nee, ik ben meer van de gitarenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef jeejee77 het volgende:
2 meter ? bas ?
Ik heb de kaarten gehaald voor Tilburg via marktplaats.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:59 schreef oddman het volgende:
Wie gaat er morgen / overmorgen?
Ik hoop vanmiddag kaarten op te halen voor woensdag... lang leve marktplaats!
Filmpje moet te downloaden zijn. Ff een 3 letterige code invullen en drukken op de button DOWNLOAD. Gaat om het Eraser filmpje BTW.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Morgen en overmorgen, ben heeeel erg blij gemaakt![]()
Krijg het filmpje niet gedownloadMaar ook hier belangstelling voor Eraser natuurlijk
Er zitten een aantal hele gave foto's tussen die van jou Reena! Die lichtshow was niet echt fotovriendelijk![]()
'Alle downloads slots voor uw land (Netherlands) zijn momenteel in gebruik'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Filmpje moet te downloaden zijn. Ff een 3 letterige code invullen en drukken op de button DOWNLOAD. Gaat om het Eraser filmpje BTW.
Haha thanks en ja...die lichtshow...ik klikte steeds mis (als de lichten net uit gingen) en dan had je een donkere foto....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Er zitten een aantal hele gave foto's tussen die van jou Reena! Die lichtshow was niet echt fotovriendelijk![]()
Ohjee.. vanavond maar even flink stomen en aan de kruidenthee danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:11 schreef Reena het volgende:
[..]
Haha thanks en ja...die lichtshow...ik klikte steeds mis (als de lichten net uit gingen) en dan had je een donkere foto....
Ik ben ziekIk zou vanavond naar Damien Rice gaan, maar denk dat ik het maar afzeg, dan hoop ik helemaal fit te zijn voor woensdag en donderdag
![]()
Laten we er maar vanuit gaan dat je een grapje maaktquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef ralfseltje het volgende:
Die cover van dat Johny Cash nummer is vet!
Daar zit ik dus met een probleempje: heb me in november lid gemaakt om nog aan Spiral tickets te geraken, maar ik heb nooit iets per post ontvangen qua lidmaatschapsbewijs. Ik heb dus een e-mail en mijn credit card, en dat is het dan ook weer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:04 schreef Devlinsect het volgende:
Vergeet je lidmaatschapskaart niet voor Paradiso![]()
Shitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Laten we er maar vanuit gaan dat je een grapje maakt
Je moet je identiteitspas/paspoort/rijbewijs meenemen (met foto, uiterraard) en het mailtje waarin staat dat je de kaarten hebt gekocht en ook voor de zekerheid het mailtje waarin staat dat je je Spirallid bent en de creditcard waarmee je de kaarten hebt betaald. Ze vragen alleen naar je ID en het mailtje...maar soms willen ze je creditcard ook zien...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:15 schreef rupicola het volgende:
[..]
Daar zit ik dus met een probleempje: heb me in november lid gemaakt om nog aan Spiral tickets te geraken, maar ik heb nooit iets per post ontvangen qua lidmaatschapsbewijs. Ik heb dus een e-mail en mijn credit card, en dat is het dan ook weer.
Ik dacht trouwens nog meer informatie te krijgen ivm die Spiral ingang, maar ik heb nog niets ontvangen...
Weet iemand hier meer over of moet ik gewoon ff met Paradiso bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |