quote:Op maandag 28 april 2008 21:22 schreef daNpy het volgende:
Gisteren naar de Ring geweest:
http://danpy.autofans.nl/images/ring20april2008/
Filmpje van de driftende ringtaxi
In welke klasse rijd jij dan? op Zandvoort mag je met een rolkooi niet meer in de toer klasse....quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef _Drake_ het volgende:
Nope er zit geen kooi in maar mocht het echt een vaste circuitwagen gaan worden dan komt die er wel in.
Is met mij rijstijl ook wel raadzaam, ik rij nogal vrij op de grens.
mail mij maar ff, krijg je m in de reply terug. weet dat de volvo niet van jou is, maar wel een vrindje toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:55 schreef daNpy het volgende:
Gisteren weer naar de Ring geweest, we kwamen er toch langs uit het Zwarte Woud
http://www.autofans.nl/me(...)/index.php?start=128
@Alex; ik heb geen Volvo
Heb je hem op groot formaat voor me? Mn email adres is op meerdere locaties wel te vinden
De ax zal alleen als bijauto/circuitbak gebruikt worden dus dat is geen prob en mits er een rolkooi inkomt zullen de prestaties er ooknaar worden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:30 schreef bietelboer het volgende:
[..]
In welke klasse rijd jij dan? op Zandvoort mag je met een rolkooi niet meer in de toer klasse....
Poke een mod, ik kan de topicstart niet meer wijzigen :xquote:
Ik heb gister ook een paar rondjes op Zandvoort gereden en vroeg me af of er nog ergens foto's online zijn gekomen dat jij of iemand weet? Lijkt me leuk om mezelf even terug te zienquote:Op maandag 12 mei 2008 12:07 schreef BazzoS het volgende:
Ik ben gisteren ook voor het eest op zandvoort geweest met mijn eigen auto.
Mijn achterbandjes na 20 minuten:
[ afbeelding ]
Driving fun vrijdag? Kan helaas niet, volgende keer beter.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:18 schreef Paladijn het volgende:
Ik ga komende week vrijdag in de ochtend al 2 uur vrijrijden op CPZ, dus ik sla morgen over.
Vroeg aanwezig zijn op zo'n zonnige dag is bij Zandvoort geen slecht idee trouwensVoor 9 uur kun je er prima heenrijden en zolang je voor 15:00 oid vertrekt heb je ook doorgaans ook geen last van de file.
Ik weet dat de jongens van www.autofotografie.nl druk aan het fotograferen waren. Meer sites heb ik helaas niet. Ik heb er ook al naar gezocht.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:53 schreef Spiller het volgende:
[..]
Ik heb gister ook een paar rondjes op Zandvoort gereden en vroeg me af of er nog ergens foto's online zijn gekomen dat jij of iemand weet? Lijkt me leuk om mezelf even terug te zien
Reed overigens in een BMW E34 535i
Je kunt ondanks het gebrek aan vermogen, rip, remmen enz toch aardig meekomen.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:11 schreef _Drake_ het volgende:
En het filmpje van de ax met een aantal 106/saxo's
http://videos.streetfire.(...)rt-11-05_160993.htm.
GizartFRL , kan volgens mij kloppen heb niet echt zitten opletten aan wie er allemaal reed als je met de ax rijd heb je het al druk zat(je mist een aantal zaken zoals vermogen, remmen, grip enz waardoor je met veel concentratie moet compenseren
)
Klopt ja, die westfield heeft hem bij Audi S in de banden gezet hoorde ik, zijn wiel zat niet meer vast.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:15 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Je kunt ondanks het gebrek aan vermogen, rip, remmen enz toch aardig meekomen.
Vond het wel lachen overigens, een standaard AX mét trekhaak, die lekker tussen de caterhams meerijdt.
( op het laatst 1 caterham of superseven minder had ik gehoord)...
Filmpje van de 205 rallye ben ik nu aan het knippen en verkleinen, zodra ik em online gooi plaats ik em hier ook.
Filmpje wordt bij mij niet gevondenquote:Op maandag 12 mei 2008 19:11 schreef _Drake_ het volgende:
En het filmpje van de ax met een aantal 106/saxo's
http://videos.streetfire.(...)rt-11-05_160993.htm.
GizartFRL , kan volgens mij kloppen heb niet echt zitten opletten aan wie er allemaal reed als je met de ax rijd heb je het al druk zat(je mist een aantal zaken zoals vermogen, remmen, grip enz waardoor je met veel concentratie moet compenseren
)
Yep, en ach... momenteel is er veel regen voorspeld in de ochtend dus zoveel mis je nietquote:Op maandag 12 mei 2008 17:17 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Driving fun vrijdag? Kan helaas niet, volgende keer beter.
www.autofotos.nl en www.turn1.nl hebben vaak ook foto's van het vrijrijden, maar daar staat zo te zien nog niets.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik weet dat de jongens van www.autofotografie.nl druk aan het fotograferen waren. Meer sites heb ik helaas niet. Ik heb er ook al naar gezocht.
Mee gereden wel, zelf gereden nog nooit.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
www.autofotos.nl en www.turn1.nl hebben vaak ook foto's van het vrijrijden, maar daar staat zo te zien nog niets.
Ik dacht trouwens dat jij wel vaker op CPZ gereden had
Heerlijk circuit om te rijden, ik mag vrijdag gelukkig weerquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mee gereden wel, zelf gereden nog nooit.
-edit-
Hier mijn filmpje:
http://videos.streetfire.net/video/Saxo-vts-Zandvoort-11-5-2008_161101.htm
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:51 schreef _Drake_ het volgende:
Let vooral op bij de 5:40
ziet er echt lijp uit als dat stuk blik voorbij komt
De rallye heb ik verkocht omdat ie al redelijk veel had gelopen. Ik wilde ook graag wat nieuwers en evt snellers. Dat is gelukt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heerlijk circuit om te rijden, ik mag vrijdag gelukkig weer
Wat is er met je Rallye gebeurd eigenlijk?
Strakke bak iig die Saxo, Bassie!quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
De rallye heb ik verkocht omdat ie al redelijk veel had gelopen. Ik wilde ook graag wat nieuwers en evt snellers. Dat is gelukt.
Denk dat de vorige eigenaar er niet zo zuinig op wasquote:Op maandag 30 juni 2008 18:28 schreef Paladijn het volgende:
Hoe komt die Honda zo roestig eigenlijk, ongeluk mee gehad?
Beetje jammerquote:Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Denk dat de vorige eigenaar er niet zo zuinig op was
Wij waren er al heel vroeg en dan ligt het sjonnie volk nog heerlijk op bedquote:Op maandag 30 juni 2008 18:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Beetje jammer
Hoe was het zaterdag op CPZ eigenlijk, ik las dat het meeviel qua kamikaze petjes en schade?
Nah, ik zit niet op gummen.org, autofans.nl, touristenfahrer.de, 8200rpm.com, diverse Honda clubs en driftforums bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Paladijn zit op alle fora die ook maar zijdelings met circuits te maken hebben volgens mij
Juist! jij snapt het, ik vind het heerlijk lekker planken op zandvoort(ofzo), onze track bitch heeft nu 250d km op de teller maar loopt nog als een speer!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Doe mij maar lekker blazen op't circuit met 5000-6500 toerenDe auto is er voor gemaakt en kan het prima aan, zelfs met 302.000 op de teller.
Idd, voor andere mensen ben ik niet zo bang.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef _Drake_ het volgende:
Liever naar het vrijrijden dan naar clubspecials aka filerijden
RWD = FUNquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:00 schreef boegschroef het volgende:
Ik zie dat ik nog niet in het lijstje staat met rijders. Maar ik ben nu een ook al een tijdje aan het rond rijden!
Met de e30:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar hebben we het nog wel overquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef boegschroef het volgende:
dat is een chevrolet blok heDan past een ford smallblock ook!
Lijkt me levens gevaarlijk in zo'n mx5, maar wel leuk om te maken. Lekker 500 pk en nog meer nm in zo'n MX5
http://www.mediafire.com/?luzl3t41s7iquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:49 schreef Paladijn het volgende:
Hoe is het mis gegaan eigenlijk? Gewoon te hard een bocht in gegaan of mechanische pech?
quote:Zo die staat er snel op. Schade valt mee alleen achterbumper en achterlicht. Banden waren op en had de hele middag al last van weinig grip. Wou er eigenlijk mee stoppen maar toch nog even de baan op gegaan met dit als resultaat. Ik ging niet te wijd of te hard maar ineens sloeg de achterkant weg en klaar was het. Maar goed door schade en schande leert men zullen we maar zeggen. Ik moet wel zeggen dat er heel netjes werd gereden. Er was zo'n beetje de helft van de 130i cup aan het trainen en veel Sakers en auto's uit het DSC. Die jongens drukken wel door maar weten wel waar ze mee bezig zijn. Leuke dag gehad. Je weet ook gelijk weer even waar je staat als je probeert die jongens bij te houden (wat niet lukte).
Probeerde buiten om in de Vodafoon bocht in te halen, moest al over de curbs alleen laat daar nou net een kuiltje achter zittenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:49 schreef Paladijn het volgende:
Je was niet de enige... zag ook al foto's van de GT2 voorbij komen
Hoe is het mis gegaan eigenlijk? Gewoon te hard een bocht in gegaan of mechanische pech?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Probeerde buiten om in de Vodafoon bocht in te halen, moest al over de curbs alleen laat daar nou net een kuiltje achter zitten
Ben gaan draaien/glijden en kwam aan de andere kant(binnenkant van de bocht dus) tegen de vangrail aan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]Vodaphone is sowieso een kutbocht, daar ben ik de vorige keer tot twee keer toe vier-wiel driftend (met een RWD!
) doorheen gegaan, de grip is er raar als je niet op de ideale lijn rijdt.
Vond het al wat aparte schade, voor en linksachter beschadigd... weinig plekken waar je dat voor elkaar krijgt, ik zat al te denken aan audi-S uit. Wat ga je nu met de civic doen, repareren, autocross of tijd voor een andere circuitbak?
quote:Ik wilde daar ook heenShakedown @ Mettet
quote:Nee hoorOp donderdag 28 oktober 2010 09:12 schreef BroesWillems het volgende:
Je bumper & motorkap zitten scheef...
quote:Ok, je hebt je motorkap iets hoger achter, waarschijnlijk zodat de warme lucht beter weg kan. Maar je bumper loopt (voor de kijkers thuis) links wel iets naar beneden en niet met de lijn van de auto mee...
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 14:38 schreef BroesWillems het volgende:
Mag ik bij in de op?[PROJECT] Golf III VR6 Circuit bak
Volgensmij zodat de buis door de deur loopt, dan heb je meer ruimte bij de stoel. Zo doe ik het in de crossauto ook altijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:58 schreef daNpy het volgende:
Waarom is/lijkt 1 van de buizen van het kruis in de deur zo krom?
juist als ie iets naar buiten staat vangt hij een klap op de deur toch beter op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef daNpy het volgende:
Dat gaat wel ten koste van de stevigheid. Dan kun je die buis net zo goed weglaten.
Bovendien zit er geen bekleding op de deur, en de deur steekt dus verder niet naar binnen....
Voor zijdelingse impact is het juist beter als hij naar buiten gebogen staat inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef daNpy het volgende:
Dat gaat wel ten koste van de stevigheid. Dan kun je die buis net zo goed weglaten.
Bovendien zit er geen bekleding op de deur, en de deur steekt dus verder niet naar binnen....
Ah nu zie ik idd dat het naar buiten gebogen is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
juist als ie iets naar buiten staat vangt hij een klap op de deur toch beter op?
ik heb nog wel van het midden van die buis in de deur, een pijpje schuin naar beneden op de bodem.
quote:05-05-2013: ADS @ Assen
Open pitlane, 95dB, 13.00u - 17.00u (¤ 250.00) TT Assen Advanced Driving School
Ook voor 2013 aardig up 2 date!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef daNpy het volgende:
Trackday kalender voor 2011:
http://www.autofans.nl/trackagenda/index.php
Wordt nog geupdate met meer dagen
leuke foto, heb je daar een speciale camera houder voor?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:41 schreef daNpy het volgende:
Achtervolging van een Chevy Cruze race-spec op Assen levert ook leuke momentjes op
dat dacht ik al, maar daar zit standaard een houder voor buiten de auto bij?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:20 schreef daNpy het volgende:
Is een screencap van m'n GoPro
Hier het filmpje:
En de complete achtervolging van de Cruze
Kom je morgen ook ff kijken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
Mooie foto's.
zondag 17 november mogen we eindelijk weer. Nu bijna een jaar geleden, dus het wordt weer tijd. We gaan een middagje knallen op Zolder.
Nope, dat ga ik niet redden, alleen zondag.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kom je morgen ook ff kijken?
Ik ben er morgen, zondag kom ik (helaas) niet.
Haha, daar ben ik hem ook 1 keer (bijna) kwijt geraakt. Heb jij nog onboard beelden van jezelf? Wij waren de camera's vergeten....quote:Op maandag 18 november 2013 09:52 schreef daNpy het volgende:
Wat is er met je remmen dan? Kokende remvloeistof ofzo?
Hierbij nog een video met "highlights" om mijn verhaal in beeld uit te drukken
Blokken zijn de Racing West 448DSP. Auto is een Westfield Cup-auto, ongeveer 1:53 gemiddeld.quote:Op maandag 18 november 2013 14:10 schreef daNpy het volgende:
Welke Ferodo's?
Wat voor auto?
Hoeveel ervaring heb je?
Mijn blokken gaan 1 seizoen (5 middagen) mee.
Ik heb al veel merken geprobeerd (oem, ferodo, hawk, ebc ), maar meestal gaan ze max 1 dag mee (8 uurtjes op Zolder)quote:Op maandag 18 november 2013 14:10 schreef daNpy het volgende:
Welke Ferodo's?
Wat voor auto?
Hoeveel ervaring heb je?
Mijn blokken gaan 1 seizoen (5 middagen) mee.
Jup, het remt dan ook als een malle. Dik -1.2 G op Zandvoort voor Tarzanquote:Op maandag 18 november 2013 14:40 schreef daNpy het volgende:
Zachte blokken dan, een Westfield weegt ook niet veel
Neequote:Op woensdag 20 november 2013 11:17 schreef BroesWillems het volgende:
Stond diezelfde golf 3 nou naast de baan op dat 2e filmpje?
Volgens mij hadden wij(lees mijn kameraad) dezelfde ronde tijd ongeveer, klein beetje op mijn mobiel bijgehouden.
En wanneer gaat dat blingding van jou weer bandjes vreten?quote:Op maandag 23 december 2013 21:33 schreef daNpy het volgende:
http://www.autofans.nl/trackagenda/index.php
Staat al aardig wat in voor 2014!
Ik ga zondag 25 okt!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:29 schreef BroesWillems het volgende:
Helaas, het graag mee willen doen, maar kan helaas niet.
Misschien nog wel een keertje naar Assen dit jaar, waarschijnlijk 7 november. Word wel weer tijd, dit jaar nog niet geweest.
Wat ik las, was de sessie al voorbij en was dit de uitloop naar de pit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef boegschroef het volgende:
Wat een jankerd in de focus... dit kan gebeuren op het circuit.
Zelf vind ik het een twijfel geval, het is nat en risico vol. Maar die focus rijdt echt te traag op de lijn. Dit verwacht je niet als je erachter zit.
Zo heb ik ooit een dure M3 die hem ervoor gooide en toen vol in de ankers ging. Wat verwacht je dan, dat mijn 30 jaar oude 3 serie net zo goed remt als een nieuwe M3? Nee dus...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |