blijf jij maar fijn in de uvt reeks relnicht/kutkloon van utwolquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
HALLO!
quote:
Omdat ik zag dat iemand zat te emmeren over krabbels bij jou, toen dacht ik 'toch ff lezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoezo check ik jullie hyves
hmm zo te lezen mikkie wel dus
wtfbbq?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
blijf jij maar fijn in de uvt reeks relnicht/kutkloon van utwol
Ik zou het F vragenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zal ik die foto weer weghalen of is ie stiekem echt stoer?Ik twijfel
Ja, nu mis je het catannen he...quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
nou ik ben slapen/douchen morgenavond weer vb,, nog meer aanwezigen ?
Maar ik twijfel dus tussen of de foto kansloos is (daarom ook als grap gepost) of dat ik er echt enigszins redelijk opsta met die quasi-stoere zonnebril enzo... duuusss in dat 1e geval mag F 'm niet zienquote:
quote:
quote:
Struikrover?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee serieus, stik er maar in, schuif dat hele bordspel maar door je strot, kaart voor kaart, dobbelsteen voor dobbelsteen met als laatst de struikrover.
Ik kom jou ook overal tegen héquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Wieso?quote:
Woon je in Nijmegen?quote:
Geboren. In groep 3 verhuist naar Helmond gingen in het huis van mijn oma wonenquote:
Valt toch best mee? Ben hier nu 3x geweest ofzoquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:33 schreef Houniet het volgende:
Dat vroeg ik me gewoon af, omdat je hier zo opdook.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee serieus, stik er maar in, schuif dat hele bordspel maar door je strot, kaart voor kaart, dobbelsteen voor dobbelsteen met als laatst de struikrover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |