Typisch.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vond het gister spontaner
Ben eerder nieuwsgierig naar het wat..quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, die technische storing kwam iig voor iemand goed uit. Jaap zei niet voor niets: Er was een SL voor Brian. Ben benieuw wat er in het hokje heeft plaatsgevonden, nadat Brian wist dat hij voorgelogen is door....
Breng jij zo je tijd door tijdens SL's.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
Nee hoor het gaat gewoon door 24/7 http://www.chattenmetsletten.nl/
Onder de nick Goudenkutje![]()
Ahhhhh pijpslet pijpslet... ::quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen wordt Huub bekropen door iets
Wat hebben we het altijd dan gezellig hè? Zo saampjes....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Breng jij zo je tijd door tijdens SL's.
Of is ze aan zijn gonorroe boxer aan het snuffelen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:17 schreef akveor het volgende:
Ahhhhh pijpslet pijpslet... ::
Jupz... dat was ikquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch.
Terwijl Amanda en Brian zoveel meer echt zijn dan Claire en Huub. En veel meer zelfreflectie en humor hebben. En zelfspot. En spontaniteit. En ook zo ad rem. En welbespraakt.
Enzo.:+
De mallerd!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Brian heeft allemaal gekke dingen gedaan met blaadjes.
Sssstttt,, ik mag niet spammen hier.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:18 schreef akveor het volgende:
Wat hebben we het altijd dan gezellig hè? Zo saampjes....
Hij is toch ook artiest, onder anderequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Brian heeft allemaal gekke dingen gedaan met blaadjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |