Dat zal iedereen met je eens zijn. Maar beter iets dan niets in ieder gevalquote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Reena het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze niet alleen maar festivals gaan doen...heb liever een show in een zaal...
Als het ff kan wel ja! Lijkt me alleen niet realistisch qua vraag- en aanbodverhouding.quote:
Stond ie vorig jaar ook. Dus dat kan gewoon weer.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:18 schreef JosD. het volgende:
[..]
Als het ff kan wel ja! Lijkt me alleen niet realistisch qua vraag- en aanbodverhouding.
Is dat niet dat remix album dat al in 2007 uit kwam, Halo 25?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D'r zou toch ook een vervolg op YZ komen? Is dat the Slip of is er over een paar weken weer een nieuwe?
Nee dat was niet het 2e deel en The Slip is het ook niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Is dat niet dat remix album dat al in 2007 uit kwam, Halo 25?
tvp
Waar is de goede oude tijd dat ze om de 4 jaar een album uitbrachten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef Reena het volgende:
[..]
Nee dat was niet het 2e deel en The Slip is het ook niet.
Volgens mij zou dat nog uit moeten komen...
Careful what you wish for...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Waar is de goede oude tijd dat ze om de 4 jaar een album uitbrachten?
Voor zover ik het heb begrepen is het ook niet de bedoeling dat iedereen even die 400 gb download, maar dat de mensen die er verstand van hebben die 400 gb omsmeden tot een mooie dvd of iets dergelijksquote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef rood_verzet het volgende:
Haha, vooral deze zin: Security must have been lacking at these shows because the quality of the footage is excellent. Trent is echt mijn held, maar goed, 400 gb? Dat trekt mijn pc en internetverbinding nooit...
Dit soort festivals in het Goffertpark verkopen meestal niet of pas heel laat uit. No hurry.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja ik zag dat er geruchten waren dat ze daar spelen, en morgen begint de kaartverkoop. Ik zie het dus al gebeuren dat ze ook echt komen en er dan geen kaarten meer zijn
nin.comquote:2.16.09: A note from Trent and a wave goodbye
Towards the beginning of my career in Nine Inch Nails, our biggest break came in the form of an invitation to perform a series of shows with Jane's Addiction. These performances essentially created and defined the term "alternative" rock in the US, created an ongoing festival franchise that is still thriving (Lollapalooza), set the stage for Nirvana to shift popular taste a few months later, and were really fucking FUN to play and attend - truly the best times I've had. The shows were epic. So epic, they propelled NIN to the "next level" (whatever that means), but caused Jane's to implode. The band broke up at the end of that tour.
Fast forward to the present. Corporate rock STILL sucks. A friend tells me they saw the original Jane's lineup play a tiny show in LA that was unbelievable. I break out my Jane's records and am amazed by how vital they sound. These guys were the real deal and in this current climate mostly dominated by poseurs and pussies it was refreshing to hear something that sounded dangerous, volatile, beautiful and SINCERE.
Emails were sent, phone calls were made, dinner was arranged, ideas were discussed and the next thing I know we're in the studio experimenting. We laugh, we get to know each other, we cry, we yell, we almost quit, we record LOTS of guitar solos, we discuss, we actually begin to all communicate, we yell some more, we become FRIENDS, we laugh again and we do some great things. I get to see first hand why they broke up all those years ago but I also get the chance to see four distinct personalities that become an INCREDIBLE band when they're in the same room.
In NIN world, 2009 marks the 20th anniversary of our first releases. I've been thinking for some time now it's time to make NIN disappear for a while. Last year's "Lights in the Sky" tour was something I'm quite proud of and seems like the culmination of what I could pull off in terms of an elaborate production. It was also quite difficult to pull off technically and physically night after night and left us all a bit dazed. After some thought, we decided to book a last run of shows across the globe this year. The approach to these shows is quite different from last year - much more raw, spontaneous and less scripted. Fun for us and a different way for you to see us and wave goodbye. I reached out to Jane's to see if they'd want to join us across the US and we all felt it could be a great thing. Will it work? Will it resonate in the marketplace? Who knows. Are there big record label marketing dollars to convince you to attend? Nope.
Does it feel right to us and does it seem like it will be fun for us and you? Yes it does.
Look for tour dates soon and I hope to see you out there.
Trent
Ik ben er gewoon weer 2x bij dan hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef Aneurism het volgende:
Eensch, maar hoop niet dat iedereen op de eerste avond er ook op avond 2 zal zijn zoals toen in Paradiso... Op avond 2 werd gevraagd door Trent wie er gisteren ook was, ongeveer 50% stak zijn hand op...
ze komen al dichtbij....nu nog ruim 150 km naar het noorden en dan ben ik tevredenquote:
Niks 'moet'... genoeg bands die nederland links laten liggen terwijl ze wel België en Duitsland meepikken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:37 schreef ralfseltje het volgende:
Zou niet weten op welk festival ze hier kunnen staan. Moet haast wel een los concert worden toch? In Juli in Amsterdam?
Dat is geen officiele dvd maar een bootleg. Met gecensureerde woorden dus ff een stilte in de opname. Deze dvd is GRATIS te verkrijgen op torrentsites.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:
TV Rock Out issues "Toothful Voodooland", a brand new live DVD by Nine Inch Nails. This new official Live-DVD..
Welke fijne post?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat een fijne post zo op de vroege middag
Ik had het net gepost. Je bent rap!quote:
Heel stilletjes hoop ik toch op paradiso.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:33 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat is geen officiele dvd maar een bootleg. Met gecensureerde woorden dus ff een stilte in de opname. Deze dvd is GRATIS te verkrijgen op torrentsites.![]()
Overigens:
hou de agenda van HMH in de gaten. Een goede bron vertelt mij dat het een cluboptreden wordt in NL en geen festival optreden.
Er was een (1) camera aanwezig van NIN crew bij beide shows. Dus niet genoeg beeldmateriaal om een (paradiso) concert op DVD uit te brengen. We moeten het doen met de publiek geluidsopname van de concerten...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:08 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Heel stilletjes hoop ik toch op paradiso.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:19 schreef devl1nsect het volgende:
Er was een (1) camera aanwezig van NIN crew bij beide shows. Dus niet genoeg beeldmateriaal om een (paradiso) concert op DVD uit te brengen. We moeten het doen met de publiek geluidsopname van de concerten...
Neequote:
De LITS tour in Amerika 2008 wilde NIN uitbrengen op DVD. Een boel geneuzel met de platenmaatschappijen heeft geleid tot het niet uitbrengen van de DVD. In plaats daarvan hebben ze het beeldmateriaal vrij gegeven (450 gig) van een paar concerten zodat de NIN fans zelf een DVD kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:20 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Er was een (1) camera aanwezig van NIN crew bij beide shows. Dus niet genoeg beeldmateriaal om een (paradiso) concert op DVD uit te brengen. We moeten het doen met de publiek geluidsopname van de concerten...
Snap ik, ik bedoelde het stuk over het hmh-concert, had de rest ff weg moeten halen
Welke link?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nee![]()
Kan je wel de foto mailen als je wil. Zou 'm alleen niet bij die lui af laten drukken waar ik 'm vandaan heb..
Bedankt voor de link Devl1insect, had ze al op ETC gevonden. Sunspots klinkt wel goed trouwens
http://twitter.com/trent_reznor/status/1313265641quote:You know that feeling you get when somebody embarrasses themselves so badly YOU feel uncomfortable? Heard Chris Cornell's record? Jesus.
3:16 PM Mar 11th from TweetDeck
Vond de singel niet bijzonder slecht. Misschien zelfs vernieuwendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://twitter.com/trent_reznor/status/1313265641
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.
Nogal een stoot onder de gordel, zijn eigen werk de laatste jaren heeft ook nog niet het werk uit de jaren 90 overtroffenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://twitter.com/trent_reznor/status/1313265641
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.
NIN/ TR heeft geen producer en een platenmaatschappij nodig om muziek te maken en uit te brengen. CC blijkbaar wel (laatste 2 solo albums van CC zijn geflopt).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nogal een stoot onder de gordel, zijn eigen werk de laatste jaren heeft ook nog niet het werk uit de jaren 90 overtroffen
Het hoeft het niet te overtreffen, maar het doet je oren ook niet bloeden...dat doen een groot aantal nummers (of misschien wel alle nummers) van het solo album van Chris Cornell wel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nogal een stoot onder de gordel, zijn eigen werk de laatste jaren heeft ook nog niet het werk uit de jaren 90 overtroffen
Ik vond de Billy Jean cover wel geslaagd. 4 real.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:05 schreef Reena het volgende:
[..]
Het hoeft het niet te overtreffen, maar het doet je oren ook niet bloeden...dat doen een groot aantal nummers (of misschien wel alle nummers) van het solo album van Chris Cornell wel!
Ik heb eerlijk gezegd niet alles kunnen luisteren. Ik kon het gewoon niet opbrengen...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:16 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik vond de Billy Jean cover wel geslaagd. 4 real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |