En nu maar hopen dat je de komende maanden niet weer begint met voor $300 in een maand aan eten naar binnen te wurgen.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:18 schreef Reena het volgende:
I En ach...een maand niet eten, viel nog best mee
¤300 is peanuts vergeleken met hoeveel het waard is over 10 jaarquote:Op maandag 5 mei 2008 16:37 schreef emokid het volgende:
Is het te overweldigend als ik Ghosts ga checken en nog nooit iets van NIN gehoord heb? Ben wel liefhebber van het genre.
Volgens mij istie zwaar de moeite waard, de mijne ligt nog in Newark:quote:Op maandag 5 mei 2008 16:18 schreef Reena het volgende:
Ik wist dat ik er spijt van zou krijgen als ik het niet zou kopen...dus heb ik het maar gedaan. En ach...een maand niet eten, viel nog best mee
3x raden wanneer ik op vakantie ga...quote:Estimated delivery: May 8, 2008 by 6:00 PM
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:24 schreef Reena het volgende:
Nou...hij heeft je 2 weken in spanning gelaten...alleen wist je toen niet 100% zeker of het voor een nieuw album was
Nou, kom op, Amersfoort - Veenendaal is niet zo ver, hopen dat ze het vanavond al brengen; tegen beter weten inquote:May 7, 2008 8:30 AM On FedEx vehicle for delivery AMERSFOORT NL
Ik heb ze allemaal. Incl de WITT singlesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:47 schreef ralfseltje het volgende:
Voor mij gemoedsrust net maar even Broken en Year Zero gekocht. Wie heeft hier trouwens de meeste Halo's? Ik kom op het beschamende aantal van 4...
Ik heb ook (bijna) alle halo's (aantal ook op vinyl) behalve de Closure video...heb wel de versie gedownload die Reznor op het internet gezet heeft...maar ik vind het stom om die video te kopen, terwijl ik er toch niet naar ga kijken...ze zijn meestal niet zo duur op ebay of amazon (tweedehands verkoop).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:47 schreef ralfseltje het volgende:
Voor mij gemoedsrust net maar even Broken en Year Zero gekocht. Wie heeft hier trouwens de meeste Halo's? Ik kom op het beschamende aantal van 4...
Alle cd-releases tot aan year zeroquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:03 schreef Reena het volgende:
[..]
Ik heb ook (bijna) alle halo's (aantal ook op vinyl) behalve de Closure video...heb wel de versie gedownload die Reznor op het internet gezet heeft...maar ik vind het stom om die video te kopen, terwijl ik er toch niet naar ga kijken...ze zijn meestal niet zo duur op ebay of amazon (tweedehands verkoop).
Ik weet dat ik het ooit nog een keertje ga kopen, alleen om de collectie compleet te hebben.../nerd
Maar er zitten wel nummers bij die de genialiteit van TR weergeven... Vooral Lights in the Sky, ik kan er niets aan doen maar ik hoor het nummer de gehele dag in mijn kop! Dat heeft hij lang niet voor elkaar gekregen, eerste keer dat ik het luisterde was ik ook enigsinds ontroerd. Hij weet het weer mooi te verpakken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal. Incl de WITT singles(en nog veel meer)
The Slip is volgens mij ook "yz part 2". Tjek die hand op de hoes van YZ en The Slip
Damnit...ik wil die genummerde dingen...ik hoop dat je die ook gewoon online kan kopenquote:6.13.2008: The Slip retail information
We're releasing a sales sheet to retail today, so some of you clever buggers will undoubtedly unearth this valuable information! Let me make it easy for you:
The Slip will be available in an individually numbered 2 disc, 6 panel digipak & double gatefold vinyl in the US, Canada, and parts of Japan.
The digi will be LIMITED to 200,000 pieces only, each individually numbered, and will include a DVD of NIN performing live tracks from The Slip at rehearsals, a 24-page booklet, and an exclusive sticker pack.
For UK, Europe, Australia, and other territories, the release will not be limited or numbered, but will otherwise be identical.
The gatefold vinyl release contains 1 LP (180 gram vinyl) and a 24-page booklet (vinyl is not limited or numbered anywhere).
CD Street Date (US & Canada): July 22, 2008
CD Street Date (UK & Europe): July 21, 2008
Vinyl Street Date (US & Canada): August 5, 2008
Vinyl Street Date (UK & Europe): August 4, 2008
Japan and Australia release info is TBA
The Slip will remain free for download indefinitely from theslip.nin.com.
Uiteindelijk staat het toch in de kast. Maakt mij niet zo veel uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:44 schreef Reena het volgende:
[..]
Damnit...ik wil die genummerde dingen...ik hoop dat je die ook gewoon online kan kopen
Ja op zich klopt dat wel, neemt niet weg dat ik toch een genummerde wil hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:29 schreef Devlinsect het volgende:
Uiteindelijk staat het toch in de kast. Maakt mij niet zo veel uit.
Yes. Dat zijn die rehearsals. Echoplex is vandaag te zien.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:44 schreef Reena het volgende:
Komen die rehearsals nou op die DVD te staan die je bij de CD krijgt?
[..]
Ja op zich klopt dat wel, neemt niet weg dat ik toch een genummerde wil hebben![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:19 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Yes. Dat zijn die rehearsals. Echoplex is vandaag te zien.
Moet je eens naar Amsterdam gaan en roepen: He stink krakers. Zul je na 5 minuten roepen genoeg indiaantjes zien.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:28 schreef rood_verzet het volgende:
Zeker, kan niet wachten om NIN weer live te zien
Die gitarist ziet er uit als een Noord Amerikaanse indiaan
Owja ze stonden ook in 013. Nu ik erover nadenk, hebben ze die lichtshow enzo uberhaupt wel meegenomen op de Europese tour?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mwah nog een keer 013 en een paar avonden Paradiso mag van mij wel traditie worden
Dat was in Praag. Het was een (kunst)ijsbaan. Boven het ijs hadden ze van die platen neergelegd, maar het werd zo warm binnen dat het ijs begon te smelten, de platen beetje nat werden, en de vloer daardoor glad werd. Vandaar dat de hekken opeens een meter ofzo naar voren gleden. Was wel een aparte show. Er werd door de band waterflesjes uitgedeeld/het publiek in gegooid en er kwamen EHBO mensen om water uit te delen (op verzoek van de band).quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:54 schreef Devlinsect het volgende:
In Bratislava hebben ze de 'barriers' toch omver geschopt?
Tjek ook nin.com!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:35 schreef rood_verzet het volgende:
De limited edition van 'The Slip' wordt binnenkort uitgebracht. Je kan deze o.a bij boudisque.nl bestellen. Het is een oplage van 250.000 met dvd.
Zij zeggen zelf dat het voor een speciale prijs is, maarja ik denk eerder dat het door NIN zelf komtquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:46 schreef ralfseltje het volgende:
Is het bij Boudisque een speciale prijs of gaat hij overal 15 euro kosten?
Hoe durf je aan de scheppingen van God te twijfelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:43 schreef Aneurism het volgende:
Head Down vinnik musicaal gezien niet helemaal bij Nin horen... Eigenlijk vind ik t kutherrie op bovenstaande links.. :|
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:43 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik heb blijkbaar niet het geduld om op een Europese tour te wachten en zojuist kaarten voor NIN in Las Vegas bemachtigd...![]()
Pff, zin!!!
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:43 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik heb blijkbaar niet het geduld om op een Europese tour te wachten en zojuist kaarten voor NIN in Las Vegas bemachtigd...![]()
Pff, zin!!!
Hmm, ik heb wel 's een weekendje Noorwegen gedaan voor één band, maar dit is de overtreffende trap. Het zal echter wel niet bij één weekendje blijven?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:43 schreef Kimsomnia het volgende:
Pff, zin!!!
quote:Josh Freese fans be sure to check out a show on the upcoming North American leg of the tour, as sadly they will be the last ones he's playing with us. He informed me he's leaving the tour at the end of this year.
Consider it done, waarschijnlijk inclusief gedetailleerde beschrijving van hoe een heel leger aan beveiliging me van Josh’ enkels af heeft moeten wrikken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:36 schreef Reena het volgende:
Je snapt dat we wel een uitgebreid verslag willen, als je terug bent
Ik heb geen idee wat je bedoelt, maar het is wel jammer.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:28 schreef Kimsomnia het volgende:
Kunnen we even stilstaan bij de grootste bummer van het jaar?
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we, onderwijl een traantje wegpinkend, dankbaar zijn voor: 2m59s, 2m48s, 1m46s, 3m30s, 1m54s en de tweede helft van TDTWWA in huidige live-toestand.
En laten we vervolgens dan maar troost putten uit de hernieuwde mogelijkheid op 3m33s.![]()
[..]
Daar zullen we vast ook een uitgebreide fotoreportage van zien op nin.comquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:28 schreef Kimsomnia het volgende:
Consider it done, waarschijnlijk inclusief gedetailleerde beschrijving van hoe een heel leger aan beveiliging me van Josh’ enkels af heeft moeten wrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |