Ben benieuwd of ik al aan 10 zit... En jij hebt ook een naamtopicquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nu maar weer stoppen met naamtopics voor Yesse
Ik hoef geen naamtopic om me gelukkig te voelenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik al aan 10 zit... En jij hebt ook een naamtopicvolgende is weer voor jou
damskiej!!quote:
jij hebt je Lilly? in alle discussies die ik hier heb gevolgd ziet het er bijna meer naar uit dat je achter Yesse aan zit dan dat je iets met Lilly hebt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
ik heb geen oogje op yesse.. ik heb mijn lilly!!!!
ennuh, ik wil ook weer een naamtopic.. (btw, check de OP onderaan)
Ja echt al die trekvogels hierquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme weer Yesse in de TT? Geilen jullie allemaal op haar ofzo.
shit he, wat heb jij zitten snuiven?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
Soep uit de kraan uitleg:
Water uit kraan ipv uit watertank [ afbeelding ] in de waterkoker ipv heet uit de watertank [ afbeelding ] heet water uit de waterkoker ipv heet water uit de watertank op de cup-a-soup in de beker [ afbeelding ] soep
soep uit de kraan![]()
En ik heb er geen problemen mee dat het uit de kraan is, moest nu alleen wat langer wachten
Je hebt er zelf ook aan meegedaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
Handig met handen wassen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
Soep uit de kraan uitleg:
Water uit kraan ipv uit watertank [ afbeelding ] in de waterkoker ipv heet uit de watertank [ afbeelding ] heet water uit de waterkoker ipv heet water uit de watertank op de cup-a-soup in de beker [ afbeelding ] soep
soep uit de kraan![]()
En ik heb er geen problemen mee dat het uit de kraan is, moest nu alleen wat langer wachten
wheheh hetzelfde als ik dus dacht...!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik hoef geen naamtopic om me gelukkig te voelen
uhm, zo zal het er voor een buitenstaander misschien uitzien.. yesse en ik weten beter.. ik was beetje voor piet en piles aan het arbeiten.. beetje dr love spelenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij hebt je Lilly? in alle discussies die ik hier heb gevolgd ziet het er bijna meer naar uit dat je achter Yesse aan zit dan dat je iets met Lilly hebt...
Nou er staat niet zoekt Yessequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja echt al die trekvogels hier
Zie OP: ... zoekt vrouw 8x
de laatste poster opent de nieuwequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook nietIk open de topics liever zelf.. maar was weer eens te laat
Samen gaan? En als dat niet lukt, waarom niet alleen? Bang dat je relatie dat niet aan kan? Je komt er alleen maar sterk uit, als je het redt tenminstequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
het heeft dit keer niet uitgemaakt omdat ik te lui en te laat was.. maar het zou voor mij zeer zeker een grote factor zijn bij mn beslissing..
Truequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij hebt je Lilly? in alle discussies die ik hier heb gevolgd ziet het er bijna meer naar uit dat je achter Yesse aan zit dan dat je iets met Lilly hebt...
ik hoop voor je dat Lilly dat ook doorheeft dat het anders zit dan dat het eruit ziet, anders ben je strax weer een paar maand weg...!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, zo zal het er voor een buitenstaander misschien uitzien.. yesse en ik weten beter.. ik was beetje voor piet en piles aan het arbeiten.. beetje dr love spelen
Mij hoefde je echt niet te koppelen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, zo zal het er voor een buitenstaander misschien uitzien.. yesse en ik weten beter.. ik was beetje voor piet en piles aan het arbeiten.. beetje dr love spelen
fixedquote:
Komt t wel op neer natuurlijk. Want daaronder staat: Yesse zoekt manquote:
motherfucking druk...quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
Hows life Kuno?
your loss... nu is bartje ermee vandoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mij hoefde je echt niet te koppelen hoor
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Damzkieee het volgende:
Ja echt al die trekvogels hier
Zie OP: ... zoekt vrouw 8x
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:11 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, zo zal het er voor een buitenstaander misschien uitzien..
Daar ben ik wel een beetje mee eensquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nu maar weer stoppen met naamtopics voor Yesse
He die grap is 2 jaar geleden al geweestquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bootje... wat was de Username van Lilly ook nog maar weer? dan zal ik even deze topics naar haar sturen...!
Stemt ook voorquote:
shit he jongens.. ik moest ff snel wat verzinnen.. anders krijg je helemaal afgezaagde dingen.. als ik mezelf had genoemd had het weer niet goed geweest..quote:
ik denk echt he, dat Bootje een beetje een oogje op je heeftquote:
Dat was voor onze dating-show... Wat begon met Dean zoekt vrouw (zie mijn mooie tegeltje) en de regel zou zijn dat we op de meet mensen zouden beoordelen voor de rest.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komt t wel op neer natuurlijk. Want daaronder staat: Yesse zoekt man
goede grappen kunnen best herhaald wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
He die grap is 2 jaar geleden al geweest
Kun je beter de mensen die al wel een relatie hebben de boel laten beoordelen he ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat was voor onze dating-show... Wat begon met Dean zoekt vrouw (zie mijn mooie tegeltje) en de regel zou zijn dat we op de meet mensen zouden beoordelen voor de rest.Dus mensen die niet in de Stage SC zitten..
Waar het de komende dagen zomer blijft..quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
shit he jongens.. ik moest ff snel wat verzinnen.. anders krijg je helemaal afgezaagde dingen.. als ik mezelf had genoemd had het weer niet goed geweest..
[paul teutel jr style]Build it yourself!!!![]()
[/paul teuteljr style]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jan Pieter // says:
Yenice (L) Bootje
Jan Pieter // says:
ow fuck
Jan Pieter // says:
wacht
Yenice aka. Freckles says:
andersom
Jan Pieter // says:
Bootje (L) Yenice
Hij was wel lachen ja, Roycooooo en ik zaten met tranen in de ogen achter het bureau toenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goede grappen kunnen best herhaald worden![]()
![]()
je gaat helemaal de fout in bij de eerste 2 woorden..quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk echt he, dat Bootje een beetje een oogje op je heeft![]()
Hoezo? Die mochten wel mee doen. Maar als het niet iemand voor jezelf is kun je toch wel iemand beoordelen, al ben je single.. Of heb je geen beoordelingsvermogen als je single bent?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kun je beter de mensen die al wel een relatie hebben de boel laten beoordelen he ?
Ik had in de TT gezet dat je een dikke kop hadquote:
Je hoeft het niet uit te leggen hoor, dan moet ik het straks ook nog doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je gaat helemaal de fout in bij de eerste 2 woorden..
ff voor de duidelijkheid..
yesse is een hele lieve meid en ze zal iemand heel gelukkig maken maar ik zal het iig niet zijn. dat ik haar een beetje zit te plagen betekend niet dat ik direct in haar broek wil
ik bedoelde de OP..quote:
Chatlogsquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jan Pieter // says:
Yenice (L) Bootje
Jan Pieter // says:
ow fuck
Jan Pieter // says:
wacht
Yenice aka. Freckles says:
andersom
Jan Pieter // says:
Bootje (L) Yenice
G lan er anders ook wat van,quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jan Pieter // says:
Yenice (L) Bootje
Jan Pieter // says:
ow fuck
Jan Pieter // says:
wacht
Bootje (L) Yenice
Ja met mijn naam. Daar gaat een naamtopic overquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik had in de TT gezet dat je een dikke kop had.
Ik ben al tijden niet meer bezig met Yesse adorerenquote:
Ja, interessant discussiequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:22 schreef jna het volgende:
Al op pagina 2 voordat ik het nieuwe topic uberhaupt heb gevonden
niet alleen julliiequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij was wel lachen ja, Roycooooo en ik zaten met tranen in de ogen achter het bureau toen
alleen onze meningen over bootjequote:
Die zijn niet voor niets singlequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoezo? Die mochten wel mee doen. Maar als het niet iemand voor jezelf is kun je toch wel iemand beoordelen, al ben je single.. Of heb je geen beoordelingsvermogen als je single bent?
mocht je je vervelen mag je de OP wel aanpassen aan iets passenders ofzo..quote:
'Heeft hij wel gelijk inquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben al tijden niet meer bezig met Yesse adoreren
hoezo nou weer een ban? heb jij Yesse horen klagen?quote:
Had ook even kon moeten staanquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben al tijden niet meer bezig met Yesse adoreren
Ik klaagde nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo nou weer een ban? heb jij Yesse horen klagen?
Dat heb je wel eens hequote:
Mhwa als je het anders had gebracht misschien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mocht je je vervelen mag je de OP wel aanpassen aan iets passenders ofzo..
quote:
Zie PIquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn zin:quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je gaat helemaal de fout in bij de eerste 2 woorden..
ik ga er niet om smeken.. tenzij yesse het heel graag wil..quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens he.
[..]
Mhwa als je het anders had gebracht misschien.
Doe maar even klagen.quote:
zie dikgedrukt..quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn zin:
![]()
moet dus worden:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan beter afvragen, wanneer krijg je hier geen ban?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk hoor, als je je een beetje normaal gedraagtquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan beter afvragen, wanneer krijg je hier geen ban?
als je niet pmt als je niet post en alleen, maar dan ook echt alleen maar leest!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan beter afvragen, wanneer krijg je hier geen ban?
Kijk Houniet, dit is je vrijbrief om mensen die hier geen gehoor aan geven te bannenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
[klaagstand]Kunnen we er nu over ophouden [/klaagstand]
Damzkiiiiiiquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
Er zijn ook nog mensen die nogsteeds stagiaire zijn terwijl ze dat 2 jaar geleden ook al waren! Sup Kuno & Duitse Leinmeid?
make llow not warquote:
chicka bonitaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Damzkiiiiii. Beetje secuur zijn, dat was vorig jaar nog hoor. Dus pas 1 jaar geleden. Ja hier alles goed, behalve dan dat mijn scriptie over 3 weken waarschijnlijk af moet zijn, terwijl ik dacht pas eind juni (omdat dan ook mijn stage afloopt).
En nu ben ik Spaanse Leinmeid.
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
Er zijn ook nog mensen die nogsteeds stagiaire zijn terwijl ze dat 2 jaar geleden ook al waren! Sup Kuno & Duitse Leinmeid?
Hoi Spaanse Leinmeid danquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Damzkiiiiii. Beetje secuur zijn, dat was vorig jaar nog hoor. Dus pas 1 jaar geleden. Ja hier alles goed, behalve dan dat mijn scriptie over 3 weken waarschijnlijk af moet zijn, terwijl ik dacht pas eind juni (omdat dan ook mijn stage afloopt).
En nu ben ik Spaanse Leinmeid.
geld? wat is dat?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoi Spaanse Leinmeid dan
Ik heb het gevoel dat ik hier alweer 2 jaar werk
Leuk Barcelona
Ben trouwens wel blij dat ik geen stage/afstuderen meer heb, dat geld komt me wel goed uit
Hola chico guapo! Betekent dus dat je het naar je zin hebt! Werk je nog steeds bij dat bedrijf waar je toentertijd afstudeerde (ik liep toen stage)? Ach ik vind het niet erg, zit hier prima en heb ook geen geldnood dus ach, ik heb niks te klagenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoi Spaanse Leinmeid dan
Ik heb het gevoel dat ik hier alweer 2 jaar werk
Leuk Barcelona
Ben trouwens wel blij dat ik geen stage/afstuderen meer heb, dat geld komt me wel goed uit
nog even hard werken en je mag naar huis!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |