Welke fijne post?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Wat een fijne post zo op de vroege middag
Ik had het net gepost. Je bent rap!quote:
Heel stilletjes hoop ik toch op paradiso.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:33 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat is geen officiele dvd maar een bootleg. Met gecensureerde woorden dus ff een stilte in de opname. Deze dvd is GRATIS te verkrijgen op torrentsites.![]()
Overigens:
hou de agenda van HMH in de gaten. Een goede bron vertelt mij dat het een cluboptreden wordt in NL en geen festival optreden.
Er was een (1) camera aanwezig van NIN crew bij beide shows. Dus niet genoeg beeldmateriaal om een (paradiso) concert op DVD uit te brengen. We moeten het doen met de publiek geluidsopname van de concerten...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:08 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Heel stilletjes hoop ik toch op paradiso.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:19 schreef devl1nsect het volgende:
Er was een (1) camera aanwezig van NIN crew bij beide shows. Dus niet genoeg beeldmateriaal om een (paradiso) concert op DVD uit te brengen. We moeten het doen met de publiek geluidsopname van de concerten...
Neequote:
De LITS tour in Amerika 2008 wilde NIN uitbrengen op DVD. Een boel geneuzel met de platenmaatschappijen heeft geleid tot het niet uitbrengen van de DVD. In plaats daarvan hebben ze het beeldmateriaal vrij gegeven (450 gig) van een paar concerten zodat de NIN fans zelf een DVD kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:20 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Er was een (1) camera aanwezig van NIN crew bij beide shows. Dus niet genoeg beeldmateriaal om een (paradiso) concert op DVD uit te brengen. We moeten het doen met de publiek geluidsopname van de concerten...
Snap ik, ik bedoelde het stuk over het hmh-concert, had de rest ff weg moeten halen
Welke link?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nee![]()
Kan je wel de foto mailen als je wil. Zou 'm alleen niet bij die lui af laten drukken waar ik 'm vandaan heb..
Bedankt voor de link Devl1insect, had ze al op ETC gevonden. Sunspots klinkt wel goed trouwens
http://twitter.com/trent_reznor/status/1313265641quote:You know that feeling you get when somebody embarrasses themselves so badly YOU feel uncomfortable? Heard Chris Cornell's record? Jesus.
3:16 PM Mar 11th from TweetDeck
Vond de singel niet bijzonder slecht. Misschien zelfs vernieuwendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://twitter.com/trent_reznor/status/1313265641
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.
Nogal een stoot onder de gordel, zijn eigen werk de laatste jaren heeft ook nog niet het werk uit de jaren 90 overtroffenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://twitter.com/trent_reznor/status/1313265641
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk.
NIN/ TR heeft geen producer en een platenmaatschappij nodig om muziek te maken en uit te brengen. CC blijkbaar wel (laatste 2 solo albums van CC zijn geflopt).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nogal een stoot onder de gordel, zijn eigen werk de laatste jaren heeft ook nog niet het werk uit de jaren 90 overtroffen
Het hoeft het niet te overtreffen, maar het doet je oren ook niet bloeden...dat doen een groot aantal nummers (of misschien wel alle nummers) van het solo album van Chris Cornell wel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nogal een stoot onder de gordel, zijn eigen werk de laatste jaren heeft ook nog niet het werk uit de jaren 90 overtroffen
Ik vond de Billy Jean cover wel geslaagd. 4 real.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:05 schreef Reena het volgende:
[..]
Het hoeft het niet te overtreffen, maar het doet je oren ook niet bloeden...dat doen een groot aantal nummers (of misschien wel alle nummers) van het solo album van Chris Cornell wel!
Ik heb eerlijk gezegd niet alles kunnen luisteren. Ik kon het gewoon niet opbrengen...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:16 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik vond de Billy Jean cover wel geslaagd. 4 real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |