Ben benieuwd of ik al aan 10 zit... En jij hebt ook een naamtopicquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nu maar weer stoppen met naamtopics voor Yesse
Ik hoef geen naamtopic om me gelukkig te voelenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik al aan 10 zit... En jij hebt ook een naamtopicvolgende is weer voor jou
damskiej!!quote:
jij hebt je Lilly? in alle discussies die ik hier heb gevolgd ziet het er bijna meer naar uit dat je achter Yesse aan zit dan dat je iets met Lilly hebt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
ik heb geen oogje op yesse.. ik heb mijn lilly!!!!
ennuh, ik wil ook weer een naamtopic.. (btw, check de OP onderaan)
Ja echt al die trekvogels hierquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme weer Yesse in de TT? Geilen jullie allemaal op haar ofzo.
shit he, wat heb jij zitten snuiven?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
Soep uit de kraan uitleg:
Water uit kraan ipv uit watertank [ afbeelding ] in de waterkoker ipv heet uit de watertank [ afbeelding ] heet water uit de waterkoker ipv heet water uit de watertank op de cup-a-soup in de beker [ afbeelding ] soep
soep uit de kraan![]()
En ik heb er geen problemen mee dat het uit de kraan is, moest nu alleen wat langer wachten
Je hebt er zelf ook aan meegedaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
Handig met handen wassen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
Soep uit de kraan uitleg:
Water uit kraan ipv uit watertank [ afbeelding ] in de waterkoker ipv heet uit de watertank [ afbeelding ] heet water uit de waterkoker ipv heet water uit de watertank op de cup-a-soup in de beker [ afbeelding ] soep
soep uit de kraan![]()
En ik heb er geen problemen mee dat het uit de kraan is, moest nu alleen wat langer wachten
wheheh hetzelfde als ik dus dacht...!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik hoef geen naamtopic om me gelukkig te voelen
uhm, zo zal het er voor een buitenstaander misschien uitzien.. yesse en ik weten beter.. ik was beetje voor piet en piles aan het arbeiten.. beetje dr love spelenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij hebt je Lilly? in alle discussies die ik hier heb gevolgd ziet het er bijna meer naar uit dat je achter Yesse aan zit dan dat je iets met Lilly hebt...
Nou er staat niet zoekt Yessequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja echt al die trekvogels hier
Zie OP: ... zoekt vrouw 8x
de laatste poster opent de nieuwequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook nietIk open de topics liever zelf.. maar was weer eens te laat
Samen gaan? En als dat niet lukt, waarom niet alleen? Bang dat je relatie dat niet aan kan? Je komt er alleen maar sterk uit, als je het redt tenminstequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
het heeft dit keer niet uitgemaakt omdat ik te lui en te laat was.. maar het zou voor mij zeer zeker een grote factor zijn bij mn beslissing..
Truequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij hebt je Lilly? in alle discussies die ik hier heb gevolgd ziet het er bijna meer naar uit dat je achter Yesse aan zit dan dat je iets met Lilly hebt...
ik hoop voor je dat Lilly dat ook doorheeft dat het anders zit dan dat het eruit ziet, anders ben je strax weer een paar maand weg...!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, zo zal het er voor een buitenstaander misschien uitzien.. yesse en ik weten beter.. ik was beetje voor piet en piles aan het arbeiten.. beetje dr love spelen
Mij hoefde je echt niet te koppelen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, zo zal het er voor een buitenstaander misschien uitzien.. yesse en ik weten beter.. ik was beetje voor piet en piles aan het arbeiten.. beetje dr love spelen
fixedquote:
Komt t wel op neer natuurlijk. Want daaronder staat: Yesse zoekt manquote:
motherfucking druk...quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
Hows life Kuno?
your loss... nu is bartje ermee vandoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mij hoefde je echt niet te koppelen hoor
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Damzkieee het volgende:
Ja echt al die trekvogels hier
Zie OP: ... zoekt vrouw 8x
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:11 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, zo zal het er voor een buitenstaander misschien uitzien..
Daar ben ik wel een beetje mee eensquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nu maar weer stoppen met naamtopics voor Yesse
He die grap is 2 jaar geleden al geweestquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bootje... wat was de Username van Lilly ook nog maar weer? dan zal ik even deze topics naar haar sturen...!
Stemt ook voorquote:
shit he jongens.. ik moest ff snel wat verzinnen.. anders krijg je helemaal afgezaagde dingen.. als ik mezelf had genoemd had het weer niet goed geweest..quote:
ik denk echt he, dat Bootje een beetje een oogje op je heeftquote:
Dat was voor onze dating-show... Wat begon met Dean zoekt vrouw (zie mijn mooie tegeltje) en de regel zou zijn dat we op de meet mensen zouden beoordelen voor de rest.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komt t wel op neer natuurlijk. Want daaronder staat: Yesse zoekt man
goede grappen kunnen best herhaald wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
He die grap is 2 jaar geleden al geweest
Kun je beter de mensen die al wel een relatie hebben de boel laten beoordelen he ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat was voor onze dating-show... Wat begon met Dean zoekt vrouw (zie mijn mooie tegeltje) en de regel zou zijn dat we op de meet mensen zouden beoordelen voor de rest.Dus mensen die niet in de Stage SC zitten..
Waar het de komende dagen zomer blijft..quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
shit he jongens.. ik moest ff snel wat verzinnen.. anders krijg je helemaal afgezaagde dingen.. als ik mezelf had genoemd had het weer niet goed geweest..
[paul teutel jr style]Build it yourself!!!![]()
[/paul teuteljr style]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jan Pieter // says:
Yenice (L) Bootje
Jan Pieter // says:
ow fuck
Jan Pieter // says:
wacht
Yenice aka. Freckles says:
andersom
Jan Pieter // says:
Bootje (L) Yenice
Hij was wel lachen ja, Roycooooo en ik zaten met tranen in de ogen achter het bureau toenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goede grappen kunnen best herhaald worden![]()
![]()
je gaat helemaal de fout in bij de eerste 2 woorden..quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk echt he, dat Bootje een beetje een oogje op je heeft![]()
Hoezo? Die mochten wel mee doen. Maar als het niet iemand voor jezelf is kun je toch wel iemand beoordelen, al ben je single.. Of heb je geen beoordelingsvermogen als je single bent?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kun je beter de mensen die al wel een relatie hebben de boel laten beoordelen he ?
Ik had in de TT gezet dat je een dikke kop hadquote:
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, dan moet ik het straks ook nog doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je gaat helemaal de fout in bij de eerste 2 woorden..
ff voor de duidelijkheid..
yesse is een hele lieve meid en ze zal iemand heel gelukkig maken maar ik zal het iig niet zijn. dat ik haar een beetje zit te plagen betekend niet dat ik direct in haar broek wil
ik bedoelde de OP..quote:
Chatlogsquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jan Pieter // says:
Yenice (L) Bootje
Jan Pieter // says:
ow fuck
Jan Pieter // says:
wacht
Yenice aka. Freckles says:
andersom
Jan Pieter // says:
Bootje (L) Yenice
G lan er anders ook wat van,quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jan Pieter // says:
Yenice (L) Bootje
Jan Pieter // says:
ow fuck
Jan Pieter // says:
wacht
Bootje (L) Yenice
Ja met mijn naam. Daar gaat een naamtopic overquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik had in de TT gezet dat je een dikke kop had.
Ik ben al tijden niet meer bezig met Yesse adorerenquote:
Ja, interessant discussiequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:22 schreef jna het volgende:
Al op pagina 2 voordat ik het nieuwe topic uberhaupt heb gevonden
niet alleen julliiequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij was wel lachen ja, Roycooooo en ik zaten met tranen in de ogen achter het bureau toen
alleen onze meningen over bootjequote:
Die zijn niet voor niets singlequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoezo? Die mochten wel mee doen. Maar als het niet iemand voor jezelf is kun je toch wel iemand beoordelen, al ben je single.. Of heb je geen beoordelingsvermogen als je single bent?
mocht je je vervelen mag je de OP wel aanpassen aan iets passenders ofzo..quote:
'Heeft hij wel gelijk inquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben al tijden niet meer bezig met Yesse adoreren
hoezo nou weer een ban? heb jij Yesse horen klagen?quote:
Had ook even kon moeten staanquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben al tijden niet meer bezig met Yesse adoreren
Ik klaagde nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo nou weer een ban? heb jij Yesse horen klagen?
Dat heb je wel eens hequote:
Mhwa als je het anders had gebracht misschien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mocht je je vervelen mag je de OP wel aanpassen aan iets passenders ofzo..
quote:
Zie PIquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn zin:quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je gaat helemaal de fout in bij de eerste 2 woorden..
ik ga er niet om smeken.. tenzij yesse het heel graag wil..quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens he.
[..]
Mhwa als je het anders had gebracht misschien.
Doe maar even klagen.quote:
zie dikgedrukt..quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn zin:
![]()
moet dus worden:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan beter afvragen, wanneer krijg je hier geen ban?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk hoor, als je je een beetje normaal gedraagtquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan beter afvragen, wanneer krijg je hier geen ban?
als je niet pmt als je niet post en alleen, maar dan ook echt alleen maar leest!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan beter afvragen, wanneer krijg je hier geen ban?
Kijk Houniet, dit is je vrijbrief om mensen die hier geen gehoor aan geven te bannenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
[klaagstand]Kunnen we er nu over ophouden [/klaagstand]
Damzkiiiiiiquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
Er zijn ook nog mensen die nogsteeds stagiaire zijn terwijl ze dat 2 jaar geleden ook al waren! Sup Kuno & Duitse Leinmeid?
make llow not warquote:
chicka bonitaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Damzkiiiiii. Beetje secuur zijn, dat was vorig jaar nog hoor. Dus pas 1 jaar geleden. Ja hier alles goed, behalve dan dat mijn scriptie over 3 weken waarschijnlijk af moet zijn, terwijl ik dacht pas eind juni (omdat dan ook mijn stage afloopt).
En nu ben ik Spaanse Leinmeid.
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
Er zijn ook nog mensen die nogsteeds stagiaire zijn terwijl ze dat 2 jaar geleden ook al waren! Sup Kuno & Duitse Leinmeid?
Hoi Spaanse Leinmeid danquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Damzkiiiiii. Beetje secuur zijn, dat was vorig jaar nog hoor. Dus pas 1 jaar geleden. Ja hier alles goed, behalve dan dat mijn scriptie over 3 weken waarschijnlijk af moet zijn, terwijl ik dacht pas eind juni (omdat dan ook mijn stage afloopt).
En nu ben ik Spaanse Leinmeid.
geld? wat is dat?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoi Spaanse Leinmeid dan
Ik heb het gevoel dat ik hier alweer 2 jaar werk
Leuk Barcelona
Ben trouwens wel blij dat ik geen stage/afstuderen meer heb, dat geld komt me wel goed uit
Hola chico guapo! Betekent dus dat je het naar je zin hebt! Werk je nog steeds bij dat bedrijf waar je toentertijd afstudeerde (ik liep toen stage)? Ach ik vind het niet erg, zit hier prima en heb ook geen geldnood dus ach, ik heb niks te klagenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoi Spaanse Leinmeid dan
Ik heb het gevoel dat ik hier alweer 2 jaar werk
Leuk Barcelona
Ben trouwens wel blij dat ik geen stage/afstuderen meer heb, dat geld komt me wel goed uit
nog even hard werken en je mag naar huis!quote:
Ik zie het niet, maar zal Alizee wel zijn..quote:
Ja nog 3 kwartierquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog even hard werken en je mag naar huis!
nou hup nog even doorbikkelen dan!quote:
Alizeequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar zal Alizee wel zijn..
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=alizee&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
Volgens mij nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar zal Alizee wel zijn..
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=alizee&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
We zoeken de vrouw in Houniet's usericonquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
zo ben ik weer.. nog een leuke discussie hier?
Ik ben geen held, tenminste niet één die telt, maar ik doe mijn best te blijven staanquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
"Aan stuurboord liggen kapers, lief. En aan bakboord zwemmen haaien. Maar ik hou vannacht het roer wel recht."
De Kapitein
A e/d M
Damzi en Goovi zijn terugquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
zo ben ik weer.. nog een leuke discussie hier?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
"Aan stuurboord liggen kapers, lief. En aan bakboord zwemmen haaien. Maar ik hou vannacht het roer wel recht."
De Kapitein
A e/d M
Nee, dat was een electrotechniek bedrijf. Not my cup of tea/coffee zeg maar. Dat was puur vriendjespolitiek dat we daar konden afstuderen. Werk nu in de IT als commerciële pikquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hola chico guapo! Betekent dus dat je het naar je zin hebt! Werk je nog steeds bij dat bedrijf waar je toentertijd afstudeerde (ik liep toen stage)? Ach ik vind het niet erg, zit hier prima en heb ook geen geldnood dus ach, ik heb niks te klagen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Toen bij die eerste clip van dr zat ik meteen zo voor de tv
Nooit geweten dat jij voorzitster was van de Damzi fanclubquote:
Ook mooi.. Of eh :quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben geen held, tenminste niet één die telt, maar ik doe mijn best te blijven staan
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook mooi.. Of eh :
Al wat ik nu zeg,
is bij voorbaat al niet waar.
Ik lieg mezelf en m’n leven,
ik lieg m’n hele leven zelf bij elkaar.
Geloof me op m'n woord, ’t is waar
Dus ik kom op als de acteur,
als de acteur die het ijs wel even breken zal.
Hé, hallo hoogmoed, hier de val (Hé, hallo hoogmoed, hier de val)
Dus ik kom op als de acteur,
als de acteur die het ijs wel even breken zal.
Hé, hallo hoogmoed, hier de val.
Ik vind "vandaag ben ik gaan lopen" ook zo'n mooi liedjequote:
Ja, jij ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben geen held, tenminste niet één die telt, maar ik doe mijn best te blijven staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
heel flauw, maar in dat liedje zit 1 zo'n zinnetje en dat zing ik altijd mee als: "Zit aan me voeten.."quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
heel flauw, maar in dat liedje zit 1 zo'n zinnetje en dat zing ik altijd mee als: "Zit aan me voeten.."
Als het vuur gedoofd isquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:59 schreef Goover het volgende:
Ik vind de combinatie: "Het regent zonnestralen" en "Als Het Vuur Gedoofd Is" geniaal. Herman is fucked up![]()
Ik was een van de eerste die doorhad dat er een link zat in de twee nummers, iig de eerste van de mensen die ik ken die ook A&dM luisteren...
Ja hoor, plekje in de hoogslaper inclusief.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooooh dan krijg ik die ramen uit 1910 er gratis bij toch?![]()
uh ja.. ik vroeg me ook al af waarom hij zo geniaal is en dat als eerste ontdektequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als het vuur gedoofd isMaar dat is toch ook niet zo moeilijk? Alleen de naam Herman al, en zo depressief enzo.. Of mis ik een andere link?
Nee hij is niet heel moeilijk, maar niemand had hem door...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als het vuur gedoofd isMaar dat is toch ook niet zo moeilijk? Alleen de naam Herman al, en zo depressief enzo.. Of mis ik een andere link?
Hipquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja hoor, plekje in de hoogslaper inclusief.
Ja, heb ik het toch goed. Zijn de 2 mogelijkheden van wat er (had) kunnen gebeurenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee hij is niet heel moeilijk, maar niemand had hem door...
"Nog geen week terug, in een park in Amsterdam
Had hij zijn leven overzien en schrok zich lam"
En dan gitaar riedeltje uit "Als Het Vuur Gedoofd Is"
Nerdje! Wat doe je daar precies?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, dat was een electrotechniek bedrijf. Not my cup of tea/coffee zeg maar. Dat was puur vriendjespolitiek dat we daar konden afstuderen. Werk nu in de IT als commerciële pik
Nee, voorzitster van de vroeger was alles beter clubquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij voorzitster was van de Damzi fanclub
Nouja, de combinatie is mooi. Vooral goed bedacht..quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
uh ja.. ik vroeg me ook al af waarom hij zo geniaal is en dat als eerste ontdekte
Hoi!quote:
Hoiquote:[..]
Nee, voorzitster van de vroeger was alles beter club. Nou zeg, vind het gewoon leuk oude digitale bekenden te zien!
Dat kan ik welquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent met laddertjes, dan komt alles goed!
je voeten coordinatie heeft alleen een beetje problemenquote:
Ja maar met ladders gaat het wel goedquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je voeten coordinatie heeft alleen een beetje problemen
Hej da!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Doei. Ik ga ook gelijk, tijd voor Spaanse les
vreemd...!quote:
Weet ikquote:
hej da!quote:
Altijd als ik net thuis ben ga jij wegquote:
Bootje EN Pilesquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd als ik net thuis ben ga jij weg![]()
![]()
Of mag ik niet meer zulke opmerkingen maken, voor ik weer een paar man over me heen krijg
en G. Fawkes...!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vergeet Bart steeds, dat is niet lief![]()
ik wist het wel als ik haar was!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Gek hèquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent dan ook geen Yesse![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wist het wel als ik haar was!
Naja, maar bij wijze van héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
De legende is terugquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
De legende is terug![]()
Hoe is het dude?? Fijn je weer te zien!
Dat was toevalquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:53 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Kees, hoevaak worden je stats ge-update?
Zie het al, redelijk meteen
Mooi manquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Altijd goed om terug te zijn.
Het is goed, prima zelfs.
Lekker mojitotje in de hand nu, terrasje in de zon, (thuis lmd) voel me prima, heerlijk weer, en zoals ze zeggen: 'met slechte mensen gaat het altijd goed'
quote:
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:35 schreef eer-ik het volgende:
Mensen die gaan chillen/zuipen vanavond in Utrecht?
prachtig weer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zoals jij al zei, met slechte mensen gaat het altijd goed
![]()
Het is schitterend weer![]()
Ik moet morgen wel gewoon werken. En in je eentje een terrasje pakken is ook weer zowat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
prachtig weer.
Ik wil eigenlijk ook een terras pakken, ben morgen ook vrij, maar al m'n maten zijn op vakantie.
Ja, daar begin ik niet aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet morgen wel gewoon werken. En in je eentje een terrasje pakken is ook weer zowat.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daar begin ik niet aan.
Ik heb effe vrij genomen omdat ik wel graag 1 dag wil genieten van het weer, en omdat ik een hoop kleren moet kopen.
ja, hoezo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus ze gaan pas na je verjaardag weg?
Dat ga ik ook sowieso doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik ga komend weekend wel ff van het weer geneten, misschien nog ff naar het strand toeren.
zn ouders blijven 12 dagen wegquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus geen wild feest @ your place
Die Hard is vanavond op tvquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:20 schreef Deansensitized het volgende:
Komt er vanavond een mooie film?
met ouders (en familie) is zaterdagmiddag, zonder ouders is ergens in die 12 dagenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zn ouders blijven 12 dagen wegDus eerst een feest MET ouders en dan zonder
(zou ik dan doen he)
Ik denk ook niet dat jij hem op je TVtje zal krijgen daar in Utrecht, zul je toch echt vanavond nog voor 21:45 naar Zweden moeten komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die hard is best tof, maar binnen zitten met dit weer niet.
Dat was ik dan ook niet van plan, ik blijf tot de zon onder gaat buitenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij hem op je TVtje zal krijgen daar in Utrecht, zul je toch echt vanavond nog voor 21:45 naar Zweden moeten komen
Wat loop je dan te lullen manquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij hem op je TVtje zal krijgen daar in Utrecht, zul je toch echt vanavond nog voor 21:45 naar Zweden moeten komen
Wat ik lul? dat ik hem wel kan kijken! En inderdaad leer er maar mee te leven dat er ook mensen vanuit het buitenland hier posten!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat loop je dan te lullen man
Maarja, heb ook niet gezegd dat het hier moest zijn....
eigen volk eerstquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat ik lul? dat ik hem wel kan kijken! En inderdaad leer er maar mee te leven dat er ook mensen vanuit het buitenland hier posten!
ik ben gewoon nederlands hoorquote:
Volgende keer zal ik gewoon weer ervan uit gaan dat je Nederland bedoelt, had ik deze keer ook kunnen doen maar had eigenlijk wel zin om weer even vervelend te zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:40 schreef Deansensitized het volgende:
Had al hele reactie klaar staan dat je je bek moest houden, dat ik toch vroeg wat er hier voor kwam, en niet in Zweden enzo... maar toen ik teruglas zag ik dat ik dat ook helemaal niet vroeg...
Maar heb er al mee leren leven hoor, heb het immers zelf ook een poos gedaan
ga jij nou lastig doen?quote:
Je weet wie het zegt Kuno! Beter ik dan iemand bij zijn volle verstandquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt Kuno! Beter een fries dan iemand bij zijn volle verstand
hoooooi!quote:
Hoi!!!quote:
Koudquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
Warm
Verder wel redelijk oké
De uwe?
Kunoooo![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik een spel gekocht, werkt het niet, omdat ik Deamon tools op mijn Pc heb staan
Wanneer is er plekquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me mooi dan, wanneer kom je?
je kan dat toch gewoon roamen met deamontools....quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hier, vast wel, met een aantal ICT'ers hier, hoe ik een .ISO van de DVD kan maken?
* Luctor = n00b![]()
![]()
Dire Straitsquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:09 schreef eer-ik het volgende:
.....Money for nothing......
.....Chicks for free.....
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je kan dat toch gewoon roamen met deamontools....
Wat ga je doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:18 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag maar eens wat leuks moet gaan doen
Dat vroeg ik mij ook af ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
eer-ik Sinds wanneer mag jij weer onder je gewonen naam posten?
Is dat opeens een briljante ingeving?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:18 schreef Yesse het volgende:
vrijdag/zaterdag moet je sowieos wat leuks doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:18 schreef Yesse het volgende:
Mag ik dat dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
eer-ik Sinds wanneer mag jij weer onder je gewonen naam posten?
Niks moetquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrijdag/zaterdag moet je sowieos wat leuks doen.
van mij welquote:
Ja, nou ja, als je in je eentje thuis zitten ook leuk vindt moet je dat doen, maar mijn keuze is het nietquote:
steek eens een arm uit je raam...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
Waar is iedereen trouwens opeens. Stelletje nep-internet-verslaafden
ik kijk geen tvquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde Peking Express wel zien natuurlijk
Oe.. Zonquote:
jaa.. ik doe te weinig..quote:
wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga een leven maken. Ofzo.. Als dat lukt
Geen reden tot klagen lijkt mijquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neen.
[..]
Ja, vervelend, al dat bruin worden
En al die rokjes
Nou eh geen ideequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat moet ik me hier bij voorstellen?
Jij hebt nog de bandquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd... hopeloos gefaald.
Goed plan eigenlijk welquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:52 schreef Yesse het volgende:
jaa.. ik doe te weinig..Ik ga een leven maken. Ofzo.. Als dat lukt
Lijkt me wel hipquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:06 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is waar
Maar verder ook niet veel... en om nou te zeggen dat we elk weekend het dak eraf spelen
Maar we komen er wel
Kom je ook eens kijken??
moet zeggen dat het me hier in Zweden toch aardig lukt, strax weer even gezellig doen en dan tot vrijdag avond fokken!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd... hopeloos gefaald.
dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet zeggen dat het me hier in Zweden toch aardig lukt, strax weer even gezellig doen en dan tot vrijdag avond fokken!nee echt niet, ik heb wel een serieus leven naast fok!
Ik had tot voorheen een leven, maar goed.. nu heb ik toch weer het kelderratjessyndroom.. Gamen in een te warme kamer, terwijl buiten de mussen van het dak vallenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet zeggen dat het me hier in Zweden toch aardig lukt, strax weer even gezellig doen en dan tot vrijdag avond fokken!nee echt niet, ik heb wel een serieus leven naast fok!
Is die post echt serieus?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had tot voorheen een leven, maar goed.. nu heb ik toch weer het kelderratjessyndroom.. Gamen in een te warme kamer, terwijl buiten de mussen van het dak vallen
Ieder geval tot maandagquote:
Zaterdagochtend eerst even moederdagcadeau halen.. En misschien 's middags strand/terras/iets anders waar je bruin wordtquote:
GTA IV is slecht voor je sociale levenquote:
Welterustenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:48 schreef Yesse het volgende:
En nu gaan we slapen en hopen dat het nu beter gaat![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Niet alleen GTA IV hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
GTA IV is slecht voor je sociale leven
quote:
Dat maak je er zelf van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
GTA IV is slecht voor je sociale leven
Omdat het in mijn optiek echt insane is om binnen te blijven, consequent, met dit weer.quote:
ik kan met zulk zonnig weer echt nooit van mn leven binnenblijven, mn laptopje gaat dan de kast in en ik naar buiten korte broek, shirtje zonnebril en genieten!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat het in mijn optiek echt insane is om binnen te blijven, consequent, met dit weer.
Suits mequote:Op woensdag 7 mei 2008 23:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan met zulk zonnig weer echt nooit van mn leven binnenblijven, mn laptopje gaat dan de kast in en ik naar buiten korte broek, shirtje zonnebril en genieten!in slechtste geval, zoals vorig jaar once in utrecht, ging ik gewoon maar door de stad fietsen omdat ik niets te doen had maar niet binnen wou blijven zitten...
Is het eigenlijk ook.. maar ik kon genoeg buiten, en gekleurd (rood/bruin) word ik wel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat het in mijn optiek echt insane is om binnen te blijven, consequent, met dit weer.
Je kan nooit teveel buiten komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het eigenlijk ook.. maar ik kon genoeg buiten, en gekleurd (rood/bruin) word ik wel.
Ook in de stromende regen?quote:
Prachtigquote:
we hadden hier net een discussie hierover, vroeger toen ik klein was speelde ik altijd buiten weer of geen weer... mn moeder klaagde altijd over dat ik buitenspeelde in de regen, maar als ik de volgende dag voor de tv hing ging ze daar over klagen. Ik was/ben liever buiten dan binnen, vooral als het droog is, waarom binnen zijn?quote:
daar zeg je wat piet.. ik heb dit weekend die lan-party bij neal.. zal een sauna wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had tot voorheen een leven, maar goed.. nu heb ik toch weer het kelderratjessyndroom.. Gamen in een te warme kamer, terwijl buiten de mussen van het dak vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |