Ik zie het niet, maar zal Alizee wel zijn..quote:
Ja nog 3 kwartierquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog even hard werken en je mag naar huis!
nou hup nog even doorbikkelen dan!quote:
Alizeequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar zal Alizee wel zijn..
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=alizee&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
Volgens mij nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar zal Alizee wel zijn..
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=alizee&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
We zoeken de vrouw in Houniet's usericonquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
zo ben ik weer.. nog een leuke discussie hier?
Ik ben geen held, tenminste niet één die telt, maar ik doe mijn best te blijven staanquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
"Aan stuurboord liggen kapers, lief. En aan bakboord zwemmen haaien. Maar ik hou vannacht het roer wel recht."
De Kapitein
A e/d M
Damzi en Goovi zijn terugquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
zo ben ik weer.. nog een leuke discussie hier?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
"Aan stuurboord liggen kapers, lief. En aan bakboord zwemmen haaien. Maar ik hou vannacht het roer wel recht."
De Kapitein
A e/d M
Nee, dat was een electrotechniek bedrijf. Not my cup of tea/coffee zeg maar. Dat was puur vriendjespolitiek dat we daar konden afstuderen. Werk nu in de IT als commerciële pikquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hola chico guapo! Betekent dus dat je het naar je zin hebt! Werk je nog steeds bij dat bedrijf waar je toentertijd afstudeerde (ik liep toen stage)? Ach ik vind het niet erg, zit hier prima en heb ook geen geldnood dus ach, ik heb niks te klagen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Toen bij die eerste clip van dr zat ik meteen zo voor de tv
Nooit geweten dat jij voorzitster was van de Damzi fanclubquote:
Ook mooi.. Of eh :quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben geen held, tenminste niet één die telt, maar ik doe mijn best te blijven staan
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook mooi.. Of eh :
Al wat ik nu zeg,
is bij voorbaat al niet waar.
Ik lieg mezelf en m’n leven,
ik lieg m’n hele leven zelf bij elkaar.
Geloof me op m'n woord, ’t is waar
Dus ik kom op als de acteur,
als de acteur die het ijs wel even breken zal.
Hé, hallo hoogmoed, hier de val (Hé, hallo hoogmoed, hier de val)
Dus ik kom op als de acteur,
als de acteur die het ijs wel even breken zal.
Hé, hallo hoogmoed, hier de val.
Ik vind "vandaag ben ik gaan lopen" ook zo'n mooi liedjequote:
Ja, jij ookquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben geen held, tenminste niet één die telt, maar ik doe mijn best te blijven staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, jij ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
heel flauw, maar in dat liedje zit 1 zo'n zinnetje en dat zing ik altijd mee als: "Zit aan me voeten.."quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
heel flauw, maar in dat liedje zit 1 zo'n zinnetje en dat zing ik altijd mee als: "Zit aan me voeten.."
Als het vuur gedoofd isquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:59 schreef Goover het volgende:
Ik vind de combinatie: "Het regent zonnestralen" en "Als Het Vuur Gedoofd Is" geniaal. Herman is fucked up![]()
Ik was een van de eerste die doorhad dat er een link zat in de twee nummers, iig de eerste van de mensen die ik ken die ook A&dM luisteren...
Ja hoor, plekje in de hoogslaper inclusief.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooooh dan krijg ik die ramen uit 1910 er gratis bij toch?![]()
uh ja.. ik vroeg me ook al af waarom hij zo geniaal is en dat als eerste ontdektequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als het vuur gedoofd isMaar dat is toch ook niet zo moeilijk? Alleen de naam Herman al, en zo depressief enzo.. Of mis ik een andere link?
Nee hij is niet heel moeilijk, maar niemand had hem door...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als het vuur gedoofd isMaar dat is toch ook niet zo moeilijk? Alleen de naam Herman al, en zo depressief enzo.. Of mis ik een andere link?
Hipquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja hoor, plekje in de hoogslaper inclusief.
Ja, heb ik het toch goed. Zijn de 2 mogelijkheden van wat er (had) kunnen gebeurenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee hij is niet heel moeilijk, maar niemand had hem door...
"Nog geen week terug, in een park in Amsterdam
Had hij zijn leven overzien en schrok zich lam"
En dan gitaar riedeltje uit "Als Het Vuur Gedoofd Is"
Nerdje! Wat doe je daar precies?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, dat was een electrotechniek bedrijf. Not my cup of tea/coffee zeg maar. Dat was puur vriendjespolitiek dat we daar konden afstuderen. Werk nu in de IT als commerciële pik
Nee, voorzitster van de vroeger was alles beter clubquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij voorzitster was van de Damzi fanclub
Nouja, de combinatie is mooi. Vooral goed bedacht..quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
uh ja.. ik vroeg me ook al af waarom hij zo geniaal is en dat als eerste ontdekte
Hoi!quote:
Hoiquote:[..]
Nee, voorzitster van de vroeger was alles beter club. Nou zeg, vind het gewoon leuk oude digitale bekenden te zien!
Dat kan ik welquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent met laddertjes, dan komt alles goed!
je voeten coordinatie heeft alleen een beetje problemenquote:
Ja maar met ladders gaat het wel goedquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je voeten coordinatie heeft alleen een beetje problemen
Hej da!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Doei. Ik ga ook gelijk, tijd voor Spaanse les
vreemd...!quote:
Weet ikquote:
hej da!quote:
Altijd als ik net thuis ben ga jij wegquote:
Bootje EN Pilesquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd als ik net thuis ben ga jij weg![]()
![]()
Of mag ik niet meer zulke opmerkingen maken, voor ik weer een paar man over me heen krijg
en G. Fawkes...!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vergeet Bart steeds, dat is niet lief![]()
ik wist het wel als ik haar was!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Gek hèquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent dan ook geen Yesse![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wist het wel als ik haar was!
Naja, maar bij wijze van héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
De legende is terugquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
De legende is terug![]()
Hoe is het dude?? Fijn je weer te zien!
Dat was toevalquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:53 schreef Deansensitized het volgende:
Hey Kees, hoevaak worden je stats ge-update?
Zie het al, redelijk meteen
Mooi manquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Altijd goed om terug te zijn.
Het is goed, prima zelfs.
Lekker mojitotje in de hand nu, terrasje in de zon, (thuis lmd) voel me prima, heerlijk weer, en zoals ze zeggen: 'met slechte mensen gaat het altijd goed'
quote:
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:35 schreef eer-ik het volgende:
Mensen die gaan chillen/zuipen vanavond in Utrecht?
prachtig weer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zoals jij al zei, met slechte mensen gaat het altijd goed
![]()
Het is schitterend weer![]()
Ik moet morgen wel gewoon werken. En in je eentje een terrasje pakken is ook weer zowat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
prachtig weer.
Ik wil eigenlijk ook een terras pakken, ben morgen ook vrij, maar al m'n maten zijn op vakantie.
Ja, daar begin ik niet aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet morgen wel gewoon werken. En in je eentje een terrasje pakken is ook weer zowat.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daar begin ik niet aan.
Ik heb effe vrij genomen omdat ik wel graag 1 dag wil genieten van het weer, en omdat ik een hoop kleren moet kopen.
ja, hoezo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus ze gaan pas na je verjaardag weg?
Dat ga ik ook sowieso doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik ga komend weekend wel ff van het weer geneten, misschien nog ff naar het strand toeren.
zn ouders blijven 12 dagen wegquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus geen wild feest @ your place
Die Hard is vanavond op tvquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:20 schreef Deansensitized het volgende:
Komt er vanavond een mooie film?
met ouders (en familie) is zaterdagmiddag, zonder ouders is ergens in die 12 dagenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zn ouders blijven 12 dagen wegDus eerst een feest MET ouders en dan zonder
(zou ik dan doen he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |