Ik weet het wel zeker, zij lezen tekst pas op als het al van het beeldscherm van de chatter af is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:24 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat er wel gecensureerd wordt.
Zelfde hier. He, Jammer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:26 schreef sander-3 het volgende:
Ze hebben mij, en vele anderen er uit gepleurd, en toen weer een paar erbij gezet.. dus ik sluit het maar af.
Volgens mij heeft iedereen een bepaald aantal minuten, en wordt om de zoveel tijd mensen gewisseld. Of je bent er idd gewoon uitgetraptquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
Wáát... ik zeg dat Huub een fles bacardi bij Fries heeft verstopt...en word uit de chat getjoept! Wachtende 1505!
Hoe lang zat je er al in dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
Wáát... ik zeg dat Huub een fles bacardi bij Fries heeft verstopt...en word uit de chat getjoept! Wachtende 1505!
Mja, doet me een beetje denken aan van die corrupte communistische landen.. waar je niet tegen de regering mag zijn enzo..quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
Volgens mij ook als je lelijke dingen zegt, over Amanda d'r haar bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen een bepaald aantal minuten, en wordt om de zoveel tijd mensen gewisseld. Of je bent er idd gewoon uitgetrapt
Ik al zo'n 35 minuten en na wat scherpe vragen privé aan zowel Amanda en Brian2008 was het flooep, eraf.quote:
Ik doe geen moeite meer, fuckzooi.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen een bepaald aantal minuten, en wordt om de zoveel tijd mensen gewisseld. Of je bent er idd gewoon uitgetrapt
Waar kan je typen ? :S ik zie alleen videochatquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
dito..... precies hetzelfde, bij hetzelfde berichtquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:27 schreef mspoez het volgende:
Nog helemaal niets, hij heeft even de kans gekregen omdat paardepiemelverhaal recht te zette maar dat is alles. Heb nu genoeg gehoordquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:30 schreef blomst het volgende:
en zijn er nog wat foute gegevens door gekomen???
Joost was ook lekker bezig daar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
enkele vragen
ik kan helemaal niks tikken
Ja ik zag die met die auto van Coronell.... spelbederf...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:36 schreef Dementor het volgende:
De plannen van Huub en Jaap komen er wel door.
De vragen zijn ook op niveau aangepast.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:36 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk.... duizenden keren dezelfde domme vragen....
Ik hoop dat huub daar even tegen aan kan schoppen bij dat boksen..quote:
Waar kun je dit meelezen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
enkele vragen
ik kan helemaal niks tikken
Prima OPquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:34 schreef Dementor het volgende:
De OP is klaar, lekker tekst want er is weinig bijzonders te zien.
komt omdat het een gemanipuleerde pestbende is daarzo.. zou me niks verbazen als ze zelf vragen gaan verzinnenquote:
op de chatbox waar ze zitten maar ik kan niks tikken krijg een melding deze aktie is ongeldigquote:
blijven wachten... dat duurt idd eventjes...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef Kinga het volgende:
wtf, ik sta in de lijst maar kan niks typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |