Maakt ook niet uit... ik kwam zelf niet verder dan wachtende 10. En het leek wel alsof ze over vrijwel alle negatieve opmerkingen heen lazen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk... ik had me vanmiddag al op de lijst gezet.... maar moest even weg...
Ik haak niet echt af, doe alleen geen verslag over de ratten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:50 schreef Dark het volgende:
Niet afhaken, gewoon genieten van zoveel zelfverheerlijking!
Ik weet er van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:53 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ookheb zelfs voor Tlex iets getypt..... om de verwarring Alex & Desi compleet te krijgen
Eens kijken hoe lang dat duurt... H en C gisteren totaal anderhalf uur weggeweestquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En nu maar wachten op het moment dat het koningskoppel euforisch het pand betreedt en verslag doet van de chat. Ik haak even af, dank U wel.
Tv momentje lijkt me zo, iemand moet toch iets zeggen? Groene schermen zijn nog spannender dan deze streams.quote:
Zwanger hé...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:04 schreef Kloot-viool het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar is Claire niet een beetje een "moeke" aan het worden?
We zullen nooit weten wie er daar op bezoek was.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tv momentje lijkt me zo, iemand moet toch iets zeggen? Groene schermen zijn nog spannender dan deze streams.
Huub zit te lezen op de bank.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:07 schreef chufi het volgende:
Is Huub nu achter om de beelden terug te kijken ?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:07 schreef chufi het volgende:
Is Huub nu achter om de beelden terug te kijken ?
LOLquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
Nee hoor het gaat gewoon door 24/7 http://www.chattenmetsletten.nl/
Onder de nick Goudenkutje![]()
Ben ik ook bang voor, die technische storing kwam iig voor iemand goed uit. Jaap zei niet voor niets: Er was een SL voor Brian. Ben benieuw wat er in het hokje heeft plaatsgevonden, nadat Brian wist dat hij voorgelogen is door....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:07 schreef Disana het volgende:
We zullen nooit weten wie er daar op bezoek was.
Ben benieuwd wat Jaap morgen van de chat maakt... en of er dan ook zoveel chatters langs zullen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |