Ik zie het niet, maar zal Alizee wel zijn..quote:
Ja nog 3 kwartierquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog even hard werken en je mag naar huis!
nou hup nog even doorbikkelen dan!quote:
Alizeequote:Op woensdag 7 mei 2008 16:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar zal Alizee wel zijn..
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=alizee&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
Volgens mij nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zie het niet, maar zal Alizee wel zijn..
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=alizee&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
We zoeken de vrouw in Houniet's usericonquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
zo ben ik weer.. nog een leuke discussie hier?
Ik ben geen held, tenminste niet één die telt, maar ik doe mijn best te blijven staanquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
"Aan stuurboord liggen kapers, lief. En aan bakboord zwemmen haaien. Maar ik hou vannacht het roer wel recht."
De Kapitein
A e/d M
Damzi en Goovi zijn terugquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:49 schreef nicomart het volgende:
zo ben ik weer.. nog een leuke discussie hier?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:45 schreef Goover het volgende:
"Aan stuurboord liggen kapers, lief. En aan bakboord zwemmen haaien. Maar ik hou vannacht het roer wel recht."
De Kapitein
A e/d M
Nee, dat was een electrotechniek bedrijf. Not my cup of tea/coffee zeg maar. Dat was puur vriendjespolitiek dat we daar konden afstuderen. Werk nu in de IT als commerciële pikquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:37 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hola chico guapo! Betekent dus dat je het naar je zin hebt! Werk je nog steeds bij dat bedrijf waar je toentertijd afstudeerde (ik liep toen stage)? Ach ik vind het niet erg, zit hier prima en heb ook geen geldnood dus ach, ik heb niks te klagen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Toen bij die eerste clip van dr zat ik meteen zo voor de tv
Nooit geweten dat jij voorzitster was van de Damzi fanclubquote:
Ook mooi.. Of eh :quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben geen held, tenminste niet één die telt, maar ik doe mijn best te blijven staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |