Ben benieuwd of ik al aan 10 zit... En jij hebt ook een naamtopicquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en nu maar weer stoppen met naamtopics voor Yesse
Ik hoef geen naamtopic om me gelukkig te voelenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik al aan 10 zit... En jij hebt ook een naamtopicvolgende is weer voor jou
damskiej!!quote:
jij hebt je Lilly? in alle discussies die ik hier heb gevolgd ziet het er bijna meer naar uit dat je achter Yesse aan zit dan dat je iets met Lilly hebt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:08 schreef Bootje84 het volgende:
ik heb geen oogje op yesse.. ik heb mijn lilly!!!!
ennuh, ik wil ook weer een naamtopic.. (btw, check de OP onderaan)
Ja echt al die trekvogels hierquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme weer Yesse in de TT? Geilen jullie allemaal op haar ofzo.
shit he, wat heb jij zitten snuiven?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
Soep uit de kraan uitleg:
Water uit kraan ipv uit watertank [ afbeelding ] in de waterkoker ipv heet uit de watertank [ afbeelding ] heet water uit de waterkoker ipv heet water uit de watertank op de cup-a-soup in de beker [ afbeelding ] soep
soep uit de kraan![]()
En ik heb er geen problemen mee dat het uit de kraan is, moest nu alleen wat langer wachten
Je hebt er zelf ook aan meegedaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
Handig met handen wassen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
Soep uit de kraan uitleg:
Water uit kraan ipv uit watertank [ afbeelding ] in de waterkoker ipv heet uit de watertank [ afbeelding ] heet water uit de waterkoker ipv heet water uit de watertank op de cup-a-soup in de beker [ afbeelding ] soep
soep uit de kraan![]()
En ik heb er geen problemen mee dat het uit de kraan is, moest nu alleen wat langer wachten
wheheh hetzelfde als ik dus dacht...!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Houniet het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik hoef geen naamtopic om me gelukkig te voelen
uhm, zo zal het er voor een buitenstaander misschien uitzien.. yesse en ik weten beter.. ik was beetje voor piet en piles aan het arbeiten.. beetje dr love spelenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij hebt je Lilly? in alle discussies die ik hier heb gevolgd ziet het er bijna meer naar uit dat je achter Yesse aan zit dan dat je iets met Lilly hebt...
Nou er staat niet zoekt Yessequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja echt al die trekvogels hier
Zie OP: ... zoekt vrouw 8x
de laatste poster opent de nieuwequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook nietIk open de topics liever zelf.. maar was weer eens te laat
Samen gaan? En als dat niet lukt, waarom niet alleen? Bang dat je relatie dat niet aan kan? Je komt er alleen maar sterk uit, als je het redt tenminstequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
het heeft dit keer niet uitgemaakt omdat ik te lui en te laat was.. maar het zou voor mij zeer zeker een grote factor zijn bij mn beslissing..
Truequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij hebt je Lilly? in alle discussies die ik hier heb gevolgd ziet het er bijna meer naar uit dat je achter Yesse aan zit dan dat je iets met Lilly hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |