Typisch.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vond het gister spontaner
Ben eerder nieuwsgierig naar het wat..quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, die technische storing kwam iig voor iemand goed uit. Jaap zei niet voor niets: Er was een SL voor Brian. Ben benieuw wat er in het hokje heeft plaatsgevonden, nadat Brian wist dat hij voorgelogen is door....
Breng jij zo je tijd door tijdens SL's.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
Nee hoor het gaat gewoon door 24/7 http://www.chattenmetsletten.nl/
Onder de nick Goudenkutje![]()
Ahhhhh pijpslet pijpslet... ::quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen wordt Huub bekropen door iets
Wat hebben we het altijd dan gezellig hè? Zo saampjes....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Breng jij zo je tijd door tijdens SL's.
Of is ze aan zijn gonorroe boxer aan het snuffelen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:17 schreef akveor het volgende:
Ahhhhh pijpslet pijpslet... ::
Jupz... dat was ikquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch.
Terwijl Amanda en Brian zoveel meer echt zijn dan Claire en Huub. En veel meer zelfreflectie en humor hebben. En zelfspot. En spontaniteit. En ook zo ad rem. En welbespraakt.
Enzo.:+
De mallerd!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Brian heeft allemaal gekke dingen gedaan met blaadjes.
Sssstttt,, ik mag niet spammen hier.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:18 schreef akveor het volgende:
Wat hebben we het altijd dan gezellig hè? Zo saampjes....
Hij is toch ook artiest, onder anderequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Brian heeft allemaal gekke dingen gedaan met blaadjes.
Ja hoor, net echt. Gewoon een zootje watten in z'n snavel gepropt om het echt te doen lijken.quote:
Dat gaat heus nog wel doorwerken bij hem hoor, ook al zullen wij er misschien niets van merken. Hij heeft zelfs kunnen lezen dat de Dierenbescherming erover was aangeschreven.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Knap van Brian, er zelf over beginnen.
Aanval is de beste verdediging, en ik ben blij dat hij het ludiek kan zien.
Zo! Die wang is echt heftig!quote:
staan de veren klaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub werd er niet vooraf gefilterd.
Huub zegt ook dat er weinig rare dingen waren gisteren. Amanda beweert dat die er nu ook niet waren (wel dus).
Waarover begon Brian zelf?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Knap van Brian, er zelf over beginnen.
Aanval is de beste verdediging, en ik ben blij dat hij het ludiek kan zien.
Dat denk ik niet, het is een hoop opgeklopt gedoe van Brianhaters.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gaat heus nog wel doorwerken bij hem hoor,
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:25 schreef Copycat het volgende:
Zo! Die wang is echt heftig!
En ik denk van wel. De meeste normale mensen vinden het maar wat vreemd dat je een paard gaat staan opwinden. Dat is echt niet alleen beperkt tot die chat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, het is een hoop opgeklopt gedoe van Brianhaters.
Als het echt zo is, had H dat dan ook niet beter offstream tegen J kunnen zeggen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Jaap: Ik heb off cam een gesprek met Amanda gehad. Daarin heeft ze niet aangegeven Brian in het spel te willen houden.
Snode plannen of BS?
Fout mannetje Don Corleone. Spitting image.quote:
Ik heb nog wel een kussen gemaakt van donsveren die ze er in kunnen rammen.quote:
Ze zuipt gewoon te veel alcohol.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt dat ze de laatste dagen zo'n hoofdpijn heeft. Volgens Ricardo komt het omdat ze niet genoeg vocht in haar hersenen heeft. Ze moet meer drinken. Brian zegt snel dat ze meer water moet drinken.
ja brajen had zich alleen maar opgegeven als poolboy neit als miljonair dus ik vraag me af waar hij die 10 k vandaan heeft gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:39 schreef Smash-it het volgende:
H: Als we B er in laten, hebben we gewoon een focking probleem. Hebben we alles hier voor niks gedaan. Alleen maar omdat hij het langste erin zit.
J: Ik wist niet eens dat het bestond, joh. Las het een keer in de krant.
H: Ik had me eerder opgegeven dan Brian.
Ja, dat is zonder meer waar. Ze kan beter water drinken, maar dat zal wel aan dovemansoren gezegd zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zuipt gewoon te veel alcohol.
Alcohol onttrekt vocht aan het lichaam. Dat is o zo slecht met warm weer.
Misschien krijgt ze nog wel een zonnesteek!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zuipt gewoon te veel alcohol.
Alcohol onttrekt vocht aan het lichaam. Dat is o zo slecht met warm weer.
Jaap - Als ze voor de 15de komen met 50.000 euro, dan.............en wijst naar Claire.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap en huub een top gesprek heerlijk
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt dat ze de laatste dagen zo'n hoofdpijn heeft. Volgens Ricardo komt het omdat ze niet genoeg vocht in haar hersenen heeft. Ze moet meer drinken. Brian zegt snel dat ze meer water moet drinken.
zelfs op de videochat lukrkte ze uit die vaas wijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is zonder meer waar. Ze kan beter water drinken, maar dat zal wel aan dovemansoren gezegd zijn
Dat snapt hij wel hoor. Heeft hij gisteren in een al dan niet gescript gesprek met Amanda aangegeven. Zo dom is Brian niet op dit gebied.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik krijg het idee dat brajen echt de klos gaat worden mede door die 43 % hahahaha en dat snapt hij dus helemaal niet
Nou nou dat was toen best leukquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:46 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb elke aflevering van Viva la Bam gezien die Huub beschrijft.. So sad..
H: We kunnen ook een programma maken dat wij samenwonen. Alledaagse dingen helemaal verneuken. Met een jerrycan vol water naar tankstation, jij met je Bassiepruik en je dan helemaal overgieten met die can en dan vragen om een vuurtje 'Ik kan er niet meer tegen!!!"
Brian lijkt zich geen zorgen re maken... dus ik trap er niet in.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik krijg het idee dat brajen echt de klos gaat worden mede door die 43 % hahahaha en dat snapt hij dus helemaal niet
Brian straalt ook!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef agter het volgende:
Amanda ziet er zo gelukkig uit...
[ link | afbeelding ]
Slim van Huub om Jaap in een vooruitzicht na DGK te laten geloven...Denk dat Jaap daar wel gevoelig voor is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef Smash-it het volgende:
Huub heeft wel wat contacten. Jaap wijst naar Claire en zegt 'die?!'. Huub zegt neee man, maar hij wil niet verder onstream over praten.
Zodat Amanda die 50K kan pakken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian lijkt zich geen zorgen re maken... dus ik trap er niet in.
Het plan waar Jaap het over heeft lijkt me wel aannemelijk.... ik zou me kunnen voorstellen dat in de live uitzending Brian weggestemd wordt... maar dat er dan plots een brief binnenkomt.... dat een ander 50.000 mag nemen maar wel met als gevolg dat Brian blijft. Lijkt me wel een eerlijke optie.
Wil je niet met hem wakker worden, of dat jij wakker word maar hij nooit meer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Smash-it het volgende:
J: Jackass/Tom Green vernederlandsen. Dat is top.
H: Net zoals Valerio, met dat wakker worden
Ik kots op valerio en op wakker worden, maar dat is persoonlijk
Zat ik ook al aan te denken. Doet Huub wel aardig, Jaap lekker maken voor een tv format. Huub wil stagaires, alleen lekkere want het moet wel een feestje zijn om te werken.. Best een chill baantje, lijkt me.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef agter het volgende:
Slim van Huub om Jaap in een vooruitzicht na DGK te laten geloven...Denk dat Jaap daar wel gevoelig voor is.
Hij stond het paard niet op te winden........quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik denk van wel. De meeste normale mensen vinden het maar wat vreemd dat je een paard gaat staan opwinden. Dat is echt niet alleen beperkt tot die chat.
Amanda: The green dressed monster....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef agter het volgende:
Amanda ziet er zo gelukkig uit...
[ link | afbeelding ]
Beide opties will work for me.quote:[b]Op woensdag 7 mei 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:[/b
Wil je niet met hem wakker worden, of dat jij wakker word maar hij nooit meer?![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij stond het paard niet op te winden........
Denk je dat Huub hier Jaap bij de benen heeft? Ik denk eigenlijk van niet. Wel denk ik dat wanneer Huub de winnaar is er totaal niets van terecht komt....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef agter het volgende:
[..]
Slim van Huub om Jaap in een vooruitzicht na DGK te laten geloven...Denk dat Jaap daar wel gevoelig voor is.
Nee, dat denk ik ook niet. Gewoon een beetje tegen aan te tikken zodat het heen en weer zou zwaaien. Het is vreemd, maar men overdrijft wel erover.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij stond het paard niet op te winden........
Die was toch al gewat eigemlijk ... onthaard met een laser tot op haar ...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, ze ziet eruit alsof haar net verteld is dat haar bikinilijn geharst moet worden
Het maakt niets uit wie er wint, het is allemaal paarlen voor de zwijnen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je dat Huub hier Jaap bij de benen heeft? Ik denk eigenlijk van niet. Wel denk ik dat wanneer Huub de winnaar is er totaal niets van terecht komt....
Je hoort de hersenpannetjes ratelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat er ook een stilte mag vallen in het gesprek van Huub en Jaap.
Ik vind dat constante doorratelen altijd zo vermoeiend, vooral als het van één kant komt.
Mee eens.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet. Gewoon een beetje tegen aan te tikken zodat het heen en weer zou zwaaien. Het is vreemd, maar men overdrijft wel erover.
Denk dat Claire er wel zuinig mee om zou springen. En ook Jaap verdenk ik er wel van dat hij het niet over de balk gaat gooien. Bij Jaap denk ik ook dat hij er wel eens ongelukkig van zou kunnen worden, omdat hij bang zal zijn dat het minder wordt en het z'n leven zal beheersen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt niets uit wie er wint, het is allemaal paarlen voor de zwijnen.
Ja... en daarvan gilde ze ook als een speenvarkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was toch al gewaxt eigenlijk ... onthaard met een laser tot op haar ...
Natuurlijk had hij niets kwaads in de zin, anders zou hij het never nooit niet on stream doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Het was een onhandige aktie van Brian, en als hij het over zou kunnen doen zou hij het ongetwijfeld anders doen.
Maar hij had geen kwade opzet, en van dierenmishandeling was al helemaal geen sprake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |