Ik heb nog wel een kussen gemaakt van donsveren die ze er in kunnen rammen.quote:
Ze zuipt gewoon te veel alcohol.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt dat ze de laatste dagen zo'n hoofdpijn heeft. Volgens Ricardo komt het omdat ze niet genoeg vocht in haar hersenen heeft. Ze moet meer drinken. Brian zegt snel dat ze meer water moet drinken.
ja brajen had zich alleen maar opgegeven als poolboy neit als miljonair dus ik vraag me af waar hij die 10 k vandaan heeft gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:39 schreef Smash-it het volgende:
H: Als we B er in laten, hebben we gewoon een focking probleem. Hebben we alles hier voor niks gedaan. Alleen maar omdat hij het langste erin zit.
J: Ik wist niet eens dat het bestond, joh. Las het een keer in de krant.
H: Ik had me eerder opgegeven dan Brian.
Ja, dat is zonder meer waar. Ze kan beter water drinken, maar dat zal wel aan dovemansoren gezegd zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zuipt gewoon te veel alcohol.
Alcohol onttrekt vocht aan het lichaam. Dat is o zo slecht met warm weer.
Misschien krijgt ze nog wel een zonnesteek!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zuipt gewoon te veel alcohol.
Alcohol onttrekt vocht aan het lichaam. Dat is o zo slecht met warm weer.
Jaap - Als ze voor de 15de komen met 50.000 euro, dan.............en wijst naar Claire.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap en huub een top gesprek heerlijk
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef ruby het volgende:
Amanda zegt dat ze de laatste dagen zo'n hoofdpijn heeft. Volgens Ricardo komt het omdat ze niet genoeg vocht in haar hersenen heeft. Ze moet meer drinken. Brian zegt snel dat ze meer water moet drinken.
zelfs op de videochat lukrkte ze uit die vaas wijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is zonder meer waar. Ze kan beter water drinken, maar dat zal wel aan dovemansoren gezegd zijn
Dat snapt hij wel hoor. Heeft hij gisteren in een al dan niet gescript gesprek met Amanda aangegeven. Zo dom is Brian niet op dit gebied.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik krijg het idee dat brajen echt de klos gaat worden mede door die 43 % hahahaha en dat snapt hij dus helemaal niet
Nou nou dat was toen best leukquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:46 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb elke aflevering van Viva la Bam gezien die Huub beschrijft.. So sad..
H: We kunnen ook een programma maken dat wij samenwonen. Alledaagse dingen helemaal verneuken. Met een jerrycan vol water naar tankstation, jij met je Bassiepruik en je dan helemaal overgieten met die can en dan vragen om een vuurtje 'Ik kan er niet meer tegen!!!"
Brian lijkt zich geen zorgen re maken... dus ik trap er niet in.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik krijg het idee dat brajen echt de klos gaat worden mede door die 43 % hahahaha en dat snapt hij dus helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |