Ohja, shhhh over STA.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe ik denk dat hij ons gewoon kwijt is.. Anders zou die wel posten van jaaah hier ben ik weeer ik ga nu teruglezen..
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe ik denk dat hij ons gewoon kwijt is.. Anders zou die wel posten van jaaah hier ben ik weeer ik ga nu teruglezen..
Gehaaid, I likequote:Op vrijdag 25 april 2008 20:25 schreef DJKoster het volgende:
Kom, laten we voor de grap een deel #74 openen in UVT
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:25 schreef DJKoster het volgende:
Kom, laten we voor de grap een deel #74 openen in UVT
Houniet leest toch wel mee hier?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel even een mod inlichten van tevoren.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
idd een topic maar ? :S ? ik hoorde van pietje nog iets over een hm ban en een sta rel ofzo...
Ik krijg dat bericht niet..quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
heb ik dat ook voor elkaar gekregen ofzoof martin
Ga je eens inlezen in de PM-rel, manquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
heb ik dat ook voor elkaar gekregen ofzoof martin
waar staat die ik ben bij 75 pagina 5 nuquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen in de PM-rel, man.
Net alsof ik dat uit m'n hoofd weet. Blijf jij maar lekker bijlezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar staat die ik ben bij 75 pagina 5 nu
Oke, nu weten we dat je echt terugleestquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
Het is de schuld van Swarma
Die dit toch niet leest
helaas djk
kom t vanzelf wel tegenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof ik dat uit m'n hoofd weet. Blijf jij maar lekker bijlezen
Een site waar een hele uitleg stond hoe Danny mee kon lezen met PM's enzo.. totaal niet boeiendquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
dat fok gmta is niet meer te bekijken... wat was het ?
Hehehe lees maar verderquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
zo topic 77als ik klaar ben is catan goed
en je wasmachine werkt nu dus wél begrijp ik ?
Ja want als je 2 a 3000 posts gaat teruglezen ben je ook echt geen nerdquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben met de nerd test ook gelukkig over het algeheel cool
Duhquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:41 schreef DJKoster het volgende:
10 minuten gezien, nu wil ik de rest ook zien...
Stel toch dat je iets gemist hebt op een internetforum... OH NOES!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja want als je 2 a 3000 posts gaat teruglezen ben je ook echt geen nerd![]()
Ah, bijgelezen dus.quote:
Schele, dat is cocktailprikker die je quote, niet swarmahoerquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, bijgelezen dus.
Vraag 1: Op welke dag/dagen heb ik de komende week vrij?
Vraag 2: Waar zat de lekkage in Yashaaa's studentenhuis?
Vraag 3: Over welke cabaretier hebben we het gehad?
Ik ken het, daar zal ik over iets meer dan een weekje ook wel last van hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
't typen was wel wennen zo na een weekje
JOHquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
zo, lekker bijgelezent gaat ook eigelijk nergens over hier
maarja... t typen was wel wennen zo na een weekje
Ow..quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Schele, dat is cocktailprikker die je quote, niet swarmahoer
Link naar hyves?quote:Oh en Pietje, je gaat toch niet op swarmas hyves aankomen met nerdstuff als 'topic' 'ban' 'rickroll' 'H_M' 'STA' en 'Houniet'Z'n imago wat doe je
waarom check jij mn hyvesquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Schele, dat is cocktailprikker die je quote, niet swarmahoer
Oh en Pietje, je gaat toch niet op swarmas hyves aankomen met nerdstuff als 'topic' 'ban' 'rickroll' 'H_M' 'STA' en 'Houniet'Z'n imago wat doe je
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, bijgelezen dus.
Vraag 1: Op welke dag/dagen heb ik de komende week vrij?
Vraag 2: Waar zat de lekkage in Yashaaa's studentenhuis?
Vraag 3: Over welke cabaretier hebben we het gehad?
Niet goed genoeg, zie je wel dat je niets bereikt met teruglezen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
was iets met de leiding toch? iig pietje had iets met een ontsopper aangeradenen hans teeuwen ging t over en geen idee wanneer je vrij had ik heb iets gelezen over di tot vr geen idee volgends mij was dat pietje
Waarom check jij onze hyvesquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom check jij mn hyves?
en houniet moet ik nog steeds je terug pmmen ?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Nu het over Hyves gaat... Martin, wat heb jij dan voor quasi-stoere foto geplaatst?
hoezo check ik jullie hyvesquote:
quote:
blijf jij maar fijn in de uvt reeks relnicht/kutkloon van utwolquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
HALLO!
quote:
Omdat ik zag dat iemand zat te emmeren over krabbels bij jou, toen dacht ik 'toch ff lezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoezo check ik jullie hyves
hmm zo te lezen mikkie wel dus
wtfbbq?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
blijf jij maar fijn in de uvt reeks relnicht/kutkloon van utwol
Ik zou het F vragenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zal ik die foto weer weghalen of is ie stiekem echt stoer?Ik twijfel
Ja, nu mis je het catannen he...quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
nou ik ben slapen/douchen morgenavond weer vb,, nog meer aanwezigen ?
Maar ik twijfel dus tussen of de foto kansloos is (daarom ook als grap gepost) of dat ik er echt enigszins redelijk opsta met die quasi-stoere zonnebril enzo... duuusss in dat 1e geval mag F 'm niet zienquote:
quote:
quote:
Struikrover?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee serieus, stik er maar in, schuif dat hele bordspel maar door je strot, kaart voor kaart, dobbelsteen voor dobbelsteen met als laatst de struikrover.
Ik kom jou ook overal tegen héquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Wieso?quote:
Woon je in Nijmegen?quote:
Geboren. In groep 3 verhuist naar Helmond gingen in het huis van mijn oma wonenquote:
Valt toch best mee? Ben hier nu 3x geweest ofzoquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:33 schreef Houniet het volgende:
Dat vroeg ik me gewoon af, omdat je hier zo opdook.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee serieus, stik er maar in, schuif dat hele bordspel maar door je strot, kaart voor kaart, dobbelsteen voor dobbelsteen met als laatst de struikrover.
Jij bent toch die kloon van UTWOL ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geboren. In groep 3 verhuist naar Helmond gingen in het huis van mijn oma wonen![]()
Maar kom er nog wel regelmatig.
Hoezo?
Nee, hij woont ook geen eens in Helmondquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:43 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Jij bent toch die kloon van UTWOL ?
Vroem!quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8239229866200335571&q=zoetermeer+bf&ei=_E8SSIb5OqeijQLy6eTgBA
Denk dat ik zondag toch maar ga...
Je wilde The Apprentice kijken zeg je nog, wat loop je nou te emmerenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Welke?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Oh, trouwens: in je eentje een seizoen van een serie kijken terwijl de rest van de wereld al vier seizoenen verder is zuigt aarsch..
Je mag er met mij nog wel over babbelen hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Oh, trouwens: in je eentje een seizoen van een serie kijken terwijl de rest van de wereld al vier seizoenen verder is zuigt aarsch..
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en DJ wanneer was je precies wegDat wordt weinig rangen van de week.. ik zit wss maandag onder de pannen met men essay (zondag wordt niks zolang ik nog geen mail van hem gehad heb want snap er geen kloot meer van nu) dinsdag ook nog maar moet jij toch werken.. dan dinsdag avond en woensdag naar vriendin en dan ben ik er donderdag weer maar zal jij dus wel weer weg zijn
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
... nee voor Pietje, want die is jarig
Licht mij ook ff in dan als we ineens gaan grappen en grollenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:54 schreef Hertog_Martin het volgende:Jammer dat Pietje al wat dingen gezegd had anders was de fop briljant gelukt
One Tree Hill. Ik probeer er een beetje tijd voor te maken, en da's vanavond aardig gelukt. Maar het nadeel is dat je er op een gegeven moment helemaal in zit, en dat je dan niet wil stoppen met kijken maar je moet wel ivm andere verplichtingenquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:08 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Welke?
Kun je wel lekker doorkijken
Welcome back swarmaquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:07 schreef swarmahoer het volgende:
mooie grapmaar ik merkte het al omdat houniet een pm stuurde met een link naar dat topic in sta waar ik schijnbaar niet lief gereageerd heb ofzo... dus toen zag ik t al
maar t was wel geniaal geweest anders
komende uren ff bijlezen
Dat kun je toch zelf ook wel bedenkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Licht mij ook ff in dan als we ineens gaan grappen en grollen
Zie geenstijl.nl, daar staat een mirror, en nee ik ga 'm niet voor je opzoekenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
dat fok gmta is niet meer te bekijken... wat was het ?
quote:
Hij wilde je verrassen denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, alleen waarom ben je zo vroeg terug, je zei toen je wegging dat je m'n verjaardag zeker ging missen
?
Imago is overratedquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Oh en Pietje, je gaat toch niet op swarmas hyves aankomen met nerdstuff als 'topic' 'ban' 'rickroll' 'H_M' 'STA' en 'Houniet'Z'n imago wat doe je
geef anders ff een linkjequote:Op zaterdag 26 april 2008 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zie geenstijl.nl, daar staat een mirror, en nee ik ga 'm niet voor je opzoeken.
ja aangezien we ook later terug hadden kunnen komen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, alleen waarom ben je zo vroeg terug, je zei toen je wegging dat je m'n verjaardag zeker ging missen
?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:37 schreef swarmahoer het volgende:
k heb de geboorte van mn nichtje al gemist,
quote:d. User verleent met plaatsing van berichten, foto’s en ander (audio)visueel materiaal een
onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk gebruiksrecht voor commerciële en niet-
commerciële doeleinden van de door user geplaatste berichten, foto’s en ander
(audio)visueel materiaal, mits dit gebruik noodzakelijk is voor het functioneren van de site.
Hieronder inbegrepen zijn het citeren (quoten) van het materiaal in andere berichten en het
weergeven ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!. Het auteursrecht blijft bij de
individuele gebruikers.
Mijn broertje en zusje, in team ATAK, het is ze alleen weer niet gelukt om de laatste plaats te halenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:51 schreef Dupje het volgende:
Iemand trouwens meegedaan aan de bata? (Neem aan van niet, anders was je nu wel aan t feesten...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom interpreteer ik je post zo fout?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
Waarom kunnen wij niet zo'n koningin hebben
Het zal inderdaad jouw persoonlijke advies zijn dat de doorslag heeft gegevenquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Goh Danny luistert zowaar naar m'n advies en heeft algemene voorwaarden 4d aangepast. Het is nu:
[..]
Nouja, als het een lekker wijf is, is dat mooi meegenomen toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Echt het laatste waar ik mij druk om maak, is hoe aantrekkelijk ik de koningin van mijn land vind
Ja wat, hij heeft wel meer userfeedback uit het topic er over opgenomen in een aantal wijzigingen gister...quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zal inderdaad jouw persoonlijke advies zijn dat de doorslag heeft gegeven.
Precies, dan wil je zo'n troonrede misschien nog wel eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, als het een lekker wijf is, is dat mooi meegenomen toch?
Nou moet je niet gaan overdrijvenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Precies, dan wil je zo'n troonrede misschien nog wel eens gaan kijken.
Mja, maar om nou te denken dat 'ie artikel 4, lid d. heeft aangepast naar aanleiding van jouw commentaar, da's wel een beetje grootheidswaanzin hèquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja wat, hij heeft wel meer userfeedback uit het topic er over opgenomen in een aantal wijzigingen gister...
Azijnzeiker
quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, maar om nou te denken dat 'ie artikel 4, lid d. heeft aangepast naar aanleiding van jouw commentaar, da's wel een beetje grootheidswaanzin hè.
Fuck yeah, ik wist wel dat ik iets vergatquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie, je hebt 't wel tegen de Hertog he.
Dit soort generalisaties durft zelfs Mikkie niet aanquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar jij denkt dus dat je 0,0 invloed hebt op je omgeving Mikkie? Hoe onbelangrijk of onbenullig dan ook?
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Precies.
Maar jij denkt dus dat je 0,0 invloed hebt op je omgeving Mikkie? Hoe onbelangrijk of onbenullig dan ook?
1) je gebruikt "zowaar"quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Goh Danny luistert zowaar naar m'n advies en heeft algemene voorwaarden 4d aangepast. Het is nu:
Onzin, dat respecteer ik juist, ik doe het zelf ook vaak zat. Je moet alleen ook zorg dat je kop groot genoeg is dat ze 'm niet in één keer kunnen afhakkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Je bent er gewoon iets te happig op om iedereen die je maar een mm boven het maaiveld vind uitsteken te onthoofden, Mikkie
Tnx Piet, just what I meanquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie is weg, dus ik zal z'n punt ff overnemen. Het gaat om je formulering:
[..]
1) je gebruikt "zowaar"
2) je hebt 't over m'n
Als je er van gemaakt had "Goh Danny luistert naar het advies en heeft blabla" dan had er geen haan naar gekraaid. Ik heb er in eerste instantie niet op gereageerd omdat het zeker was dat Mikkie / swarma / Yashi er toch op zou reageren, maar nu je Mikkie gaat afvallen dat ie "iets te happig is om iedereen boven 't maaiveld te onthoofden", ja dan moet ik ook ff reageren.
ps. niks persoonlijks
Nou ja, omdat jij ook niet op je mondje bent gevallen enzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoezo yashi reagerenik denk laat lekker gaaaaan..
Alvast dank voor deze medewerkingquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Maar ik zal wel bij elke zin die ik zeg bij elk woord rekening houden met alle mogelijke nuancering
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck, nou baal ik echt dat ik die pic niet meer heb van die gast die niet meer naar bed komt because someone on the internet is wrong
Maar doen jullie dat dan ook?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alvast dank voor deze medewerking.
Daar zitten wij helemaal niet mee.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Maar doen jullie dat dan ook?
Anders ga ik er ook een hobby van maken om over elke ik/wij mijn/ons iedereen/sommigen te vallen
Dat denk ik ook....quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Moet morgenmiddag werken, gezien de weersvoorspellingen zal ik het wel druk krijgen.. not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, die was wel lastig te vinden zeg..
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook....Bar @ filmhuis. Met terrasweer komt er dus geen kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat denk ik ook....Hij werkt tussen de rellende vitessenaren en cambuurlingen, wel oplettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij werkt tussen de rellende vitessenaren en cambuurlingen, wel opletten.
Geen gewijzigde plannen waardoor je ineens toch naar de meet komtquote:
Duppiequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:42 schreef Dupje het volgende:
Ik kom trouwens niet naar de meet, zit dan in Friesland
Mja sorrie, bluh. Maar ik heb vakantie, en daardoor eindelijk tijd vrienden door het hele land op te zoeken...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Duppie, veel nietkomers deze keer
.
We zijn iig met 8, als 't een beetje meezit met 10quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij kunnen we het beter verplaatsen
Nee....zaterdag en zondag werken...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen gewijzigde plannen waardoor je ineens toch naar de meet komt?
Ik dacht...Dit keer ben ik optijdquote:
American Gangster....quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmz, m'n download snelheid is maar de helft van wat 't moet zijn... daar gaan de plannen om vanavond nog American Gangster te kijken
Ach en mikkie telt voor 3 en ik voor 2 dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We zijn iig met 8, als 't een beetje meezit met 10. Vorige keren volgens mij ook met 10 of 11
.
God die heb ik nu al 3 maanden op men externe HD staan maar vergeet het constant.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
American Gangster....In de bios gezien! Goede film maar wel erg lang
Waarom tel jij voor 2quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach en mikkie telt voor 3 en ik voor 2 dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
beginnen? niet opstaan? ouch... trustequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:01 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Halloooo
Net terug van werk en ga er ook meteen weer vandoor want morgen om half 7 beginnen.
Ik ga ook, truste!quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:15 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Half 7 word ik opgehaald....
En nu ga ik echt, fijne avond iedereen!!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
m'n grote mond
Alhoewel ik irl best verlegen kan zijn
Lekker vers zijn ze danquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:23 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik ga ook, truste!
Morgen bij Siegfried in Rotterdam wafels bakken, alvast voor koninginnedag!
Mjah ik moet natuurlijk nu wel mijn imago waarmaken heaquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
Dan zeggen we dus eigenlijk niks tegen elkaar gedurende de avond?
Ze durft nu al niet meerquote:
Hoezo tel ik voor 3?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ach en mikkie telt voor 3 en ik voor 2 dus
Wat was het ook alweer? Lomp zijn, openlijk praten over sex enzo, toch?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik moet natuurlijk nu wel mijn imago waarmaken hea
En over poepen, net als mobloquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
Wat was het ook alweer? Lomp zijn, openlijk praten over sex enzo, toch?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer? Lomp zijn, openlijk praten over sex enzo, toch?
En ruige neuqsex met je frientjuhh jwtquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En over poepen, net als moblo.
Yash is toch vrijgezel? Of haal ik nu mensen door elkaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En ruige neuqsex met je frientjuhh jwt
Of was dat al gezegd![]()
Dat kan overigens wel geregeld wordenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
nee ik heb inderdaad geen geile neuqsex
Ben je goed met ballen ja?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik kop em zelf ook maar in.. Ik kan ook wat met lullen jah!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik kop em zelf ook maar in.. Ik kan ook wat met lullen jah!
OOOOOOOOOOOH HOMO.quote:
Wat is er in Litouwen gebeurd!?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, m'n verjaardagstopic is alweer bijna vol.
Swarma heeft opeens een leven gekregen zo lijkt 't.
Met een striptease op de volgende meet kun je 't goedmakenquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal je a la donna van that '70s show men bh bandje laten zien
Maak me gek!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal je a la donna van that '70s show men bh bandje laten zien
Je moet eerst een tvp plaatsen in 't volgende topicquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Anyway, tijd om weer One Tree Hill te gaan kijken
En dan achter in jou "van" liggen vozenquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
Gaan we naar zon drive-inn bios?
Ik faal weer eens, vrienden kwamen net binnenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je bedoeld pietje.. Je bent lekker aant quoten DJ
Maar wel meedoen aan het programmaquote:Op de site van De 100: Het huwelijk kun je 87 van de 100 stellen terugvinden. Niet alle bruidsparen stellen een vermelding op internet op prijs.
Is wel aardig inderdaad, ik miste wel een grotere rol van de echtequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
American Gangster....In de bios gezien! Goede film maar wel erg lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |