Zwaai maar dag met je handjequote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
Baal ik echt van![]()
Zal me nix verbazen als je dadelijk ook niet op dieren kunt schieten
Grote kans, aangezien R* al problemen scheen te krijgen met het duiven kunnen doodschieten in GTAIV...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef AQuila360 het volgende:
Baal ik echt van![]()
Zal me nix verbazen als je dadelijk ook niet op dieren kunt schieten
Farcry 2 was niet mijn GOTU kandidaat! Dat is nog altijd Fallout 3quote:Op maandag 28 juli 2008 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zwaai maar dag met je handje
LBP GOTU kom er maar in
Inderdaad. Ik zat er zo naar uit te kijken om te pronen tussen de struiken, en zo te snipen op afstand.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is wel erg matig.Een beetje shooter heeft toch wel prone tegenwoordig.
Welke achterlijke gladiool haalt dit uit zijn hoofd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
Q&A filmpje
- Je kan geen civilians (neutrals) neerknallen
- Je kan niet prone gaan
Dat is crouchquote:Op maandag 28 juli 2008 18:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je in Bad Company wel prone. Gewoon op R3 drukken.
Daar denk ik dus net aan. Je bent me weer es te snel afquote:
Klopt.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ze hadden wel gezegd dat je ze neer kon schieten hoop dat het zo blijft
quote:"You can [kill animals]. We don't offer any reward, because we don't want to encourage people to kill wildlife. We stayed away from any species that was even remotely considered endangered. We really didn't want to go there."
Ik vond hem echt te goedquote:
Ik vind het wel tof dat je wapens achteruitgaan en ook je voertuigen naar de klote kunnen gaan maar ook wel weer repareerbaar zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:02 schreef Sackboy het volgende:
Deel 2 van dat Q&A filmpje
- Je wapen heeft stats, dus die kan je laten upgraden zodat je een uberweapon hebt
- Je kan zwemmen
- Je kan doodgaan (dan moet je dus weer bij je laatste safehouse beginnen)
Zou tof zijn als je na een tijdje ook skills krijgt om je wapen zelf te kunnen reparerenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je wapens achteruitgaan en ook je voertuigen naar de klote kunnen gaan maar ook wel weer repareerbaar zijn
Ik ookquote:
Nicequote:Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Onderbroek het volgende:
De specs staan online op: http://blog.ubi.com/farcry2/
Minimum requirements
CPU: Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or better
RAM: 1 GB
Video card: NVidia 6800 or ATI X1650 or better
Shader Model 3 required
256 Mb of graphic memory
Media reader: DVD-ROM
Hard drive space: ~12 Gig or HD space. (tbd)
Recommended
CPU: Intel Core 2 Duo Family, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom or better
RAM: 2 GB
Video card: NVidia 8600 GTS or better, ATI X1900 or better
512 Mb of graphic memory
Sound: 5.1 sound card recommended
Supported Video cards:
NVidia 6800, NVidia 7000 series, 8000 series, 9000 series, 200 series. 8800M and 8700M supported for laptops. ATI X1650 – 1950 series , HD2000 series , HD3000 series , HD4000 series .
Dan koop je GTA 4. Krijg je er ook nog realistische doodscenes bij.quote:
Ja, dat doen ze.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:17 schreef PDOA het volgende:
Ik hoop dat wapens ook af en toe jammen, a la S.T.A.L.K.E.R.
Same?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:56 schreef BMH het volgende:
Mapeditor is indrukwekkend. Alleen heb ik nog niet de optie gezien om grond te verhogen. Enkel de optie om bergen te maken.
Wow leuk zeg. Het zou alleen leuk zijn als wapens van vijanden ook konden jammen, maar dat is zeker niet zo?quote:
Daar erger ik me nog wel eens aan, dat jij als enigste zulk soort handicappen hebt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Wow leuk zeg. Het zou alleen leuk zijn als wapens van vijanden ook konden jammen, maar dat is zeker niet zo?
FPS met de pc is zowieso leuker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hebben.
Ben er nog steeds niet uit of ik hem op de PS3 of op de PC haal. De PC versie is goekoper maar ik weet niet hoe goed hij draait op een 8800GT....
Nope.quote:
Maar het voordeel van een console is dat het altijd goed draait. En als ik hem op de PC haal wil ik hem wel met alles op maximum kunnen spelenquote:
Ik speel Crysis op very highquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:28 schreef ScarFace- het volgende:
Op een 8800GT draait het echt wel.
Zwaarder dan Crysis is dit spel niet toch![]()
Met een 8800GT kun je Crysis goed op medium spelen, goed is rond de 50fps gemiddeld of meer![]()
En dan heb je altijd mensen die zeggen op very high te kunnen spelen met 10fps maar dat zijn idioten.
Een console is vaak 30fps, bij een pc heb je hier zelf invloed in gewoon de pc versie halenals de rest van je pc ook oke is natuurlijk
Klopt, maar ik denk dat je met een 8800GT wel goed zit hoor. Als je Crysis op ultra high kan spelen zeker, op wat voor resolutie is dat eigenlijk? Speel zelf crysis op high met m'n R4850. Gemiddeld heb ik zo'n 30 fps.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Maar het voordeel van een console is dat het altijd goed draait. En als ik hem op de PC haal wil ik hem wel met alles op maximum kunnen spelenJammer genoeg komt er geen demo dus ik kan niets testen. Ik denk dat ik hem toch maar op de PS3 ga halen om mogelijke problemen te voorkomen. De CE is me dan wel net wat te duur
De gewone editie dan maar van gamehubs.
1440*900 een AA staat uiteraard uit. 1680*1050 is net wat te hoog gegrepen voor mijn kaart. Post processing effects staat trouwens op high en niet very high. Op deze manier krijg je er een paar frames bij en persoonlijk zie ik het verschil niet als ik die setting omhoog zet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:54 schreef Glennz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat je met een 8800GT wel goed zit hoor. Als je Crysis op ultra high kan spelen zeker, op wat voor resolutie is dat eigenlijk? Speel zelf crysis op high met m'n R4850. Gemiddeld heb ik zo'n 30 fps.
Ik ook 1440*900. Ik kan 25 fps ook halen als ik post processing op high laat. Je ziet inderdaad geen verschil. In het bos ofzo heb ik dan wel dikke framedrops als ik alles op ultra high (post processing niet dan).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:02 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
1440*900 een AA staat uiteraard uit. 1680*1050 is net wat te hoog gegrepen voor mijn kaart. Post processing effects staat trouwens op high en niet very high. Op deze manier krijg je er een paar frames bij en persoonlijk zie ik het verschil niet als ik die setting omhoog zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |