagels , Brian, dat ze zo'n leuk stelletje zijn, dat Brian zo goed en lief voor haar is, alleen heur haar werd niet besproken...
O me bad, sorry ik neem alles terugquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze beantwoordde de vraag waarom ze het niet kort droeg. Ze zei dat ze nou eenmaal een meisje van lange haren was of iets van die strekking.
Wonderwel negeerde ze alle opmerkingen over pruiken en marmotten ('je pruik zit scheef')
Speltip 9: verspreid uw winkansenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tip 1.Het gaat niet om winnen of verliezen maar om die manier waarop.
Er werden ook dode cavia opmerkingen gemaakt tijdens de chat...en ik denk dat ze geschrokken is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou het was echt wel háár nivo hoor.
Tieten, carrière, (paaldansen, nagels) , kindjes, Brian, nagels , Brian, dat ze zo'n leuk stelletje zijn, dat Brian zo goed en lief voor haar is, alleen heur haar werd niet besproken...
HOE dan!..quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Ricardo nog over piemels gesproken vandaag? Volgens mij is hij aardig rustig.....
Hij liep alleen met een half gesteven leuter in zn onderbroek met allleen Breien beneden in de slaapkamerquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Ricardo nog over piemels gesproken vandaag? Volgens mij is hij aardig rustig.....
O, dat is me ontgaan, ja dat soort opmerkingen komen wel aan bij haar, dat haar van Amanda is echt haar Achilleshielquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:22 schreef agter het volgende:
[..]
Er werden ook dode cavia opmerkingen gemaakt tijdens de chat...en ik denk dat ze geschrokken is.
't Leven van Ricardo is heerlijk simpel, aan deuren staan, z'n eigen achterste open stellen voor visite, beetje gezellig kletsen, wat roddeltjes, de laatste make-up en weer op zoek naar een centimeter of 20..... "t Kan allemaal zo eenvoudig zijn.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij liep alleen met een half gesteven leuter in zn onderbroek met allleen Breien beneden in de slaapkamer
Dan gaat ze nog wat meemaken als ze straks buiten is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dat is me ontgaan, ja dat soort opmerkingen komen wel aan bij haar, dat haar van Amanda is echt haar Achilleshiel
Bekijk jij het dan zoals jij het wil zien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus dan is het zo.....![]()
Come on, de meesten hier haten Brian en alles wat hij doet is per definitie in- en inslecht. Zo zwart wit steekt de wereld echt niet in elkaar....
Nou en óf!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan gaat ze nog wat meemaken als ze straks buiten is.
En het is niet eens heur eigen haar!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dat is me ontgaan, ja dat soort opmerkingen komen wel aan bij haar, dat haar van Amanda is echt haar Achilleshiel
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bekijk jij het dan zoals jij het wil zien.
Ik zie het als pervers, en dat spreek ik ook uit.
Mijn woordenboek hoeft jouw woordenboek niet te zijn.
Wij zijn het wel vaker niet eens over de daden van die rat. So be it.
Maar dat betekent ook niet automatisch dat het dan is zoals jij het ziet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |