Ik heb het gevonden, je moet naar nin.com->tour->willekeurige datum aanklikken -> inloggen en dan kun je bij history kijken wie de call name isquote:Op maandag 6 april 2009 17:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook, ik bestelde 'm met de cc van m'n vriend en heb wel m'n eigen naam ingevuld bij dat pick-up ding, maar dat zie je nergens bij de bevestiging terug. Nou moet ie straks wel met me mee, of ie wil of niet
Klopt, en in het Spiral-tijdperk heeft dat ook meermalen prima gewerkt voor mij. Echter, ik heb in december al eens gebruik gemaakt van de huidige presale en toen stonden de kaarten toch (ondanks bovenstaande) op naam van de CC-houder. Nu stond die naast me en was het dus heel snel opgelost.quote:Op maandag 6 april 2009 17:39 schreef ZwarteMagika het volgende:Kon wel hoor, je moest links de naam van de CC houder invullen, en rechts de naam van degene die 'm ophaalt.
Dat zou ik dan dus sowieso doen. Zo moeilijk doen ze niet als je alles bij je hebt. En zeker niet als je de CC van bijvoorbeeld je ouders hebt gebruikt en de achternamen overeenkomen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:45 schreef Felixa het volgende:
Het maakt niet uit met wiens creditcard je betaalt, als je die maar meeneemt naar het concert.
quote:Op maandag 6 april 2009 17:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Kon wel hoor, je moest links de naam van de CC houder invullen, en rechts de naam van degene die 'm ophaalt. Heb na het bestellen nog maar effe teruggeklikt om te dubbelchecken
Ah hij kloptquote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden, je moet naar nin.com->tour->willekeurige datum aanklikken -> inloggen en dan kun je bij history kijken wie de call name is
weet iemand of dit betekend dat je speciale plaatsen krijgt als je via hun website koopt of dat je wat eerder dan de rest naar binnen mag?quote:NIN gets 10% of the available seats for our own pre-sale. We won a tough (and I mean TOUGH) battle to get the best seats. We require you to sign up at our site (for free) to get tickets. We limit the amount you can buy, we print your name on the tickets and we have our own person let you in a separate entrance where we check your ID to match the ticket. We charge you a surcharge that has been less than TicketMaster's or Live Nation's in all cases so far to pay for the costs of doing this - it's not a profit center for us. We have essentially stopped scalping by doing these things - because we want true fans to be able to get great seats and not get ripped off by these parasites.
jammer. dan missen we alle mooie lichteffecten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:10 schreef Aneurism het volgende:
NINJA, Lights over the sky tour is al afgelopen.
Die gingen toch al niet mee naar Europa.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
jammer. dan missen we alle mooie lichteffecten!
ik zie het idd. nou, dan hoop ik maar dat er mooie ninja2009 tourshirts zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:18 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Die gingen toch al niet mee naar Europa.
Nee is niet nodig, ik heb al een mailtje gestuurd en het kaartje is al op mijn naam gezet gelukkigquote:Op maandag 6 april 2009 19:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ah hij klopt![]()
Kan je niet die creditcard even lenen voor een avondje?
Wat gaar! Er staat wel dat het een NIN/JA show is. En JA doet ook andere optredens in Europa in die periode (festivals volgens mij).quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:33 schreef rood_verzet het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk (zoiets werd tenminste gezegd op het nin forum) gaat Jane's Addiction niet mee touren in Europa
Kaarten zijn niet te koop bij het GWK.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:32 schreef devl1nsect het volgende:
Geen kaartje gehaald vanwege het online gebeuren. Heb geen cc en ken niemand met een cc![]()
Mocht ik geen kaarten kunnen krijgen bij het GWK, dan wil MarijkeZwolle ze voor mij online bestellen.
DAT IS TOCH TOF!?
GWK gebeld en die gaven idd aan dat ze geen kaarten verkopen voor NIN (of andere LIvenation shizzle). Alles wat staat op ticketservice.nl is daar WEL verkrijgbaar. NIN staat er niet bij.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kaarten zijn niet te koop bij het GWK.
Alleen online, maar ook met Ideal te betalen.
Maar inderdaad heel erg tof als MarijkeZwolle ze wil bestellen voor je!
Altijd leuk om te zien hoe fans elkaar uit de brand helpen met dit soort dingen.
Livenation linkt je door naar OF Ticketmaster, OF naar Eventim.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:11 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
GWK gebeld en die gaven idd aan dat ze geen kaarten verkopen voor NIN (of andere LIvenation shizzle). Alles wat staat op ticketservice.nl is daar WEL verkrijgbaar. NIN staat er niet bij.
Idd super dat ze het wil doen. Mag wel vermeld worden hier.
http://www.eventim.nl/cgi-bin/nine-inch-nails-tickets.html?fun=TDetailA&affiliate=enl&doc=detaila&key=321952quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:26 schreef Aneurism het volgende:
Kaarten alleen via NIN.com te bestellen? Of?
thxquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.eventim.nl/cgi-bin/nine-inch-nails-tickets.html?fun=TDetailA&affiliate=enl&doc=detaila&key=321952
Hm? Niet via livenation.nl?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.eventim.nl/cgi-bin/nine-inch-nails-tickets.html?fun=TDetailA&affiliate=enl&doc=detaila&key=321952
Ik denk dat het meer aan de poulariteit van NIN ligt dan aan Eventim.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
Lukt het bij iedereen? Ik keek net even en kwam er zo doorheen, lijkt wel of ze het eindelijk doorhebben bij Eventim..
Naar welke concerten ga je nog meer? Dave Matthews band? (quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:04 schreef Junkie het volgende:
Heb me ticket ook binnen.![]()
Dat week voor dit concert wordt echt druk qua optredens.![]()
En toch kijk ik het meeste uit naar NIN. Ik heb echt zin in die andrenaline rush.
Zijn nog gewoon kaarten voor Luxemburg te krijgen:quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:39 schreef Rezzy het volgende:
Muhahahaha ik ben er ook weer bij. Thank god, ik flipte de pan uit toen ik de voor-voorverkoop misliep. Net nog ff gekeken voor nog een kaartje in luxemburg een dag later, maar die is uitverkocht as far as i know. Naja, beter 1 dan geen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |