ik kijk geen tvquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde Peking Express wel zien natuurlijk
Oe.. Zonquote:
jaa.. ik doe te weinig..quote:
wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga een leven maken. Ofzo.. Als dat lukt
Geen reden tot klagen lijkt mijquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neen.
[..]
Ja, vervelend, al dat bruin worden
En al die rokjes
Nou eh geen ideequote:Op woensdag 7 mei 2008 21:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat moet ik me hier bij voorstellen?
Jij hebt nog de bandquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd... hopeloos gefaald.
Goed plan eigenlijk welquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:52 schreef Yesse het volgende:
jaa.. ik doe te weinig..Ik ga een leven maken. Ofzo.. Als dat lukt
Lijkt me wel hipquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:06 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is waar
Maar verder ook niet veel... en om nou te zeggen dat we elk weekend het dak eraf spelen
Maar we komen er wel
Kom je ook eens kijken??
moet zeggen dat het me hier in Zweden toch aardig lukt, strax weer even gezellig doen en dan tot vrijdag avond fokken!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd... hopeloos gefaald.
dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet zeggen dat het me hier in Zweden toch aardig lukt, strax weer even gezellig doen en dan tot vrijdag avond fokken!nee echt niet, ik heb wel een serieus leven naast fok!
Ik had tot voorheen een leven, maar goed.. nu heb ik toch weer het kelderratjessyndroom.. Gamen in een te warme kamer, terwijl buiten de mussen van het dak vallenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet zeggen dat het me hier in Zweden toch aardig lukt, strax weer even gezellig doen en dan tot vrijdag avond fokken!nee echt niet, ik heb wel een serieus leven naast fok!
Is die post echt serieus?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had tot voorheen een leven, maar goed.. nu heb ik toch weer het kelderratjessyndroom.. Gamen in een te warme kamer, terwijl buiten de mussen van het dak vallen
Ieder geval tot maandagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |