abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58703783
1 verkocht, 1,1 in mijn eigen garage, en 0,9 bij mijn ouders in de garage. RIjd nu gRover
pi_59201540
Gaan er 28 juni nog mensen naar zandvoort?

"ZATERDAG28 JUNI van 09.00 tot 17.00 uur"
pi_59533695
Niemand? ik ben rond half 9 aanwezig
pi_59535526
Ik ga pas eind juli weer... misschien ook nog een lang weekendje midden juli richting de ring
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_59605234
De Ring wil ik ook nog een keer graag op, maarjah eerst maar eens me wagen klaar maken

Onze track slet is bijna klaar:

coilover setje zit er onder net als de slicks

Werk in uitvoering:
pi_59605565
Slim, daar sleutelen op een krik en niet op fatsoenlijke assteunen of brug...
pi_59606176
Ten eerste stond er gewoon een extra steun onder de auto...
Ten tweede heeft niet iedereen de ruimte en het geld voor een brug...

maandag 30 juni 2008 @ 18:28:21 #58
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_59799362
Hoe komt die Honda zo roestig eigenlijk, ongeluk mee gehad?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_59799570
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:28 schreef Paladijn het volgende:
Hoe komt die Honda zo roestig eigenlijk, ongeluk mee gehad?
Denk dat de vorige eigenaar er niet zo zuinig op was
  maandag 30 juni 2008 @ 18:44:37 #60
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_59799735
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Denk dat de vorige eigenaar er niet zo zuinig op was
Beetje jammer

Hoe was het zaterdag op CPZ eigenlijk, ik las dat het meeviel qua kamikaze petjes en schade?
pi_59807534
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:44 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Beetje jammer

Hoe was het zaterdag op CPZ eigenlijk, ik las dat het meeviel qua kamikaze petjes en schade?
Wij waren er al heel vroeg en dan ligt het sjonnie volk nog heerlijk op bed
Het was echt heel goed te doen kwa drukte, normaal volk op de baan!
Civic hielt zich goed tussen het snellere geweld, slicks deden heel goed hun werk...mensen binnen of buiten om inhalen, HEERLIJK

Maar er waren wel een paar mooie uitstappers in de Tarzanbocht, de schade herstel bedrijven lachen zich kapot

op welke fora/site, zit jij? waar jij leest over cpz?

Kleine pic:
pi_59807968
Paladijn zit op alle fora die ook maar zijdelings met circuits te maken hebben volgens mij
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:11:09 #63
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_59828791
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Paladijn zit op alle fora die ook maar zijdelings met circuits te maken hebben volgens mij
Nah, ik zit niet op gummen.org, autofans.nl, touristenfahrer.de, 8200rpm.com, diverse Honda clubs en driftforums bijvoorbeeld

Verder alleen op driving-fun, nurburgring.nl als algemene forums en daarnaast mg-r.nl waar sommigen ook serieus met trackdays bezig zijn (en niet elders posten) en mx-5owners.nl waar technisch kundige mensen posten die het not-done vinden dat je je auto op een circuit afbeult. OTOH vinden de meesten daar het al eng om de MX boven de 3500 toeren uit te drukken volgens mij... lawaai, eng! Doe mij maar lekker blazen op't circuit met 5000-6500 toeren De auto is er voor gemaakt en kan het prima aan, zelfs met 302.000 op de teller.
pi_59829461
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Doe mij maar lekker blazen op't circuit met 5000-6500 toeren De auto is er voor gemaakt en kan het prima aan, zelfs met 302.000 op de teller.
Juist! jij snapt het, ik vind het heerlijk lekker planken op zandvoort(ofzo), onze track bitch heeft nu 250d km op de teller maar loopt nog als een speer!
pi_59830318
ik weet niet of het in dit topic kan, mocht dat niet zo zijn, open ik wel een nieuw topic.
maar een vriend van mij komt op vakantie.
en hij zou graag een dagje op een circuit willen rijden in een porsche, ferrari of lamborgini.
ik wel dat er dat soort "uitjes" zijn zo als Lamborghini Experience via race planet.
maar zijn er ook andere mogelijkheden?
want verder weet ik er zelf niet zoveel van af.
The Older I Get, The Better I Was
pi_59831168
Netjes hoor, goed onderstel en banden scheel al veel, in princiepe is het beste een goede bestuurder maar dat is niet iets wat je zomaar even onder of liever gezegt in een auto kan schroeven

Ik ben er wellicht volgende keer weer bij, laatste tijd erg druk en ik wil de 106 compleet klaar hebben alvorens de baan op te gaan.

@LuieSurinamer:
Er is al een topic hiervoor (even zoeken welliswaar) dit topic is specefiek bedoeld voor de mensen die op trackday basis rijden.
pi_59833026
Ik ben er ook ff niet bij, clubspecials zijn die over ofzo ?
En vrijrijden blijf ik toch beetje bang voor.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_59841642
Liever naar het vrijrijden dan naar clubspecials aka filerijden
pi_59855193
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef _Drake_ het volgende:
Liever naar het vrijrijden dan naar clubspecials aka filerijden
Idd, voor andere mensen ben ik niet zo bang.

De mensen die er heel vroeg zijn doen het omdat ze het echt leuk vinden, het sjonnie volk ligt nog op bed en de baan is heel goed te doen dan
pi_59867785
jup en gezien tegenwoordig ook een helm verplicht is zijn ze bang voor hun haar en komen ze ook niet
pi_61100998
Zijn er nog mensen die vrijdag gaan?
pi_61103104
Ik zie dat ik nog niet in het lijstje staat met rijders. Maar ik ben nu een ook al een tijdje aan het rond rijden!

Met de e30:

Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_61115843
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:00 schreef boegschroef het volgende:
Ik zie dat ik nog niet in het lijstje staat met rijders. Maar ik ben nu een ook al een tijdje aan het rond rijden!

Met de e30:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RWD = FUN
pi_61117389
Dit is mijn andere RWD.

Helaas heb ik nog geen betere circuit foto
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_61118693
Nice E30 en mustang.
Lange benen koud hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')