Daar hebben we het nog wel overquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef boegschroef het volgende:
dat is een chevrolet blok heDan past een ford smallblock ook!
Lijkt me levens gevaarlijk in zo'n mx5, maar wel leuk om te maken. Lekker 500 pk en nog meer nm in zo'n MX5
http://www.mediafire.com/?luzl3t41s7iquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:49 schreef Paladijn het volgende:
Hoe is het mis gegaan eigenlijk? Gewoon te hard een bocht in gegaan of mechanische pech?
quote:Zo die staat er snel op. Schade valt mee alleen achterbumper en achterlicht. Banden waren op en had de hele middag al last van weinig grip. Wou er eigenlijk mee stoppen maar toch nog even de baan op gegaan met dit als resultaat. Ik ging niet te wijd of te hard maar ineens sloeg de achterkant weg en klaar was het. Maar goed door schade en schande leert men zullen we maar zeggen. Ik moet wel zeggen dat er heel netjes werd gereden. Er was zo'n beetje de helft van de 130i cup aan het trainen en veel Sakers en auto's uit het DSC. Die jongens drukken wel door maar weten wel waar ze mee bezig zijn. Leuke dag gehad. Je weet ook gelijk weer even waar je staat als je probeert die jongens bij te houden (wat niet lukte).
Probeerde buiten om in de Vodafoon bocht in te halen, moest al over de curbs alleen laat daar nou net een kuiltje achter zittenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:49 schreef Paladijn het volgende:
Je was niet de enige... zag ook al foto's van de GT2 voorbij komen
Hoe is het mis gegaan eigenlijk? Gewoon te hard een bocht in gegaan of mechanische pech?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Probeerde buiten om in de Vodafoon bocht in te halen, moest al over de curbs alleen laat daar nou net een kuiltje achter zitten
Ben gaan draaien/glijden en kwam aan de andere kant(binnenkant van de bocht dus) tegen de vangrail aan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]Vodaphone is sowieso een kutbocht, daar ben ik de vorige keer tot twee keer toe vier-wiel driftend (met een RWD!
) doorheen gegaan, de grip is er raar als je niet op de ideale lijn rijdt.
Vond het al wat aparte schade, voor en linksachter beschadigd... weinig plekken waar je dat voor elkaar krijgt, ik zat al te denken aan audi-S uit. Wat ga je nu met de civic doen, repareren, autocross of tijd voor een andere circuitbak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |