Lijkt me heel sterk... Denk veel eerder dat dat andersom is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:07 schreef Sackboy het volgende:Het spel kent een dag- en nachtcyclus waarbij één uur in het echte leven gelijk staat aan acht minuten in de game.
Andersom? Dan zou je dus 180 uur moeten gamen om één ingame etmaal mee te maken. Dat lijkt mij dan weer heel sterkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk... Denk veel eerder dat dat andersom is.
Maar dan duurt het toch nog steeds 3 uur om één etmaal in de game mee te maken? Vind ik erg lang.quote:This is an enormously ambitious title. Taking place in a huge open landscape (50 square kilometres to be precise) and featuring a complex narrative system that lets the player shape the story, it promises a genuine sense of navigational freedom. It also chucks in a complex physics system, where foliage damaged by bullets or explosions slowly grows back; where you can set fire to huge areas of scrubland to flush out hiding enemies; where the wind carries those flames in a realistic pattern and rain puts them out. All this takes place in a realistic day/night cycle with one minute of real time equalling eight minutes in the game world. Don’t fancy taking out that gun emplacement during the day? Camp it out and wait for dusk to draw in.
Nope Crysis is gemaakt door Crytec, Far Cry 2 wordt gemaakt door Ubisoftquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:30 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Was Crysis niet al FarCry 2 ?
Mwah, het moet ook weer niet tè snel gaan, dan voelt het wat onrealistisch aan. Drie uur vind ik wel een goede cycle.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:28 schreef Sackboy het volgende:
Oke, ik heb ff gecheckt en het stond er inderdaad verkeerd. Volgens Threespeech is het:
[..]
Maar dan duurt het toch nog steeds 3 uur om één etmaal in de game mee te maken? Vind ik erg lang.
Lees nou eens goed:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Andersom? Dan zou je dus 180 uur moeten gamen om één ingame etmaal mee te maken. Dat lijkt mij dan weer heel sterk![]()
Je kan het op twee manieren lezen. En ik las het dus op de andere manier. Dus dat 8 minuten in de game 1 uur van een echte dag moet voorstellen qua day-night cycle. Zo werd het bij GTA IV ook gepresenteerd, vandaar dat ik het zo las.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees nou eens goed:
Er staat: 1 uur in het echt is 8 minuten in de game.
Als je dus 24 uur speelt, ben je in het spel maar 24 x 8 = 192 minuten (=iets meer dan 3 uur) opgeschoten. Lijkt me juist dat dat andersom moet zijn, of niet?
Edit: laat maar, het was al duidelijk
Vooral deze shots:quote:
Enemies will include human mercenaries, but sci-fi creatures such as the mutants from Far Cry will not be featured.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:54 schreef Platina het volgende:
Hype nou maar niet teveel jongens, want als het net zulk een dramatische wending als Far Cry 1 krijgt, dan wordt het huilen met de pet op.
Mee eens, echter, zo'n game als STALKER heeft erg veel potentie, jammer dat STALKER het niet goed waarmaakte.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:55 schreef Q. het volgende:
Op zich ben ik erg benieuwd, wordt meer een soort STALKER met een hele open gameplay. Nu vond ik STALKER niet geweldig maar ik denk dat deze wel erg tof kan worden.
Nee, Crysis en Far Cry 2 hebben totaal niks met elkaar te maken. Crysis is gemaakt door Crytek met de CryEngine 2, en Far Cry 2 wordt gemaakt door Ubisoft met de Dunia engine.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ziet er echt geweldig uit ! Vergelijkbaar met Crysis, maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk. Neem aan dat ze dezelfde technologie gebruiken
Ga daar maar niet van uit. Een andere engine zou misschien dezelfde kwaliteit kunnen produceren met slechtere hardware.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
Volgens het eind van dit filmpje (hierboven al gepost door Sackboy) zitten er wel degelijk dieren in het spel die uiteraard ook reageren op alles. Welke dieren en precies in zitten weet ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef Platina het volgende:
Er zaten toch geen olifanten etc in Far Cry 2?
Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.
en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
Dat begrijp ik, maar dan toch zal het er niet zo goed uitzien als Crysis. Heb je screens van Crysis op de hoogste kwaliteit gezien? Het lijkt net echt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit. Een andere engine zou misschien dezelfde kwaliteit kunnen produceren met slechtere hardware.
Er zitten wel dieren in het spel, maar alleen herbivoren en geen carnivoren. Omdat ze alles zo realistisch mogelijk willen maken konden ze carnivoren niet in het spel stoppen omdat ze de herbivoren zouden opeten. Dit zou de balans in het ingame dierenrijk verstoren, en om dit te voorkomen zouden ze een heel ecosysteem moeten bouwen. Dit zou iets te ingewikkeld worden en dus hebben ze besloten de focus op belangrijkere dingen te leggen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:24 schreef Platina het volgende:
Er zaten toch geen olifanten etc in Far Cry 2?
Vind ik een beetje jammer. Liever die beesten erin dan realtime groeiende takken, like boeiend, maakt het niet realistischer hoor als een tak binnen 5 minuten weer aangroeit.
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze hebben nu de naam al overal gepromoot en zelfs logo's gemaakt. Bovendien liften ze mee op de bekendheid van het eerste deel.quote:en gaat er nog een namechange komen? Aangezien de 2 delen niks (gelukkig) met elkaar te maken hebben.
Tuurlijk zal Crysis er mooier uit blijven zien, maar ik denk dat vooral op de consoles Far Cry 2 een van de technisch meest geavanceerde en vooruitstrevende games wordt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Crysis zal er nog steeds beter uitzien dan Far Cry 2... het zal jaren duren voordat een PC fatsoenlijk Crysis kan draaien.
quote:He also seemed to suggest that the Xbox 360 and PS3 versions look pretty much identical, and the recent builds on both consoles look far better then the tech demo he has been showing of the November build. The old build looked amazing as it was, so expect a visual feast from Far Cry 2.
Ik denk dat we de definitieve releasedate tijdens de Ubidays krijgen te horen. Het schijnt dat het spel nu in de beta-fase is.quote:A date may be announced in a few weeks time.
Weet ik niet, maar ik neem aan dat alle screens van de pc-versie zijn. Die zal er nou eenmaal het beste uitzien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Dit ziet er zo bruut uit, weet je toevallig van welk platform deze screens komen?
Dat horen we morgen denk ik wel. Er wordt september gedacht, maar ik verwacht zelf dat ze voor een november release gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kunnen we het spel nou verwachten? Oktober?
De engine is speciaal voor deze game ontwikkeld, dus hoogstwaarschijnlijk hadden ze van tevoren al beslist dat ze geen co-op erin zouden doen. En ik vind dat geen minpunt, eerder een gemist pluspunt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:33 schreef Onderbroek het volgende:
vandaag stukje over FC2 gelezen in een playstation 3 magazine. Ze schreven dat er géén co-op inzit omdat anders de engine flink aangepast moest worden...stevig minpuntje IMHO
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
Specs?
Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.
V.
bronquote:As the new engine takes advantage of multi-core processors, what sort of system requirements can we expect for Far Cry 2 on PC?
Guay: That is still in flux. This said, the game is very scalable, including to single-core processors and GPUs that are many years old.
We keep all game features across the quality settings, it is only the detail and quality of the rendition of them that is changed. A little while back, I played the game on a gaming PC that is almost 4 years old.
At the other extreme, I sometimes play the game on a 4 core system running in dual GPU mode. Our development team uses a large array of PCs and they all run the game.
We are still focused on optimizations but as we near the ship date we will be able to give clear requirements.
Tot aan de mutants en donkere gangen was die zeker vetquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
Specs?
Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.
V.
Je schijnt ook ingame te kunnen fappenquote:
ZOMGquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je schijnt ook ingame te kunnen fappen
50km2 is wel echt enorm, dus hopelijk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
In die screen rechtsboven zie je trouwens een vliegtuigje.. Zou het .. ?![]()
Er zitten 14 verschillende types voer/vaar/vliegtuigen in.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:34 schreef AQuila360 het volgende:
ik heb ergens gelezen dat er 10 voer,vaar,vlieg dingen inzitten.
Zelfs jouw computer kan hem draaienquote:
quote:Far Cry 2 ook speelbaar met single-core CPU
Ubisoft heeft bekend gemaakt dat Far Cry 2 ook zou kunnen draaien op oudere PC's die nog gebruik maken van een enkele core in de CPU. Het gaat hier dus om de Pentium IV en de oudere AMD Athlon cores, welke onder andere nog gebruik maken van slechts één enkele core. De producer van de game zegt dat de huidige systeemvereisten nog niet geheel vastgesteld zijn, maar men hoopt het in ieder geval mogelijk te maken om ook de gebruikers met een wat oudere PC te kunnen ondersteunen. Het spel zou zelfs speelbaar zijn op een PC die al 4 jaar oud zou zijn, zo vertelt de woordvoerder via de website van Next-Gen.biz: "...The game is very scalable, including to single-core processors and GPUs that are many years old. ... A little while back, I played the game on a gaming PC that is almost four years old."
Ja, dan zou mijn dualcore het ook wel moeten trekkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:09 schreef Sackboy het volgende:
Zelfs jouw computer kan hem draaienZie:
quote:Soaring over the detailed landscapes below, it seemed like there was no way the console version could hold up to the level of detail I was seeing on the PC--but a glance across the room proved otherwise.
After watching the Xbox 360 version for a good while, I had a hard time finding major differences between the two, other than some occasional pop-in on the console. Luckily Amancio, lead artist that he was, had some insight into that particular facet of design.
"There are resolution issues--the PC always runs at a higher resolution, higher textures. Lighting calculations are also more precise on the PC. We have real-time radiosity--this stump here is being illuminated by these rocks here. There's actually light bouncing going on."
Even still, textures and geometry on the 360 looked incredibly close to the PC version. This is because the game was created with relatively lower-resolution textures in mind, the focus being on artistic detail over pure texture size. Leaves were streaked with individual veins, and wood textures had a convincing grain to them.
Och, dat vind ik ook wel gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tot aan de mutants en donkere gangen was die zeker vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |