abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61141029
Wanneer komt de combi, stukje Mustang in de BMW?
pi_61141667
lol, nog even niet, ik heb de huidige motor weer gemaakt. Pas als die plof zegt gaat de v8 erin.... (of ik moet me deze winter gaan vervelen)
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_61146718
Weet jij wat voor blok een LSx V8 blok is en wat dat hier NL zou moeten kosten, die past namelijk met wat aanpassingen in de MX5
pi_61153129
dat is een chevrolet blok he Dan past een ford smallblock ook!

Lijkt me levens gevaarlijk in zo'n mx5, maar wel leuk om te maken. Lekker 500 pk en nog meer nm in zo'n MX5
pi_61158389
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef boegschroef het volgende:
dat is een chevrolet blok he Dan past een ford smallblock ook!

Lijkt me levens gevaarlijk in zo'n mx5, maar wel leuk om te maken. Lekker 500 pk en nog meer nm in zo'n MX5
Daar hebben we het nog wel over
pi_61252343
Het resultaat van een dagje vrijrijden op Zandvoort

pi_61252421
Je was niet de enige... zag ook al foto's van de GT2 voorbij komen

Hoe is het mis gegaan eigenlijk? Gewoon te hard een bocht in gegaan of mechanische pech?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_61260046
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:49 schreef Paladijn het volgende:
Hoe is het mis gegaan eigenlijk? Gewoon te hard een bocht in gegaan of mechanische pech?
http://www.mediafire.com/?luzl3t41s7i
quote:
Zo die staat er snel op. Schade valt mee alleen achterbumper en achterlicht. Banden waren op en had de hele middag al last van weinig grip. Wou er eigenlijk mee stoppen maar toch nog even de baan op gegaan met dit als resultaat. Ik ging niet te wijd of te hard maar ineens sloeg de achterkant weg en klaar was het. Maar goed door schade en schande leert men zullen we maar zeggen. Ik moet wel zeggen dat er heel netjes werd gereden. Er was zo'n beetje de helft van de 130i cup aan het trainen en veel Sakers en auto's uit het DSC. Die jongens drukken wel door maar weten wel waar ze mee bezig zijn. Leuke dag gehad. Je weet ook gelijk weer even waar je staat als je probeert die jongens bij te houden (wat niet lukte).
pi_61274315
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:49 schreef Paladijn het volgende:
Je was niet de enige... zag ook al foto's van de GT2 voorbij komen

Probeerde buiten om in de Vodafoon bocht in te halen, moest al over de curbs alleen laat daar nou net een kuiltje achter zitten
pi_61276491
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 20:46 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Probeerde buiten om in de Vodafoon bocht in te halen, moest al over de curbs alleen laat daar nou net een kuiltje achter zitten
Vodaphone is sowieso een kutbocht, daar ben ik de vorige keer tot twee keer toe vier-wiel driftend (met een RWD! ) doorheen gegaan, de grip is er raar als je niet op de ideale lijn rijdt.

Vond het al wat aparte schade, voor en linksachter beschadigd... weinig plekken waar je dat voor elkaar krijgt, ik zat al te denken aan audi-S uit. Wat ga je nu met de civic doen, repareren, autocross of tijd voor een andere circuitbak?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_61277751
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Vodaphone is sowieso een kutbocht, daar ben ik de vorige keer tot twee keer toe vier-wiel driftend (met een RWD! ) doorheen gegaan, de grip is er raar als je niet op de ideale lijn rijdt.

Vond het al wat aparte schade, voor en linksachter beschadigd... weinig plekken waar je dat voor elkaar krijgt, ik zat al te denken aan audi-S uit. Wat ga je nu met de civic doen, repareren, autocross of tijd voor een andere circuitbak?
Ben gaan draaien/glijden en kwam aan de andere kant(binnenkant van de bocht dus) tegen de vangrail aan.

Het chassie is helemaal krom...is ook wat met de stuur gedeelte, de wielen sturen onafhankelijk van elkaar en de stoel staat er zelfs scheef in

De civic is afgeschreven.. ga op zoek naar wat anders, het liefste ook iets snellers zodat ik naar de sport klasse kan.
  zondag 10 oktober 2010 @ 11:38:57 #87
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_87379492
Zo de's lange geléje :7

Ondertussen hebben Neteru en ik de Mazda verruild voor een daily drive 318i en is de DAF nog maar weinig over de Ring gegaan. Wel hebben we er een circuitkarretje bijgekocht (Sjonniegolf 2 GTI) waar we dit jaar nog 2 Driving-Fun trackdays mee gaan doen.

Heb er enorm zin in, shakedown van de Golf op Mettet op 26 oktober! ^O^
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_87449395
Data in OP enigszins aangepast. Toevoegingen zijn welkom :Y.
pi_87449859
Ik lees even mee. Denk dat dit jaar voor mij het laatste autocross seizoen is geweest, aankomende zondag de laatste cross in Bornerbroek en afgelopen zomer gereden in Nova Paka - Tjechië.

ik ben de oranje/zwarte Golf met nummer 888.

volgend jaar denk ik met mijn weg Golf een paar keer het circuit op te gaan. Heb al veren met instelbare dempers rondom. Vorige week is m'n scherpere nokkenas binnen gekomen samen met een verstelbaar nokkenas tandwiel. Dit jaar nog afstellen op de test bank. Moet tevens nog een korte versnellingsbak regelen. Dus misschien kom ik jullie volgend jaar wel tegen op één of ander circuit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 10:45:14 ]
pi_87479247
Zo oud topic dit :D

Ik zal zo mijn huidige trackbitch eens online gooien hier :)
pi_87480422
Mijn huidige track auto:

Eerste keer en gelijk de laatste voor dit jaar(bak ging 3 dagen later aan gort), met een ronde tijd van 2,27

Spec list:

D16a6 - 106pk
Toyo R888 + R1R
Geheel gestript
Koni rondom
  woensdag 13 oktober 2010 @ 01:21:11 #92
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_87483409
Hoeveel decibel mag je produceren op respectievelijk zandvoort en de ring? Dat wel bij een vrij rijden dag. M'n auto is eh, verre van stil zeg maar.
'sup.
pi_87483740
ik meen iets van 85/90 decibel
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:13:11 #94
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_87507985
Circuitgebakje van Neteru en mij:

Planning:
26-10-2010 Mettet
12-11-2010 Nürburgring Nordschleife

Voorjaar 2010: Invoeren in NL :+
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_87510750
Spec's?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:07:25 #96
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_87510852
Dat zie je toch... 1 armige ruitenwisser, embleemloze grill, booskijker, dikke bumper, heldere koplampen :7
pi_87511650
Onderstel? motor? verdere circuit aanpassingen? :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:26:23 #98
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_87511760
KW onderstel, antiroll-kit, veerpootbruggen, rolkooi, kuipstoelen, 6pt gordels, Macrolon ramen achter en het blok is opgepept. Zo'n beetje alles wat je nodig hebt, alleen dan nog niet aangepast aan mijn eisen/wensen :)
pi_87568302
Leuk oude topics updaten :)

Ondertussen rij ik met verschillende wagens rond:
nog steeds:

blijft een leuke hobby :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:20:07 #100
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_87586664
Wat is er met die OCI - *** 3 serie gebeurd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')