quote:Ik wilde daar ook heenShakedown @ Mettet
quote:Nee hoorOp donderdag 28 oktober 2010 09:12 schreef BroesWillems het volgende:
Je bumper & motorkap zitten scheef...
quote:Ok, je hebt je motorkap iets hoger achter, waarschijnlijk zodat de warme lucht beter weg kan. Maar je bumper loopt (voor de kijkers thuis) links wel iets naar beneden en niet met de lijn van de auto mee...
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 14:38 schreef BroesWillems het volgende:
Mag ik bij in de op?[PROJECT] Golf III VR6 Circuit bak
Volgensmij zodat de buis door de deur loopt, dan heb je meer ruimte bij de stoel. Zo doe ik het in de crossauto ook altijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:58 schreef daNpy het volgende:
Waarom is/lijkt 1 van de buizen van het kruis in de deur zo krom?
juist als ie iets naar buiten staat vangt hij een klap op de deur toch beter op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef daNpy het volgende:
Dat gaat wel ten koste van de stevigheid. Dan kun je die buis net zo goed weglaten.
Bovendien zit er geen bekleding op de deur, en de deur steekt dus verder niet naar binnen....
Voor zijdelingse impact is het juist beter als hij naar buiten gebogen staat inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef daNpy het volgende:
Dat gaat wel ten koste van de stevigheid. Dan kun je die buis net zo goed weglaten.
Bovendien zit er geen bekleding op de deur, en de deur steekt dus verder niet naar binnen....
Ah nu zie ik idd dat het naar buiten gebogen is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
juist als ie iets naar buiten staat vangt hij een klap op de deur toch beter op?
ik heb nog wel van het midden van die buis in de deur, een pijpje schuin naar beneden op de bodem.
quote:05-05-2013: ADS @ Assen
Open pitlane, 95dB, 13.00u - 17.00u (¤ 250.00) TT Assen Advanced Driving School
Ook voor 2013 aardig up 2 date!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef daNpy het volgende:
Trackday kalender voor 2011:
http://www.autofans.nl/trackagenda/index.php
Wordt nog geupdate met meer dagen
leuke foto, heb je daar een speciale camera houder voor?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:41 schreef daNpy het volgende:
Achtervolging van een Chevy Cruze race-spec op Assen levert ook leuke momentjes op
dat dacht ik al, maar daar zit standaard een houder voor buiten de auto bij?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:20 schreef daNpy het volgende:
Is een screencap van m'n GoPro
Hier het filmpje:
En de complete achtervolging van de Cruze
Kom je morgen ook ff kijken?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:15 schreef BroesWillems het volgende:
Mooie foto's.
zondag 17 november mogen we eindelijk weer. Nu bijna een jaar geleden, dus het wordt weer tijd. We gaan een middagje knallen op Zolder.
Nope, dat ga ik niet redden, alleen zondag.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kom je morgen ook ff kijken?
Ik ben er morgen, zondag kom ik (helaas) niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |