Ik denk ook niet dat jij hem op je TVtje zal krijgen daar in Utrecht, zul je toch echt vanavond nog voor 21:45 naar Zweden moeten komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die hard is best tof, maar binnen zitten met dit weer niet.
Dat was ik dan ook niet van plan, ik blijf tot de zon onder gaat buitenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij hem op je TVtje zal krijgen daar in Utrecht, zul je toch echt vanavond nog voor 21:45 naar Zweden moeten komen
Wat loop je dan te lullen manquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat jij hem op je TVtje zal krijgen daar in Utrecht, zul je toch echt vanavond nog voor 21:45 naar Zweden moeten komen
Wat ik lul? dat ik hem wel kan kijken! En inderdaad leer er maar mee te leven dat er ook mensen vanuit het buitenland hier posten!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat loop je dan te lullen man
Maarja, heb ook niet gezegd dat het hier moest zijn....
eigen volk eerstquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat ik lul? dat ik hem wel kan kijken! En inderdaad leer er maar mee te leven dat er ook mensen vanuit het buitenland hier posten!
ik ben gewoon nederlands hoorquote:
Volgende keer zal ik gewoon weer ervan uit gaan dat je Nederland bedoelt, had ik deze keer ook kunnen doen maar had eigenlijk wel zin om weer even vervelend te zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:40 schreef Deansensitized het volgende:
Had al hele reactie klaar staan dat je je bek moest houden, dat ik toch vroeg wat er hier voor kwam, en niet in Zweden enzo... maar toen ik teruglas zag ik dat ik dat ook helemaal niet vroeg...
Maar heb er al mee leren leven hoor, heb het immers zelf ook een poos gedaan
ga jij nou lastig doen?quote:
Je weet wie het zegt Kuno! Beter ik dan iemand bij zijn volle verstandquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt Kuno! Beter een fries dan iemand bij zijn volle verstand
hoooooi!quote:
Hoi!!!quote:
Koudquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
Warm
Verder wel redelijk oké
De uwe?