quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik een spel gekocht, werkt het niet, omdat ik Deamon tools op mijn Pc heb staan
Wanneer is er plekquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me mooi dan, wanneer kom je?
je kan dat toch gewoon roamen met deamontools....quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hier, vast wel, met een aantal ICT'ers hier, hoe ik een .ISO van de DVD kan maken?
* Luctor = n00b![]()
![]()
Dire Straitsquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:09 schreef eer-ik het volgende:
.....Money for nothing......
.....Chicks for free.....
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je kan dat toch gewoon roamen met deamontools....
Wat ga je doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:18 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag maar eens wat leuks moet gaan doen
Dat vroeg ik mij ook af ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
eer-ik Sinds wanneer mag jij weer onder je gewonen naam posten?
Is dat opeens een briljante ingeving?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:18 schreef Yesse het volgende:
vrijdag/zaterdag moet je sowieos wat leuks doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:18 schreef Yesse het volgende:
Mag ik dat dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:18 schreef Californium het volgende:
eer-ik Sinds wanneer mag jij weer onder je gewonen naam posten?
Niks moetquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrijdag/zaterdag moet je sowieos wat leuks doen.
van mij welquote:
Ja, nou ja, als je in je eentje thuis zitten ook leuk vindt moet je dat doen, maar mijn keuze is het nietquote:
steek eens een arm uit je raam...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
Waar is iedereen trouwens opeens. Stelletje nep-internet-verslaafden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |