Ik krijg dat bericht niet..quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
heb ik dat ook voor elkaar gekregen ofzoof martin
Ga je eens inlezen in de PM-rel, manquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
heb ik dat ook voor elkaar gekregen ofzoof martin
waar staat die ik ben bij 75 pagina 5 nuquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen in de PM-rel, man.
Net alsof ik dat uit m'n hoofd weet. Blijf jij maar lekker bijlezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar staat die ik ben bij 75 pagina 5 nu
Oke, nu weten we dat je echt terugleestquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
Het is de schuld van Swarma
Die dit toch niet leest
helaas djk
kom t vanzelf wel tegenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof ik dat uit m'n hoofd weet. Blijf jij maar lekker bijlezen
Een site waar een hele uitleg stond hoe Danny mee kon lezen met PM's enzo.. totaal niet boeiendquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
dat fok gmta is niet meer te bekijken... wat was het ?
Hehehe lees maar verderquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
zo topic 77als ik klaar ben is catan goed
en je wasmachine werkt nu dus wél begrijp ik ?
Ja want als je 2 a 3000 posts gaat teruglezen ben je ook echt geen nerdquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben met de nerd test ook gelukkig over het algeheel cool
Duhquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:41 schreef DJKoster het volgende:
10 minuten gezien, nu wil ik de rest ook zien...
Stel toch dat je iets gemist hebt op een internetforum... OH NOES!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja want als je 2 a 3000 posts gaat teruglezen ben je ook echt geen nerd![]()
Ah, bijgelezen dus.quote:
Schele, dat is cocktailprikker die je quote, niet swarmahoerquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, bijgelezen dus.
Vraag 1: Op welke dag/dagen heb ik de komende week vrij?
Vraag 2: Waar zat de lekkage in Yashaaa's studentenhuis?
Vraag 3: Over welke cabaretier hebben we het gehad?
Ik ken het, daar zal ik over iets meer dan een weekje ook wel last van hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
't typen was wel wennen zo na een weekje
JOHquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
zo, lekker bijgelezent gaat ook eigelijk nergens over hier
maarja... t typen was wel wennen zo na een weekje
Ow..quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Schele, dat is cocktailprikker die je quote, niet swarmahoer
Link naar hyves?quote:Oh en Pietje, je gaat toch niet op swarmas hyves aankomen met nerdstuff als 'topic' 'ban' 'rickroll' 'H_M' 'STA' en 'Houniet'Z'n imago wat doe je
waarom check jij mn hyvesquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Schele, dat is cocktailprikker die je quote, niet swarmahoer
Oh en Pietje, je gaat toch niet op swarmas hyves aankomen met nerdstuff als 'topic' 'ban' 'rickroll' 'H_M' 'STA' en 'Houniet'Z'n imago wat doe je
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, bijgelezen dus.
Vraag 1: Op welke dag/dagen heb ik de komende week vrij?
Vraag 2: Waar zat de lekkage in Yashaaa's studentenhuis?
Vraag 3: Over welke cabaretier hebben we het gehad?
Niet goed genoeg, zie je wel dat je niets bereikt met teruglezen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:02 schreef swarmahoer het volgende:
was iets met de leiding toch? iig pietje had iets met een ontsopper aangeradenen hans teeuwen ging t over en geen idee wanneer je vrij had ik heb iets gelezen over di tot vr geen idee volgends mij was dat pietje
Waarom check jij onze hyvesquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom check jij mn hyves?
en houniet moet ik nog steeds je terug pmmen ?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Nu het over Hyves gaat... Martin, wat heb jij dan voor quasi-stoere foto geplaatst?
hoezo check ik jullie hyvesquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |