En nu maar hopen dat je de komende maanden niet weer begint met voor $300 in een maand aan eten naar binnen te wurgen.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:18 schreef Reena het volgende:
I En ach...een maand niet eten, viel nog best mee
¤300 is peanuts vergeleken met hoeveel het waard is over 10 jaarquote:Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef emokid het volgende:
Is het te overweldigend als ik Ghosts ga checken en nog nooit iets van NIN gehoord heb? Ben wel liefhebber van het genre.
Volgens mij istie zwaar de moeite waard, de mijne ligt nog in Newark:quote:Op maandag 5 mei 2008 16:18 schreef Reena het volgende:
Ik wist dat ik er spijt van zou krijgen als ik het niet zou kopen...dus heb ik het maar gedaan. En ach...een maand niet eten, viel nog best mee
3x raden wanneer ik op vakantie ga...quote:Estimated delivery: May 8, 2008 by 6:00 PM
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:24 schreef Reena het volgende:
Nou...hij heeft je 2 weken in spanning gelaten...alleen wist je toen niet 100% zeker of het voor een nieuw album was
Nou, kom op, Amersfoort - Veenendaal is niet zo ver, hopen dat ze het vanavond al brengen; tegen beter weten inquote:May 7, 2008 8:30 AM On FedEx vehicle for delivery AMERSFOORT NL
Ik heb ze allemaal. Incl de WITT singlesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:47 schreef ralfseltje het volgende:
Voor mij gemoedsrust net maar even Broken en Year Zero gekocht. Wie heeft hier trouwens de meeste Halo's? Ik kom op het beschamende aantal van 4...
Ik heb ook (bijna) alle halo's (aantal ook op vinyl) behalve de Closure video...heb wel de versie gedownload die Reznor op het internet gezet heeft...maar ik vind het stom om die video te kopen, terwijl ik er toch niet naar ga kijken...ze zijn meestal niet zo duur op ebay of amazon (tweedehands verkoop).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:47 schreef ralfseltje het volgende:
Voor mij gemoedsrust net maar even Broken en Year Zero gekocht. Wie heeft hier trouwens de meeste Halo's? Ik kom op het beschamende aantal van 4...
Alle cd-releases tot aan year zeroquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:03 schreef Reena het volgende:
[..]
Ik heb ook (bijna) alle halo's (aantal ook op vinyl) behalve de Closure video...heb wel de versie gedownload die Reznor op het internet gezet heeft...maar ik vind het stom om die video te kopen, terwijl ik er toch niet naar ga kijken...ze zijn meestal niet zo duur op ebay of amazon (tweedehands verkoop).
Ik weet dat ik het ooit nog een keertje ga kopen, alleen om de collectie compleet te hebben.../nerd
Maar er zitten wel nummers bij die de genialiteit van TR weergeven... Vooral Lights in the Sky, ik kan er niets aan doen maar ik hoor het nummer de gehele dag in mijn kop! Dat heeft hij lang niet voor elkaar gekregen, eerste keer dat ik het luisterde was ik ook enigsinds ontroerd. Hij weet het weer mooi te verpakken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal. Incl de WITT singles(en nog veel meer)
The Slip is volgens mij ook "yz part 2". Tjek die hand op de hoes van YZ en The Slip
Damnit...ik wil die genummerde dingen...ik hoop dat je die ook gewoon online kan kopenquote:6.13.2008: The Slip retail information
We're releasing a sales sheet to retail today, so some of you clever buggers will undoubtedly unearth this valuable information! Let me make it easy for you:
The Slip will be available in an individually numbered 2 disc, 6 panel digipak & double gatefold vinyl in the US, Canada, and parts of Japan.
The digi will be LIMITED to 200,000 pieces only, each individually numbered, and will include a DVD of NIN performing live tracks from The Slip at rehearsals, a 24-page booklet, and an exclusive sticker pack.
For UK, Europe, Australia, and other territories, the release will not be limited or numbered, but will otherwise be identical.
The gatefold vinyl release contains 1 LP (180 gram vinyl) and a 24-page booklet (vinyl is not limited or numbered anywhere).
CD Street Date (US & Canada): July 22, 2008
CD Street Date (UK & Europe): July 21, 2008
Vinyl Street Date (US & Canada): August 5, 2008
Vinyl Street Date (UK & Europe): August 4, 2008
Japan and Australia release info is TBA
The Slip will remain free for download indefinitely from theslip.nin.com.
Uiteindelijk staat het toch in de kast. Maakt mij niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:44 schreef Reena het volgende:
[..]
Damnit...ik wil die genummerde dingen...ik hoop dat je die ook gewoon online kan kopen
Ja op zich klopt dat wel, neemt niet weg dat ik toch een genummerde wil hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:29 schreef Devlinsect het volgende:
Uiteindelijk staat het toch in de kast. Maakt mij niet zo veel uit.
Yes. Dat zijn die rehearsals. Echoplex is vandaag te zien.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:44 schreef Reena het volgende:
Komen die rehearsals nou op die DVD te staan die je bij de CD krijgt?
[..]
Ja op zich klopt dat wel, neemt niet weg dat ik toch een genummerde wil hebben![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Yes. Dat zijn die rehearsals. Echoplex is vandaag te zien.
Moet je eens naar Amsterdam gaan en roepen: He stink krakers. Zul je na 5 minuten roepen genoeg indiaantjes zien.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:28 schreef rood_verzet het volgende:
Zeker, kan niet wachten om NIN weer live te zien
Die gitarist ziet er uit als een Noord Amerikaanse indiaan
Owja ze stonden ook in 013. Nu ik erover nadenk, hebben ze die lichtshow enzo uberhaupt wel meegenomen op de Europese tour?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mwah nog een keer 013 en een paar avonden Paradiso mag van mij wel traditie worden
Dat was in Praag. Het was een (kunst)ijsbaan. Boven het ijs hadden ze van die platen neergelegd, maar het werd zo warm binnen dat het ijs begon te smelten, de platen beetje nat werden, en de vloer daardoor glad werd. Vandaar dat de hekken opeens een meter ofzo naar voren gleden. Was wel een aparte show. Er werd door de band waterflesjes uitgedeeld/het publiek in gegooid en er kwamen EHBO mensen om water uit te delen (op verzoek van de band).quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:54 schreef Devlinsect het volgende:
In Bratislava hebben ze de 'barriers' toch omver geschopt?
Tjek ook nin.com!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:35 schreef rood_verzet het volgende:
De limited edition van 'The Slip' wordt binnenkort uitgebracht. Je kan deze o.a bij boudisque.nl bestellen. Het is een oplage van 250.000 met dvd.
Zij zeggen zelf dat het voor een speciale prijs is, maarja ik denk eerder dat het door NIN zelf komtquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:46 schreef ralfseltje het volgende:
Is het bij Boudisque een speciale prijs of gaat hij overal 15 euro kosten?
Hoe durf je aan de scheppingen van God te twijfelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:43 schreef Aneurism het volgende:
Head Down vinnik musicaal gezien niet helemaal bij Nin horen... Eigenlijk vind ik t kutherrie op bovenstaande links.. :|
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:43 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik heb blijkbaar niet het geduld om op een Europese tour te wachten en zojuist kaarten voor NIN in Las Vegas bemachtigd...![]()
Pff, zin!!!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:43 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik heb blijkbaar niet het geduld om op een Europese tour te wachten en zojuist kaarten voor NIN in Las Vegas bemachtigd...![]()
Pff, zin!!!
Hmm, ik heb wel 's een weekendje Noorwegen gedaan voor één band, maar dit is de overtreffende trap. Het zal echter wel niet bij één weekendje blijven?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:43 schreef Kimsomnia het volgende:
Pff, zin!!!
quote:Josh Freese fans be sure to check out a show on the upcoming North American leg of the tour, as sadly they will be the last ones he's playing with us. He informed me he's leaving the tour at the end of this year.
Consider it done, waarschijnlijk inclusief gedetailleerde beschrijving van hoe een heel leger aan beveiliging me van Josh’ enkels af heeft moeten wrikken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:36 schreef Reena het volgende:
Je snapt dat we wel een uitgebreid verslag willen, als je terug bent
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar het is wel jammer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:28 schreef Kimsomnia het volgende:
Kunnen we even stilstaan bij de grootste bummer van het jaar?
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we, onderwijl een traantje wegpinkend, dankbaar zijn voor: 2m59s, 2m48s, 1m46s, 3m30s, 1m54s en de tweede helft van TDTWWA in huidige live-toestand.
En laten we vervolgens dan maar troost putten uit de hernieuwde mogelijkheid op 3m33s.![]()
[..]
Daar zullen we vast ook een uitgebreide fotoreportage van zien op nin.comquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:28 schreef Kimsomnia het volgende:
Consider it done, waarschijnlijk inclusief gedetailleerde beschrijving van hoe een heel leger aan beveiliging me van Josh’ enkels af heeft moeten wrikken.
Dat zal iedereen met je eens zijn. Maar beter iets dan niets in ieder gevalquote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Reena het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze niet alleen maar festivals gaan doen...heb liever een show in een zaal...
Als het ff kan wel ja! Lijkt me alleen niet realistisch qua vraag- en aanbodverhouding.quote:
Stond ie vorig jaar ook. Dus dat kan gewoon weer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:18 schreef JosD. het volgende:
[..]
Als het ff kan wel ja! Lijkt me alleen niet realistisch qua vraag- en aanbodverhouding.
Is dat niet dat remix album dat al in 2007 uit kwam, Halo 25?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D'r zou toch ook een vervolg op YZ komen? Is dat the Slip of is er over een paar weken weer een nieuwe?
Nee dat was niet het 2e deel en The Slip is het ook niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Is dat niet dat remix album dat al in 2007 uit kwam, Halo 25?
tvp
Waar is de goede oude tijd dat ze om de 4 jaar een album uitbrachten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef Reena het volgende:
[..]
Nee dat was niet het 2e deel en The Slip is het ook niet.
Volgens mij zou dat nog uit moeten komen...
Careful what you wish for...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Waar is de goede oude tijd dat ze om de 4 jaar een album uitbrachten?
Voor zover ik het heb begrepen is het ook niet de bedoeling dat iedereen even die 400 gb download, maar dat de mensen die er verstand van hebben die 400 gb omsmeden tot een mooie dvd of iets dergelijksquote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef rood_verzet het volgende:
Haha, vooral deze zin: Security must have been lacking at these shows because the quality of the footage is excellent. Trent is echt mijn held, maar goed, 400 gb? Dat trekt mijn pc en internetverbinding nooit...
Dit soort festivals in het Goffertpark verkopen meestal niet of pas heel laat uit. No hurry.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja ik zag dat er geruchten waren dat ze daar spelen, en morgen begint de kaartverkoop. Ik zie het dus al gebeuren dat ze ook echt komen en er dan geen kaarten meer zijn
nin.comquote:2.16.09: A note from Trent and a wave goodbye
Towards the beginning of my career in Nine Inch Nails, our biggest break came in the form of an invitation to perform a series of shows with Jane's Addiction. These performances essentially created and defined the term "alternative" rock in the US, created an ongoing festival franchise that is still thriving (Lollapalooza), set the stage for Nirvana to shift popular taste a few months later, and were really fucking FUN to play and attend - truly the best times I've had. The shows were epic. So epic, they propelled NIN to the "next level" (whatever that means), but caused Jane's to implode. The band broke up at the end of that tour.
Fast forward to the present. Corporate rock STILL sucks. A friend tells me they saw the original Jane's lineup play a tiny show in LA that was unbelievable. I break out my Jane's records and am amazed by how vital they sound. These guys were the real deal and in this current climate mostly dominated by poseurs and pussies it was refreshing to hear something that sounded dangerous, volatile, beautiful and SINCERE.
Emails were sent, phone calls were made, dinner was arranged, ideas were discussed and the next thing I know we're in the studio experimenting. We laugh, we get to know each other, we cry, we yell, we almost quit, we record LOTS of guitar solos, we discuss, we actually begin to all communicate, we yell some more, we become FRIENDS, we laugh again and we do some great things. I get to see first hand why they broke up all those years ago but I also get the chance to see four distinct personalities that become an INCREDIBLE band when they're in the same room.
In NIN world, 2009 marks the 20th anniversary of our first releases. I've been thinking for some time now it's time to make NIN disappear for a while. Last year's "Lights in the Sky" tour was something I'm quite proud of and seems like the culmination of what I could pull off in terms of an elaborate production. It was also quite difficult to pull off technically and physically night after night and left us all a bit dazed. After some thought, we decided to book a last run of shows across the globe this year. The approach to these shows is quite different from last year - much more raw, spontaneous and less scripted. Fun for us and a different way for you to see us and wave goodbye. I reached out to Jane's to see if they'd want to join us across the US and we all felt it could be a great thing. Will it work? Will it resonate in the marketplace? Who knows. Are there big record label marketing dollars to convince you to attend? Nope.
Does it feel right to us and does it seem like it will be fun for us and you? Yes it does.
Look for tour dates soon and I hope to see you out there.
Trent
Ik ben er gewoon weer 2x bij dan hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef Aneurism het volgende:
Eensch, maar hoop niet dat iedereen op de eerste avond er ook op avond 2 zal zijn zoals toen in Paradiso... Op avond 2 werd gevraagd door Trent wie er gisteren ook was, ongeveer 50% stak zijn hand op...
ze komen al dichtbij....nu nog ruim 150 km naar het noorden en dan ben ik tevredenquote:
Niks 'moet'... genoeg bands die nederland links laten liggen terwijl ze wel België en Duitsland meepikken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:37 schreef ralfseltje het volgende:
Zou niet weten op welk festival ze hier kunnen staan. Moet haast wel een los concert worden toch? In Juli in Amsterdam?
Dat is geen officiele dvd maar een bootleg. Met gecensureerde woorden dus ff een stilte in de opname. Deze dvd is GRATIS te verkrijgen op torrentsites.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:
TV Rock Out issues "Toothful Voodooland", a brand new live DVD by Nine Inch Nails. This new official Live-DVD..
Welke fijne post?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat een fijne post zo op de vroege middag
Ik had het net gepost. Je bent rap!quote:
Heel stilletjes hoop ik toch op paradiso.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:33 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat is geen officiele dvd maar een bootleg. Met gecensureerde woorden dus ff een stilte in de opname. Deze dvd is GRATIS te verkrijgen op torrentsites.![]()
Overigens:
hou de agenda van HMH in de gaten. Een goede bron vertelt mij dat het een cluboptreden wordt in NL en geen festival optreden.
Er was een (1) camera aanwezig van NIN crew bij beide shows. Dus niet genoeg beeldmateriaal om een (paradiso) concert op DVD uit te brengen. We moeten het doen met de publiek geluidsopname van de concerten...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:08 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Heel stilletjes hoop ik toch op paradiso.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:19 schreef devl1nsect het volgende:
Er was een (1) camera aanwezig van NIN crew bij beide shows. Dus niet genoeg beeldmateriaal om een (paradiso) concert op DVD uit te brengen. We moeten het doen met de publiek geluidsopname van de concerten...
Neequote:
De LITS tour in Amerika 2008 wilde NIN uitbrengen op DVD. Een boel geneuzel met de platenmaatschappijen heeft geleid tot het niet uitbrengen van de DVD. In plaats daarvan hebben ze het beeldmateriaal vrij gegeven (450 gig) van een paar concerten zodat de NIN fans zelf een DVD kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:20 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Er was een (1) camera aanwezig van NIN crew bij beide shows. Dus niet genoeg beeldmateriaal om een (paradiso) concert op DVD uit te brengen. We moeten het doen met de publiek geluidsopname van de concerten...
Snap ik, ik bedoelde het stuk over het hmh-concert, had de rest ff weg moeten halen
Welke link?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nee![]()
Kan je wel de foto mailen als je wil. Zou 'm alleen niet bij die lui af laten drukken waar ik 'm vandaan heb..
Bedankt voor de link Devl1insect, had ze al op ETC gevonden. Sunspots klinkt wel goed trouwens
http://twitter.com/trent_reznor/status/1313265641quote:You know that feeling you get when somebody embarrasses themselves so badly YOU feel uncomfortable? Heard Chris Cornell's record? Jesus.
3:16 PM Mar 11th from TweetDeck
Vond de singel niet bijzonder slecht. Misschien zelfs vernieuwendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://twitter.com/trent_reznor/status/1313265641
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.
Nogal een stoot onder de gordel, zijn eigen werk de laatste jaren heeft ook nog niet het werk uit de jaren 90 overtroffenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://twitter.com/trent_reznor/status/1313265641
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.
NIN/ TR heeft geen producer en een platenmaatschappij nodig om muziek te maken en uit te brengen. CC blijkbaar wel (laatste 2 solo albums van CC zijn geflopt).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nogal een stoot onder de gordel, zijn eigen werk de laatste jaren heeft ook nog niet het werk uit de jaren 90 overtroffen
Het hoeft het niet te overtreffen, maar het doet je oren ook niet bloeden...dat doen een groot aantal nummers (of misschien wel alle nummers) van het solo album van Chris Cornell wel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nogal een stoot onder de gordel, zijn eigen werk de laatste jaren heeft ook nog niet het werk uit de jaren 90 overtroffen
Ik vond de Billy Jean cover wel geslaagd. 4 real.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:05 schreef Reena het volgende:
[..]
Het hoeft het niet te overtreffen, maar het doet je oren ook niet bloeden...dat doen een groot aantal nummers (of misschien wel alle nummers) van het solo album van Chris Cornell wel!
Ik heb eerlijk gezegd niet alles kunnen luisteren. Ik kon het gewoon niet opbrengen...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:16 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik vond de Billy Jean cover wel geslaagd. 4 real.
Hij heeft het hele album geproduceerd. Maar het echte dieptepunt is toch wel deze video:quote:Op zondag 22 maart 2009 13:19 schreef rood_verzet het volgende:
Ok ik moet toegeven dat dat ene nummer met fucking Timbaland (produceert volgens mij tegenwoordig 75% van die mtv meuk) een belediging is van Chris Cornells vroegere werk.
Gaat er iemand nog naar Rock Werchter?
Echt treurigquote:Op zondag 22 maart 2009 13:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hij heeft het hele album geproduceerd. Maar het echte dieptepunt is toch wel deze video:
http://www.hanenwurger.or(...)album-chris-cornell/
Waren er maar meer zo eerlijk als hij, dan kwam er misschien een eind aan deze ticket-ellende.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:12 schreef rood_verzet het volgende:
Ik ben echt zo trots op de man: http://alternative.blog.n(...)y-ticketing-fenomeen
Oprechtheidquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:12 schreef rood_verzet het volgende:
Ik ben echt zo trots op de man: http://alternative.blog.n(...)y-ticketing-fenomeen
Wat is zijn/haar source?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:09 schreef Felixa het volgende:
Volgens iemand op het NIN-forum komt NIN op 8 juli naar de HMH!![]()
Dit is een bericht dat is gepost op 20 maart jl.quote:
Toen deze van een dag later.quote:Damn, someone from MOJO/Livenation (Netherlands) promised me to confirm the Amsterdam gig of NIN on july 9th (Heineken Music Hall) latest this week. Still no message. Hopefully it comes next week! To be continued.
En vandaag:quote:Next week there'll be the confirmation.
It'll be july 8th or july 9th, unless NIN's touragency prefers a few gigs in France.
In that case they'll ignore Amsterdam.
This is from a reliable source.
quote:I take my responsibility (shoot me when I'm wrong). Received today the confirmation.
This will be announced soon:
2009.07.08 - Amsterdam, NL [Heineken Music Hall]
Ik denk het ook wel hoor.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef ralfseltje het volgende:
Denk dat het wel klopt eigenlijk, of ik hoop het gewoon heel erg.
Hahahaha, ik zou hem alleen daarvoor al kopenquote:#8 even closer (featuring justin timberlake and maynard james keenan), #9(laid, paid and played (featuring fergie of the black eyed peas and al jourgensen)
Maandag om 17:00 maar de kaartjes bestellen.quote:on wednesday july 8th, nine inch nails will be playing at the heineken music hall in amsterdam, netherlands.
nin.com members will have access to purchase tickets for the upcoming performance in advance of tickets going on sale to the public. members are limited to two tickets each and tickets are available on a first-come first-serve basis. this presale begins on monday, april 6th at 5 pm cet and will end thursday, april 9th at 10 am cet OR as long as tickets are available. click the "pre sale" link on the performance page to begin.
thank you and enjoy the show.
oh damn.. Jane's Addiction moet ik een keer zien. Beter dat ze ook op Werchter komen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:24 schreef HanSchwulo het volgende:
volgens http://nineinchnails.tick(...)hNails/moreInfo.aspx kosten de kaartjes ¤ 48,40 en is jane's addiction er ook bij.
Gewoon formuliertjes invullen. En je moet waarschijnlijk een creditcard hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:33 schreef Duder het volgende:
ik ben een retard, maarweet iemand hoe het werkt met kaarten bestellen via nin.com?
Godver, is er geen andere mogelijkheid? Paypal bijv.?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon formuliertjes invullen. En je moet waarschijnlijk een creditcard hebben.
quote:premium tickets for all nine inch nails headline dates will be made available to registered nin.com members in advance of public on sales. pre sale tickets are personalize with the buyers legal name printed on the face of the ticket and ID will be required for pickup and entry into the venue on night of show. ticket supplies for pre sales are limited and available on a first come, first serve basis. our goal is to put the best tickets in the hands of the fans and not in the hands of ticket scalpers and/or brokers.
Bij de Spiral hadden ze dat wel goed geregeld, dus denk dat het nu ook wel het geval zal zijn. De tickets worden op jouw naam geprint (en zagen er er toen cool uit, hehe) en liggen bij de kassa klaar. De kassa was meestal een uur (of nog eerder) open en dan kon je alvast je kaarten ophalen (na het laten zien van je bevestigings e-mailtje en/of ID). En als dat niet mogelijk was, was er iemand van het NIN-camp waar je de kaarten bij kon ophalen. En ze blijven er wel liggen, ook nadat de zaal open is. Bij de show in de 013 kwam ik best laat aan, en de kaarten lagen nog gewoon bij de kassa! Ze zullen waarschijnlijk nu ook hetzelfde systeem hanteren, lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Werkt dat goed, die kaarten afhalen bij de zaal? Ik vertrouw dat soort dingen nooit zo.. Dat ze daar nergens iets vanaf weten, of dat je geen idee hebt waar je heen moet (en die mensen daar ook niet) of dat je nog een in megarij mag staan wachten terwijl je de halve HMH vol ziet stromen
Dat klinkt dan wel weer goed. Ik twijfel toch ook een beetje of ik ze maandag bestel of ze via de reguliere weg koop... Zijne r meer mensen hier die ze maandag meteen gaan bestellen?quote:Op zondag 5 april 2009 14:53 schreef Reena het volgende:
[..]
Bij de Spiral hadden ze dat wel goed geregeld, dus denk dat het nu ook wel het geval zal zijn. De tickets worden op jouw naam geprint (en zagen er er toen cool uit, hehe) en liggen bij de kassa klaar. De kassa was meestal een uur (of nog eerder) open en dan kon je alvast je kaarten ophalen (na het laten zien van je bevestigings e-mailtje en/of ID). En als dat niet mogelijk was, was er iemand van het NIN-camp waar je de kaarten bij kon ophalen. En ze blijven er wel liggen, ook nadat de zaal open is. Bij de show in de 013 kwam ik best laat aan, en de kaarten lagen nog gewoon bij de kassa! Ze zullen waarschijnlijk nu ook hetzelfde systeem hanteren, lijkt mij.
Jawel, ik.quote:Op zondag 5 april 2009 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer goed. Ik twijfel toch ook een beetje of ik ze maandag bestel of ze via de reguliere weg koop... Zijne r meer mensen hier die ze maandag meteen gaan bestellen?
Ja, vanaf donderdag begint de "gewone" voorverkoop.quote:
Okee dan, denk dat ik hier dan maar voor gaquote:Op zondag 5 april 2009 14:53 schreef Reena het volgende:
[..]
Bij de Spiral hadden ze dat wel goed geregeld, dus denk dat het nu ook wel het geval zal zijn. De tickets worden op jouw naam geprint (en zagen er er toen cool uit, hehe) en liggen bij de kassa klaar. De kassa was meestal een uur (of nog eerder) open en dan kon je alvast je kaarten ophalen (na het laten zien van je bevestigings e-mailtje en/of ID). En als dat niet mogelijk was, was er iemand van het NIN-camp waar je de kaarten bij kon ophalen. En ze blijven er wel liggen, ook nadat de zaal open is. Bij de show in de 013 kwam ik best laat aan, en de kaarten lagen nog gewoon bij de kassa! Ze zullen waarschijnlijk nu ook hetzelfde systeem hanteren, lijkt mij.
Volgens mij kun je tot een bepaalde tijd aangeven dat je de kaarten op een andere naam wil hebben (tenminste...zo was dat met de spiral, maar ik ga er vanuit dat het nu ook zo is). Dan kan iemand anders ze ophalen. Maar als het echt op de dag zelf is, dan kan het volgens mij niet, dan zou je ze zelf moeten ophalen en dan aan iemand anders geven/verkopen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Okee dan, denk dat ik hier dan maar voor gaHoewel ik het fijner vind om m'n kaarten al veilig in huis te hebben (hoort ook een beetje bij de voorpret
) durf ik niet te gokken op die reguliere internetverkoop wat gewoon nog steeds niet goed geregeld is. Vraag ik me alleen af of je die nin.com kaarten kan annuleren als je ziek bent *afklopt*, aangezien je ze niet kan doorverkopen..
Bij Tool was het binnen een paar minuten uitvekocht meen ik me te herinnerenquote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef Mathijz het volgende:
5.500 kaarten zullen niet zo snel uitverkocht raken als paradiso...
Tool is wel heel wat anders als NINquote:Op zondag 5 april 2009 23:12 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Bij Tool was het binnen een paar minuten uitvekocht meen ik me te herinneren
Alles gaat nu alleen via internet, das het kuttequote:Op maandag 6 april 2009 10:20 schreef devl1nsect het volgende:
De gewone voorverkoop? Is dat ook GWK kantoren en postkantoren? Donderdag dus om 10.00 uur?
Handig: uitgerekend aanstaande donderdag om 18.00 uur een tentamen. Waarom niet gewoon standaard de voorverkoop vanaf 10 uur 's ochtends...quote:Op maandag 6 april 2009 12:34 schreef ralfseltje het volgende:
Op livenation staat dat het vanaf 18 uur pas begint:
Start voorverkoop do, 9/4 om 18:00
http://www.livenation.nl/artist/getArtist/artistId/16590/
Wel vervelend is wel dat er waarschijnlijk ook geen ruimte is voor een extra concert, mocht het in een minuut uitverkopen. Hopen dat het lukt donderdag
Ik heb geen creditcard. En geen online bankierenquote:Op maandag 6 april 2009 12:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Alles gaat nu alleen via internet, das het kutte
Voor mij word het de 4e keer, heb ze gespreid gezien.quote:Op maandag 6 april 2009 09:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Da's ook heel de reden waarom ik twijfel of ik er nog een keer heen wil of niet dit zou dan de 5e keer worden dat ik ze live zie...
Boeiend? Waarom zou je je daar druk om maken. Als je de muziek leuk vindt, beleef je 8 juli de avond van je leven. Ononderbouwde meningen van dit soort pubertjes veranderen daar weinig aanquote:Op maandag 6 april 2009 14:22 schreef PDOA het volgende:
Nine Inch Nails naar Amsterdam
Die reacties op de FP zijn echt weer te triest voor woorden. Allemaal van die wijze ventjes van 12 die stoer willen zijn.
Heb je je eigen naam ingevuld tijdens het bestellen? Dan bestaat de kans dat de betaling niet gedaan kan worden omdat die naam op de CC moet staan. Dus wat ik zo zag is het volgens mij is het eigenlijk niet mogelijk om met andermans CC te betalen als die zelf niet meegaat.... Maar ik kan het fout hebben natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2009 17:32 schreef rood_verzet het volgende:
Nou dat word zenuwtrekken, ik heb het besteld maar of ook de goede naam op de kaartjes staan? We zullen wel zien, verhaal is dat ik zelf geen creditcard bezit.
Ja dat had ik ook, ik bestelde 'm met de cc van m'n vriend en heb wel m'n eigen naam ingevuld bij dat pick-up ding, maar dat zie je nergens bij de bevestiging terug. Nou moet ie straks wel met me mee, of ie wil of nietquote:Op maandag 6 april 2009 17:32 schreef rood_verzet het volgende:
Nou dat word zenuwtrekken, ik heb het besteld maar of ook de goede naam op de kaartjes staan? We zullen wel zien, verhaal is dat ik zelf geen creditcard bezit.
Kon wel hoor, je moest links de naam van de CC houder invullen, en rechts de naam van degene die 'm ophaalt. Heb na het bestellen nog maar effe teruggeklikt om te dubbelcheckenquote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je je eigen naam ingevuld tijdens het bestellen? Dan bestaat de kans dat de betaling niet gedaan kan worden omdat die naam op de CC moet staan. Dus wat ik zo zag is het volgens mij is het eigenlijk niet mogelijk om met andermans CC te betalen als die zelf niet meegaat.... Maar ik kan het fout hebben natuurlijk
Oh, kijk, da's beterquote:Op maandag 6 april 2009 17:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Kon wel hoor, je moest links de naam van de CC houder invullen, en rechts de naam van degene die 'm ophaalt. Heb na het bestellen nog maar effe teruggeklikt om te dubbelchecken
Ik ook!!quote:Op maandag 6 april 2009 17:43 schreef Jeej het volgende:
Ik heb de kaartjes besteld, zie ze nu 2 keer in 3 dagen tijd, eerst op werchter en daarna in Amsterdam![]()
Ja, gewoon paspoort of id-kaartquote:Op maandag 6 april 2009 17:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja wat bedoelen ze nou precies met foto-identificatie? Gewoon je ID bewijs of iets anders?
Lijkt me stugquote:Op maandag 6 april 2009 17:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja ok, effe voor de zekerheid. Dat je niet nog een foto van jezelf bij nin.com moet uploaden ofzo
Dat was ikquote:Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef dossie het volgende:
Drommels drommels...
Ik krijg steeds de volgende melding:
At this moment there are not enough tickets available to fulfill your request. Please try again using a lower quantity of tickets or choosing a different ticket type.
Currently there are not enough GA Floor tickets to fulfill your request.
Ik las hier dat iemand deze melding ook heeft gekregen, maar dat het daarna wel lukte.
Lijkt er wel op...maar wie weetquote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef HanSchwulo het volgende:
en ik begrijp dus dat we de kaartjes eerder kunnen ophalen bij een speciale ingang? of is dat gewoon algemene info die bij iedere transactie wordt vermeld?
Er gaat inderdaad altijd 10% van de volledige zaalcapaciteit in de pre-sale.quote:Op maandag 6 april 2009 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is erg hard gegaan dan! Had ik toch niet verwacht...
Ik heb het gevonden, je moet naar nin.com->tour->willekeurige datum aanklikken -> inloggen en dan kun je bij history kijken wie de call name isquote:Op maandag 6 april 2009 17:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, ik bestelde 'm met de cc van m'n vriend en heb wel m'n eigen naam ingevuld bij dat pick-up ding, maar dat zie je nergens bij de bevestiging terug. Nou moet ie straks wel met me mee, of ie wil of niet
Klopt, en in het Spiral-tijdperk heeft dat ook meermalen prima gewerkt voor mij. Echter, ik heb in december al eens gebruik gemaakt van de huidige presale en toen stonden de kaarten toch (ondanks bovenstaande) op naam van de CC-houder. Nu stond die naast me en was het dus heel snel opgelost.quote:Op maandag 6 april 2009 17:39 schreef ZwarteMagika het volgende:Kon wel hoor, je moest links de naam van de CC houder invullen, en rechts de naam van degene die 'm ophaalt.
Dat zou ik dan dus sowieso doen. Zo moeilijk doen ze niet als je alles bij je hebt. En zeker niet als je de CC van bijvoorbeeld je ouders hebt gebruikt en de achternamen overeenkomen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:45 schreef Felixa het volgende:
Het maakt niet uit met wiens creditcard je betaalt, als je die maar meeneemt naar het concert.
quote:Op maandag 6 april 2009 17:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Kon wel hoor, je moest links de naam van de CC houder invullen, en rechts de naam van degene die 'm ophaalt. Heb na het bestellen nog maar effe teruggeklikt om te dubbelchecken
Ah hij kloptquote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, je moet naar nin.com->tour->willekeurige datum aanklikken -> inloggen en dan kun je bij history kijken wie de call name is
weet iemand of dit betekend dat je speciale plaatsen krijgt als je via hun website koopt of dat je wat eerder dan de rest naar binnen mag?quote:NIN gets 10% of the available seats for our own pre-sale. We won a tough (and I mean TOUGH) battle to get the best seats. We require you to sign up at our site (for free) to get tickets. We limit the amount you can buy, we print your name on the tickets and we have our own person let you in a separate entrance where we check your ID to match the ticket. We charge you a surcharge that has been less than TicketMaster's or Live Nation's in all cases so far to pay for the costs of doing this - it's not a profit center for us. We have essentially stopped scalping by doing these things - because we want true fans to be able to get great seats and not get ripped off by these parasites.
jammer. dan missen we alle mooie lichteffecten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:10 schreef Aneurism het volgende:
NINJA, Lights over the sky tour is al afgelopen.
Die gingen toch al niet mee naar Europa.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
jammer. dan missen we alle mooie lichteffecten!
ik zie het idd. nou, dan hoop ik maar dat er mooie ninja2009 tourshirts zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Die gingen toch al niet mee naar Europa.
Nee is niet nodig, ik heb al een mailtje gestuurd en het kaartje is al op mijn naam gezet gelukkigquote:Op maandag 6 april 2009 19:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ah hij klopt![]()
Kan je niet die creditcard even lenen voor een avondje?
Wat gaar! Er staat wel dat het een NIN/JA show is. En JA doet ook andere optredens in Europa in die periode (festivals volgens mij).quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:33 schreef rood_verzet het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk (zoiets werd tenminste gezegd op het nin forum) gaat Jane's Addiction niet mee touren in Europa
Kaarten zijn niet te koop bij het GWK.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:32 schreef devl1nsect het volgende:
Geen kaartje gehaald vanwege het online gebeuren. Heb geen cc en ken niemand met een cc![]()
Mocht ik geen kaarten kunnen krijgen bij het GWK, dan wil MarijkeZwolle ze voor mij online bestellen.
DAT IS TOCH TOF!?
GWK gebeld en die gaven idd aan dat ze geen kaarten verkopen voor NIN (of andere LIvenation shizzle). Alles wat staat op ticketservice.nl is daar WEL verkrijgbaar. NIN staat er niet bij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kaarten zijn niet te koop bij het GWK.
Alleen online, maar ook met Ideal te betalen.
Maar inderdaad heel erg tof als MarijkeZwolle ze wil bestellen voor je!
Altijd leuk om te zien hoe fans elkaar uit de brand helpen met dit soort dingen.
Livenation linkt je door naar OF Ticketmaster, OF naar Eventim.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:11 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
GWK gebeld en die gaven idd aan dat ze geen kaarten verkopen voor NIN (of andere LIvenation shizzle). Alles wat staat op ticketservice.nl is daar WEL verkrijgbaar. NIN staat er niet bij.
Idd super dat ze het wil doen. Mag wel vermeld worden hier.
http://www.eventim.nl/cgi-bin/nine-inch-nails-tickets.html?fun=TDetailA&affiliate=enl&doc=detaila&key=321952quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:26 schreef Aneurism het volgende:
Kaarten alleen via NIN.com te bestellen? Of?
thxquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.eventim.nl/cgi-bin/nine-inch-nails-tickets.html?fun=TDetailA&affiliate=enl&doc=detaila&key=321952
Hm? Niet via livenation.nl?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.eventim.nl/cgi-bin/nine-inch-nails-tickets.html?fun=TDetailA&affiliate=enl&doc=detaila&key=321952
Ik denk dat het meer aan de poulariteit van NIN ligt dan aan Eventim.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
Lukt het bij iedereen? Ik keek net even en kwam er zo doorheen, lijkt wel of ze het eindelijk doorhebben bij Eventim..
Naar welke concerten ga je nog meer? Dave Matthews band? (quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:04 schreef Junkie het volgende:
Heb me ticket ook binnen.![]()
Dat week voor dit concert wordt echt druk qua optredens.![]()
En toch kijk ik het meeste uit naar NIN. Ik heb echt zin in die andrenaline rush.
Zijn nog gewoon kaarten voor Luxemburg te krijgen:quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:39 schreef Rezzy het volgende:
Muhahahaha ik ben er ook weer bij. Thank god, ik flipte de pan uit toen ik de voor-voorverkoop misliep. Net nog ff gekeken voor nog een kaartje in luxemburg een dag later, maar die is uitverkocht as far as i know. Naja, beter 1 dan geen.
Ja inderdaad! Maar toen zouden ze net een nieuw album uitbrengen en hadden ze al een paar jaar niet hier gespeeld (alleen op een festival, niet in een zaal).quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:47 schreef Frozen het volgende:
Zonder problemen 5 tickets besteld!
Wat een verschil met de voorverkoop van de Paradiso concerten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |