Typisch.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vond het gister spontaner
Ben eerder nieuwsgierig naar het wat..quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, die technische storing kwam iig voor iemand goed uit. Jaap zei niet voor niets: Er was een SL voor Brian. Ben benieuw wat er in het hokje heeft plaatsgevonden, nadat Brian wist dat hij voorgelogen is door....
Breng jij zo je tijd door tijdens SL's.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
Nee hoor het gaat gewoon door 24/7 http://www.chattenmetsletten.nl/
Onder de nick Goudenkutje![]()
Ahhhhh pijpslet pijpslet... ::quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen wordt Huub bekropen door iets
Wat hebben we het altijd dan gezellig hè? Zo saampjes....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Breng jij zo je tijd door tijdens SL's.
Of is ze aan zijn gonorroe boxer aan het snuffelen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:17 schreef akveor het volgende:
Ahhhhh pijpslet pijpslet... ::
Jupz... dat was ikquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch.
Terwijl Amanda en Brian zoveel meer echt zijn dan Claire en Huub. En veel meer zelfreflectie en humor hebben. En zelfspot. En spontaniteit. En ook zo ad rem. En welbespraakt.
Enzo.:+
De mallerd!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Brian heeft allemaal gekke dingen gedaan met blaadjes.
Sssstttt,, ik mag niet spammen hier.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:18 schreef akveor het volgende:
Wat hebben we het altijd dan gezellig hè? Zo saampjes....
Hij is toch ook artiest, onder anderequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Brian heeft allemaal gekke dingen gedaan met blaadjes.
Ja hoor, net echt. Gewoon een zootje watten in z'n snavel gepropt om het echt te doen lijken.quote:
Dat gaat heus nog wel doorwerken bij hem hoor, ook al zullen wij er misschien niets van merken. Hij heeft zelfs kunnen lezen dat de Dierenbescherming erover was aangeschreven.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Knap van Brian, er zelf over beginnen.
Aanval is de beste verdediging, en ik ben blij dat hij het ludiek kan zien.
Zo! Die wang is echt heftig!quote:
staan de veren klaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub werd er niet vooraf gefilterd.
Huub zegt ook dat er weinig rare dingen waren gisteren. Amanda beweert dat die er nu ook niet waren (wel dus).
Waarover begon Brian zelf?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Knap van Brian, er zelf over beginnen.
Aanval is de beste verdediging, en ik ben blij dat hij het ludiek kan zien.
Dat denk ik niet, het is een hoop opgeklopt gedoe van Brianhaters.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaat heus nog wel doorwerken bij hem hoor,
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:25 schreef Copycat het volgende:
Zo! Die wang is echt heftig!
En ik denk van wel. De meeste normale mensen vinden het maar wat vreemd dat je een paard gaat staan opwinden. Dat is echt niet alleen beperkt tot die chat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, het is een hoop opgeklopt gedoe van Brianhaters.
Als het echt zo is, had H dat dan ook niet beter offstream tegen J kunnen zeggen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Jaap: Ik heb off cam een gesprek met Amanda gehad. Daarin heeft ze niet aangegeven Brian in het spel te willen houden.
Snode plannen of BS?
Fout mannetje Don Corleone. Spitting image.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |