Hij heeft het hele album geproduceerd. Maar het echte dieptepunt is toch wel deze video:quote:Op zondag 22 maart 2009 13:19 schreef rood_verzet het volgende:
Ok ik moet toegeven dat dat ene nummer met fucking Timbaland (produceert volgens mij tegenwoordig 75% van die mtv meuk) een belediging is van Chris Cornells vroegere werk.
Gaat er iemand nog naar Rock Werchter?
Echt treurigquote:Op zondag 22 maart 2009 13:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hij heeft het hele album geproduceerd. Maar het echte dieptepunt is toch wel deze video:
http://www.hanenwurger.or(...)album-chris-cornell/
Waren er maar meer zo eerlijk als hij, dan kwam er misschien een eind aan deze ticket-ellende.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:12 schreef rood_verzet het volgende:
Ik ben echt zo trots op de man: http://alternative.blog.n(...)y-ticketing-fenomeen
Oprechtheidquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:12 schreef rood_verzet het volgende:
Ik ben echt zo trots op de man: http://alternative.blog.n(...)y-ticketing-fenomeen
Wat is zijn/haar source?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:09 schreef Felixa het volgende:
Volgens iemand op het NIN-forum komt NIN op 8 juli naar de HMH!![]()
Dit is een bericht dat is gepost op 20 maart jl.quote:
Toen deze van een dag later.quote:Damn, someone from MOJO/Livenation (Netherlands) promised me to confirm the Amsterdam gig of NIN on july 9th (Heineken Music Hall) latest this week. Still no message. Hopefully it comes next week! To be continued.
En vandaag:quote:Next week there'll be the confirmation.
It'll be july 8th or july 9th, unless NIN's touragency prefers a few gigs in France.
In that case they'll ignore Amsterdam.
This is from a reliable source.
quote:I take my responsibility (shoot me when I'm wrong). Received today the confirmation.
This will be announced soon:
2009.07.08 - Amsterdam, NL [Heineken Music Hall]
Ik denk het ook wel hoor.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef ralfseltje het volgende:
Denk dat het wel klopt eigenlijk, of ik hoop het gewoon heel erg.
Hahahaha, ik zou hem alleen daarvoor al kopenquote:#8 even closer (featuring justin timberlake and maynard james keenan), #9(laid, paid and played (featuring fergie of the black eyed peas and al jourgensen)
Maandag om 17:00 maar de kaartjes bestellen.quote:on wednesday july 8th, nine inch nails will be playing at the heineken music hall in amsterdam, netherlands.
nin.com members will have access to purchase tickets for the upcoming performance in advance of tickets going on sale to the public. members are limited to two tickets each and tickets are available on a first-come first-serve basis. this presale begins on monday, april 6th at 5 pm cet and will end thursday, april 9th at 10 am cet OR as long as tickets are available. click the "pre sale" link on the performance page to begin.
thank you and enjoy the show.
oh damn.. Jane's Addiction moet ik een keer zien. Beter dat ze ook op Werchter komen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:24 schreef HanSchwulo het volgende:
volgens http://nineinchnails.tick(...)hNails/moreInfo.aspx kosten de kaartjes ¤ 48,40 en is jane's addiction er ook bij.
Gewoon formuliertjes invullen. En je moet waarschijnlijk een creditcard hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:33 schreef Duder het volgende:
ik ben een retard, maarweet iemand hoe het werkt met kaarten bestellen via nin.com?
Godver, is er geen andere mogelijkheid? Paypal bijv.?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon formuliertjes invullen. En je moet waarschijnlijk een creditcard hebben.
quote:premium tickets for all nine inch nails headline dates will be made available to registered nin.com members in advance of public on sales. pre sale tickets are personalize with the buyers legal name printed on the face of the ticket and ID will be required for pickup and entry into the venue on night of show. ticket supplies for pre sales are limited and available on a first come, first serve basis. our goal is to put the best tickets in the hands of the fans and not in the hands of ticket scalpers and/or brokers.
Bij de Spiral hadden ze dat wel goed geregeld, dus denk dat het nu ook wel het geval zal zijn. De tickets worden op jouw naam geprint (en zagen er er toen cool uit, hehe) en liggen bij de kassa klaar. De kassa was meestal een uur (of nog eerder) open en dan kon je alvast je kaarten ophalen (na het laten zien van je bevestigings e-mailtje en/of ID). En als dat niet mogelijk was, was er iemand van het NIN-camp waar je de kaarten bij kon ophalen. En ze blijven er wel liggen, ook nadat de zaal open is. Bij de show in de 013 kwam ik best laat aan, en de kaarten lagen nog gewoon bij de kassa! Ze zullen waarschijnlijk nu ook hetzelfde systeem hanteren, lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Werkt dat goed, die kaarten afhalen bij de zaal? Ik vertrouw dat soort dingen nooit zo.. Dat ze daar nergens iets vanaf weten, of dat je geen idee hebt waar je heen moet (en die mensen daar ook niet) of dat je nog een in megarij mag staan wachten terwijl je de halve HMH vol ziet stromen
Dat klinkt dan wel weer goed. Ik twijfel toch ook een beetje of ik ze maandag bestel of ze via de reguliere weg koop... Zijne r meer mensen hier die ze maandag meteen gaan bestellen?quote:Op zondag 5 april 2009 14:53 schreef Reena het volgende:
[..]
Bij de Spiral hadden ze dat wel goed geregeld, dus denk dat het nu ook wel het geval zal zijn. De tickets worden op jouw naam geprint (en zagen er er toen cool uit, hehe) en liggen bij de kassa klaar. De kassa was meestal een uur (of nog eerder) open en dan kon je alvast je kaarten ophalen (na het laten zien van je bevestigings e-mailtje en/of ID). En als dat niet mogelijk was, was er iemand van het NIN-camp waar je de kaarten bij kon ophalen. En ze blijven er wel liggen, ook nadat de zaal open is. Bij de show in de 013 kwam ik best laat aan, en de kaarten lagen nog gewoon bij de kassa! Ze zullen waarschijnlijk nu ook hetzelfde systeem hanteren, lijkt mij.
Jawel, ik.quote:Op zondag 5 april 2009 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer goed. Ik twijfel toch ook een beetje of ik ze maandag bestel of ze via de reguliere weg koop... Zijne r meer mensen hier die ze maandag meteen gaan bestellen?
Ja, vanaf donderdag begint de "gewone" voorverkoop.quote:
Okee dan, denk dat ik hier dan maar voor gaquote:Op zondag 5 april 2009 14:53 schreef Reena het volgende:
[..]
Bij de Spiral hadden ze dat wel goed geregeld, dus denk dat het nu ook wel het geval zal zijn. De tickets worden op jouw naam geprint (en zagen er er toen cool uit, hehe) en liggen bij de kassa klaar. De kassa was meestal een uur (of nog eerder) open en dan kon je alvast je kaarten ophalen (na het laten zien van je bevestigings e-mailtje en/of ID). En als dat niet mogelijk was, was er iemand van het NIN-camp waar je de kaarten bij kon ophalen. En ze blijven er wel liggen, ook nadat de zaal open is. Bij de show in de 013 kwam ik best laat aan, en de kaarten lagen nog gewoon bij de kassa! Ze zullen waarschijnlijk nu ook hetzelfde systeem hanteren, lijkt mij.
Volgens mij kun je tot een bepaalde tijd aangeven dat je de kaarten op een andere naam wil hebben (tenminste...zo was dat met de spiral, maar ik ga er vanuit dat het nu ook zo is). Dan kan iemand anders ze ophalen. Maar als het echt op de dag zelf is, dan kan het volgens mij niet, dan zou je ze zelf moeten ophalen en dan aan iemand anders geven/verkopen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Okee dan, denk dat ik hier dan maar voor gaHoewel ik het fijner vind om m'n kaarten al veilig in huis te hebben (hoort ook een beetje bij de voorpret
) durf ik niet te gokken op die reguliere internetverkoop wat gewoon nog steeds niet goed geregeld is. Vraag ik me alleen af of je die nin.com kaarten kan annuleren als je ziek bent *afklopt*, aangezien je ze niet kan doorverkopen..
Bij Tool was het binnen een paar minuten uitvekocht meen ik me te herinnerenquote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef Mathijz het volgende:
5.500 kaarten zullen niet zo snel uitverkocht raken als paradiso...
Tool is wel heel wat anders als NINquote:Op zondag 5 april 2009 23:12 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Bij Tool was het binnen een paar minuten uitvekocht meen ik me te herinneren
Alles gaat nu alleen via internet, das het kuttequote:Op maandag 6 april 2009 10:20 schreef devl1nsect het volgende:
De gewone voorverkoop? Is dat ook GWK kantoren en postkantoren? Donderdag dus om 10.00 uur?
Handig: uitgerekend aanstaande donderdag om 18.00 uur een tentamen. Waarom niet gewoon standaard de voorverkoop vanaf 10 uur 's ochtends...quote:Op maandag 6 april 2009 12:34 schreef ralfseltje het volgende:
Op livenation staat dat het vanaf 18 uur pas begint:
Start voorverkoop do, 9/4 om 18:00
http://www.livenation.nl/artist/getArtist/artistId/16590/
Wel vervelend is wel dat er waarschijnlijk ook geen ruimte is voor een extra concert, mocht het in een minuut uitverkopen. Hopen dat het lukt donderdag
Ik heb geen creditcard. En geen online bankierenquote:Op maandag 6 april 2009 12:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Alles gaat nu alleen via internet, das het kutte
Voor mij word het de 4e keer, heb ze gespreid gezien.quote:Op maandag 6 april 2009 09:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Da's ook heel de reden waarom ik twijfel of ik er nog een keer heen wil of niet dit zou dan de 5e keer worden dat ik ze live zie...
Boeiend? Waarom zou je je daar druk om maken. Als je de muziek leuk vindt, beleef je 8 juli de avond van je leven. Ononderbouwde meningen van dit soort pubertjes veranderen daar weinig aanquote:Op maandag 6 april 2009 14:22 schreef PDOA het volgende:
Nine Inch Nails naar Amsterdam
Die reacties op de FP zijn echt weer te triest voor woorden. Allemaal van die wijze ventjes van 12 die stoer willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |