Dit is wel heel erg iddquote:
Wat een onzin. Niemand verplicht jou om FC2 te kopen in plaats van BiA. Dus wat nou "oneerlijke concurrentie"?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:11 schreef Platina het volgende:
Is toch ook al met Brothers in Arms?
Vind het vreselijk zoiets. Ik doe niet aan preorderen ik koop pas nadat ik ervaringen van andere heb gelezen.
Oneerlijke concurrentie is dit.
Je kan hem net zo goed in de winkel kopen ipv pre-orderen. Ik hoor vaker mensen klagen die hebben gepre-ordered dan mensen die em gewoon dezelfde dag in de winkel halenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:32 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Wat een onzin. Niemand verplicht jou om FC2 te kopen in plaats van BiA. Dus wat nou "oneerlijke concurrentie"?
Besides. Sommigen vinden pre-orderen wel handig. Je krijg er soms leuke goodies bij en de game valt vaak op de launch dag op je deurmat. Hoef je verder niets voor te doen. Als je hier al over loopt te mekkeren dan komt er nooit meer een eind aan het gezeik...
Ik preorder vaak omdat het goedkoper is. Bij bijvoorbeeld gamehubs is het vaak op=op. En ze zijn zo goedkoop dat het het wel waard is om te pre-orderen. En bijv. Bioshock LE heb ik ook gepre-ordered bij Bol en dat was ook slim want ze waren nog voor launch al vrijwel overal uitverkocht. Het kan dus soms best handig zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je kan hem net zo goed in de winkel kopen ipv pre-orderen. Ik hoor vaker mensen klagen die hebben gepre-ordered dan mensen die em gewoon dezelfde dag in de winkel halen
Die 3de screen doet me denken aan de boomhut die ik vroeger hadquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:59 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg, jij had een vette boomhutquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die 3de screen doet me denken aan de boomhut die ik vroeger had
quote:
Ze zijn, als ik de link mag geloven, voor de Xbox360.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zijn dit specifiek PS3 screens of gewoon Far Cry 2 screens?
Zeker weten ik heb hier ook veel zin in! Met name door free-roaming en geen monstersquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zijn, als ik de link mag geloven, voor de Xbox360.Niettemin ziet het er veelbelovend uit.
Nou, het verhaal gaat namelijk dat de console versies minder mooi zijn dan de PC versie. Maar als ik dit zo zie ziet het er verdomd goed uit. Dus als dit de console versie is hoef ik geen nieuwe graka meer te kopenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zijn, als ik de link mag geloven, voor de Xbox360.Niettemin ziet het er veelbelovend uit.
Hey hey hey, dit is 360 he, niet PS3quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nou, het verhaal gaat namelijk dat de console versies minder mooi zijn dan de PC versie. Maar als ik dit zo zie ziet het er verdomd goed uit. Dus als dit de console versie is hoef ik geen nieuwe graka meer te kopenDit is al meer dan genoeg.
Ziet er inderdaad beter uit dat ik had verwacht naar aanleiding van dat bewuste verhaal. Al zeggen screens nooit zo heel veel. Ze willen ze nog wel eens oppoetsen. Al denk ik zelf net als Sackboy dat deze screens toch voor de PC zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nou, het verhaal gaat namelijk dat de console versies minder mooi zijn dan de PC versie. Maar als ik dit zo zie ziet het er verdomd goed uit. Dus als dit de console versie is hoef ik geen nieuwe graka meer te kopenDit is al meer dan genoeg.
Ik heb al de 4850 op het oogquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad beter uit dat ik had verwacht naar aanleiding van dat bewuste verhaal. Al zeggen screens nooit zo heel veel. Ze willen ze nog wel eens oppoetsen. Al denk ik zelf net als Sackboy dat deze screens toch voor de PC zijn.
Maar mocht je toch een nieuwe grafische kaart willen halen, dan zit je wel in een goede periode. nVidia heeft zijn prijzen al omlaag gegooid naar aanleiding van de Radeon 4850 en 4870. Dus er zal veel concurrentie zijn en veel prestaties voor relatief lage prijzen. Een Radeon 4850 kan je zelfs al voor ¤139 vinden. Wat best goedkoop is voor zo'n kaart.
Logisch, maar ik zou eventueel gewoon wachten tot er benchmarks zijn verschenen. Al verwacht ik niet dat deze engine zo bagger is als die van Crysis. Assasins Creed draaide op mijn PC ook op de hoogste details vrij soepel op 1680×1050 in DX10-modus. En dat had ik in eerste instantie niet verwacht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb al de 4850 op het oogMaar het is toch weer 150 euro die ik ook wel voor andere dingen kan gebruiken. Dus als het niet hoeft dan laat ik het liever. En ik denk toch dat die kaart FC2 niet op max. kan draaien dus eigenlijk heeft het dan toch ook geen nut.
Ghz zegt helemaal niets meer. Vroeger was het zo dat hoe hoger het aantal hz, hoe sneller hij was. Tegenwoordig gaat het om instructions per clock cycle. En tegenwoordig zijn alle CPU's die je koopt toch al minstens Dual-core en die zijn ook nog eens erg efficient vergeleken met bijv. Quad cores. Dus als je een nieuwe koopt krijg je meestal al iets mooisquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:03 schreef RickoKun het volgende:
Hey gastjes? Jullie hebben toch wel redelijke ille pc's hé?
Mijn vraag is, wat is jullie gHz? Die van mij is 3,06 gHz (single core).
Als je nou een veel betere pc hebt, heeft deze dan ook hogere gHz of zit de kracht in de multiple cores?
Denk het wel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:39 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb zo'n zin om gewoon een beetje rond te lopen daar en hopelijk kom je dan ook wat toffe dorpjes of gebouwen tegen!
Kun je eigenlijk dieren neerschieten?
If it moves shoot itquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:37 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je ook met zo'n auto gun blazing op een kudde antilope's injagen en alles neermaaien wat beweegt?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:34 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GOTYquote:Shack: So we've seen how the game plays within a mission, but not a lot on how the game will play over several. Is it going to be like Grand Theft Auto?
Clint Hocking: It is kind of like Grand Theft Auto. I mean, the mission structure is.. there's sort of.. I'm not going to talk about side missions, and exploration and stuff like that. But it's an open world, so when you're not on a mission you're free to go where you want, and do whatever you want. There are markers on your map telling you where you can go get a mission. Of course you can explore, you can unlock stuff, you can do whatever you want.
When you get a mission from one of the factions, which are sort of the main missions of the game, you go and talk to them, they offer you the mission. You can accept it or not; if you accept the mission it becomes active, and you get paid in advance. You walk out the door, and there's always one objective for the mission, and the objective can't be failed. It's always something like blow up a bridge, or kill someone. It's not like, "Do something at 10 o'clock," and if you failed to do it at 10 o'clock you fucked it up. The mission is active until you complete that objective.
The objective is going to take you typically about a kilometer to a kilometer and a half out of town, into the territory of the other faction. So you're going to have to fight your whole way there however you want, taking whatever path you want, using whatever vehicles, until you get to the objective.
The objective for the main missions is always in what we call a key location. There's usually 20, 30 guys there, they're well dug in, they know how to defend themselves, and so you have a big battle there. That's the base mission, and then from that point you can pick up side missions along the way, you can unlock safe houses, you can do whatever you want. You can go back to town and get another mission, whatever. But as soon as you complete that objective, the mission is over.
However, if you have a buddy, when you accept a mission from a warlord from one of the factions, within two or three minutes your phone will ring. And your favorite buddy will say, "Come and meet me at this location if you want more information about the mission." It's totally optional. If you do that, you go to a safe house--an icon appears on your map telling you where to go--you go there, you meet the buddy, and the buddy says.. so here's a fake example:
"I heard the warlord's hired you to blow up this bridge. Cool, that's awesome. I happen to be working for the other side, and if you really want to fuck these guys hard, work with me. Because I happen to know that one of their lieutenants is going to be crossing this bridge with this convoy at 10 o'clock tonight. If you blow up the bridge while the lieutenant is crossing it with his convoy, you'll take him out. He's my enemy, that will give me an opportunity to raid his little camp, steal the stuff that he stole from me, and then I'll get out ahead, you'll get out ahead, the guy you're working for will be even more happy because you killed this guy he doesn't like, and it will be great for everyone. You should do that."
And then that adds the objective to destroy the bridge at 10 o'clock. That objective can be failed. If you destroy the bridge at 2 in the afternoon, or if you wait three days and destroy the bridge then, you've failed that objective. However, if you do it at 10 o'clock, then you've sort of initiated the alternate version of the mission. So you go to the bridge, you destroy it, and if you happen to destroy it at the right time, then you've enabled your buddy to do his part of the mission, so he'll phone you and update you and say, "Awesome, good work, now I'm gonna go do this, and you're gonna need to be there and back me up." That's it. And then once you've either done or not done that, the mission is complete.
Shack: So how do the factions play into this?
Clint Hocking: The thing is, you are not really officially working for either side. So warlords have their men, and they're on this side of the world, and the other guys are on that side of the world, and if the two factions encounter eachother they fight. If you're being chased, you can lead one of the factions into the other faction's territory, and they'll open up on them and kill them for you. But even if I'm working for the APR, if I go into APR territory, the APR guys will attack me on sight.
Shack: So you're always the enemy.
Clint Hocking: I'm always the enemy, yeah. Except for the underground, who are civilians, and priests and stuff like that. But they're not a faction of armed combatants, they're civilians and priests and doctors hiding in safe areas, where you can't go in with weapons.
Shack: And you just play both sides against eachother.
Clint Hocking: Yeah. And the warlords need a guy like you, because you're a dirty motherfucker who's willing to do crazy stuff. Like when you do blow up the bridge, you're the guy who's willing to find out, "Hey, I happen to know if I blow it up at 10 o'clock you're going to like it even better." And then they start to go, "Fuck, this guy's a motherfucker. Not only does he go blow up the bridge like we asked, but he goes and blows up the bridge when that guy I hated was on it. I need guys like you, but I don't need you so much that I want anyone to know that you're working for me." [laughs] So yeah, that's kind of the relationship we have there.
So does that make sense? We've never really shown it, because the problem is, the whole process of going to get a mission, fighting your way to get a buddy--there's 15, 20 minutes of gameplay. Maybe you want to go back to a weapon place, change your weapons and equipment, fight your way to the place where the buddy told you to go, steal some documents, fight your way to the main location, blow up the bridge--it can take an hour and a half to play a mission, even though there's only two objectives.
Shack: Given that kind of length per mission, how long is this game going to be?
Clint Hocking: We have testers who can get a walkthrough in eight hours, but that's eight hours connecting the dots.
Shack: So there are primary story missions?
Clint Hocking: Yeah, there's a set of story missions that you have to finish. And then there's all the exploration stuff, unlocking all the safe houses. Every safehouse is occupied by the enemy, you need to kill the guys that are there and capture it.
All of the PGPs--PGPs, that's a production term--all of the checkpoints along the roads.. [laughs] checkpoints. We call them PGPs because it means perimeter guard post, but checkpoint unfortunately means a "save the game" point--roadblock, let's call it a roadblock. Those things, you need to scout them all because they tell you what kind of ammunition they have there. So you're walking around in the jungle and you're like, "I'm low on fuel for my flamethrower," so you pop open your map. "But I've hit all these roadblocks, and I happen to know that this one here has fuel." So I take this vehicle and I drive 250 meters west, kill the six guys in the place, refill my flamethrower, and then go and do the mission.
Plus there are assassination side quests, there are side quests to raid convoys to unlock new weapons, there's collecting the diamonds that you use to buy weapons and all of that stuff. So there's a whole pile of stuff that's totally optional.
But the main missions, there's--I don't remember the exact number, I don't even want to try to quote you a number--I think it's something like 26. But maybe it's 36, and maybe it's 19, I can't remember. But yeah, there's a set of story missions, and then there's what we call the "mission library," which is really the meat of working the two factions against eachother. It's kind of a minigame in itself. Which one do you like better, and which one do you like working for more, and which one is going to come out ahead?
Because the one that wins in the mission library determines how the next set of slightly more linear missions plays out, in terms of which side is going to try to wipe out the other side, and what they're going to try to do with you, and who's going to live and who's going to die, and who's going to be exposed for you to assassinate, and that kind of stuff. And that kind of cuts there, and then there's a few more story missions to establish the second, what we call "mission library," where all of the missions are non-linear and interconnected and impacting eachother. And then there's a resolution to that, and then there's a third act, and it ends.
So yeah, it's very hard for us to show this stuff. Like I said, it maybe takes a tester eight hours to do a walkthrough, which is a super long time. But to just play the game beginning to end quickly, like if you have to review it or something, you're probably talking.. I'm gonna guess and say it's 25 hours just to play it right through without doing anything optional. It's going to be 25 hours.
Shack: That's a long game.
Clint Hocking: Yeah, I think so. I wish we'd made it shorter in hindsight. Because it's so hard for us to test everything--the game is so massive. I'll be driving around, I'll get in a chase, and I'll have to take a turn that I haven't taken in a long time. I'll end up off-road, my vehicle will break down, I'll kill the guys chasing me, and I'll be like, "..where the fuck am I?" I'll be like looking around in my game that I've been working on for three years.
And then I'll start walking a little bit, I'll take out my map, and go, "Oh, there's a little watering hole around these rocks." And I'll walk around the corner, I'll find a little shack there, I'll walk inside, find some exploration diamonds, climb up on the roof and watch the sun setting and watch some zebras and be like, "This is rad." Except I just wasted 45 minutes when I was supposed to be actually testing this stuff. So yeah, sometimes I wish we made it a bit smaller, but what can you do.
Shack: So as far as the soldiers go, and how they freely rove from camp to camp, do they ever respawn, or..?
Clint Hocking: They do repopulate. Obviously when we run out of memory we have to respawn stuff that has been destroyed. But other than that, if you--a good example is a safehouse. If you go to a location and kill everybody and then go sit on a hill 200 meters away and wait, the guys will never respawn because we haven't run out of memory. But if you were to walk 10 meters from there and go into a safehouse, and fast-forward time 24 hours, they would all be back.
Yeah, you won't actually see guys popping into the world of course, but if you pass time, that's when we do our loading.
Shack: I've heard about a system in the game where the player actually loses control of the character for a time. Can you go into detail on that?
Clint Hocking: Yeah, we dialed back on that significantly, just because it was too hard for us to get it in with all of the testing that we needed to do. It was supposed to be kind of a high level system where the player would eventually, literally lose control of his actions more and more frequently. And that wasn't easy to test, and it was turning out ot be very risky for being fun, so we cut it.
But what does happen is your reputation still grows, and your reputation in the high level still determines how frequently guys are wounded, how guys behave in combat. They're more afraid of you if your reputation is very high, they're like, "Holy fuck it's that guy, get the fuck out of here." They're really defensive and they're afraid of you. So all of that stuff changes over the course of the game.
As your reputation mounts you're going to end up walking out of a battlefield with like 16 guys holding their guts in calling for help. In the beginning of the game guys don't get wounded as often because they're not afraid, it's psychological. But if your reputation gets too high, the people who are providing you with medicine to treat your malaria symptoms start saying, "Dude, you're a psycho. We don't want to give you medicine to treat your malaria, you're a motherfucker who's butchering people." So you have to balance your reputation against your malaria symptoms. That's sort of the high level progression of the game.
We didn't really have a name for [the cut system], but your reputation was called your "infamy." It's still called that in the menus and everything. When you go to check your reputation, your sickness, your sort of journal that updates you on your story progress and all of that, it's still called your "infamy." It's like your reputation in the world. And yeah, as you become more infamous people stop liking you.
Shack: So as far as multiplayer goes, there will be user-created maps on the console, right?
Clint Hocking: Yep, user maps for console, for Xbox 360 and PS3. User maps for PC as well. The map editors are different for PC, the PC one is a lot more PC-like. It's like a Windows-based kind of look and feel. The one for consoles is kind of like the one that was built for Far Cry Instincts. The kind of bare-bones skeleton of that, and how usable it was, became the template.
We rebuilt it--it's not the same thing because we had to rebuild it for the new engine. But yeah, it's super user friendly, it's super powerful. It's a lot more powerful than the Instincts one was, just because we have a lot better tools for manipulating terrain and stuff like that.
Shack: And how will these be shared exactly?
Clint Hocking: They'll share them over PlayStation Network and Xbox Live, and on PC they'll share them just over the web. And then there'll be community management, and ranking and rating of maps. The main problem with Instincts was like, there were 10,000 maps out there, and 9,850 of them are a flat piece of sand with a cube floating in the air, and a ladder and a shotgun.
Shack: AwesomeMap 10.
Clint Hocking: Oh yeah. Well even worse, it would be called like, [adopting evil voice], "Devil's Gorge."
Shack: [laughs] Oh yeah.
Clint Hocking: You'd be like, "That sounds good--download." So yeah, we have the ranking and rating stuff, so hopefully--I mean, we don't know because we haven't really done a complete load test on it--but hopefully you'll be able to pop on you get the thing, maybe a couple days later, and there'll be dozens, if not hundreds of maps for you to download. And you'll just go, "I want the five-star ones." And that will rule.
Top game lijkt me dit, gelijk halen voor de PCquote:Op maandag 21 juli 2008 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer beelden:
http://www.gamersyde.com/news_6885_en.html
quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:34 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door die eerste screen, en dat verhaaltje wil ik dit spel echt NU spelen.. Die zonsondergang en die lichtinval op de autoruitquote:I'll be driving around, I'll get in a chase, and I'll have to take a turn that I haven't taken in a long time. I'll end up off-road, my vehicle will break down, I'll kill the guys chasing me, and I'll be like, "..where the fuck am I?" I'll be like looking around in my game that I've been working on for three years.
And then I'll start walking a little bit, I'll take out my map, and go, "Oh, there's a little watering hole around these rocks." And I'll walk around the corner, I'll find a little shack there, I'll walk inside, find some exploration diamonds, climb up on the roof and watch the sun setting and watch some zebras and be like, "This is rad." Except I just wasted 45 minutes when I was supposed to be actually testing this stuff. So yeah, sometimes I wish we made it a bit smaller, but what can you do.
Sackboy... GOTY?? En LBP danquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:28 schreef Sackboy het volgende:
Dit interview is zeker de moeite waard om ff door te lezen:
[..]
GOTY
LBP wordt GOTC, Far Cry 2 wordt GOTYquote:
Nope, release staat nog voor November geloof ik.quote:
LBP wordt leuk maar zeker geen GOTCquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
LBP wordt GOTC, Far Cry 2 wordt GOTY![]()
[..]
Nope, release staat nog voor November geloof ik.
Geen pronequote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan geen civilians (neutrals) neerknallen
- Je kan niet prone gaan
wtf?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan geen civilians (neutrals) neerknallen
- Je kan niet prone gaan
Geen civilians neerknallenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan geen civilians (neutrals) neerknallen
- Je kan niet prone gaan
Zwaai maar dag met je handjequote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
Baal ik echt van![]()
Zal me nix verbazen als je dadelijk ook niet op dieren kunt schieten
Grote kans, aangezien R* al problemen scheen te krijgen met het duiven kunnen doodschieten in GTAIV...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
Baal ik echt van![]()
Zal me nix verbazen als je dadelijk ook niet op dieren kunt schieten
Farcry 2 was niet mijn GOTU kandidaat! Dat is nog altijd Fallout 3quote:Op maandag 28 juli 2008 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zwaai maar dag met je handje
LBP GOTU kom er maar in
Inderdaad. Ik zat er zo naar uit te kijken om te pronen tussen de struiken, en zo te snipen op afstand.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is wel erg matig.Een beetje shooter heeft toch wel prone tegenwoordig.
Welke achterlijke gladiool haalt dit uit zijn hoofd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan geen civilians (neutrals) neerknallen
- Je kan niet prone gaan
Dat is crouchquote:Op maandag 28 juli 2008 18:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je in Bad Company wel prone. Gewoon op R3 drukken.
Daar denk ik dus net aan. Je bent me weer es te snel afquote:
Klopt.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ze hadden wel gezegd dat je ze neer kon schieten hoop dat het zo blijft
quote:"You can [kill animals]. We don't offer any reward, because we don't want to encourage people to kill wildlife. We stayed away from any species that was even remotely considered endangered. We really didn't want to go there."
Ik vond hem echt te goedquote:
Ik vind het wel tof dat je wapens achteruitgaan en ook je voertuigen naar de klote kunnen gaan maar ook wel weer repareerbaar zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
Deel 2 van dat Q&A filmpje
- Je wapen heeft stats, dus die kan je laten upgraden zodat je een uberweapon hebt
- Je kan zwemmen
- Je kan doodgaan (dan moet je dus weer bij je laatste safehouse beginnen)
Zou tof zijn als je na een tijdje ook skills krijgt om je wapen zelf te kunnen reparerenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je wapens achteruitgaan en ook je voertuigen naar de klote kunnen gaan maar ook wel weer repareerbaar zijn
Ik ookquote:
Nicequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Onderbroek het volgende:
De specs staan online op: http://blog.ubi.com/farcry2/
Minimum requirements
CPU: Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or better
RAM: 1 GB
Video card: NVidia 6800 or ATI X1650 or better
Shader Model 3 required
256 Mb of graphic memory
Media reader: DVD-ROM
Hard drive space: ~12 Gig or HD space. (tbd)
Recommended
CPU: Intel Core 2 Duo Family, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom or better
RAM: 2 GB
Video card: NVidia 8600 GTS or better, ATI X1900 or better
512 Mb of graphic memory
Sound: 5.1 sound card recommended
Supported Video cards:
NVidia 6800, NVidia 7000 series, 8000 series, 9000 series, 200 series. 8800M and 8700M supported for laptops. ATI X1650 – 1950 series , HD2000 series , HD3000 series , HD4000 series .
Dan koop je GTA 4. Krijg je er ook nog realistische doodscenes bij.quote:
Ja, dat doen ze.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef PDOA het volgende:
Ik hoop dat wapens ook af en toe jammen, a la S.T.A.L.K.E.R.
Same?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:56 schreef BMH het volgende:
Mapeditor is indrukwekkend. Alleen heb ik nog niet de optie gezien om grond te verhogen. Enkel de optie om bergen te maken.
Wow leuk zeg. Het zou alleen leuk zijn als wapens van vijanden ook konden jammen, maar dat is zeker niet zo?quote:
Daar erger ik me nog wel eens aan, dat jij als enigste zulk soort handicappen hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Wow leuk zeg. Het zou alleen leuk zijn als wapens van vijanden ook konden jammen, maar dat is zeker niet zo?
FPS met de pc is zowieso leuker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hebben.
Ben er nog steeds niet uit of ik hem op de PS3 of op de PC haal. De PC versie is goekoper maar ik weet niet hoe goed hij draait op een 8800GT....
Nope.quote:
Maar het voordeel van een console is dat het altijd goed draait. En als ik hem op de PC haal wil ik hem wel met alles op maximum kunnen spelenquote:
Ik speel Crysis op very highquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:28 schreef ScarFace- het volgende:
Op een 8800GT draait het echt wel.
Zwaarder dan Crysis is dit spel niet toch![]()
Met een 8800GT kun je Crysis goed op medium spelen, goed is rond de 50fps gemiddeld of meer![]()
En dan heb je altijd mensen die zeggen op very high te kunnen spelen met 10fps maar dat zijn idioten.
Een console is vaak 30fps, bij een pc heb je hier zelf invloed in gewoon de pc versie halenals de rest van je pc ook oke is natuurlijk
Klopt, maar ik denk dat je met een 8800GT wel goed zit hoor. Als je Crysis op ultra high kan spelen zeker, op wat voor resolutie is dat eigenlijk? Speel zelf crysis op high met m'n R4850. Gemiddeld heb ik zo'n 30 fps.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Maar het voordeel van een console is dat het altijd goed draait. En als ik hem op de PC haal wil ik hem wel met alles op maximum kunnen spelenJammer genoeg komt er geen demo dus ik kan niets testen. Ik denk dat ik hem toch maar op de PS3 ga halen om mogelijke problemen te voorkomen. De CE is me dan wel net wat te duur
De gewone editie dan maar van gamehubs.
1440*900 een AA staat uiteraard uit. 1680*1050 is net wat te hoog gegrepen voor mijn kaart. Post processing effects staat trouwens op high en niet very high. Op deze manier krijg je er een paar frames bij en persoonlijk zie ik het verschil niet als ik die setting omhoog zet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef Glennz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat je met een 8800GT wel goed zit hoor. Als je Crysis op ultra high kan spelen zeker, op wat voor resolutie is dat eigenlijk? Speel zelf crysis op high met m'n R4850. Gemiddeld heb ik zo'n 30 fps.
Ik ook 1440*900. Ik kan 25 fps ook halen als ik post processing op high laat. Je ziet inderdaad geen verschil. In het bos ofzo heb ik dan wel dikke framedrops als ik alles op ultra high (post processing niet dan).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
1440*900 een AA staat uiteraard uit. 1680*1050 is net wat te hoog gegrepen voor mijn kaart. Post processing effects staat trouwens op high en niet very high. Op deze manier krijg je er een paar frames bij en persoonlijk zie ik het verschil niet als ik die setting omhoog zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |