Dat horen we morgen denk ik wel. Er wordt september gedacht, maar ik verwacht zelf dat ze voor een november release gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kunnen we het spel nou verwachten? Oktober?
De engine is speciaal voor deze game ontwikkeld, dus hoogstwaarschijnlijk hadden ze van tevoren al beslist dat ze geen co-op erin zouden doen. En ik vind dat geen minpunt, eerder een gemist pluspunt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:33 schreef Onderbroek het volgende:
vandaag stukje over FC2 gelezen in een playstation 3 magazine. Ze schreven dat er géén co-op inzit omdat anders de engine flink aangepast moest worden...stevig minpuntje IMHO
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
Specs?
Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.
V.
bronquote:As the new engine takes advantage of multi-core processors, what sort of system requirements can we expect for Far Cry 2 on PC?
Guay: That is still in flux. This said, the game is very scalable, including to single-core processors and GPUs that are many years old.
We keep all game features across the quality settings, it is only the detail and quality of the rendition of them that is changed. A little while back, I played the game on a gaming PC that is almost 4 years old.
At the other extreme, I sometimes play the game on a 4 core system running in dual GPU mode. Our development team uses a large array of PCs and they all run the game.
We are still focused on optimizations but as we near the ship date we will be able to give clear requirements.
Tot aan de mutants en donkere gangen was die zeker vetquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef Verbal het volgende:
Specs?
Heb trouwens van de week nog een uurtje FarCry zitten spelen, en ik vind het nog steeds een prima spel, hoor.
V.
Je schijnt ook ingame te kunnen fappenquote:
ZOMGquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je schijnt ook ingame te kunnen fappen
50km2 is wel echt enorm, dus hopelijk!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:08 schreef Sackboy het volgende:
In die screen rechtsboven zie je trouwens een vliegtuigje.. Zou het .. ?![]()
Er zitten 14 verschillende types voer/vaar/vliegtuigen in.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:34 schreef AQuila360 het volgende:
ik heb ergens gelezen dat er 10 voer,vaar,vlieg dingen inzitten.
Zelfs jouw computer kan hem draaienquote:
quote:Far Cry 2 ook speelbaar met single-core CPU
Ubisoft heeft bekend gemaakt dat Far Cry 2 ook zou kunnen draaien op oudere PC's die nog gebruik maken van een enkele core in de CPU. Het gaat hier dus om de Pentium IV en de oudere AMD Athlon cores, welke onder andere nog gebruik maken van slechts één enkele core. De producer van de game zegt dat de huidige systeemvereisten nog niet geheel vastgesteld zijn, maar men hoopt het in ieder geval mogelijk te maken om ook de gebruikers met een wat oudere PC te kunnen ondersteunen. Het spel zou zelfs speelbaar zijn op een PC die al 4 jaar oud zou zijn, zo vertelt de woordvoerder via de website van Next-Gen.biz: "...The game is very scalable, including to single-core processors and GPUs that are many years old. ... A little while back, I played the game on a gaming PC that is almost four years old."
Ja, dan zou mijn dualcore het ook wel moeten trekkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:09 schreef Sackboy het volgende:
Zelfs jouw computer kan hem draaienZie:
quote:Soaring over the detailed landscapes below, it seemed like there was no way the console version could hold up to the level of detail I was seeing on the PC--but a glance across the room proved otherwise.
After watching the Xbox 360 version for a good while, I had a hard time finding major differences between the two, other than some occasional pop-in on the console. Luckily Amancio, lead artist that he was, had some insight into that particular facet of design.
"There are resolution issues--the PC always runs at a higher resolution, higher textures. Lighting calculations are also more precise on the PC. We have real-time radiosity--this stump here is being illuminated by these rocks here. There's actually light bouncing going on."
Even still, textures and geometry on the 360 looked incredibly close to the PC version. This is because the game was created with relatively lower-resolution textures in mind, the focus being on artistic detail over pure texture size. Leaves were streaked with individual veins, and wood textures had a convincing grain to them.
Och, dat vind ik ook wel gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tot aan de mutants en donkere gangen was die zeker vet
Agreed. De eerste keer dat ik er eentje tegenkwam dacht ik, "WTF? Wat krijgen we nou?" Dat verpeste het flink. Voor mij althans.quote:
Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...quote:
Doom en Quake hou ik zelf dan ook niet van, eigenlijk geen enkel spel met monsters en mutants.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...
V.
quote:Far Cry 2 uses a proprietary engine that was built from the ground up for the game. The developers told me that about 175 people worked on creating the engine and then the game for the PC. Currently that team is working to build in DX10 support, though it wasn't ready when I had a chance to look at it.
Because the engine was built to work on a PC, bringing the game, with all of its bells and whistles, over to the Xbox 360 was a relatively easy affair, the developers told me. Afterall, they said, the Xbox 360 is essentially a computer. In fact they only have three people working on the team that is porting the game over.
The Playstation 3? Not quite as simple an affair. They have a team of 14 working on that port, mostly because of the "difficulties" of working with the Playstation 3's unique architecture.
Nogmaals, er zit geen mutant shit in. Je vecht alleen tegen mensen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:04 schreef RickoKun het volgende:
als ze hier ook mutant shit in flikkeren dan verspreid ik een enge ziekte
PFFFFFFF!!!! WAT WEET JIJ ER NOU VAN!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nogmaals, er zit geen mutant shit in. Je vecht alleen tegen mensen.
Dat is prima, monsters hóeven van mij niet, maar ik heb me er in het geheel niet zo aan gestoord als de grote meerderheid. Ik vond het juist wel extra creepy, als je die krengen aan hoorde komen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doom en Quake hou ik zelf dan ook niet van, eigenlijk geen enkel spel met monsters en mutants.
Maar buiten dat pastte het gewoon niet in de atmosfeer van het spel. Ubisoft heeft ook gezegd dat ze er een shitload aan negatieve reacties over kregen, en daarom hebben ze direct gezegd: geen monsters in Far Cry 2.
Omdat het er niet in paste. Doom was een horror game ergens op Mars. In die verhal lijn past dat. Ergens op een tropisch eiland op aarde monsters en mutanten vinden? Nee, dat klopt niet. Dat maakte het voor mij een zuig spel. Daarom ben ik ook erg blij dat ze die fout niet opnieuw hebben gemaakt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och, niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom mutanten en monsters in Doom en Quake geweldig waren/zijn, maar in Far Cry opeens lame...
V.
Sackboy die game wordt vetquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:11 schreef Sackboy het volgende:
Far Cry 2 demo gameplay (met bootje varen)
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Far Cry 2 will have a 16-player online mode with persistent rewards and experience levels like Call of Duty 4.
quote:He also revealed the open-world shooter is ever-so-nearly feature complete, and will soon be entering its beta testing phase.
November release dus, zoals ik voorspelde Cybquote:Far Cry 2 is due out this Christmas period on PC, PS3 and Xbox 360.
Zou mij wel cool lijken als je echt zoe met 16 anderen ondertussen quests tegen of met elkaar kan doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:25 schreef Sackboy het volgende:
Far Cry 2 to have 16-player online
[..]
[..]
[..]
November release dus, zoals ik voorspelde Cyb
Lijkt me wel, anders zou je direct verdrinken als je van een boot af valtquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:37 schreef Onderbroek het volgende:
weet iemand trouwens of je kan zwemmen in FC2?
Ergens klinkt dat een beetje schunnigquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Die game ga ik straks met alle plezier beroeren.
C.
Backward pwnage? Klopt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ergens klinkt dat een beetje schunnig
Eigenlijk wel.quote:
Ik ook man dat filmpje zag er zo vet uitquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Die game ga ik straks met alle plezier beroeren.
C.
Kej dan. Geef me diequote:Op donderdag 29 mei 2008 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook man dat filmpje zag er zo vet uitIk verwacht ook dat de dorpjes en gebouwen en fabriekjes en wat al niet meer tof gaan worden om te exploren.
AQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |