Lijkt me heel sterk... Denk veel eerder dat dat andersom is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:07 schreef Sackboy het volgende:Het spel kent een dag- en nachtcyclus waarbij één uur in het echte leven gelijk staat aan acht minuten in de game.
Andersom? Dan zou je dus 180 uur moeten gamen om één ingame etmaal mee te maken. Dat lijkt mij dan weer heel sterkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk... Denk veel eerder dat dat andersom is.
Maar dan duurt het toch nog steeds 3 uur om één etmaal in de game mee te maken? Vind ik erg lang.quote:This is an enormously ambitious title. Taking place in a huge open landscape (50 square kilometres to be precise) and featuring a complex narrative system that lets the player shape the story, it promises a genuine sense of navigational freedom. It also chucks in a complex physics system, where foliage damaged by bullets or explosions slowly grows back; where you can set fire to huge areas of scrubland to flush out hiding enemies; where the wind carries those flames in a realistic pattern and rain puts them out. All this takes place in a realistic day/night cycle with one minute of real time equalling eight minutes in the game world. Don’t fancy taking out that gun emplacement during the day? Camp it out and wait for dusk to draw in.
Nope Crysis is gemaakt door Crytec, Far Cry 2 wordt gemaakt door Ubisoftquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:30 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Was Crysis niet al FarCry 2 ?
Mwah, het moet ook weer niet tè snel gaan, dan voelt het wat onrealistisch aan. Drie uur vind ik wel een goede cycle.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
Oke, ik heb ff gecheckt en het stond er inderdaad verkeerd. Volgens Threespeech is het:
[..]
Maar dan duurt het toch nog steeds 3 uur om één etmaal in de game mee te maken? Vind ik erg lang.
Lees nou eens goed:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Andersom? Dan zou je dus 180 uur moeten gamen om één ingame etmaal mee te maken. Dat lijkt mij dan weer heel sterk![]()
Je kan het op twee manieren lezen. En ik las het dus op de andere manier. Dus dat 8 minuten in de game 1 uur van een echte dag moet voorstellen qua day-night cycle. Zo werd het bij GTA IV ook gepresenteerd, vandaar dat ik het zo las.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees nou eens goed:
Er staat: 1 uur in het echt is 8 minuten in de game.
Als je dus 24 uur speelt, ben je in het spel maar 24 x 8 = 192 minuten (=iets meer dan 3 uur) opgeschoten. Lijkt me juist dat dat andersom moet zijn, of niet?
Edit: laat maar, het was al duidelijk
Vooral deze shots:quote:
Enemies will include human mercenaries, but sci-fi creatures such as the mutants from Far Cry will not be featured.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:54 schreef Platina het volgende:
Hype nou maar niet teveel jongens, want als het net zulk een dramatische wending als Far Cry 1 krijgt, dan wordt het huilen met de pet op.
Mee eens, echter, zo'n game als STALKER heeft erg veel potentie, jammer dat STALKER het niet goed waarmaakte.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:55 schreef Q. het volgende:
Op zich ben ik erg benieuwd, wordt meer een soort STALKER met een hele open gameplay. Nu vond ik STALKER niet geweldig maar ik denk dat deze wel erg tof kan worden.
Nee, Crysis en Far Cry 2 hebben totaal niks met elkaar te maken. Crysis is gemaakt door Crytek met de CryEngine 2, en Far Cry 2 wordt gemaakt door Ubisoft met de Dunia engine.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
Ga daar maar niet van uit. Een andere engine zou misschien dezelfde kwaliteit kunnen produceren met slechtere hardware.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
Volgens het eind van dit filmpje (hierboven al gepost door Sackboy) zitten er wel degelijk dieren in het spel die uiteraard ook reageren op alles. Welke dieren en precies in zitten weet ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef Platina het volgende:
Er zaten toch geen olifanten etc in Far Cry 2?
Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.
en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
Dat begrijp ik, maar dan toch zal het er niet zo goed uitzien als Crysis. Heb je screens van Crysis op de hoogste kwaliteit gezien? Het lijkt net echt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit. Een andere engine zou misschien dezelfde kwaliteit kunnen produceren met slechtere hardware.
Er zitten wel dieren in het spel, maar alleen herbivoren en geen carnivoren. Omdat ze alles zo realistisch mogelijk willen maken konden ze carnivoren niet in het spel stoppen omdat ze de herbivoren zouden opeten. Dit zou de balans in het ingame dierenrijk verstoren, en om dit te voorkomen zouden ze een heel ecosysteem moeten bouwen. Dit zou iets te ingewikkeld worden en dus hebben ze besloten de focus op belangrijkere dingen te leggen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef Platina het volgende:
Er zaten toch geen olifanten etc in Far Cry 2?
Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze hebben nu de naam al overal gepromoot en zelfs logo's gemaakt. Bovendien liften ze mee op de bekendheid van het eerste deel.quote:en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
Tuurlijk zal Crysis er mooier uit blijven zien, maar ik denk dat vooral op de consoles Far Cry 2 een van de technisch meest geavanceerde en vooruitstrevende games wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
quote:He also seemed to suggest that the Xbox 360 and PS3 versions look pretty much identical, and the recent builds on both consoles look far better then the tech demo he has been showing of the November build. The old build looked amazing as it was, so expect a visual feast from Far Cry 2.
Ik denk dat we de definitieve releasedate tijdens de Ubidays krijgen te horen. Het schijnt dat het spel nu in de beta-fase is.quote:A date may be announced in a few weeks time.
Weet ik niet, maar ik neem aan dat alle screens van de pc-versie zijn. Die zal er nou eenmaal het beste uitzien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Dit ziet er zo bruut uit, weet je toevallig van welk platform deze screens komen?
Dat horen we morgen denk ik wel. Er wordt september gedacht, maar ik verwacht zelf dat ze voor een november release gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kunnen we het spel nou verwachten? Oktober?
De engine is speciaal voor deze game ontwikkeld, dus hoogstwaarschijnlijk hadden ze van tevoren al beslist dat ze geen co-op erin zouden doen. En ik vind dat geen minpunt, eerder een gemist pluspunt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:33 schreef Onderbroek het volgende:
vandaag stukje over FC2 gelezen in een playstation 3 magazine. Ze schreven dat er géén co-op inzit omdat anders de engine flink aangepast moest worden...stevig minpuntje IMHO
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
Specs?
Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.
V.
bronquote:As the new engine takes advantage of multi-core processors, what sort of system requirements can we expect for Far Cry 2 on PC?
Guay: That is still in flux. This said, the game is very scalable, including to single-core processors and GPUs that are many years old.
We keep all game features across the quality settings, it is only the detail and quality of the rendition of them that is changed. A little while back, I played the game on a gaming PC that is almost 4 years old.
At the other extreme, I sometimes play the game on a 4 core system running in dual GPU mode. Our development team uses a large array of PCs and they all run the game.
We are still focused on optimizations but as we near the ship date we will be able to give clear requirements.
Tot aan de mutants en donkere gangen was die zeker vetquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
Specs?
Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.
V.
Je schijnt ook ingame te kunnen fappenquote:
ZOMGquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je schijnt ook ingame te kunnen fappen
50km2 is wel echt enorm, dus hopelijk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
In die screen rechtsboven zie je trouwens een vliegtuigje.. Zou het .. ?![]()
Er zitten 14 verschillende types voer/vaar/vliegtuigen in.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:34 schreef AQuila360 het volgende:
ik heb ergens gelezen dat er 10 voer,vaar,vlieg dingen inzitten.
Zelfs jouw computer kan hem draaienquote:
quote:Far Cry 2 ook speelbaar met single-core CPU
Ubisoft heeft bekend gemaakt dat Far Cry 2 ook zou kunnen draaien op oudere PC's die nog gebruik maken van een enkele core in de CPU. Het gaat hier dus om de Pentium IV en de oudere AMD Athlon cores, welke onder andere nog gebruik maken van slechts één enkele core. De producer van de game zegt dat de huidige systeemvereisten nog niet geheel vastgesteld zijn, maar men hoopt het in ieder geval mogelijk te maken om ook de gebruikers met een wat oudere PC te kunnen ondersteunen. Het spel zou zelfs speelbaar zijn op een PC die al 4 jaar oud zou zijn, zo vertelt de woordvoerder via de website van Next-Gen.biz: "...The game is very scalable, including to single-core processors and GPUs that are many years old. ... A little while back, I played the game on a gaming PC that is almost four years old."
Ja, dan zou mijn dualcore het ook wel moeten trekkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:09 schreef Sackboy het volgende:
Zelfs jouw computer kan hem draaienZie:
quote:Soaring over the detailed landscapes below, it seemed like there was no way the console version could hold up to the level of detail I was seeing on the PC--but a glance across the room proved otherwise.
After watching the Xbox 360 version for a good while, I had a hard time finding major differences between the two, other than some occasional pop-in on the console. Luckily Amancio, lead artist that he was, had some insight into that particular facet of design.
"There are resolution issues--the PC always runs at a higher resolution, higher textures. Lighting calculations are also more precise on the PC. We have real-time radiosity--this stump here is being illuminated by these rocks here. There's actually light bouncing going on."
Even still, textures and geometry on the 360 looked incredibly close to the PC version. This is because the game was created with relatively lower-resolution textures in mind, the focus being on artistic detail over pure texture size. Leaves were streaked with individual veins, and wood textures had a convincing grain to them.
Och, dat vind ik ook wel gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tot aan de mutants en donkere gangen was die zeker vet
Agreed. De eerste keer dat ik er eentje tegenkwam dacht ik, "WTF? Wat krijgen we nou?" Dat verpeste het flink. Voor mij althans.quote:
Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...quote:
Doom en Quake hou ik zelf dan ook niet van, eigenlijk geen enkel spel met monsters en mutants.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...
V.
quote:Far Cry 2 uses a proprietary engine that was built from the ground up for the game. The developers told me that about 175 people worked on creating the engine and then the game for the PC. Currently that team is working to build in DX10 support, though it wasn't ready when I had a chance to look at it.
Because the engine was built to work on a PC, bringing the game, with all of its bells and whistles, over to the Xbox 360 was a relatively easy affair, the developers told me. Afterall, they said, the Xbox 360 is essentially a computer. In fact they only have three people working on the team that is porting the game over.
The Playstation 3? Not quite as simple an affair. They have a team of 14 working on that port, mostly because of the "difficulties" of working with the Playstation 3's unique architecture.
Nogmaals, er zit geen mutant shit in. Je vecht alleen tegen mensen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef RickoKun het volgende:
als ze hier ook mutant shit in flikkeren dan verspreid ik een enge ziekte
PFFFFFFF!!!! WAT WEET JIJ ER NOU VAN!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nogmaals, er zit geen mutant shit in. Je vecht alleen tegen mensen.
Dat is prima, monsters hóeven van mij niet, maar ik heb me er in het geheel niet zo aan gestoord als de grote meerderheid. Ik vond het juist wel extra creepy, als je die krengen aan hoorde komen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doom en Quake hou ik zelf dan ook niet van, eigenlijk geen enkel spel met monsters en mutants.
Maar buiten dat pastte het gewoon niet in de atmosfeer van het spel. Ubisoft heeft ook gezegd dat ze er een shitload aan negatieve reacties over kregen, en daarom hebben ze direct gezegd: geen monsters in Far Cry 2.
Omdat het er niet in paste. Doom was een horror game ergens op Mars. In die verhal lijn past dat. Ergens op een tropisch eiland op aarde monsters en mutanten vinden? Nee, dat klopt niet. Dat maakte het voor mij een zuig spel. Daarom ben ik ook erg blij dat ze die fout niet opnieuw hebben gemaakt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...
V.
Sackboy die game wordt vetquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:11 schreef Sackboy het volgende:
Far Cry 2 demo gameplay (met bootje varen)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Far Cry 2 will have a 16-player online mode with persistent rewards and experience levels like Call of Duty 4.
quote:He also revealed the open-world shooter is ever-so-nearly feature complete, and will soon be entering its beta testing phase.
November release dus, zoals ik voorspelde Cybquote:Far Cry 2 is due out this Christmas period on PC, PS3 and Xbox 360.
Zou mij wel cool lijken als je echt zoe met 16 anderen ondertussen quests tegen of met elkaar kan doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef Sackboy het volgende:
Far Cry 2 to have 16-player online
[..]
[..]
[..]
November release dus, zoals ik voorspelde Cyb
Lijkt me wel, anders zou je direct verdrinken als je van een boot af valtquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:37 schreef Onderbroek het volgende:
weet iemand trouwens of je kan zwemmen in FC2?
Ergens klinkt dat een beetje schunnigquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Die game ga ik straks met alle plezier beroeren.
C.
Backward pwnage? Klopt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ergens klinkt dat een beetje schunnig
Eigenlijk wel.quote:
Ik ook man dat filmpje zag er zo vet uitquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Die game ga ik straks met alle plezier beroeren.
C.
Kej dan. Geef me diequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook man dat filmpje zag er zo vet uitIk verwacht ook dat de dorpjes en gebouwen en fabriekjes en wat al niet meer tof gaan worden om te exploren.
AQ.
quote:With so much advanced technology at work in Far Cry 2, we were uncertain as to how the team would get everything working on consoles. Would the PS3 and the Xbox 360 be able to replicate the weather effects, the complex physics and enemy AI all while rendering the incredibly detailed African vistas? The answer is yes--and with relatively few sacrifices. Every single feature of the PC version will make it into the console versions intact, and while it won't be rendered in 1080p on either console, it will support 720p display. Seeing the game running, that resolution looks more than sufficient to render the absolutely stunning African environment.
Uit die zelfde bron:quote:
?quote:So we rejoiced yesterday when Ubisoft announced not only a Q3 2008 release date for Far Cry 2
Mjah dat zag ik ook ja.. Terwijl die andere bron het had over een kerstrelease.quote:
HAHAHAHAHA, KUT-CONSOLES. RIP PLEESTATION 3 EN XBOX.quote:Daarnaast zijn er ook nog de tientallen kleine nederzettingen die je aantreft op de kruisingen van de wegen die het land doorkruisen. Het is vaak niet meer dan een controlepost met wat soldaten, maar wel steeds met munitie op voorraad. Die roadblocks hebben een duidelijke functie. Eenmaal veroverd dienen ze als safehouse. Of eerder als savehouse, want je kunt het spel er opslaan. Dat geldt tenminste voor de consoleversie van het spel; de versie op pc kan op elk willekeurig moment opgeslagen worden.
Waar las je dat het met de GTX280 was gedaan? Reken er trouwens maar niet op dat je er eentje te pakken kan krijgen. De productie verloopt zo ontzettend slecht dat het een zeldzame kaart word. Daarnaast zal hij tegen de herfst al vervangen worden door een kaart met een GT200b core die op 55nm word geproduceerd. De GTX280/260 zullen dus een vroege dood sterven. Daarnaast is het energieverbruik eigenlijk onacceptabel hoog. De kaart verbruikt in zijn eentje net zo veel als een huidig high-end systeem in zijn geheel verbruikt. Ik ben niet bepaald pro ATI maar ik moet zeggen dat de huidige verhalen rond de HD4000 serie ATI kaarten toch wel aantrekkelijk maken. Zowel voor prestaties als voor de prijs.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:08 schreef DooD het volgende:
Techdemo, deze is gemaakt op het nieuwe kanon van Nv de Geforce 280GTX
Het ziet er prachtig uit moet ik zeggen en aangezien ik binnenkort een nieuwe pc ga bouwen weet ik nog niet waar ik Far Cry 2 op moet gaan halen pc of console. Het wordt een dillema. Aan de andere kant is 550 euries voor dat nieuwe kanon ook wel weer een berg met geld, maar aande andere kant kan ik hem dan wel full HD spelen inplaats van 720P of lager wat upgescaled wordt..
Ik zag het op GOT (tweakers) staan dat dit op een gtx280 is afgedraaid en eentje te pakken krijg ik wel als ik wil. Alternate heeft altijd de topkaarten. Zelfs de moeilijk verkrijgbare 8800 Ultra was bij hun gewoon te koop en stond in de winkel opgesteld met doos en al. Ik ben het verder wel eens met je post hoor. Ik was namelijk tot dezelfde conclusie gekomen een tdp van 234 watt onder load is absurd namelijk tegenover 180 watt voor de 4870. Aan de andere kant zijn de GT200 kaarten wel een beduidend stuk sneller als de 4870 en dat is met native 1080p wel een voordeel. Een ander probleem is dat Crossfire gewoon kut is en vaak slecht schaalt in games, gewoon omdat Nv dikke zakken met geld uitdeelt aan devs door het TWIMTBP programma. Daardoor valt de 4870 in Crossfire ook af. Het voordeel van ATI is dan wel weer dat ze geluid over de kaart doen voor HDMI, aangezien hij aan een full HD moet komen te hangen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Waar las je dat het met de GTX280 was gedaan? Reken er trouwens maar niet op dat je er eentje te pakken kan krijgen. De productie verloopt zo ontzettend slecht dat het een zeldzame kaart word. Daarnaast zal hij tegen de herfst al vervangen worden door een kaart met een GT200b core die op 55nm word geproduceerd. De GTX280/260 zullen dus een vroege dood sterven. Daarnaast is het energieverbruik eigenlijk onacceptabel hoog. De kaart verbruikt in zijn eentje net zo veel als een huidig high-end systeem in zijn geheel verbruikt. Ik ben niet bepaald pro ATI maar ik moet zeggen dat de huidige verhalen rond de HD4000 serie ATI kaarten toch wel aantrekkelijk maken. Zowel voor prestaties als voor de prijs.
Conclusie : PC-Gamers zijn te gemakzuchtig, wil je een uitdaging koop dan de console versiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef pberends het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)handen-pagina-6.html
[..]
HAHAHAHAHA, KUT-CONSOLES. RIP PLEESTATION 3 EN XBOX.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:01 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Conclusie : PC-Gamers zijn te gemakzuchtig, wil je een uitdaging koop dan de console versie
Bij andere consolegames kun je dan wel saven wanneer je wilt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef Sackboy het volgende:
Ik kan serieus geen reden bedenken waarom dat op de pc wel kan en op de consoles niet![]()
Heeft dat met het inladen van de wereld als je je savegame weer opstart te maken misschien?
Verschillend. Bij GTA IV bijvoorbeeld niet, bij Saints Row en Oblivion wel (dacht ik).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij andere consolegames kun je dan wel saven wanneer je wilt?
CF loopt inderdaad vaak in de soep. Soms gaat de performance zelfs achteruit met 2 kaartenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:12 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik zag het op GOT (tweakers) staan dat dit op een gtx280 is afgedraaid en eentje te pakken krijg ik wel als ik wil. Alternate heeft altijd de topkaarten. Zelfs de moeilijk verkrijgbare 8800 Ultra was bij hun gewoon te koop en stond in de winkel opgesteld met doos en al. Ik ben het verder wel eens met je post hoor. Ik was namelijk tot dezelfde conclusie gekomen een tdp van 234 watt onder load is absurd namelijk tegenover 180 watt voor de 4870. Aan de andere kant zijn de GT200 kaarten wel een beduidend stuk sneller als de 4870 en dat is met native 1080p wel een voordeel. Een ander probleem is dat Crossfire gewoon kut is en vaak slecht schaalt in games, gewoon omdat Nv dikke zakken met geld uitdeelt aan devs door het TWIMTBP programma. Daardoor valt de 4870 in Crossfire ook af. Het voordeel van ATI is dan wel weer dat ze geluid over de kaart doen voor HDMI, aangezien hij aan een full HD moet komen te hangen.
Het is dus problematisch en eigenlijk is daarmee gelijk een groot voordeel aangeduidt voor de aanschaf van een 360 of PS3 versie. Het probleem is keuze, maar dan wel in de vorm van luxe problematiek.
Dat kon volgens mij bij Red Faction wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij andere consolegames kun je dan wel saven wanneer je wilt?
Wat een innovatie...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat kon volgens mij bij Red Faction wel.
Ik snap echt niet waar jullie je zorgen om maken. Juist omdat Crysis een PC-only game was, waren de systeem eisen absurd hoog. Het spel zou nooit kunnen draaien op een Xbox of Pleestation.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:12 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik zag het op GOT (tweakers) staan dat dit op een gtx280 is afgedraaid en eentje te pakken krijg ik wel als ik wil. Alternate heeft altijd de topkaarten. Zelfs de moeilijk verkrijgbare 8800 Ultra was bij hun gewoon te koop en stond in de winkel opgesteld met doos en al. Ik ben het verder wel eens met je post hoor. Ik was namelijk tot dezelfde conclusie gekomen een tdp van 234 watt onder load is absurd namelijk tegenover 180 watt voor de 4870. Aan de andere kant zijn de GT200 kaarten wel een beduidend stuk sneller als de 4870 en dat is met native 1080p wel een voordeel. Een ander probleem is dat Crossfire gewoon kut is en vaak slecht schaalt in games, gewoon omdat Nv dikke zakken met geld uitdeelt aan devs door het TWIMTBP programma. Daardoor valt de 4870 in Crossfire ook af. Het voordeel van ATI is dan wel weer dat ze geluid over de kaart doen voor HDMI, aangezien hij aan een full HD moet komen te hangen.
Het is dus problematisch en eigenlijk is daarmee gelijk een groot voordeel aangeduidt voor de aanschaf van een 360 of PS3 versie. Het probleem is keuze, maar dan wel in de vorm van luxe problematiek.
http://life.tweakers.net/(...)handen-pagina-1.htmlquote:Om het geheel af te maken heeft het spel een dag en nachtcyclus, een variërend wolkendek en realtime schaduwen die allemaal gegenereerd worden door de drijvende kracht van het spel, de Dunia-engine die Ubisoft voor het spel gemaakt heeft. Het spel is dus niet gemaakt met de engine van Crytek, hoewel die wel de basis vormde voor de huidige engine. In de huidige versie van de Dunia-engine is echter hooguit 5 procent terug te vinden van de Cryengine. Het grootste verschil is de manier waarop met textures omgegaan wordt. Waar de Cryengine vooral grote textures gebruikt, vaak van 2048 bij 2048 pixels of groter, zoekt Ubisoft het juist vooral in kleine textures van soms maar 64 bij 64 pixels. Een voorwerp als een boom zal dus niet bekleed zijn met één groot texture, maar met een patroon van kleine, die in elkaar over lopen en bedekt zijn met effecten als normal- en specularmaps.
De techniek zorgt ervoor dat streamen van harde schijf of dvd sneller verloopt en dat is erg prettig als er een wereld van 50 vierkante kilometer in beeld gebracht moet worden. Het is echter vooral prettig voor de Xbox 360 en Playstation 3, die zwaar leunen op het streamen van data. Door het verkleinen van de textures vormen die niet langer het probleem. In het verleden was het laden van textures vaak wat voor lange laadtijden zorgde. Volgens Ubisoft is dat bij Far Cry 2 niet langer het geval. Hier zijn juist de teksten de zwakste schakel. Er is erg veel dialoog geschreven voor het spel. Dat was nodig omdat vooraf niet vaststaat in welke volgorde de speler de diverse missies doorloopt. Er zitten ruim 100.000 regels tekst in het spel, die allemaal als geluidsbestanden op de dvd staan en waarvan er meestal verschillende tegelijk geladen moeten worden.
quote:Zo zal Far Cry 2 niet zulke extreem hoge systeemeisen stellen als Crysis. Hoewel het spel met Directx 10 overweg kan, is het toch vooral gericht op systemen die gebruik maken van versie 9.
Don't knock it. Red Faction was superquote:
Ik vind het hele safebox-idee sowieso te gay voor woorden. Er gaat een hoop tijd en energie inzitten en het gaat totaal nergens over. Ik vond dat bij GTA series ook al tyfusvervelend.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Don't knock it. Red Faction was superEn het is vaak zo bij console games dat je na een save weer aan het begin van een area begint. Dat kan soms super irritant zijn. Ik was er wel blij mee dat je fatsoenlijke saves kon maken in RF.
Maar Red Faction is in dit kader niet echt een goed voorbeeld, aangezien dat een lineair spel is met levelsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Don't knock it. Red Faction was superEn het is vaak zo bij console games dat je na een save weer aan het begin van een area begint. Dat kan soms super irritant zijn. Ik was er wel blij mee dat je fatsoenlijke saves kon maken in RF.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar Red Faction is in dit kader niet echt een goed voorbeeld, aangezien dat een lineair spel is met levels
Bedoel je niet sandbox? Ik vind dat juist heerlijk. Lekker veel vrijheid. Ik kan ik GTA zomaar een hele tijd niets anders doen dan rond rijden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het hele safebox-idee sowieso te gay voor woorden. Er gaat een hoop tijd en energie inzitten en het gaat totaal nergens over. Ik vond dat bij GTA series ook al tyfusvervelend.
safebox = safehouse bedoel ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Bedoel je niet sandbox? Ik vind dat juist heerlijk. Lekker veel vrijheid. Ik kan ik GTA zomaar een hele tijd niets anders doen dan rond rijden.
Ooooh, op die fiets. Snap em. Maar dat is in GTA4 geen verplichting meer. Er zijn autosaves na elke missie. Je hoeft niet elke keer terug te gaan en te saven in je safehouse. Als je een savegame laad dan begin je wel vanuit het dichtsbijzijnde safehouse.quote:
Ik wil gewoon saven wanneer ik wil.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ooooh, op die fiets. Snap em. Maar dat is in GTA4 geen verplichting meer. Er zijn autosaves na elke missie. Je hoeft niet elke keer terug te gaan en te saven in je safehouse. Als je een savegame laad dan begin je wel vanuit het dichtsbijzijnde safehouse.
Dan moet je voor de pc-versie gaanquote:
Duuuuuuuuuuuuuuuuuh.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:24 schreef AQuila360 het volgende:
Het ligt toch altijd gewoon aan het spel waar je kunt saven? In de meeste 360 kan je overal saven!
Al ben ik wel meer fan van het checkpoint systeem of safehouse!
Niet per sé, want als je overal en ten alle tijden kan saven wordt een spel soms wel erg makkelijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Je moet als speler gewoon de vrijheid hebben om te saven wanneer je wilt.
Als ik zie dat lui met 2 vingers op de quick save en quick load spelen dan ben ik blij dat dat niet overal in zitquote:Op zondag 1 juni 2008 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Je moet als speler gewoon de vrijheid hebben om te saven wanneer je wilt.
Klopt. Lang niet alle PC games laten quick saves toe.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als ik zie dat lui met 2 vingers op de quick save en quick load spelen dan ben ik blij dat dat niet overal in zit![]()
Op deze manier wordt je ook gedwongen om iets slimmer te spelen wil je het halen tot het volgende checkpoint!
Maar het ligt gewoon aan het spel en niet aan of het pc of console is lijkt me?
Geen idee eigenlijk! Bij de meeste spellen krijg je wel als je saved dat tabblad iedereen keer naar voren misschien heeft het daar mee te maken?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Maar nog steeds heeft niemand hier een logische verklaring kunnen bedenken voor het feit dat je in de PC-versie van Far Cry 2 wel overal zal kunnen saven, en in de consoleversie van Far Cry 2 alleen bij savehouses?
Je hebt zelf al een mogelijke reden gegeven hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Maar nog steeds heeft niemand hier een logische verklaring kunnen bedenken voor het feit dat je in de PC-versie van Far Cry 2 wel overal zal kunnen saven, en in de consoleversie van Far Cry 2 alleen bij savehouses?
Ik vind dat helemaal geen slechte theorie. Een save game laden zou dan best wel lang kunnen duren.quote:Ik kan serieus geen reden bedenken waarom dat op de pc wel kan en op de consoles niet
Heeft dat met het inladen van de wereld als je je savegame weer opstart te maken misschien?
quote:Far Cry 2 easy mode speelbaar met één hand
Far Cry 2 creative director, Clint Hocking, heeft gezegd dat de easy mode in Far Cry 2 met slechts 1 hand gespeeld zou kunnen worden. Hiermee hoopt de developer om zelfs de easy mode uitdagend te maken op een speciale manier. Hocking wist dit al te demonstreren via de website van Multiplayerblog. De wat moeilijkere game modi zullen uiteraard voor de echte gamers bedoeld zijn die simpelweg met 2 handen willen gamen, al dan niet de easy mode met 2 handen te simpel vinden.
Hocking held a 360 controller in front of me. “You should be able to play it with one hand,” he said. Meaning: tie one hand behind your back; place the controller on a table; then, with the free hand, use your fingers to point one Analog Stick forward to walk; then put those fingers on the other stick to aim; then press buttons and pull triggers to fight. All with one hand. The enemies should be tuned in easy mode so that you can do that. Don’t worry, the harder modes will be tuned for us real gamers.
Je gaat het zien hoor van die filmpjes op youtube die het spel afbranden, omdat hun auto kapot ging in de woestijn en ze dan 10 km moesten gaan lopen.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:41 schreef DooD het volgende:
[..]
Je gaat het zien hoor van die filmpjes op youtube die het spel afbranden, omdat hun auto kapot ging in de woestijn en ze dan 10 km moesten gaan lopen.
Dan hoor je die Noob " Ohhhh noessssssss my car broke down, shit man now i have to walk 8 miles. Fuck this game man it sucks"
Terwijl die niet wist dat die zijn auto kon repareren, ook al staat het waarschijnlijk aangegeven in de handleiding, of dat er een tutorial van is.
Ik kijk nu al uit naar die filmpjes![]()
Dat lijkt me ook niet zo geweldig inderdaad. Mooier zou zijn als je gewoon in de opties zou kunnen kiezen of je wapens "agen" of niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:52 schreef Thrilled het volgende:
Alleen het idee dat een wapen kapot gaat bevalt mij niet zoIk ben nogal het type dat echt fan kan zijn van 1 specifiek wapen en daar dus het liefste de hele game mee door wilt.. en nu schijnt dus dat juist wanneer je een wapen veel gebruikt de kans groter wordt dat hij 'jammed' en je hem moet laten repareren...
Ja precies, bij runescape (quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet zo geweldig inderdaad. Mooier zou zijn als je gewoon in de opties zou kunnen kiezen of je wapens "agen" of niet.
quote:Far Cry 2 is slated for an October 2008 release on PC, PlayStation 3 and Xbox 360.
quote:Far Cry 2 tijdelijk exclusief voor de PS3?
De grootste Europese game retailer GAME is gisteren gestart met het noteren van pre-orders van Far Cry 2. Opvallend genoeg staat de release van de PlayStation 3 versie een maand vroeger dan hun Xbox 360 en PC broertje. Ubisoft is momenteel niet bereikbaar voor enige commentaar dus gedurende de tijd dat er niks officieel is vrijgegeven zijn we bijna verplicht om dit gerucht met een serieuze korrel zout te nemen.
quote:Far Cry 2 op de consoles valt tegen?
In een hands-on van Eurogamer wordt verteld dat de console versies van Far Cry 2 veel minder voorstellen dan de PC-versie, grafisch gezien. Rob Purchese, de gelukkige die de game mocht spelen, vond de console versies "niet spectaculair en op sommige stukken zelfs saai". Ook was de 360 versie iets verder qua anti-aliasing.
Redding describes the console versions as comparable to a "medium load-out on PC", and warns us that, "graphically you're going to notice slight differences". Which we did. The Xbox 360 was the better of the two with its anti-aliasing, but both looked unspectacular and even drab in points. Far from ugly, mind you.
Toch noemt hij de game ver van lelijk, dus hebben we hier te maken met een pessimist? Je zult het merken in de herfst, wanneer de game uitkomt voor PC, Xbox 360 en natuurlijk de Playstation 3.
Dat was te verwachten en wat betreft het gfx gedeelte maakt me ook niet zo veel uit!quote:
Hahaha, kut-consoles.quote:
failquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, kut-consoles.
Die krengen zijn ook al jaren oud.
Ik vind het niet meer als logisch. De pc bouwt immers zijn voorsprong weer verder uit ten aanzien van consoles. Anders zouden de nieuwe videokaarten helemaal hun geld niet waar zijn. Daarom hou ik ook van de pc. Als geld een minder probleem is dan koop je gewoon een 4870 in Crossfire, of een GTX280 in sli en dan kan je alles lekker opendraaienquote:
En dan hooor je de console fanboys altijd zeggen zo van: "BOHHHHHH jullie hebben lekkah om de 3 jaar een upgrade nodig!!!!"quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, kut-consoles.
Die krengen zijn ook al jaren oud.
Zo erg zijn de meeste pc noobs toch niet. Ik moet toegeven sommige moeten gewoon het flamen achterwege latenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:37 schreef Sackboy het volgende:
Ik weet het, ik had er gewoon een console only topic van moeten maken, dan hadden we niet al die pc noobs erbij gehad
De normale Xbox werd in begin 2002 in Europa geintroduceerd. Eind 2005 werd de Xbox360 geintroduceerd in Europa. Dat is maar een verschil van 3,5 jaar. Das ook niet echt lang voor een console versus de PC.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En dan hooor je de console fanboys altijd zeggen zo van: "BOHHHHHH jullie hebben lekkah om de 3 jaar een upgrade nodig!!!!"
En dan zelf gewoon vet gepwned worden!
Een PC kan je voor praktisch alles gebruiken, in tegenstelling tot een consooooole. Je kan er alleen nog net geen koffie mee zetten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Platina het volgende:
Kappen met dat PC gezeiver. Alsof iemand die krengen nog gebruikt behalve voor internet/schoolzooi.
Dat zou niet nodig moeten zijnquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Slotje voor dit topic en een [Console] [PC] openenimo
LOLLERCAUST!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:18 schreef AQuila360 het volgende:
Word & Excel FTW!
Voor de rest is de pc een kut ding en game je 10 keer beter op een console!
FPS gaat heel goed op een console! Strategie idd wat minder maar ik denk dat Halo Wars dat speciaal voor de console wordt gemaakt daar misschien wel verandering in kan brengen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:06 schreef pberends het volgende:
[..]
LOLLERCAUST!
Bijvoorbeeld strategiegames en FPS-shooters op de console zijn hilarisch, met die kut-controllers. Daar is toch niet op te spelen man? Keyboard en muis werken veel en veel beter.
Ja maar Farcry 2 is saaiquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:05 schreef Sackboy het volgende:
Gaarne nu ff optyfen met die console vs pc discussie. Als de pc mensen op elkaars specs willen fappen met hun muisarm openen ze daar maar een eigen topic over. Dit topic gaat over Far Cry 2.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar Farcry 2 is saai![]()
Volgens die kerel van die preview!
quote:No Beta No Demo, because they won't to pick out a small part of the game. 4 Difficulties No crosshair, independent of the difficulty. Can be switched on in options.
http://www.farcry2-hq.com/quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:05 schreef SuperFruitig het volgende:
SB waar trek je altijd die hippe feitjes weg eigenlijk?
Dat heb je goed gedaan mien jong!quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:07 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://www.farcry2-hq.com/
Ik heb de pc-feitjes er maar even uitgefilterd
Als dat zo wordt, blijkt de console eigenlijk gewoon een PC te zijn, maar dan met een gamecontroller eraanquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FPS gaat heel goed op een console! Strategie idd wat minder maar ik denk dat Halo Wars dat speciaal voor de console wordt gemaakt daar misschien wel verandering in kan brengen.
Als we nu ook nog Word en Excel op de console krijgen kan de pc de deur uit
Ik wil het sackquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:11 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En een tof filmpje
Was te verwachten natuurlijk. Maar mij maakt het sowieso geen hol uit aangezien dit fokking day one wordtquote:No Far Cry 2 demo planned
Far Cry 2 creative director Clint Hocking has confirmed that there will be no pre-release demo of Ubisoft's open-world shooter sequel. Or, "no, no demo" as he put it to us last week at the team's HQ in Montreal.
And that's because, according to Ubisoft, the open nature of the game would make it impossible to offer a worthwhile teaser without serving up too great a slice of the content.
Hocking explained: "One reason is, even if we were to give out what you played today - even if we put invisible walls around it and said, here's the demo, you can go anywhere you like inside these walls and play it how you want - that's potentially right there eight-to-ten hours of gameplay. I don't know too many people who are willing to give away a 12-hour game for free." Spoilsports.
Hocking further confirmed that the game was now feature complete, with the vast majority of the team involved in the lengthy process of debugging. "Once you push 100 guys onto debugging for a week, things can get stable really fast."
You can read all about what we made of the brand new E3 build of Far Cry 2 today. The game's due out on PS3, 360 and PC before Christmas.
Voor mij ook Cybquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk. Maar mij maakt het sowieso geen hol uit aangezien dit fokking day one wordt
quote:“There are no fucking mutants in this game. No mutants, no monsters, no magic, no psychic powers."
Dus we kunnen het hele spel gaan spelen i.p.v. tot de helft en dan er mee kappen omdat er monsters komen!quote:
herkenbaarquote:Op maandag 14 juli 2008 12:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus we kunnen het hele spel gaan spelen i.p.v. tot de helft en dan er mee kappen omdat er monsters komen!
Die sfeerquote:Op maandag 14 juli 2008 14:51 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel heel erg iddquote:
Wat een onzin. Niemand verplicht jou om FC2 te kopen in plaats van BiA. Dus wat nou "oneerlijke concurrentie"?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:11 schreef Platina het volgende:
Is toch ook al met Brothers in Arms?
Vind het vreselijk zoiets. Ik doe niet aan preorderen ik koop pas nadat ik ervaringen van andere heb gelezen.
Oneerlijke concurrentie is dit.
Je kan hem net zo goed in de winkel kopen ipv pre-orderen. Ik hoor vaker mensen klagen die hebben gepre-ordered dan mensen die em gewoon dezelfde dag in de winkel halenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:32 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat een onzin. Niemand verplicht jou om FC2 te kopen in plaats van BiA. Dus wat nou "oneerlijke concurrentie"?
Besides. Sommigen vinden pre-orderen wel handig. Je krijg er soms leuke goodies bij en de game valt vaak op de launch dag op je deurmat. Hoef je verder niets voor te doen. Als je hier al over loopt te mekkeren dan komt er nooit meer een eind aan het gezeik...
Ik preorder vaak omdat het goedkoper is. Bij bijvoorbeeld gamehubs is het vaak op=op. En ze zijn zo goedkoop dat het het wel waard is om te pre-orderen. En bijv. Bioshock LE heb ik ook gepre-ordered bij Bol en dat was ook slim want ze waren nog voor launch al vrijwel overal uitverkocht. Het kan dus soms best handig zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je kan hem net zo goed in de winkel kopen ipv pre-orderen. Ik hoor vaker mensen klagen die hebben gepre-ordered dan mensen die em gewoon dezelfde dag in de winkel halen
Die 3de screen doet me denken aan de boomhut die ik vroeger hadquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:59 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg, jij had een vette boomhutquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die 3de screen doet me denken aan de boomhut die ik vroeger had
quote:
Ze zijn, als ik de link mag geloven, voor de Xbox360.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zijn dit specifiek PS3 screens of gewoon Far Cry 2 screens?
Zeker weten ik heb hier ook veel zin in! Met name door free-roaming en geen monstersquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zijn, als ik de link mag geloven, voor de Xbox360.Niettemin ziet het er veelbelovend uit.
Nou, het verhaal gaat namelijk dat de console versies minder mooi zijn dan de PC versie. Maar als ik dit zo zie ziet het er verdomd goed uit. Dus als dit de console versie is hoef ik geen nieuwe graka meer te kopenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zijn, als ik de link mag geloven, voor de Xbox360.Niettemin ziet het er veelbelovend uit.
Hey hey hey, dit is 360 he, niet PS3quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nou, het verhaal gaat namelijk dat de console versies minder mooi zijn dan de PC versie. Maar als ik dit zo zie ziet het er verdomd goed uit. Dus als dit de console versie is hoef ik geen nieuwe graka meer te kopenDit is al meer dan genoeg.
Ziet er inderdaad beter uit dat ik had verwacht naar aanleiding van dat bewuste verhaal. Al zeggen screens nooit zo heel veel. Ze willen ze nog wel eens oppoetsen. Al denk ik zelf net als Sackboy dat deze screens toch voor de PC zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nou, het verhaal gaat namelijk dat de console versies minder mooi zijn dan de PC versie. Maar als ik dit zo zie ziet het er verdomd goed uit. Dus als dit de console versie is hoef ik geen nieuwe graka meer te kopenDit is al meer dan genoeg.
Ik heb al de 4850 op het oogquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad beter uit dat ik had verwacht naar aanleiding van dat bewuste verhaal. Al zeggen screens nooit zo heel veel. Ze willen ze nog wel eens oppoetsen. Al denk ik zelf net als Sackboy dat deze screens toch voor de PC zijn.
Maar mocht je toch een nieuwe grafische kaart willen halen, dan zit je wel in een goede periode. nVidia heeft zijn prijzen al omlaag gegooid naar aanleiding van de Radeon 4850 en 4870. Dus er zal veel concurrentie zijn en veel prestaties voor relatief lage prijzen. Een Radeon 4850 kan je zelfs al voor ¤139 vinden. Wat best goedkoop is voor zo'n kaart.
Logisch, maar ik zou eventueel gewoon wachten tot er benchmarks zijn verschenen. Al verwacht ik niet dat deze engine zo bagger is als die van Crysis. Assasins Creed draaide op mijn PC ook op de hoogste details vrij soepel op 1680×1050 in DX10-modus. En dat had ik in eerste instantie niet verwacht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb al de 4850 op het oogMaar het is toch weer 150 euro die ik ook wel voor andere dingen kan gebruiken. Dus als het niet hoeft dan laat ik het liever. En ik denk toch dat die kaart FC2 niet op max. kan draaien dus eigenlijk heeft het dan toch ook geen nut.
Ghz zegt helemaal niets meer. Vroeger was het zo dat hoe hoger het aantal hz, hoe sneller hij was. Tegenwoordig gaat het om instructions per clock cycle. En tegenwoordig zijn alle CPU's die je koopt toch al minstens Dual-core en die zijn ook nog eens erg efficient vergeleken met bijv. Quad cores. Dus als je een nieuwe koopt krijg je meestal al iets mooisquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:03 schreef RickoKun het volgende:
Hey gastjes? Jullie hebben toch wel redelijke ille pc's hé?
Mijn vraag is, wat is jullie gHz? Die van mij is 3,06 gHz (single core).
Als je nou een veel betere pc hebt, heeft deze dan ook hogere gHz of zit de kracht in de multiple cores?
Denk het wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb zo'n zin om gewoon een beetje rond te lopen daar en hopelijk kom je dan ook wat toffe dorpjes of gebouwen tegen!
Kun je eigenlijk dieren neerschieten?
If it moves shoot itquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je ook met zo'n auto gun blazing op een kudde antilope's injagen en alles neermaaien wat beweegt?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:34 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GOTYquote:Shack: So we've seen how the game plays within a mission, but not a lot on how the game will play over several. Is it going to be like Grand Theft Auto?
Clint Hocking: It is kind of like Grand Theft Auto. I mean, the mission structure is.. there's sort of.. I'm not going to talk about side missions, and exploration and stuff like that. But it's an open world, so when you're not on a mission you're free to go where you want, and do whatever you want. There are markers on your map telling you where you can go get a mission. Of course you can explore, you can unlock stuff, you can do whatever you want.
When you get a mission from one of the factions, which are sort of the main missions of the game, you go and talk to them, they offer you the mission. You can accept it or not; if you accept the mission it becomes active, and you get paid in advance. You walk out the door, and there's always one objective for the mission, and the objective can't be failed. It's always something like blow up a bridge, or kill someone. It's not like, "Do something at 10 o'clock," and if you failed to do it at 10 o'clock you fucked it up. The mission is active until you complete that objective.
The objective is going to take you typically about a kilometer to a kilometer and a half out of town, into the territory of the other faction. So you're going to have to fight your whole way there however you want, taking whatever path you want, using whatever vehicles, until you get to the objective.
The objective for the main missions is always in what we call a key location. There's usually 20, 30 guys there, they're well dug in, they know how to defend themselves, and so you have a big battle there. That's the base mission, and then from that point you can pick up side missions along the way, you can unlock safe houses, you can do whatever you want. You can go back to town and get another mission, whatever. But as soon as you complete that objective, the mission is over.
However, if you have a buddy, when you accept a mission from a warlord from one of the factions, within two or three minutes your phone will ring. And your favorite buddy will say, "Come and meet me at this location if you want more information about the mission." It's totally optional. If you do that, you go to a safe house--an icon appears on your map telling you where to go--you go there, you meet the buddy, and the buddy says.. so here's a fake example:
"I heard the warlord's hired you to blow up this bridge. Cool, that's awesome. I happen to be working for the other side, and if you really want to fuck these guys hard, work with me. Because I happen to know that one of their lieutenants is going to be crossing this bridge with this convoy at 10 o'clock tonight. If you blow up the bridge while the lieutenant is crossing it with his convoy, you'll take him out. He's my enemy, that will give me an opportunity to raid his little camp, steal the stuff that he stole from me, and then I'll get out ahead, you'll get out ahead, the guy you're working for will be even more happy because you killed this guy he doesn't like, and it will be great for everyone. You should do that."
And then that adds the objective to destroy the bridge at 10 o'clock. That objective can be failed. If you destroy the bridge at 2 in the afternoon, or if you wait three days and destroy the bridge then, you've failed that objective. However, if you do it at 10 o'clock, then you've sort of initiated the alternate version of the mission. So you go to the bridge, you destroy it, and if you happen to destroy it at the right time, then you've enabled your buddy to do his part of the mission, so he'll phone you and update you and say, "Awesome, good work, now I'm gonna go do this, and you're gonna need to be there and back me up." That's it. And then once you've either done or not done that, the mission is complete.
Shack: So how do the factions play into this?
Clint Hocking: The thing is, you are not really officially working for either side. So warlords have their men, and they're on this side of the world, and the other guys are on that side of the world, and if the two factions encounter eachother they fight. If you're being chased, you can lead one of the factions into the other faction's territory, and they'll open up on them and kill them for you. But even if I'm working for the APR, if I go into APR territory, the APR guys will attack me on sight.
Shack: So you're always the enemy.
Clint Hocking: I'm always the enemy, yeah. Except for the underground, who are civilians, and priests and stuff like that. But they're not a faction of armed combatants, they're civilians and priests and doctors hiding in safe areas, where you can't go in with weapons.
Shack: And you just play both sides against eachother.
Clint Hocking: Yeah. And the warlords need a guy like you, because you're a dirty motherfucker who's willing to do crazy stuff. Like when you do blow up the bridge, you're the guy who's willing to find out, "Hey, I happen to know if I blow it up at 10 o'clock you're going to like it even better." And then they start to go, "Fuck, this guy's a motherfucker. Not only does he go blow up the bridge like we asked, but he goes and blows up the bridge when that guy I hated was on it. I need guys like you, but I don't need you so much that I want anyone to know that you're working for me." [laughs] So yeah, that's kind of the relationship we have there.
So does that make sense? We've never really shown it, because the problem is, the whole process of going to get a mission, fighting your way to get a buddy--there's 15, 20 minutes of gameplay. Maybe you want to go back to a weapon place, change your weapons and equipment, fight your way to the place where the buddy told you to go, steal some documents, fight your way to the main location, blow up the bridge--it can take an hour and a half to play a mission, even though there's only two objectives.
Shack: Given that kind of length per mission, how long is this game going to be?
Clint Hocking: We have testers who can get a walkthrough in eight hours, but that's eight hours connecting the dots.
Shack: So there are primary story missions?
Clint Hocking: Yeah, there's a set of story missions that you have to finish. And then there's all the exploration stuff, unlocking all the safe houses. Every safehouse is occupied by the enemy, you need to kill the guys that are there and capture it.
All of the PGPs--PGPs, that's a production term--all of the checkpoints along the roads.. [laughs] checkpoints. We call them PGPs because it means perimeter guard post, but checkpoint unfortunately means a "save the game" point--roadblock, let's call it a roadblock. Those things, you need to scout them all because they tell you what kind of ammunition they have there. So you're walking around in the jungle and you're like, "I'm low on fuel for my flamethrower," so you pop open your map. "But I've hit all these roadblocks, and I happen to know that this one here has fuel." So I take this vehicle and I drive 250 meters west, kill the six guys in the place, refill my flamethrower, and then go and do the mission.
Plus there are assassination side quests, there are side quests to raid convoys to unlock new weapons, there's collecting the diamonds that you use to buy weapons and all of that stuff. So there's a whole pile of stuff that's totally optional.
But the main missions, there's--I don't remember the exact number, I don't even want to try to quote you a number--I think it's something like 26. But maybe it's 36, and maybe it's 19, I can't remember. But yeah, there's a set of story missions, and then there's what we call the "mission library," which is really the meat of working the two factions against eachother. It's kind of a minigame in itself. Which one do you like better, and which one do you like working for more, and which one is going to come out ahead?
Because the one that wins in the mission library determines how the next set of slightly more linear missions plays out, in terms of which side is going to try to wipe out the other side, and what they're going to try to do with you, and who's going to live and who's going to die, and who's going to be exposed for you to assassinate, and that kind of stuff. And that kind of cuts there, and then there's a few more story missions to establish the second, what we call "mission library," where all of the missions are non-linear and interconnected and impacting eachother. And then there's a resolution to that, and then there's a third act, and it ends.
So yeah, it's very hard for us to show this stuff. Like I said, it maybe takes a tester eight hours to do a walkthrough, which is a super long time. But to just play the game beginning to end quickly, like if you have to review it or something, you're probably talking.. I'm gonna guess and say it's 25 hours just to play it right through without doing anything optional. It's going to be 25 hours.
Shack: That's a long game.
Clint Hocking: Yeah, I think so. I wish we'd made it shorter in hindsight. Because it's so hard for us to test everything--the game is so massive. I'll be driving around, I'll get in a chase, and I'll have to take a turn that I haven't taken in a long time. I'll end up off-road, my vehicle will break down, I'll kill the guys chasing me, and I'll be like, "..where the fuck am I?" I'll be like looking around in my game that I've been working on for three years.
And then I'll start walking a little bit, I'll take out my map, and go, "Oh, there's a little watering hole around these rocks." And I'll walk around the corner, I'll find a little shack there, I'll walk inside, find some exploration diamonds, climb up on the roof and watch the sun setting and watch some zebras and be like, "This is rad." Except I just wasted 45 minutes when I was supposed to be actually testing this stuff. So yeah, sometimes I wish we made it a bit smaller, but what can you do.
Shack: So as far as the soldiers go, and how they freely rove from camp to camp, do they ever respawn, or..?
Clint Hocking: They do repopulate. Obviously when we run out of memory we have to respawn stuff that has been destroyed. But other than that, if you--a good example is a safehouse. If you go to a location and kill everybody and then go sit on a hill 200 meters away and wait, the guys will never respawn because we haven't run out of memory. But if you were to walk 10 meters from there and go into a safehouse, and fast-forward time 24 hours, they would all be back.
Yeah, you won't actually see guys popping into the world of course, but if you pass time, that's when we do our loading.
Shack: I've heard about a system in the game where the player actually loses control of the character for a time. Can you go into detail on that?
Clint Hocking: Yeah, we dialed back on that significantly, just because it was too hard for us to get it in with all of the testing that we needed to do. It was supposed to be kind of a high level system where the player would eventually, literally lose control of his actions more and more frequently. And that wasn't easy to test, and it was turning out ot be very risky for being fun, so we cut it.
But what does happen is your reputation still grows, and your reputation in the high level still determines how frequently guys are wounded, how guys behave in combat. They're more afraid of you if your reputation is very high, they're like, "Holy fuck it's that guy, get the fuck out of here." They're really defensive and they're afraid of you. So all of that stuff changes over the course of the game.
As your reputation mounts you're going to end up walking out of a battlefield with like 16 guys holding their guts in calling for help. In the beginning of the game guys don't get wounded as often because they're not afraid, it's psychological. But if your reputation gets too high, the people who are providing you with medicine to treat your malaria symptoms start saying, "Dude, you're a psycho. We don't want to give you medicine to treat your malaria, you're a motherfucker who's butchering people." So you have to balance your reputation against your malaria symptoms. That's sort of the high level progression of the game.
We didn't really have a name for [the cut system], but your reputation was called your "infamy." It's still called that in the menus and everything. When you go to check your reputation, your sickness, your sort of journal that updates you on your story progress and all of that, it's still called your "infamy." It's like your reputation in the world. And yeah, as you become more infamous people stop liking you.
Shack: So as far as multiplayer goes, there will be user-created maps on the console, right?
Clint Hocking: Yep, user maps for console, for Xbox 360 and PS3. User maps for PC as well. The map editors are different for PC, the PC one is a lot more PC-like. It's like a Windows-based kind of look and feel. The one for consoles is kind of like the one that was built for Far Cry Instincts. The kind of bare-bones skeleton of that, and how usable it was, became the template.
We rebuilt it--it's not the same thing because we had to rebuild it for the new engine. But yeah, it's super user friendly, it's super powerful. It's a lot more powerful than the Instincts one was, just because we have a lot better tools for manipulating terrain and stuff like that.
Shack: And how will these be shared exactly?
Clint Hocking: They'll share them over PlayStation Network and Xbox Live, and on PC they'll share them just over the web. And then there'll be community management, and ranking and rating of maps. The main problem with Instincts was like, there were 10,000 maps out there, and 9,850 of them are a flat piece of sand with a cube floating in the air, and a ladder and a shotgun.
Shack: AwesomeMap 10.
Clint Hocking: Oh yeah. Well even worse, it would be called like, [adopting evil voice], "Devil's Gorge."
Shack: [laughs] Oh yeah.
Clint Hocking: You'd be like, "That sounds good--download." So yeah, we have the ranking and rating stuff, so hopefully--I mean, we don't know because we haven't really done a complete load test on it--but hopefully you'll be able to pop on you get the thing, maybe a couple days later, and there'll be dozens, if not hundreds of maps for you to download. And you'll just go, "I want the five-star ones." And that will rule.
Top game lijkt me dit, gelijk halen voor de PCquote:Op maandag 21 juli 2008 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer beelden:
http://www.gamersyde.com/news_6885_en.html
quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:34 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door die eerste screen, en dat verhaaltje wil ik dit spel echt NU spelen.. Die zonsondergang en die lichtinval op de autoruitquote:I'll be driving around, I'll get in a chase, and I'll have to take a turn that I haven't taken in a long time. I'll end up off-road, my vehicle will break down, I'll kill the guys chasing me, and I'll be like, "..where the fuck am I?" I'll be like looking around in my game that I've been working on for three years.
And then I'll start walking a little bit, I'll take out my map, and go, "Oh, there's a little watering hole around these rocks." And I'll walk around the corner, I'll find a little shack there, I'll walk inside, find some exploration diamonds, climb up on the roof and watch the sun setting and watch some zebras and be like, "This is rad." Except I just wasted 45 minutes when I was supposed to be actually testing this stuff. So yeah, sometimes I wish we made it a bit smaller, but what can you do.
Sackboy... GOTY?? En LBP danquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:28 schreef Sackboy het volgende:
Dit interview is zeker de moeite waard om ff door te lezen:
[..]
GOTY
LBP wordt GOTC, Far Cry 2 wordt GOTYquote:
Nope, release staat nog voor November geloof ik.quote:
LBP wordt leuk maar zeker geen GOTCquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
LBP wordt GOTC, Far Cry 2 wordt GOTY![]()
[..]
Nope, release staat nog voor November geloof ik.
Geen pronequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan geen civilians (neutrals) neerknallen
- Je kan niet prone gaan
wtf?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan niet prone gaan
Geen civilians neerknallenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan niet prone gaan
Zwaai maar dag met je handjequote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
Baal ik echt van![]()
Zal me nix verbazen als je dadelijk ook niet op dieren kunt schieten
Grote kans, aangezien R* al problemen scheen te krijgen met het duiven kunnen doodschieten in GTAIV...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
Baal ik echt van![]()
Zal me nix verbazen als je dadelijk ook niet op dieren kunt schieten
Farcry 2 was niet mijn GOTU kandidaat! Dat is nog altijd Fallout 3quote:Op maandag 28 juli 2008 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zwaai maar dag met je handje
LBP GOTU kom er maar in
Inderdaad. Ik zat er zo naar uit te kijken om te pronen tussen de struiken, en zo te snipen op afstand.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is wel erg matig.Een beetje shooter heeft toch wel prone tegenwoordig.
Welke achterlijke gladiool haalt dit uit zijn hoofd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan niet prone gaan
Dat is crouchquote:Op maandag 28 juli 2008 18:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je in Bad Company wel prone. Gewoon op R3 drukken.
Daar denk ik dus net aan. Je bent me weer es te snel afquote:
Klopt.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ze hadden wel gezegd dat je ze neer kon schieten hoop dat het zo blijft
quote:"You can [kill animals]. We don't offer any reward, because we don't want to encourage people to kill wildlife. We stayed away from any species that was even remotely considered endangered. We really didn't want to go there."
Ik vond hem echt te goedquote:
Ik vind het wel tof dat je wapens achteruitgaan en ook je voertuigen naar de klote kunnen gaan maar ook wel weer repareerbaar zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
Deel 2 van dat Q&A filmpje
- Je wapen heeft stats, dus die kan je laten upgraden zodat je een uberweapon hebt
- Je kan zwemmen
- Je kan doodgaan (dan moet je dus weer bij je laatste safehouse beginnen)
Zou tof zijn als je na een tijdje ook skills krijgt om je wapen zelf te kunnen reparerenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je wapens achteruitgaan en ook je voertuigen naar de klote kunnen gaan maar ook wel weer repareerbaar zijn
Ik ookquote:
Nicequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Onderbroek het volgende:
De specs staan online op: http://blog.ubi.com/farcry2/
Minimum requirements
CPU: Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or better
RAM: 1 GB
Video card: NVidia 6800 or ATI X1650 or better
Shader Model 3 required
256 Mb of graphic memory
Media reader: DVD-ROM
Hard drive space: ~12 Gig or HD space. (tbd)
Recommended
CPU: Intel Core 2 Duo Family, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom or better
RAM: 2 GB
Video card: NVidia 8600 GTS or better, ATI X1900 or better
512 Mb of graphic memory
Sound: 5.1 sound card recommended
Supported Video cards:
NVidia 6800, NVidia 7000 series, 8000 series, 9000 series, 200 series. 8800M and 8700M supported for laptops. ATI X1650 – 1950 series , HD2000 series , HD3000 series , HD4000 series .
Dan koop je GTA 4. Krijg je er ook nog realistische doodscenes bij.quote:
Ja, dat doen ze.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef PDOA het volgende:
Ik hoop dat wapens ook af en toe jammen, a la S.T.A.L.K.E.R.
Same?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:56 schreef BMH het volgende:
Mapeditor is indrukwekkend. Alleen heb ik nog niet de optie gezien om grond te verhogen. Enkel de optie om bergen te maken.
Wow leuk zeg. Het zou alleen leuk zijn als wapens van vijanden ook konden jammen, maar dat is zeker niet zo?quote:
Daar erger ik me nog wel eens aan, dat jij als enigste zulk soort handicappen hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Wow leuk zeg. Het zou alleen leuk zijn als wapens van vijanden ook konden jammen, maar dat is zeker niet zo?
FPS met de pc is zowieso leuker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hebben.
Ben er nog steeds niet uit of ik hem op de PS3 of op de PC haal. De PC versie is goekoper maar ik weet niet hoe goed hij draait op een 8800GT....
Nope.quote:
Maar het voordeel van een console is dat het altijd goed draait. En als ik hem op de PC haal wil ik hem wel met alles op maximum kunnen spelenquote:
Ik speel Crysis op very highquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:28 schreef ScarFace- het volgende:
Op een 8800GT draait het echt wel.
Zwaarder dan Crysis is dit spel niet toch![]()
Met een 8800GT kun je Crysis goed op medium spelen, goed is rond de 50fps gemiddeld of meer![]()
En dan heb je altijd mensen die zeggen op very high te kunnen spelen met 10fps maar dat zijn idioten.
Een console is vaak 30fps, bij een pc heb je hier zelf invloed in gewoon de pc versie halenals de rest van je pc ook oke is natuurlijk
Klopt, maar ik denk dat je met een 8800GT wel goed zit hoor. Als je Crysis op ultra high kan spelen zeker, op wat voor resolutie is dat eigenlijk? Speel zelf crysis op high met m'n R4850. Gemiddeld heb ik zo'n 30 fps.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Maar het voordeel van een console is dat het altijd goed draait. En als ik hem op de PC haal wil ik hem wel met alles op maximum kunnen spelenJammer genoeg komt er geen demo dus ik kan niets testen. Ik denk dat ik hem toch maar op de PS3 ga halen om mogelijke problemen te voorkomen. De CE is me dan wel net wat te duur
De gewone editie dan maar van gamehubs.
1440*900 een AA staat uiteraard uit. 1680*1050 is net wat te hoog gegrepen voor mijn kaart. Post processing effects staat trouwens op high en niet very high. Op deze manier krijg je er een paar frames bij en persoonlijk zie ik het verschil niet als ik die setting omhoog zet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef Glennz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat je met een 8800GT wel goed zit hoor. Als je Crysis op ultra high kan spelen zeker, op wat voor resolutie is dat eigenlijk? Speel zelf crysis op high met m'n R4850. Gemiddeld heb ik zo'n 30 fps.
Ik ook 1440*900. Ik kan 25 fps ook halen als ik post processing op high laat. Je ziet inderdaad geen verschil. In het bos ofzo heb ik dan wel dikke framedrops als ik alles op ultra high (post processing niet dan).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
1440*900 een AA staat uiteraard uit. 1680*1050 is net wat te hoog gegrepen voor mijn kaart. Post processing effects staat trouwens op high en niet very high. Op deze manier krijg je er een paar frames bij en persoonlijk zie ik het verschil niet als ik die setting omhoog zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |